Symptomer på blærebetændelse - men ingen fund

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Symptomer på blærebetændelse - men ingen fund

Indlægaf Pityt » 24. mar 2018, 17:24

Freya skrev:
Brutus skrev:Ikke for at male fanden på væggen, men svie ved vandladning uden at det er blærebetændelse, kan altså skyldes forandringer i blæren. Jeg havde det sådan, og det viste sig at være polypper i blæren, altså forstadier til kræft.
Jeg har så været i et længere behandlingforløb, og har pt. ikke flere gener af det.

Jeg har lige her til morgen fået skannet min nedre abdomen, hvilket også inkluderer blære og urinveje, og alt var helt normalt. Godt at høre, at du er ovenpå igen.

Min gynækolog sendte mig videre til urolog, hvor jeg fik lavet en kikkertundersøgelse af blæren. Han (gynækologen) sagde, at der er visse ting, der ikke kan ses på en skanning.
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Symptomer på blærebetændelse - men ingen fund

Indlægaf Freya » 24. mar 2018, 18:10

Mine symptomer er væk. Smerterne i maven gik væk, da fokuserede på at slappe af, så det har nok været muskelspændinger efter forstoppelsen, som min læge kunne mærke i den side, og som blev afhjulpet af at spise Husk.
Mhp. den sviende/brændende fornemmelse ved vandladning er den også væk ved hjælp af nogle natur-dråber, der hedder Cantharon, som stod til at være gode til blærebetændelse. Og det har virket som ren magi allerede første dag jeg begyndte at tage dem.
2

Tilbage til "Helbred"