Gratis foredrag fra folkemødet om LDN (lav dosis naltrexon)

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Gratis foredrag fra folkemødet om LDN (lav dosis naltrexon)

Indlægaf Pussikat82 » 17. jun 2021, 09:18

For fem år siden mistede jeg næsten fuldstændig førligheden i begge arme pga. invaliderende nervesmerter. Jeg har været igennem en længere udredning, som desværre ikke gav nogen svar. Efter knap et par år gjorde en bekendt mig opmærksom på LDN (lav dosis naltrexon), som havde gjort en kæmpe forskel for hendes smerter, så jeg ville prøve at give det et forsøg. Da jeg fandt min dosis, har det fjernet stort set alle mine nervesmerter. Jeg kan igen køre korte ture i min bil, bage, lave mad og vaske op, og måske endnu vigtigere kan jeg nu selv tage tøj på, vaske mit hår osv. Og derudover har jeg fået helet min tarmsygdom, så jeg nu næsten kan leve et normalt liv. LDN har gjort en stor forskel i mit liv.

LDN er et kemisk fremstillet præparat, som i fuld dosis bruges til noget andet. Men i lav dosis har det effekt på smerter, autoimmune sygdomme, visse psykiske lidelser, kræft mm. Det virker på flere plan, da det både afhjælper smerter med nogle virkemåder, mens det med den immunmodulerende effekt hjælper på lidelser tilknyttet immunsystemet. Modsat meget andet medicin mod denne type lidelser har det kun få og harmløse bivirkninger og er billigt at bruge.

LDN bliver mere og mere udbredt som behandling af flere tilstande i Danmark, men da en del stadig ikke kender til præparatet og dets virkemåder, er der dannet en forening til at sætte fokus på dette hos patienter og læger. Den hedder LDN Foreningen. I år er foreningen med på folkemødet, som pga. corona holdes online. I dag vil der være et gratis foredrag om LDN, man kan se online her: https://folkemoedet.dk/events/2021/06/1 ... naltrexon/

Jeg deler det her, da jeg tænker, der måske er flere, der kunne have gavn af det, som det har hjulpet mig. Jeg er i hvert fald taknemmelig for, at nogen engang gjorde mig opmærksom på det :) Der ligger i øvrigt en masse info om LDN på http://www.ldnforeningen.dk
2
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Gratis foredrag fra folkemødet om LDN (lav dosis naltrexon)

Indlægaf Pussikat82 » 17. jun 2021, 11:54

Der var lidt startproblemer, men foredraget er blevet gennemført. Det kan ses her nu: https://www.facebook.com/LDNForeningen/ ... 6524034016
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Gratis foredrag fra folkemødet om LDN (lav dosis naltrexon)

Indlægaf Pussikat82 » 18. jun 2021, 08:09

Fordraget vil blive liggende til på søndag, hvor folkemødet slutter. Herefter bliver det slettet.
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: Gratis foredrag fra folkemødet om LDN (lav dosis naltrexon)

Indlægaf heysamaysa » 18. jul 2021, 12:50

hvordan fik du LDN?


skal man ikke på smerteklinik for at få det? jeg har i lang tid drømt om at få det, men ved ikke vejen der hen til når ikke min almindeligt praktiserende læge udskriver.
0
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Kedimifu
Indlæg: 312
Tilmeldt: 13. apr 2016, 04:36
Kort karma: 21
Likede indlæg: 358

Re: Gratis foredrag fra folkemødet om LDN (lav dosis naltrexon)

Indlægaf Kedimifu » 18. jul 2021, 15:56

heysamaysa skrev:hvordan fik du LDN?


skal man ikke på smerteklinik for at få det? jeg har i lang tid drømt om at få det, men ved ikke vejen der hen til når ikke min almindeligt praktiserende læge udskriver.


Jeg fik mit via smerteklinik. Jeg er rigtig glad for det. Jeg kan kun anbefale at prøve det, selvom der er en del udfordringer på vejen.
1

Tilbage til "Helbred"