Akut - God tandlæge med rimelig priser i hovedstadsområdet

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Akut - God tandlæge med rimelig priser i hovedstadsområdet

Indlægaf 1234 » 8. dec 2018, 10:30

Sagen er den at jeg har betændelse i en visdomstand, hvilket jeg fik behandler hos vagttandlægen i dag, hvilket kostede kassen for 10 min. :nerve:
Hun behandlede kun selve betændelse og anbefalede så jeg hurtigst muligt gik til egen tandlæge og fik trukket to visdomstænder ud.
Jeg er lige flytte, så jeg bor 400 km fra min tandlæge, som jeg har haft hele min liv. Men da han er ved nærme sig pensionsalderen, har han kun åben 4 dage om ugen. Så det ret besværligt at få fundet en tid, når man har et fuldtidsarbejde og ikke er studerende.
Så jeg har akut brug for en ny tandlæge lidt tættere på, hvor jeg bor!

Så hvem vil du anbefale? Jeg bor i Nordvest, men er villig til at tage lidt længere transport for en sød og dygtig tandlæge, der ikke flår min pung, når jeg skal have hevet visdomstænderne ud. Og de skal hives ud snarest muligt for det gør virkelig ondt :trist:
0
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14465

Re: Akut - God tandlæge med rimelig priser i hovedstadsområdet

Indlægaf Pjeps » 8. dec 2018, 12:32

Har anbefalet en i kort. Han ligger Kbh NV og er den bedste tandlæge jeg nogensinde har haft. Og rimelig i priser
1
:ninja:
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Akut - God tandlæge med rimelig priser i hovedstadsområdet

Indlægaf DenBruneMunk » 8. dec 2018, 12:34

1234 skrev:Så hvem vil du anbefale? Jeg bor i Nordvest, men er villig til at tage lidt længere transport for en sød og dygtig tandlæge, der ikke flår min pung, når jeg skal have hevet visdomstænderne ud. Og de skal hives ud snarest muligt for det gør virkelig ondt :trist:

At få hevet tænder ud er nok det billigste tandlæger kan lave, at du så kan risikere følge virkninger som du skal til tandtekniker og roden er groet ind i kæbe osv, er noget andet. Men ellers burde du ikke skræmmes af 250-350 kr der, for det er ikke dyrt at hive tænder ud.
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Akut - God tandlæge med rimelig priser i hovedstadsområdet

Indlægaf Rapfisk » 8. dec 2018, 12:56

Jeg har Colosseumklinikken ved Kgs. Nytorv på anbefaling fra en debattør. Jeg har haft flere derinde, og de fleste har været rigtig gode
1
Livslinjen: 70 201 201
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Akut - God tandlæge med rimelig priser i hovedstadsområdet

Indlægaf JoyNips » 8. dec 2018, 13:06

Tandlægerne på Østerbro er dem jeg sværger til hvis jeg har noget akut jeg ikke kan holde ud at gå med til jeg får mulighed for at komme hjem til Jylland.
https://tpobro.dk
2
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Akut - God tandlæge med rimelig priser i hovedstadsområdet

Indlægaf LadyFox » 8. dec 2018, 13:06

Jeg overvejer selv at prøve Pjeps tandlæge, det ville give mere mening end min egen transportmæssigt. Men ellers er jeg glad for Tandlægerne ved Søerne - Jeg kommer hos ham der hedder Magnus fordi han er sød, og jeg ikke er bange for ham. Ud over priserne er rimelige, så er det klart en fordel at de har åbent til klokken 20.00 mandag til torsdag.
2
...
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41316

Re: Akut - God tandlæge med rimelig priser i hovedstadsområdet

Indlægaf LaMariposa » 8. dec 2018, 13:08

Vores Tænder i Lyngby er også rigtig gode og rimelige i priser. Jeg har dog kun fået lavet standardeftersyn hos dem, så jeg kender ikke til deres priser for mere komplicerede indgreb.
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Kruspersille
Indlæg: 679
Tilmeldt: 6. nov 2015, 14:13
Kort karma: 35
Likede indlæg: 770

Re: Akut - God tandlæge med rimelig priser i hovedstadsområdet

Indlægaf Kruspersille » 8. dec 2018, 14:28

Jeg vil også anbefale tandlægerne ved søerne. Jeg går hos Ulla. Meget dygtig! Michael har jeg også kun hørt godt om.
1
fisken80
Indlæg: 22074
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52048

Re: Akut - God tandlæge med rimelig priser i hovedstadsområdet

Indlægaf fisken80 » 8. dec 2018, 14:37

DenBruneMunk skrev:
1234 skrev:Så hvem vil du anbefale? Jeg bor i Nordvest, men er villig til at tage lidt længere transport for en sød og dygtig tandlæge, der ikke flår min pung, når jeg skal have hevet visdomstænderne ud. Og de skal hives ud snarest muligt for det gør virkelig ondt :trist:

At få hevet tænder ud er nok det billigste tandlæger kan lave, at du så kan risikere følge virkninger som du skal til tandtekniker og roden er groet ind i kæbe osv, er noget andet. Men ellers burde du ikke skræmmes af 250-350 kr der, for det er ikke dyrt at hive tænder ud.


Du får ikke trukket tænder ud til den pris medmindre der er tale om en totalt ukompliceret tandudtrækning, og det der meget sjældent når det er visdomstænder.
Hos min, billige, tandlæge koster det minimum 1500 kroner for en operativ fjernelse af en visdomstand.
1
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Akut - God tandlæge med rimelig priser i hovedstadsområdet

Indlægaf 1234 » 8. dec 2018, 15:22

fisken80 skrev:
DenBruneMunk skrev:
1234 skrev:Så hvem vil du anbefale? Jeg bor i Nordvest, men er villig til at tage lidt længere transport for en sød og dygtig tandlæge, der ikke flår min pung, når jeg skal have hevet visdomstænderne ud. Og de skal hives ud snarest muligt for det gør virkelig ondt :trist:

At få hevet tænder ud er nok det billigste tandlæger kan lave, at du så kan risikere følge virkninger som du skal til tandtekniker og roden er groet ind i kæbe osv, er noget andet. Men ellers burde du ikke skræmmes af 250-350 kr der, for det er ikke dyrt at hive tænder ud.


Du får ikke trukket tænder ud til den pris medmindre der er tale om en totalt ukompliceret tandudtrækning, og det der meget sjældent når det er visdomstænder.
Hos min, billige, tandlæge koster det minimum 1500 kroner for en operativ fjernelse af en visdomstand.


Den ene er helt ude og er kan nok bare hives ud. Den skal fjernes fordi den er længere end de andre tænder og ligesom går ned i den anden visdomstand, der kun er lidt ude. Men den der er lidt ude kræver nok lidt mere.
Senest rettet af 1234 8. dec 2018, 15:52, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Akut - God tandlæge med rimelig priser i hovedstadsområdet

Indlægaf DenBruneMunk » 8. dec 2018, 15:25

fisken80 skrev:
DenBruneMunk skrev:
1234 skrev:Så hvem vil du anbefale? Jeg bor i Nordvest, men er villig til at tage lidt længere transport for en sød og dygtig tandlæge, der ikke flår min pung, når jeg skal have hevet visdomstænderne ud. Og de skal hives ud snarest muligt for det gør virkelig ondt :trist:

At få hevet tænder ud er nok det billigste tandlæger kan lave, at du så kan risikere følge virkninger som du skal til tandtekniker og roden er groet ind i kæbe osv, er noget andet. Men ellers burde du ikke skræmmes af 250-350 kr der, for det er ikke dyrt at hive tænder ud.


Du får ikke trukket tænder ud til den pris medmindre der er tale om en totalt ukompliceret tandudtrækning, og det der meget sjældent når det er visdomstænder.
Hos min, billige, tandlæge koster det minimum 1500 kroner for en operativ fjernelse af en visdomstand.

ukompliceret, jo. Jeg har da personlige regninger på 2 stk. Så ikke noget mærkeligt der og jo, når det bliver med anden hjælp så er det jo klart det kan blive dyrere, når det ikke længere er ukompliceret. Jeg har fået samme info fra andre når jeg nævnte jeg nok skulle have dem fjernet og ja, så var der et eksempel med problemet med rod som var groet ind i kæben men det behøver man vel ikke frygte? Du går vel ikke og tror du skal dø, bare fordi du skal have taget blodprøve? :)
0
fisken80
Indlæg: 22074
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52048

Re: Akut - God tandlæge med rimelig priser i hovedstadsområdet

Indlægaf fisken80 » 8. dec 2018, 15:33

DenBruneMunk skrev:
fisken80 skrev:
DenBruneMunk skrev:
1234 skrev:Så hvem vil du anbefale? Jeg bor i Nordvest, men er villig til at tage lidt længere transport for en sød og dygtig tandlæge, der ikke flår min pung, når jeg skal have hevet visdomstænderne ud. Og de skal hives ud snarest muligt for det gør virkelig ondt :trist:

At få hevet tænder ud er nok det billigste tandlæger kan lave, at du så kan risikere følge virkninger som du skal til tandtekniker og roden er groet ind i kæbe osv, er noget andet. Men ellers burde du ikke skræmmes af 250-350 kr der, for det er ikke dyrt at hive tænder ud.


Du får ikke trukket tænder ud til den pris medmindre der er tale om en totalt ukompliceret tandudtrækning, og det der meget sjældent når det er visdomstænder.
Hos min, billige, tandlæge koster det minimum 1500 kroner for en operativ fjernelse af en visdomstand.

ukompliceret, jo. Jeg har da personlige regninger på 2 stk. Så ikke noget mærkeligt der og jo, når det bliver med anden hjælp så er det jo klart det kan blive dyrere, når det ikke længere er ukompliceret. Jeg har fået samme info fra andre når jeg nævnte jeg nok skulle have dem fjernet og ja, så var der et eksempel med problemet med rod som var groet ind i kæben men det behøver man vel ikke frygte? Du går vel ikke og tror du skal dø, bare fordi du skal have taget blodprøve? :)


Der er betændelse i den ene, allerede der er vi ovre, at det er ukompliceret.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Akut - God tandlæge med rimelig priser i hovedstadsområdet

Indlægaf DenBruneMunk » 8. dec 2018, 16:44

Det aner vi ikke? Jeg havde smerter i min ene visdomstand, det kostede ikke mere der, udover bedøvelsen, som man ikke slipper for. Det er ikke noget som jeg mener komplicerer ting.
Et hul i en tand er ikke kompliceret fordi du har smerter, det tyder bare på noget af det rammer en nerve, so what, lukker de hullet og prisen er det samme for det hul, så vidt jeg husker, det er ikke så ofte det sker :)

Jeg vil mene kompliceret er , når roden har groet sig rundt om en anden, sidder godt nede i underkæbe og lign, så begynder vi at tale teknisk indgreb og arbejde. Og så er jeg ikke tandlæge, kun modtager af regning og smerter i tænder. Her har det ikke været kompliceret hos mig, mener jeg , også med smerter inkl. , alle kan have tandpine :)

Men jo, det ved man desværre først når de trækker den ud, så at skræmme trådstarter og vedblive det koster knaster fordi der er tandpine, skal vi måske overlade til en tandlæge som også ser på tanden og ikke en tråd på forum, hvor det er rent gætteri og kun gør trådstarter mere bekymret, det er altså helt ok, at få et tilbud på at få sin tand fjernet.

Østerbro: 301,- https://tpobro.dk/behandlinger/tandudtraekning/
Simpel tandudtræk
0
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Akut - God tandlæge med rimelig priser i hovedstadsområdet

Indlægaf 1234 » 8. dec 2018, 17:05

JoyNips skrev:Tandlægerne på Østerbro er dem jeg sværger til hvis jeg har noget akut jeg ikke kan holde ud at gå med til jeg får mulighed for at komme hjem til Jylland.
https://tpobro.dk

Den kommer jeg forbi hverdag, så hvis den er god vil jeg se om de har en tid i den her uge.
1
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Akut - God tandlæge med rimelig priser i hovedstadsområdet

Indlægaf JoyNips » 8. dec 2018, 17:19

1234 skrev:
JoyNips skrev:Tandlægerne på Østerbro er dem jeg sværger til hvis jeg har noget akut jeg ikke kan holde ud at gå med til jeg får mulighed for at komme hjem til Jylland.
https://tpobro.dk

Den kommer jeg forbi hverdag, så hvis den er god vil jeg se om de har en tid i den her uge.


Man kan altid få en tid samme dag, er min erfaring.
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje

Tilbage til "Helbred"