Anbefal en dygtig massør i Kbh & omegn

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Elverpigen
Indlæg: 2311
Tilmeldt: 25. jun 2017, 04:31
Kort karma: 91
Likede indlæg: 2267

Anbefal en dygtig massør i Kbh & omegn

Indlægaf Elverpigen » 31. jul 2021, 14:17

Jeg er blevet glad for at få rettet skævhederne og låsningerne i min krop ud hos en super dygtig massør, der bl.a. bruger Ayurvedisk massage og løbende videreuddanner sig i andre teknikker til at gå hele kroppen grundigt efter. Problemet er bare at få en tid mere end få gange om året, og jeg trænger til en grundig udretning! Eller flere.

Kan du anbefale en dygtig massør med det gode håndelag, der både kan gå grundigt og forsigtigt til værks?

Det er mindre vigtigt for mig, om hoveduddannelsen er svensk, thailandsk, indisk, BSDS eller whatever, når blot vedkommende er dygtig nok til at vurdere, om det her er f.eks. er en muskelspænding eller måske bindevævs-kludder. Jeg er også vant til at der bruges teknikker, hvor jeg af og til selv aktivt skal lave en bevægelse, mens behandleren udfører et greb.


Bonus bekendelse:
Jeg må erkende, at jeg har en kønsdiskriminerende præference for kvindelige massører.
Ud over at få behandlet de ømme skævheder grundigt, har jeg også brug for at komme ned i gear, og jeg har lige surfet ind på en ellers seriøst udseende hjemmeside for en mandlig massør, der med nogle professionelle billeder i mine øjne illustrerer en fascination af kvindekroppen, hvilket er fint nok, absolut tilladt og mange kvinder helt sikker primært oplever som en kompliment. Det er en vibe som jeg ikke orker at forholde mig til med mindre manden kan udrette helt ualmindelige mirakler. Jeg har prøvet en mandlig massør, der sikkert havde den meget lette flirtende tone som en del af sin kundepleje, og det duer slet ikke for mig. Lige sådan har jeg også prøvet en kvindelig massør, der slet ikke "kunne se" rigtigt med hænderne, hvor der lå spændinger og helt robotagtigt trykkede lidt overfladisk på musklerne.

Elverpigen * bikser rundt med en massagebold og diverse øvelser på stuegulvet *
0

Tilbage til "Helbred"