Forstærke tynde negle, der knækker nemt

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Tiger
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:31
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1335

Forstærke tynde negle, der knækker nemt

Indlægaf Tiger » 16. apr 2016, 12:13

Jeg søger råd til præparater, der kan forstærke både både finger- og tånegle. De har desværre altid været hurtigtvoksende, men tynde og de flækker nemt.

Jeg tager multivitamin og B-vitaminer samt forsøger at huske negleoliespray.

Er der nogen, der har erfaring med fx silica eller andre præparater? Hjalp det jer?

Det skal være uden parfume osv, det tåler jeg ikke.

Jeg kan se online, at nogle har haft god effekt med silica. Men også at nogle oplever øget hårvækst overalt og så er det jeg ville være ret ked af pludselig at få et moustache i ansigtet eller lign :nerve: :ad!: :lol:
0
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Forstærke tynde negle, der knækker nemt

Indlægaf vibbsen » 16. apr 2016, 17:33

Gele forstærkning......så er du ude over det problem....

Mine negle vokser rigtig fint. Men flækker for et godt ord. Det blev jeg til sidst så træt af, at jeg nu bruger 350 kroner om måneden på at få gele forstærkning på.

Men derudover har jeg ikke nogen forslag.

Hvad angår silica så er det nok alligevel de færreste der får ansigtsbehåring af at bruge de.
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Forstærke tynde negle, der knækker nemt

Indlægaf Annione » 16. apr 2016, 18:38

Jeg har haft rigtig god effekt af denne pille http://dk.iherb.com/21st-Century-Health ... lets/10695
Porto er vist omkring 4 dollars - du må kun bestille for 80 kroner, da de sender fra USA.
Jeg synes dog at huske, at du kun kan have 2 pakker i en bestilling, ellers bliver pakken for tung og portoen dermed stiger. Det er dog længe siden jeg har bestilt pakker til Dk, så ved ikke om det stadig er det samme.
Du skal tage 3 piller om dagen, så et "glas" holder kun i 1 måned.

Jeg har aldrig bemærket vækst af hår i ansigtet eller andre sære steder. Heller ikke da jeg tog silica i stor stil.
1
Brugeravatar
Tiger
Indlæg: 1010
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:31
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1335

Re: Forstærke tynde negle, der knækker nemt

Indlægaf Tiger » 17. apr 2016, 06:42

Tak begge to. Jeg har aldrig hørt om forstærkning af negle med geleforstærkning. Jeg vil lige undersøge nærmere, jeg bruger allerede en mindre formue på fodterapi, så jeg skal lige se på det.

Lad os håbe at silica ikke gør mig mere mandig, tak :D
0
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Forstærke tynde negle, der knækker nemt

Indlægaf Filipai » 17. apr 2016, 06:45

Herome har sådan en lak der forstærker, det virker utroligt godt, hvis man ellers husker at bruge den :genert: man skal bruge det hver dag, og fjerne lakken hver anden dag og påføre nyt. Men det virker utroligt godt for mig, og de jeg kender der har brugt den.
3
Brugeravatar
Metsen
Indlæg: 254
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:31
Kort karma: 23
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 184

Re: Forstærke tynde negle, der knækker nemt

Indlægaf Metsen » 17. apr 2016, 09:08

Filipai skrev:Herome har sådan en lak der forstærker, det virker utroligt godt, hvis man ellers husker at bruge den :genert: man skal bruge det hver dag, og fjerne lakken hver anden dag og påføre nyt. Men det virker utroligt godt for mig, og de jeg kender der har brugt den.



Jeg bruger også Herome og det virker altså! :) Der er tre styrker af neglehærdner: nailhardener sensitive, strong og extra strong.
2
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Forstærke tynde negle, der knækker nemt

Indlægaf vibbsen » 17. apr 2016, 10:24

Tiger skrev:Tak begge to. Jeg har aldrig hørt om forstærkning af negle med geleforstærkning. Jeg vil lige undersøge nærmere, jeg bruger allerede en mindre formue på fodterapi, så jeg skal lige se på det.

Lad os håbe at silica ikke gør mig mere mandig, tak :D


Det dur bare....Jeg går hos en negle tekniker i Brøndby og giver 350 kroner for en forstærkning incl. gel lack. Jeg får fyldt udvoksning op cirka hver 4. uge, mine negle gror ret hurtigt, og jeg bryder mig ikke om udvoksningerne. Det synes jeg ser SÅ trashy ud :lol:

Hun er hamrende dygtig, måske den bedste tekniker jeg har gået hos (og jeg har fået lavet negle on/off i maaaange år). Og så er hun pissebillig. Mange af salonerne inde i København tager 6-800 kroner for samme arbejde. Hun laver iøvrigt også forstærkning af tånegle med gel.....

Du kan finde hende på facebook ved at søge på Negle Biksen
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Helbred"