Udslæt på ryggen (billede)

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Fie1234
Indlæg: 42
Tilmeldt: 12. jan 2017, 13:23
Kort karma: 2
Likede indlæg: 13

Udslæt på ryggen (billede)

Indlægaf Fie1234 » 2. jun 2017, 12:03

Jeg fik for cirka et måned siden et mærkeligt udslæt på ryggen, det kløede helt vildt. Da jeg endelig havde tid hos lægen og ville vise det, var der kun et sår tilbage, og han virkede ikke til at tro på, at jeg havde haft dette udslæt. Det kom så igen for en uges tid siden, præcis det samme som sidst. Det klør og jeg får kradset hul på det. Har prøvet at vedhæfte et billede, hvor noget af det ses, er det nogen der har haft noget lignede eller måske ved, hvad det kan være? Det er på ryggen lige ved min rygdelle, så har selv tænkt, om det kan have noget med varme/fugt at gøre? :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Udslæt på ryggen (billede)

Indlægaf didas » 2. jun 2017, 13:13

Fie1234 skrev:Jeg fik for cirka et måned siden et mærkeligt udslæt på ryggen, det kløede helt vildt. Da jeg endelig havde tid hos lægen og ville vise det, var der kun et sår tilbage, og han virkede ikke til at tro på, at jeg havde haft dette udslæt. Det kom så igen for en uges tid siden, præcis det samme som sidst. Det klør og jeg får kradset hul på det. Har prøvet at vedhæfte et billede, hvor noget af det ses, er det nogen der har haft noget lignede eller måske ved, hvad det kan være? Det er på ryggen lige ved min rygdelle, så har selv tænkt, om det kan have noget med varme/fugt at gøre? :gruble:


Uden at være ekspert overhovedet, så synes jeg umiddelbart det ligner varmeknopper og ville jo give meget god mening med placeringen :) Prøv evt. at smør med lidt talkum eller sprit, når udslættet er væk og se, om det hjælper.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 145
Likede indlæg: 1960

Re: Udslæt på ryggen (billede)

Indlægaf Skinkehunden » 6. jun 2017, 22:52

Det ligner lidt fnat :gruble:
1
Formerly known as Gerbilwoman :)

Tilbage til "Helbred"