Muligvis ADD

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Lover-Moses
Indlæg: 446
Tilmeldt: 6. jul 2016, 12:06
Kort karma: 18
Geografisk sted: Næstved
Likede indlæg: 493

Muligvis ADD

Indlægaf Lover-Moses » 4. nov 2016, 13:40

Hey..

Efter mange års frustrationer over livet generelt, og det at jeg altid har følt at jeg er en smule anderledes, har jeg ved et tilfælde fundet ud af, at jeg nok med al sandsynlighed har det dersens ADD. 90% af det der står inde på http://adhd.dk/om-adhd/hvad-er-add/ passer på mig. Jeg er næsten skoleeksemplet på en med ADD, men jeg har det jo ikke bekræftet fra en professionel.

Jeg prøver at fortælle mig selv, at jeg ikke har behov for at få stillet diagnosen fordi, hvad faen skulle det gøre godt for? Men alligevel er der noget der trækker i mig for at få endelig klarhed over det. Men hvem henvender man sig til? Er det bare ens egen læge man ringer til, som så sender en videre (går ikke ud fra at lægen kan klare sådan en diagnose)?
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Muligvis ADD

Indlægaf Studsgaard » 4. nov 2016, 14:02

Selvom du har levet med det hele livet er det alligevel en god i de at få stillet diagnosen. Det vil kunne hjælpe dig til noget forståelse for hvorfor nogle ting måske er svære for dig end de fleste andre. Min mand var over 40 inden han fik diagnosen ADHD og det har hjulpet ham i at forstå sin fortid bedre og letter handle når tingene er svære.

Du skal omkring egen læge og få en henvisning til udredning.

Og så prøv at læse vidre på ADHD foreningens hjemmeside og hvis du ender med en diagnose vil jeg anbefale dig at melde dig ind og måsk deltage i et af deres kurser.

Har du andre spørgsmål er du velkomme til at skrive. Jeg har det ikke selv men manden og ældste sønnen har ADHD og mellemsten har ADD så jeg har en del viden på området
0
Brugeravatar
Chanel
Indlæg: 371
Tilmeldt: 7. maj 2016, 11:59
Kort karma: 17
Likede indlæg: 139

Re: Muligvis ADD

Indlægaf Chanel » 4. nov 2016, 17:16

Jeg har det på samme måde, jeg er 99 % sikker på jeg har det, og planen er jeg skal snakke med lægen så snart jeg har tid.
0
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Muligvis ADD

Indlægaf malou_43 » 4. nov 2016, 19:19

Det er en psykiater, der kan stille diagnosen :)
Så få en henvisning dertil.

Personligt har det været rart at fået navn på, så arbejdet med eksternalisering har været langt lettere.
Jeg er selv på medicin og det gjorde ting fra dag et lettere :)
0
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Muligvis ADD

Indlægaf malou_43 » 4. nov 2016, 19:20

Desuden ville jeg vente med at læse en masse om det indtil diagnosen er stillet :)
2
Brugeravatar
Lover-Moses
Indlæg: 446
Tilmeldt: 6. jul 2016, 12:06
Kort karma: 18
Geografisk sted: Næstved
Likede indlæg: 493

Re: Muligvis ADD

Indlægaf Lover-Moses » 4. nov 2016, 20:34

Studsgaard skrev:Selvom du har levet med det hele livet er det alligevel en god i de at få stillet diagnosen. Det vil kunne hjælpe dig til noget forståelse for hvorfor nogle ting måske er svære for dig end de fleste andre. Min mand var over 40 inden han fik diagnosen ADHD og det har hjulpet ham i at forstå sin fortid bedre og letter handle når tingene er svære.

Du skal omkring egen læge og få en henvisning til udredning.

Og så prøv at læse vidre på ADHD foreningens hjemmeside og hvis du ender med en diagnose vil jeg anbefale dig at melde dig ind og måsk deltage i et af deres kurser.

Har du andre spørgsmål er du velkomme til at skrive. Jeg har det ikke selv men manden og ældste sønnen har ADHD og mellemsten har ADD så jeg har en del viden på området


Jeg har altid troet at det var fordi jeg måske ikke var sådan decideret dum, men bare ikke egnet til uddannelse. Min matematiklærer sagde at jeg sagtens kunne, men jeg bare skulle tage mig sammen. Men det er svært at forstå, og løse en ligning, når tankerne ligepludselig er et helt andet sted, selvom man prøver at fokusere. Ligeledes har min tid som mekaniker været et helvede rent mentalt, da en arbejds seddel med mere end måske to opgaver var uoverskueligt, og i forsøget på at danne overblik, blev jeg kørt helt ned.

Nu ved jeg ikke om jeg har ADD, men som jeg har læst mig frem til, så kunne meget tyde på det, og det har faktisk givet en del ro i sindet.
0
Brugeravatar
Lover-Moses
Indlæg: 446
Tilmeldt: 6. jul 2016, 12:06
Kort karma: 18
Geografisk sted: Næstved
Likede indlæg: 493

Re: Muligvis ADD

Indlægaf Lover-Moses » 4. nov 2016, 20:36

malou_43 skrev:Det er en psykiater, der kan stille diagnosen :)
Så få en henvisning dertil.

Personligt har det været rart at fået navn på, så arbejdet med eksternalisering har været langt lettere.
Jeg er selv på medicin og det gjorde ting fra dag et lettere :)


Hvad skal jeg skrive til lægen? Bare sådan "Hey, tror jeg har ADD, kan jeg få en tid?".

Hvordan har medicinen virket? Og er der/har der været bivirkninger?
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Muligvis ADD

Indlægaf Studsgaard » 4. nov 2016, 20:55

Lover-Moses skrev:
Studsgaard skrev:Selvom du har levet med det hele livet er det alligevel en god i de at få stillet diagnosen. Det vil kunne hjælpe dig til noget forståelse for hvorfor nogle ting måske er svære for dig end de fleste andre. Min mand var over 40 inden han fik diagnosen ADHD og det har hjulpet ham i at forstå sin fortid bedre og letter handle når tingene er svære.

Du skal omkring egen læge og få en henvisning til udredning.

Og så prøv at læse vidre på ADHD foreningens hjemmeside og hvis du ender med en diagnose vil jeg anbefale dig at melde dig ind og måsk deltage i et af deres kurser.

Har du andre spørgsmål er du velkomme til at skrive. Jeg har det ikke selv men manden og ældste sønnen har ADHD og mellemsten har ADD så jeg har en del viden på området


Jeg har altid troet at det var fordi jeg måske ikke var sådan decideret dum, men bare ikke egnet til uddannelse. Min matematiklærer sagde at jeg sagtens kunne, men jeg bare skulle tage mig sammen. Men det er svært at forstå, og løse en ligning, når tankerne ligepludselig er et helt andet sted, selvom man prøver at fokusere. Ligeledes har min tid som mekaniker været et helvede rent mentalt, da en arbejds seddel med mere end måske to opgaver var uoverskueligt, og i forsøget på at danne overblik, blev jeg kørt helt ned.

Nu ved jeg ikke om jeg har ADD, men som jeg har læst mig frem til, så kunne meget tyde på det, og det har faktisk givet en del ro i sindet.


Lige det du skriver med ikke at kunne koncentrere sig er jo en meget stor del af det. Og med en evt diagnose kan du sikkert få noget klarhed og dermed udarbejdet nogle strategier for bedre at kunne overskue tingene og dermed koncentrere dig bedre.

Herhjemme er både mand og sønner på medicin.

Manden siger det virker lidt som om medicinen skruer ned for alt det forstyrrende - lidt på samme måde som man skruer ned for volumen på en radio der larmer - så det bliver lettere at fokusere. Ulempen er når medicinen så forlader kroppen så kan det føles voldsommere da han nu pludselig har haft mere ro.

Og så er der jo en kæmpe liste med almindelige bivirkninger men dem vil man gennemgå med dig hvis du en dag bliver diagnosticeret og man vurderer medicin skal/kan afprøves.
0
Brugeravatar
Lover-Moses
Indlæg: 446
Tilmeldt: 6. jul 2016, 12:06
Kort karma: 18
Geografisk sted: Næstved
Likede indlæg: 493

Re: Muligvis ADD

Indlægaf Lover-Moses » 5. nov 2016, 09:31

Studsgaard skrev:
Lover-Moses skrev:
Studsgaard skrev:Selvom du har levet med det hele livet er det alligevel en god i de at få stillet diagnosen. Det vil kunne hjælpe dig til noget forståelse for hvorfor nogle ting måske er svære for dig end de fleste andre. Min mand var over 40 inden han fik diagnosen ADHD og det har hjulpet ham i at forstå sin fortid bedre og letter handle når tingene er svære.

Du skal omkring egen læge og få en henvisning til udredning.

Og så prøv at læse vidre på ADHD foreningens hjemmeside og hvis du ender med en diagnose vil jeg anbefale dig at melde dig ind og måsk deltage i et af deres kurser.

Har du andre spørgsmål er du velkomme til at skrive. Jeg har det ikke selv men manden og ældste sønnen har ADHD og mellemsten har ADD så jeg har en del viden på området


Jeg har altid troet at det var fordi jeg måske ikke var sådan decideret dum, men bare ikke egnet til uddannelse. Min matematiklærer sagde at jeg sagtens kunne, men jeg bare skulle tage mig sammen. Men det er svært at forstå, og løse en ligning, når tankerne ligepludselig er et helt andet sted, selvom man prøver at fokusere. Ligeledes har min tid som mekaniker været et helvede rent mentalt, da en arbejds seddel med mere end måske to opgaver var uoverskueligt, og i forsøget på at danne overblik, blev jeg kørt helt ned.

Nu ved jeg ikke om jeg har ADD, men som jeg har læst mig frem til, så kunne meget tyde på det, og det har faktisk givet en del ro i sindet.


Lige det du skriver med ikke at kunne koncentrere sig er jo en meget stor del af det. Og med en evt diagnose kan du sikkert få noget klarhed og dermed udarbejdet nogle strategier for bedre at kunne overskue tingene og dermed koncentrere dig bedre.

Herhjemme er både mand og sønner på medicin.

Manden siger det virker lidt som om medicinen skruer ned for alt det forstyrrende - lidt på samme måde som man skruer ned for volumen på en radio der larmer - så det bliver lettere at fokusere. Ulempen er når medicinen så forlader kroppen så kan det føles voldsommere da han nu pludselig har haft mere ro.

Og så er der jo en kæmpe liste med almindelige bivirkninger men dem vil man gennemgå med dig hvis du en dag bliver diagnosticeret og man vurderer medicin skal/kan afprøves.


Det kunne måske være en mulighed med medicin, da jeg går lidt og overvejer uddannelse igen, men netop er lidt betænkelig ved det pga. det med koncentrations evnerne og at det virker uoverskueligt.

Har booket en tid hos lægen, og så må jeg se hvad der sker :)
1
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1676
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3442

Re: Muligvis ADD

Indlægaf malou_43 » 9. nov 2016, 20:25

Lover-Moses skrev:
malou_43 skrev:Det er en psykiater, der kan stille diagnosen :)
Så få en henvisning dertil.

Personligt har det været rart at fået navn på, så arbejdet med eksternalisering har været langt lettere.
Jeg er selv på medicin og det gjorde ting fra dag et lettere :)


Hvad skal jeg skrive til lægen? Bare sådan "Hey, tror jeg har ADD, kan jeg få en tid?".

Hvordan har medicinen virket? Og er der/har der været bivirkninger?


Jeg ville booke en "psykisk samtale"-tid ved lægen og bede om henvisning til en psykiater. Din læge kan sikkert anbefale dig en.

Jeg startede med Ritalin, 3 gange dagligt. Det virkede næsten med det samme, men sluttede også når virkningen aftog. Jeg fik voldsom hjertebanken af det. Så startede på Ritalin Uno, som er depot. Jeg tager kun 40 mg hver morgen (jeg glemmer at tage den delt, som man vist skal starte med/bør)

Det hele "går langsommere", tanker har været lettere at styre, indtryk udefra har været en smule skærmet- Jeg har været en af dem, der talte konstant, skiftede emne ("hey se et egern"), afbrød i samtaler, var utålmodig - og ved hjælp af medicin har jeg bedre kunne arbejde på det.

Medicinen er et redskab til symptom"dæmpning", så man bedre kan arbejde på de ting, der irriterer en.
1
Brugeravatar
Lover-Moses
Indlæg: 446
Tilmeldt: 6. jul 2016, 12:06
Kort karma: 18
Geografisk sted: Næstved
Likede indlæg: 493

Re: Muligvis ADD

Indlægaf Lover-Moses » 18. jan 2017, 09:47

malou_43 skrev:
Lover-Moses skrev:
malou_43 skrev:Det er en psykiater, der kan stille diagnosen :)
Så få en henvisning dertil.

Personligt har det været rart at fået navn på, så arbejdet med eksternalisering har været langt lettere.
Jeg er selv på medicin og det gjorde ting fra dag et lettere :)


Hvad skal jeg skrive til lægen? Bare sådan "Hey, tror jeg har ADD, kan jeg få en tid?".

Hvordan har medicinen virket? Og er der/har der været bivirkninger?


Jeg ville booke en "psykisk samtale"-tid ved lægen og bede om henvisning til en psykiater. Din læge kan sikkert anbefale dig en.

Jeg startede med Ritalin, 3 gange dagligt. Det virkede næsten med det samme, men sluttede også når virkningen aftog. Jeg fik voldsom hjertebanken af det. Så startede på Ritalin Uno, som er depot. Jeg tager kun 40 mg hver morgen (jeg glemmer at tage den delt, som man vist skal starte med/bør)

Det hele "går langsommere", tanker har været lettere at styre, indtryk udefra har været en smule skærmet- Jeg har været en af dem, der talte konstant, skiftede emne ("hey se et egern"), afbrød i samtaler, var utålmodig - og ved hjælp af medicin har jeg bedre kunne arbejde på det.

Medicinen er et redskab til symptom"dæmpning", så man bedre kan arbejde på de ting, der irriterer en.


Nå jeg endte med at få en henvisning til en psykiater, som hurtigt kunne konstatere at ADD var diagnosen, men at der nok også var noget andet. Hvad han så lige mente med det, er vi vist ikke kommet til endnu.

Men i hvert fald startede jeg op med Motiron i tirsdags, startede med 10mg (en pille) to gange dagligt, og så i fredags blev jeg sat op til 2 piller 2 gange dagligt. Kan mærke en effekt, men meget op og ned. Jeg kan mærke at jeg har fået lidt mere energi, er blevet gladere og lidt mere frisk i håndtering af kunder på arbejde, og kan mærke at jeg ikke er lige så "suk det bliver en lang dag".

Jeg har som sådan ikke bivirkninger, andet end at jeg når jeg f.eks. har taget mine to piller, spiser mine havregryn og drikker kaffen her foran PCén, kan mærke at det begynder at snurre lidt i fingre, tæer og læber, og bliver en smule rastløs, som om at der skal ske et eller andet. Og så kan jeg mærke at jeg bliver en smule mere aggressiv i trafikken, men det hænger måske nok sammen med at jeg sidder og bliver en smule rastløs. Jeg er dog klar over det, og fanger det med det samme så jeg lige gearer lidt ned igen.

Alt det tankemylder jeg havde før, har jeg egentlig stadig, men de ligger mere i baggrunden og forstyrer ikke det jeg gerne vil tænke på, så det er jo helt perfekt. Desværre skal jeg kun tage morgen og middag, så hen ad aftenen aftager virkningen, og det er lidt øv når jeg arbejder f.eks. 10-22.

Men nu skal jeg op og snakke med psykiateren igen i dag, så må jeg se hvad han siger, om jeg evt. skal dele pillerne op over dagen. Jeg er lidt i tvivl om det er for meget at skulle tage 6 piller om dagen.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Muligvis ADD

Indlægaf Studsgaard » 18. jan 2017, 10:36

Lover-Moses skrev:
malou_43 skrev:
Lover-Moses skrev:
malou_43 skrev:Det er en psykiater, der kan stille diagnosen :)
Så få en henvisning dertil.

Personligt har det været rart at fået navn på, så arbejdet med eksternalisering har været langt lettere.
Jeg er selv på medicin og det gjorde ting fra dag et lettere :)


Hvad skal jeg skrive til lægen? Bare sådan "Hey, tror jeg har ADD, kan jeg få en tid?".

Hvordan har medicinen virket? Og er der/har der været bivirkninger?


Jeg ville booke en "psykisk samtale"-tid ved lægen og bede om henvisning til en psykiater. Din læge kan sikkert anbefale dig en.

Jeg startede med Ritalin, 3 gange dagligt. Det virkede næsten med det samme, men sluttede også når virkningen aftog. Jeg fik voldsom hjertebanken af det. Så startede på Ritalin Uno, som er depot. Jeg tager kun 40 mg hver morgen (jeg glemmer at tage den delt, som man vist skal starte med/bør)

Det hele "går langsommere", tanker har været lettere at styre, indtryk udefra har været en smule skærmet- Jeg har været en af dem, der talte konstant, skiftede emne ("hey se et egern"), afbrød i samtaler, var utålmodig - og ved hjælp af medicin har jeg bedre kunne arbejde på det.

Medicinen er et redskab til symptom"dæmpning", så man bedre kan arbejde på de ting, der irriterer en.


Nå jeg endte med at få en henvisning til en psykiater, som hurtigt kunne konstatere at ADD var diagnosen, men at der nok også var noget andet. Hvad han så lige mente med det, er vi vist ikke kommet til endnu.

Men i hvert fald startede jeg op med Motiron i tirsdags, startede med 10mg (en pille) to gange dagligt, og så i fredags blev jeg sat op til 2 piller 2 gange dagligt. Kan mærke en effekt, men meget op og ned. Jeg kan mærke at jeg har fået lidt mere energi, er blevet gladere og lidt mere frisk i håndtering af kunder på arbejde, og kan mærke at jeg ikke er lige så "suk det bliver en lang dag".

Jeg har som sådan ikke bivirkninger, andet end at jeg når jeg f.eks. har taget mine to piller, spiser mine havregryn og drikker kaffen her foran PCén, kan mærke at det begynder at snurre lidt i fingre, tæer og læber, og bliver en smule rastløs, som om at der skal ske et eller andet. Og så kan jeg mærke at jeg bliver en smule mere aggressiv i trafikken, men det hænger måske nok sammen med at jeg sidder og bliver en smule rastløs. Jeg er dog klar over det, og fanger det med det samme så jeg lige gearer lidt ned igen.

Alt det tankemylder jeg havde før, har jeg egentlig stadig, men de ligger mere i baggrunden og forstyrer ikke det jeg gerne vil tænke på, så det er jo helt perfekt. Desværre skal jeg kun tage morgen og middag, så hen ad aftenen aftager virkningen, og det er lidt øv når jeg arbejder f.eks. 10-22.

Men nu skal jeg op og snakke med psykiateren igen i dag, så må jeg se hvad han siger, om jeg evt. skal dele pillerne op over dagen. Jeg er lidt i tvivl om det er for meget at skulle tage 6 piller om dagen.


Motiron er altid det man starter med at afprøve, men der findes medicin der har en længere effekt, så det vil sikkert komme på tale når i snakker om medicin næste gang.

Og husk at få ham til at søge tilskud, ellers kommer du til at betale alt selv, men når tilskudet er søgt, kan man få det ligesom man gør til så meget andet medicin.

Det du beskriver er,dit det min søn med ADD også fortæller. Han bliver meget snaksagelig ca 1/2 time efter han har taget medicinen, og oppe i skolen fortæller han at han bedre kan koncentrerer sig om at lukke af for de andre lyde der forstyrrer ham. At der stadig er noget forvirret inde i hovedetnoglegang, men det er lettere at finde ud af hvad han skal og bedre kan koncentrere sig om det.
0
Brugeravatar
Lover-Moses
Indlæg: 446
Tilmeldt: 6. jul 2016, 12:06
Kort karma: 18
Geografisk sted: Næstved
Likede indlæg: 493

Re: Muligvis ADD

Indlægaf Lover-Moses » 18. jan 2017, 14:27

Studsgaard skrev:Motiron er altid det man starter med at afprøve, men der findes medicin der har en længere effekt, så det vil sikkert komme på tale når i snakker om medicin næste gang.

Og husk at få ham til at søge tilskud, ellers kommer du til at betale alt selv, men når tilskudet er søgt, kan man få det ligesom man gør til så meget andet medicin.

Det du beskriver er,dit det min søn med ADD også fortæller. Han bliver meget snaksagelig ca 1/2 time efter han har taget medicinen, og oppe i skolen fortæller han at han bedre kan koncentrerer sig om at lukke af for de andre lyde der forstyrrer ham. At der stadig er noget forvirret inde i hovedetnoglegang, men det er lettere at finde ud af hvad han skal og bedre kan koncentrere sig om det.


Ja han sagde også at der er andre typer man kan prøve hvis Motiron ikke har den ønskede effekt. Men nu blev jeg så sat op til 2 piller 4 gange dagligt, hvilket jeg synes måske er ret meget, men han sagde at vi så er ved at nærme os den normale dosis, som er 1mg per kg kropsvægt, så det er der ikke noget unormalt i.

Skal tage dem med 3 timers mellemrum, så de strækker sig over 12 timer, hvilket passer mig fint, da jeg typisk arbejder 12-13 timer. Han nævnte så at når man er kørt ind med rette dosis, så kan man selv vælge hvornår man vil tage dem, f.eks. hvis man skal til noget familie-halløj eller et møde, hvor man kan have brug for en større dosis, eller at tage dem med lidt mindre mellemrum. Det lyder jo meget godt, men jeg kan ikke lade være med at tænke misbrug og afhængighed ind i det. Altså det virker lidt junkie-agtigt at man lige skal have sit fix for at fungere. Men det er nok bare mig der generelt har det lidt svært med medicin, og skal nok bare lige vænne mig til det hele. Det er også kun en uges tid siden jeg startede :)

Jeg mener at han har fået tilskud til det. Jeg fik i hvert fald 100 styks i dag til omkring 88kr.

Min lillebror med ADHD fik Ritalin, mener jeg det var, men oppe i skolen sagde de at han var som en zombie, og da han stoppede med det igen takkede de min mor og stedfar, for nu var han tilstede igen. Det er jeg så glad for ikke skete for mig, men det kunne måske hænge sammen med hvor meget han fik.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Muligvis ADD

Indlægaf Studsgaard » 18. jan 2017, 14:47

Det er en jungle med det medicin. Nogle personer kan tåle nogle mærker andre kan ikke.

Jeg syntes det er synd hvis din lillebror kun har prøvet et mærke, for måske er det bare den slags han ikke kan tåle. Jeg har desværre hørt mange der har været zobie agtige, og jeg tror det enten er for høj dosis eller forkert slags. Selvfølgelig er der nogen der desværre ikke kan bruge nogen af præparaterne, men mange gange tror jeg det drejer sig om forkert mærke/dosering.

Min ældste søn har været igennem mange slags - den ene slags blev han depressiv og indelukket, meget ked og mange andre bivirkninger.
Et andet mærke der virker de originale rigtig godt, men et af kopipræperaterne er ikke gode for ham. Men samme mærke skal min, mand helst have kopipræperaterne og ikke de originale. Det er noget underligt noget og der er desværre ikke andet at gøre end at prøve sig frem.

Det med afhængighed det tror jeg ikke du bliver, det er jo noget der hjælper dig, det er jo ikke noget der gør dig høj. Men selvfølgelig er det underligt at man skal tage medicin for at fungere optimalt.

Har du prøvet at se på ADHD hjemmesiden.
Måske se om et nydiagnostiseret kursus er noget for dig?
Så får du en masse god viden.
Du må gerne skriv hvis du har spørgsmål. Jeg har efterhånden ret meget viden om både ADD og ADHD både igennem livserfaring, uddannelse og en del kurser.
0

Tilbage til "Helbred"