Manglende drift

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Svingfjer
Indlæg: 100
Tilmeldt: 2. jan 2019, 00:05
Kort karma: 2
Likede indlæg: 31

Manglende drift

Indlægaf Svingfjer » 4. apr 2019, 20:42

Hej Øø jeg undskylder vis det er den forkerte kategori. Og håber ikke Emnet støder nogle.

Jeg går lige til sagen. Som der står i overskriften syntes jeg lidt jeg mangler noget drift, jeg er i behandling med antidepressiv og det nok lidt det som er problemet, men jeg ved ikke helt om der er noget at gøre ved det, jeg overvejer at snakke med min psykiater om det men det virker sådan lidt perverst/egosentret/respektløst når nu jeg ikke har nogen Intim partner af nogen art,
Og det står mig lidt uforståeligt om man overhoved kan gøre noget.

Hvad tænker i/har i prøvede noget tilsvarende og fik i nogen løsning.

Det var enlig bare lige det.
0
Bergen
Indlæg: 7286
Tilmeldt: 23. jun 2018, 05:25
Kort karma: 469
Likede indlæg: 11891

Re: Manglende drift

Indlægaf Bergen » 4. apr 2019, 21:14

Selvfølgelig kan du tage det op med din psykiater. Det er en almindelig bivirkning. Af og til kam medicinændringer eller medicinjusteringer afhjælpe det.
1
Brugeravatar
Svingfjer
Indlæg: 100
Tilmeldt: 2. jan 2019, 00:05
Kort karma: 2
Likede indlæg: 31

Re: Manglende drift

Indlægaf Svingfjer » 5. apr 2019, 16:21

Okay. Det nok også bare mig som er lidt sær.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Manglende drift

Indlægaf HappyPaww » 5. apr 2019, 17:37

Svingfjer skrev:Okay. Det nok også bare mig som er lidt sær.

Det er det da ikke :) Hvis du oplever en markant ændret sexlyst pga medicin skal det da tages alvorligt, især hvis det bekymrer eller generer dig. Vi har alle ret til et sundt og velfungerende seksualliv.
3
Brugeravatar
Svingfjer
Indlæg: 100
Tilmeldt: 2. jan 2019, 00:05
Kort karma: 2
Likede indlæg: 31

Re: Manglende drift

Indlægaf Svingfjer » 7. maj 2019, 20:09

HappyPaww skrev:
Svingfjer skrev:Okay. Det nok også bare mig som er lidt sær.

Det er det da ikke :) Hvis du oplever en markant ændret sexlyst pga medicin skal det da tages alvorligt, især hvis det bekymrer eller generer dig. Vi har alle ret til et sundt og velfungerende seksualliv.


Takker lige for opbakningen.
1
MrMister
Indlæg: 2396
Tilmeldt: 13. jan 2019, 18:24
Kort karma: 284
Likede indlæg: 6931

Re: Manglende drift

Indlægaf MrMister » 12. maj 2019, 17:11

Hvis din manglende drift er et problem, skal du selvfølglig tale med psyk om det. Men hvis det er det eneste problem, ville jeg være mindre tilbøjelig til at rokke båden. Der kan være mange andre bivirkninger, som er mere trælse for dig.

Personligt ændrede min lyst sig markant med skift til medicin. Det er bare ikke et kæmpe problem, da det er mere normalt nu / jævnt / mindre styrende. Men en bivirkning kan også være impotens. Det har jeg aldrig prøvet før nu, og selvom det er under en håndfuld gange (og forbigående og relateret til positive virkningen fra medicinen), så ville flere gange hurtigt få mig til at skifte. For pt kan vi grine af det sammen. Men mange gange ville være hårdt for begges selvtillid i sengen.

Net: Tal med psyk og vær åben om alle bivirkninger. Det er deres job at vide dette, så de kan hjælpe dig
0
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill

Tilbage til "Helbred"