Symptomer på blærebetændelse?

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Symptomer på blærebetændelse?

Indlægaf Studsgaard » 25. okt 2016, 18:25

Jeg har i dag haft ret ondt i maven. Sådan helt nederst. Og jeg føler jeg skal tisse hele tiden.

Jeg har kun en gang (hvad jeg ved) haft en blærebetændelse. Det var imens jeg var gravid og det blev opdaget ved en af de utallige urinprøver. Men dengang gjorde det ikke ondt da jeg tissede.

Det gør heller ikke ondt når jeg tisser nu. Men jeg har det vare ikke godt og jeg har ret ondt.

Er der bogen der har erfaring med smerter på den måde ved blærebetændelse. For jeg syntes jo ikke det er de almindelige symptomer.

Hvis det også er i morgen overvejer jeg om ikke lægen skal besøges. Men jeg vil da bare lige høre om nogen har nogen erfaringer i forhold til blærebetændelse eller andet der har givet disse symptomer
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Symptomer på blærebetændelse?

Indlægaf Studsgaard » 25. okt 2016, 20:31

Tak for svar. Det lyder jo lidt ala det samme dog har jeg ikke set noget blod.
Hvis jeg stadig har ondt i morgen smutter jeg forbi lægen
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Symptomer på blærebetændelse?

Indlægaf Annione » 25. okt 2016, 20:36

Jeg har haft blærebetændelse en gang, og det gjorde ikke ondt overhovedet. Min læge sagde der var meget blod i min urin, men det havde jeg nu ikke bemærket.
Afsted og blive tjekket - det er jo nemt at fikse.
0
fisken80
Indlæg: 22067
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52045

Re: Symptomer på blærebetændelse?

Indlægaf fisken80 » 26. okt 2016, 05:16

Studsgaard skrev:Tak for svar. Det lyder jo lidt ala det samme dog har jeg ikke set noget blod.
Hvis jeg stadig har ondt i morgen smutter jeg forbi lægen


Det er ikke altid der er blod og selvom der er kan man ikke altid se det. Jeg havde nyresten i foråret og der var der blod i min urinprøve, men det kunne man ikke se med det blotte øje.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans

Tilbage til "Helbred"