Parkering ved Capio privathospital i Århus, Margrethepladsen 3

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
hejdi
Indlæg: 230
Tilmeldt: 8. maj 2016, 18:44
Kort karma: 9
Likede indlæg: 89

Parkering ved Capio privathospital i Århus, Margrethepladsen 3

Indlægaf hejdi » 10. mar 2019, 13:24

Jeg ved godt det ikke som sådan har noget med helbred at gøre - men håber der måske sidder nogen herinde der har besøgt dette hospital.

Jeg skal ledsage en veninde derind i morgen, hvor jeg har lovet at køre. Vi kommer ikke fra Århus, så vi er ikke vant til at køre der, og jeg er generelt ikke så glad for, eller god til steder jeg ikke kender, og især ikke i en så stor by ;)
Jeg har dog GPS i bilen, så det hjælper lidt.

Jeg kan se det ligger i forbindelse med Radisson hotellet mv., der har jeg vist nok været før.
Men hvordan er det med parkering der, omkring middagstid/først på eftermiddagen en mandag - er det til at finde en plads?
Nogen der ved om hospitalet har deres egne pladser, eller er det samme pladser uanset om man besøger Capio, hotellet mv.?

Hvis det overhovedet ikke er til at finde plads, hvad er så det bedste bud vi kan køre efter i stedet? Evt. et supermarked, byggemarked eller lignende i nærheden, hvor der kunne tænkes at være plads - vi kører i god tid, så det gør ikke noget hvis vi skal gå 15-20 minutter.

Håber nogen kan guide os lidt :klap:
0
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9417

Re: Parkering ved Capio privathospital i Århus, Margrethepladsen 3

Indlægaf Modesty Blame » 10. mar 2019, 13:36

Der er stort set altid ledige pladser i p-husene ved Radisson. Der er både ét foran hotellet og et under bygningen. Jeg tror ikke, privathospitalet har deres egne p-pladser.
1
Kolibrien
Indlæg: 407
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:48
Kort karma: 79
Likede indlæg: 588

Re: Parkering ved Capio privathospital i Århus, Margrethepladsen 3

Indlægaf Kolibrien » 10. mar 2019, 14:46

Der er 3 eller 4 parkeringspladser, der hører til hospitalet, men de bliver hurtigt taget. Så alt efter hvornår på dagen I skal til, så skal I nok ikke satse på dem. Men som der bliver skrevet, så er der masser af andre plader under Radisson, I skal nok få en plads - måske bare ikke lige ved hovedindgangen.

Edit: nu læste jeg lige dit indlæg igen. I skal kære ned i kælderen under Radisson, der er pladserne der hører til hospitalet og en masse andre. Det er nemt at komme til og ikke for befærdet om formiddagen/til middag.
1
hejdi
Indlæg: 230
Tilmeldt: 8. maj 2016, 18:44
Kort karma: 9
Likede indlæg: 89

Re: Parkering ved Capio privathospital i Århus, Margrethepladsen 3

Indlægaf hejdi » 10. mar 2019, 18:09

Mange tak for jeres svar - så er jeg lidt mere rolig :kys:
0

Tilbage til "Helbred"