Ahem.. klam tråd om bylder :genert:

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Ahem.. klam tråd om bylder :genert:

Indlægaf ina » 23. jan 2017, 10:43

Lismaens skrev:
ina skrev:Det bliver nok svært at undgå at det kommer tæt på intime områder her. :genert: Tror jeg prøver at undgå den til at starte med.

Jeg har også oplevet at få nogle dernede. Det er de værste. Jeg vaskede bare med almindeligt intimsæbe en gang i mellem. Jeg har aldrig været glad for noget sæbe i det område i det hele taget, så jeg ville ikke bruge mediscrub der.


Ja, det er sgu et træls område! Fordelen er, at de ikke kan ses, men omvendt er det ikke skide sexet, når man gerne vil være sammen med sin mand. :genert:

Men det kan være at det ville hjælpe på de små i ansigtet. Det er da et forsøg værd.
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8963
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18271

Re: Ahem.. klam tråd om bylder :genert:

Indlægaf Mi55y » 23. jan 2017, 13:23

Jeg har også oplevet en markant stigning i "indvendige" bumser i ansigtet og indgroede hår forneden, siden jeg droppede p-piller og kom på hormonspiral, og jeg har da givet hormonerne skylden indtil videre. Jeg får vokset alt væk, og min voks-dame har ingen anden forklaring. Sprayer og masserer med Lycon x-it mod indgroede hår efter bad, men er ikke sikker på, om det egentlig hjælper noget eller om det er tilfældigt, hvornår jeg får flere end ellers.

Dem forneden kan blive ret store (som en stor ært nok), men jeg plejer ikke at have problemer med at poppe dem selv. Dem i ansigtet bryder oftest ikke igennem, men bliver som regel heller aldrig større, end at mine fregner camouflerer dem for andre end mig selv.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Ahem.. klam tråd om bylder :genert:

Indlægaf ina » 23. jan 2017, 18:56

Mi55y skrev:Jeg har også oplevet en markant stigning i "indvendige" bumser i ansigtet og indgroede hår forneden, siden jeg droppede p-piller og kom på hormonspiral, og jeg har da givet hormonerne skylden indtil videre. Jeg får vokset alt væk, og min voks-dame har ingen anden forklaring. Sprayer og masserer med Lycon x-it mod indgroede hår efter bad, men er ikke sikker på, om det egentlig hjælper noget eller om det er tilfældigt, hvornår jeg får flere end ellers.

Dem forneden kan blive ret store (som en stor ært nok), men jeg plejer ikke at have problemer med at poppe dem selv. Dem i ansigtet bryder oftest ikke igennem, men bliver som regel heller aldrig større, end at mine fregner camouflerer dem for andre end mig selv.


Jeg oplever det samme med størrelsen, men har lige haft to dernede, som ikke brød igennem. Det gør dem i ansigtet næsten aldrig, de er bare ildrøde og skinnende. :genert: Kan næsten bedre li dem der skal poppes. :nerve: :lol:
1
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18859

Re: Ahem.. klam tråd om bylder :genert:

Indlægaf Æble » 23. jan 2017, 19:29

Jeg tror helt klart det har noget med hormoner st gøre. Jeg plejer også at have dem i perioder men har slet ikke haft det efter jeg blev gravid. Og mit sukkerindtag er bestemt ikke faldet efter jeg blev gravid :genert:
0
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Ahem.. klam tråd om bylder :genert:

Indlægaf ina » 23. jan 2017, 19:44

Æble skrev:Jeg tror helt klart det har noget med hormoner st gøre. Jeg plejer også at have dem i perioder men har slet ikke haft det efter jeg blev gravid. Og mit sukkerindtag er bestemt ikke faldet efter jeg blev gravid :genert:


Jeg kan heller ikke huske at jeg har haft det under de andre graviditeter egentlig. :gruble: Og graviditet og sukker hører da sammen. :fløjt: :lol:
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18859

Re: Ahem.. klam tråd om bylder :genert:

Indlægaf Æble » 23. jan 2017, 19:47

ina skrev:
Æble skrev:Jeg tror helt klart det har noget med hormoner st gøre. Jeg plejer også at have dem i perioder men har slet ikke haft det efter jeg blev gravid. Og mit sukkerindtag er bestemt ikke faldet efter jeg blev gravid :genert:


Jeg kan heller ikke huske at jeg har haft det under de andre graviditeter egentlig. :gruble: Og graviditet og sukker hører da sammen. :fløjt: :lol:


Ja det gør så :lol:
1
Fræksak
Indlæg: 2492
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 470
Likede indlæg: 4227

Re: Ahem.. klam tråd om bylder :genert:

Indlægaf Fræksak » 23. jan 2017, 20:50

Jeg danner bylder under armene. Engang imellem kommer de op til overfladen, om jeg så må sige, men de fleste bliver bare derinde og generer mig ikke, med mindre de sidder i klemme et sted og "niver" - fx ifbm bh'en.
Det eneste, der holder det nede hos mig, er daglig vask med Mediscrub. Jeg kan mærke det med det samme, hvis jeg vasker mig med noget andet i bare 2-3 dage (altså alm. sæbe eller bodyshampoo).
2
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Ahem.. klam tråd om bylder :genert:

Indlægaf Pityt » 28. jan 2017, 20:13

Jeg har sådan cirka verdens mest sarte dåse og får nærmest svamp bare nogen nævner ordet, men jeg har aldrig haft problemer med at bruge mediscrub :gruble:
Jeg er MEGET forsigtig når jeg vasker mig og lige så grundig når jeg skyller det af.

I forhold til bylder led jeg meget af trussekantsbylder da jeg var yngre (inden jeg begyndte at fjerne hår på dåsen) og har flere gange måttet gå til lægen og få dem tømt :gisp: Jeg har i perioder brugt et homøopatisk middel, der hedder Spenglersan OM, men om det er det der har hjulpet eller om det bare er et tilfælde at jeg ikke har haft en byld i omkring 10 år, skal jeg ikke kunne sige.
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Ahem.. klam tråd om bylder :genert:

Indlægaf ina » 28. jan 2017, 20:22

Måske jeg bare skulle prøve mediscrub. :gruble: Kan det bruges i ansigtet eller er det for skrapt? Min hage er ramt, og dem fra sidst er ikke væk før der kommer nye. :(
0
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Ahem.. klam tråd om bylder :genert:

Indlægaf Pityt » 28. jan 2017, 20:27

ina skrev:Måske jeg bare skulle prøve mediscrub. :gruble: Kan det bruges i ansigtet eller er det for skrapt? Min hage er ramt, og dem fra sidst er ikke væk før der kommer nye. :(

Jeg har brugt det i ansigtet, men kun på selve bumsen...det er ret heftigt.
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Ahem.. klam tråd om bylder :genert:

Indlægaf ina » 28. jan 2017, 20:30

Pityt skrev:
ina skrev:Måske jeg bare skulle prøve mediscrub. :gruble: Kan det bruges i ansigtet eller er det for skrapt? Min hage er ramt, og dem fra sidst er ikke væk før der kommer nye. :(

Jeg har brugt det i ansigtet, men kun på selve bumsen...det er ret heftigt.


Tak for svar. Jeg har flere fordelt på hagen. Det ser træls ud!
0

Tilbage til "Helbred"