Johnson & Johnson - er der nogen der har fået vaccinen?

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: Johnson & Johnson - er der nogen der har fået vaccinen?

Indlægaf Minionine » 18. jun 2021, 14:06

fisken80 skrev:
sigge skrev:Min veninde havde skrevet sig op hos Practio, men hun endte med at blive afvist af lægen på baggrund af alder, køn og indtag af p-piller. Det er ærgerligt for hende, for hun ville virkelig gerne have det overstået med 1 stik og er endnu ikke blevet indkaldt i det ordinære system. Men på den anden side er det også betryggende, at der rent faktisk foretages en faglig vurdering, og de ikke bare henviser alle.


Sært. Lægen jeg talte med var ligeglad med at jeg bruger p-piller.
Det virker ikke helt stringent på mig.


Jeg blev ikke spurgt ind til p-piller. Jeg havde vist en træt læge i røret der lidt i 22 om aftenen.
Jeg er ellers 35 lige om lidt, så det kunne måske have været en faktor at jeg tager p-piller.
Anyway, jeg er glad for mit stik :D
0
fisken80
Indlæg: 22074
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52050

Re: Johnson & Johnson - er der nogen der har fået vaccinen?

Indlægaf fisken80 » 18. jun 2021, 14:18

Minionine skrev:
fisken80 skrev:
sigge skrev:Min veninde havde skrevet sig op hos Practio, men hun endte med at blive afvist af lægen på baggrund af alder, køn og indtag af p-piller. Det er ærgerligt for hende, for hun ville virkelig gerne have det overstået med 1 stik og er endnu ikke blevet indkaldt i det ordinære system. Men på den anden side er det også betryggende, at der rent faktisk foretages en faglig vurdering, og de ikke bare henviser alle.


Sært. Lægen jeg talte med var ligeglad med at jeg bruger p-piller.
Det virker ikke helt stringent på mig.


Jeg blev ikke spurgt ind til p-piller. Jeg havde vist en træt læge i røret der lidt i 22 om aftenen.
Jeg er ellers 35 lige om lidt, så det kunne måske have været en faktor at jeg tager p-piller.
Anyway, jeg er glad for mit stik :D


Ham jeg snakkede med var også meget meget træt. Og ja, han kunne nok godt have været grundigere, men jeg er nu alligevel pænt glad for at være færdigvaccineret. Jeg opfatter ikke min risiko for bivirkninger som særlig stor overhovedet.
Og på mandag har jeg mit vaccinepas. Jeg er tilfreds.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans

Tilbage til "Helbred"