Stor blodfyldt blære i kind

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Stor blodfyldt blære i kind

Indlægaf kidkomb » 11. nov 2018, 22:24

Ja, pludselig da jeg kom hjem fra arbejde kan jeg med min tunge mærke noget sært i min ene kind. Som en lille ært.
Da jeg kommer ind og få kigget i spejlet er der en ret stor, hvad der ligner, blodfyldt blære/blæne (hvad man nu kalder sådan noget)
Alternativt har et sært modersmærke lige vokset sig frem i løbet af eftermiddagen :stoned:
Altså wtf? Hvordan kan det lade sig gøre? Jeg har ikke bidt mig i kinden i dag.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Fræksak
Indlæg: 2493
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 470
Likede indlæg: 4229

Re: Stor blodfyldt blære i kind

Indlægaf Fræksak » 11. nov 2018, 22:43

Måske har du bidt dig i kinden i nat? Jeg har i perioder også mærkelige pletter i mundhulen, og det passer altid med at være lige i "bidhøjde". Passer stedet med hvor dine tænder går sammen?
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Stor blodfyldt blære i kind

Indlægaf kidkomb » 11. nov 2018, 22:48

Fræksak skrev:Måske har du bidt dig i kinden i nat? Jeg har i perioder også mærkelige pletter i mundhulen, og det passer altid med at være lige i "bidhøjde". Passer stedet med hvor dine tænder går sammen?

Ja, det gør det faktisk. Jeg har bare aldrig oplevet det før.
Min kæreste var sådan lidt "du må ikke døøøø" og jeg tænker bare at det nok er noget helt naturligt. Det ligner en blære med blod, så er det nok en blære med blod. En slags ultra-sær klemmelus måske?
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20476
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43943

Re: Stor blodfyldt blære i kind

Indlægaf paint » 11. nov 2018, 22:58

kidkomb skrev:
Fræksak skrev:Måske har du bidt dig i kinden i nat? Jeg har i perioder også mærkelige pletter i mundhulen, og det passer altid med at være lige i "bidhøjde". Passer stedet med hvor dine tænder går sammen?

Ja, det gør det faktisk. Jeg har bare aldrig oplevet det før.
Min kæreste var sådan lidt "du må ikke døøøø" og jeg tænker bare at det nok er noget helt naturligt. Det ligner en blære med blod, så er det nok en blære med blod. En slags ultra-sær klemmelus måske?


Jeg har haft præcis sådan en blodfyldt blære i munden, en gang efter roden rundt med en visdomstand hos tandlægen. Kan man komme til det, kan man bare bide hul i den, så forsvinder den.
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Stor blodfyldt blære i kind

Indlægaf kidkomb » 11. nov 2018, 23:07

paint skrev:
kidkomb skrev:
Fræksak skrev:Måske har du bidt dig i kinden i nat? Jeg har i perioder også mærkelige pletter i mundhulen, og det passer altid med at være lige i "bidhøjde". Passer stedet med hvor dine tænder går sammen?

Ja, det gør det faktisk. Jeg har bare aldrig oplevet det før.
Min kæreste var sådan lidt "du må ikke døøøø" og jeg tænker bare at det nok er noget helt naturligt. Det ligner en blære med blod, så er det nok en blære med blod. En slags ultra-sær klemmelus måske?


Jeg har haft præcis sådan en blodfyldt blære i munden, en gang efter roden rundt med en visdomstand hos tandlægen. Kan man komme til det, kan man bare bide hul i den, så forsvinder den.

Jeg forsøgte faktisk at prikke hul på den med en steriliseret synål, men den smuttede bare. Jeg forsøgte også at bide, men sådan lidt halvhjertet må jeg indrømme. Tanken om at få alt det blod ud i munden var ikke så tiltalende :genert:
Så nu får den bare lov at sidde, men jeg tror det er sådan en jeg har.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Stor blodfyldt blære i kind

Indlægaf kidkomb » 11. nov 2018, 23:17

Nå, men eh, nu er den borte.
Skolekridt slog den ihjel og den er nu bare en slatten blæne i stedet for :lol:
Bonusinfo: Skolekridt overdøver smagen af blod overraskende effektivt.
8
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Helbred"