Et spg. om udflåd.

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Et spg. om udflåd.

Indlægaf KitKat » 2. okt 2017, 10:49

Okay, det er lidt grænseoverskridende for mig at spørge om, men I plejer at være alt andet end sarte herinde, så jeg håber det går :D

Den sidste uges tid har jeg behandlet med canesten mod svamp i underlivet og er heldigvis tilsyneladende kommet problemet til livs.
Men, det sidste døgns tid har jeg i stedet fået lyserødt, nærmest laksefarvet udflåd. Det lugter ikke og jeg oplever ikke andre gener overhovedet.

Kan det være eftervirkninger af behandlingen, tror I? (og bør jeg fortsætte behandlingen så, jeg har vist creme til et par dage mere)

Jeg er ikke gravid, og der er mindst en uge til næste mens.

Jeg véd godt at jeg kunne spørge min læge, men de har ændret tidsbestillingssystemet til noget værre juks så det gider jeg helt ærligt ikke bøvle med hvis det ikke er absolut nødvendigt.
0
Brugeravatar
KitKat
Indlæg: 1127
Tilmeldt: 15. sep 2015, 05:43
Kort karma: 351
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 3262
Kontakt:

Re: Et spg. om udflåd.

Indlægaf KitKat » 2. okt 2017, 11:02

Lisma skrev:Kan det ikke være ægløsning?


Måske... tanken er strejfet mig men det plejer bare at være mere brunligt, ikke laksefarvet :tie:

(og jeg plejer at få ret ondt lige omkring ægløsning, det har jeg heller ikke haft de sidste par dage)
0
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Et spg. om udflåd.

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 2. okt 2017, 11:24

KitKat skrev:
Lisma skrev:Kan det ikke være ægløsning?


Måske... tanken er strejfet mig men det plejer bare at være mere brunligt, ikke laksefarvet :tie:

(og jeg plejer at få ret ondt lige omkring ægløsning, det har jeg heller ikke haft de sidste par dage)

Hvis det plejer at være brunligt, er det fordi blodet er koaguleret inde i dig. Hvis det er lyserødt, er blodet bare friskere.
1
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Et spg. om udflåd.

Indlægaf ina » 2. okt 2017, 18:40

Svamp kan give sarte slimhinder der kan finde på at bløde lidt. Så det er mit bud. :)

Det er derudover en god ide, at fortsætte behandlingen i noget tid efter symptomerne er forsvundet, da der ellers er stor risiko for at det kommer tilbage.
2
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Et spg. om udflåd.

Indlægaf Vixen » 2. okt 2017, 20:56

På trods af temmelig regelmæssig cyklus, har jeg et par gange oplevet, at en menstruation startede en hel uge før med lyserødt udflåd. (Det var superirriterende mens jeg prøvede at blive gravid, fordi det var svært ikke at bemærke og tolke lidt på.) -


Jeg ville i første omgang fortsætte behandlingen og så vente og se, om det måske hænger sammen med menstruation og går i sig selv efter det.
1
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?

Tilbage til "Helbred"