Mærkelig menstruation...

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9558
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26713

Re: Mærkelig menstruation...

Indlægaf Santa » 23. jul 2018, 07:39

Frydefuldt at du fik insisteret på den anden læge!!! Supersejt gået!
Årh, hvor fedt, at han fik den!
(Ja, jeg er et menneske som elsker hævn, og den her er perfekt)

Og AF, du må da klynke og ynke ALT det du vil! For det første har du rigtig god grund til det, for det andet er det din tråd!
12
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Mærkelig menstruation...

Indlægaf LaScrooge » 23. jul 2018, 07:59

A_F, du har vundet klynkeret. Vær sød at klynke alt det du lyster, please? Du må GERNE lade dig selv mærke, at det du går igennem er fucking hårdt og nederen for dig! Det er pisse synd, det der sker! Og du bliver ikke mindre stærk og sej af en sjælden gang at favne din egen lidelse en smule, det gør du faktisk ikke! Det er bare en form for selvomsorg!

Sejt at du stod fast ifht lægen, dejligt at han umiddelbart har fattet et eller andet siden du stiftede bekendtskab med ham, godt at du skal tilses snart, alting krydset for at der er skub i sagerne.

Stor krammer!
13
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Mærkelig menstruation...

Indlægaf kidkomb » 23. jul 2018, 08:03

Enig med de andre. Det er fandme ikke klynk eller ynk når man er så dårlig som du er.
Stort kram og tillykke med at du fik sagt fra og bedt om den bedre læge, godt gået! :kram:
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Mærkelig menstruation...

Indlægaf LaScrooge » 23. jul 2018, 08:11

Tænk på det som et mentalt kram du giver dig selv. Ligesom man nogle gange møder venner og familie i ren anerkendelse af deres følelser, ved fx at sige "Nåhr, skat, det er da også træls for dig. Det kan jeg godt forstå du er ked af/Jeg kan godt forstå at du er udmattet" mens man krammer dem, så kan man gøre det med sig selv, og det hjælper faktisk. Det giver en lille pause, et øjeblik med kærlig ro og anerkendelse af strabadserne. :kys:
5
And we both know: I will be delicious
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17191

Re: Mærkelig menstruation...

Indlægaf Allmost_Famous » 23. jul 2018, 10:59

Hvor er I altså søde!

Jeg var lige nødt til at tage sønnike til tandlæge i formiddag fordi noget på hans bøjle drillede. At sidde i et fyldt venteværelse med smerter og blodet løbende, var altså ret grænseoverskridende :genert:

Nu ligger jeg og hviler mig lidt.
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1936
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9669

Re: Mærkelig menstruation...

Indlægaf Tanten » 23. jul 2018, 13:47

Mon ikke kollegerne har taget en snak med ham den træls læge, så han har forstået, at det her altså er en alvorlig sag.
2
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17191

Re: Mærkelig menstruation...

Indlægaf Allmost_Famous » 23. jul 2018, 17:27

Tanten skrev:Mon ikke kollegerne har taget en snak med ham den træls læge, så han har forstået, at det her altså er en alvorlig sag.

Jeg forestiller mig ikke, at jeg er så interessant, at der ligefrem bliver snakket om mig/det når jeg ikke er der. Han har nok bare konstaterer, ud fra min journal, at det nok ikke bare var mig, der var pjevset.
1
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9558
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26713

Re: Mærkelig menstruation...

Indlægaf Santa » 23. jul 2018, 17:30

Allmost_Famous skrev:
Tanten skrev:Mon ikke kollegerne har taget en snak med ham den træls læge, så han har forstået, at det her altså er en alvorlig sag.

Jeg forestiller mig ikke, at jeg er så interessant, at der ligefrem bliver snakket om mig/det når jeg ikke er der. Han har nok bare konstaterer, ud fra min journal, at det nok ikke bare var mig, der var pjevset.

Han må have fået lidt sved på panden, da han læste at du havde fået blodtransfusion..... :gruble: ;)
3
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17191

Re: Mærkelig menstruation...

Indlægaf Allmost_Famous » 23. jul 2018, 17:43

Hvis man ikke gider læse klamme detaljer, så skal man springe det her indlæg over.

Klumperne er sådan rigtigt på vej. Især når jeg er på toilettet, er stillingen helt rigtig til at presse dem ud :wacko: De er på størrelse med små kyllingeinderfileter. Og så bløder det konstant. Jeg kan nærmesr høre hvordan det drypper løs når jeg sidder på kummen. Der er selvfølgelig også noget "pres" på, men alligevel..

Det gør ondt i lænden, og tiltagende fortil. Jeg føler mig øm i hofterne, men jeg ved ikke om det skyldes det her direkte, eller om det er fordi det der med at ligge så meget ned før mig øm. Der kan være, det er en kombination.

Jeg ser frem til lægebesøget i morgen, fordi jeg skal ind til hende, der tog mig seriøst, og satte skub i tingene sidste gang. Så håber jeg bare, jeg kan lade være med at tude derinde denne gang :genert:
4
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17191

Re: Mærkelig menstruation...

Indlægaf Allmost_Famous » 23. jul 2018, 17:47

Santa skrev:
Allmost_Famous skrev:
Tanten skrev:Mon ikke kollegerne har taget en snak med ham den træls læge, så han har forstået, at det her altså er en alvorlig sag.

Jeg forestiller mig ikke, at jeg er så interessant, at der ligefrem bliver snakket om mig/det når jeg ikke er der. Han har nok bare konstaterer, ud fra min journal, at det nok ikke bare var mig, der var pjevset.

Han må have fået lidt sved på panden, da han læste at du havde fået blodtransfusion..... :gruble: ;)

Den blodtransfusion blev så også foretaget kun en uge efter han nægtede mig en henvisning til OUH :tie: Jeg snakkede med ham en onsdag, og hende den anden læge henviste mig om fredagen.
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6660
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18861

Re: Mærkelig menstruation...

Indlægaf Æble » 23. jul 2018, 17:55

Allmost_Famous skrev:Hvis man ikke gider læse klamme detaljer, så skal man springe det her indlæg over.

Klumperne er sådan rigtigt på vej. Især når jeg er på toilettet, er stillingen helt rigtig til at presse dem ud :wacko: De er på størrelse med små kyllingeinderfileter. Og så bløder det konstant. Jeg kan nærmesr høre hvordan det drypper løs når jeg sidder på kummen. Der er selvfølgelig også noget "pres" på, men alligevel..

Det gør ondt i lænden, og tiltagende fortil. Jeg føler mig øm i hofterne, men jeg ved ikke om det skyldes det her direkte, eller om det er fordi det der med at ligge så meget ned før mig øm. Der kan være, det er en kombination.

Jeg ser frem til lægebesøget i morgen, fordi jeg skal ind til hende, der tog mig seriøst, og satte skub i tingene sidste gang. Så håber jeg bare, jeg kan lade være med at tude derinde denne gang :genert:


Først vil jeg lige sige, også ift en enkelt debattørs kommentarer i tråden, at hvis man ikke kan tåle detaljer om mærkelig menstruation, så går man bare slet ikke ind i tråden (med mindre man er godt dum). Altså du “har ret” til at skrive alle de detaljer du vil, trådens titel er advarsel nok imo.

Tager du noget smertestillende? 2 panodiler og 2 ipren kan du godt tage 2-3 gange daglig og den kombi burde kunne tage det værste.

Held og lykke hos lægen imorgen.
11
Brugeravatar
Fru.skruk
Indlæg: 304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:56
Kort karma: 18
Likede indlæg: 274

Re: Mærkelig menstruation...

Indlægaf Fru.skruk » 23. jul 2018, 18:02

Allmost_Famous skrev:
Santa skrev:
Allmost_Famous skrev:
Tanten skrev:Mon ikke kollegerne har taget en snak med ham den træls læge, så han har forstået, at det her altså er en alvorlig sag.

Jeg forestiller mig ikke, at jeg er så interessant, at der ligefrem bliver snakket om mig/det når jeg ikke er der. Han har nok bare konstaterer, ud fra min journal, at det nok ikke bare var mig, der var pjevset.

Han må have fået lidt sved på panden, da han læste at du havde fået blodtransfusion..... :gruble: ;)

Den blodtransfusion blev så også foretaget kun en uge efter han nægtede mig en henvisning til OUH :tie: Jeg snakkede med ham en onsdag, og hende den anden læge henviste mig om fredagen.


Men når nu han tager dig seriøst og gerne vil tilse dig, kunne det så ikke være, at han er god nok? Det er selvfølgelig uheldigt, at I havde sådan en dårlig kommunikation. Hvad var det nu, at han foreslog som behandling af blødningsforstyrelserne? Eller foreslog han ikke noget og ville bare se an? Ja undskyld, men jeg har glemt det :genert:
Og så synes jeg selvfølgelig, at det er rigtig fornuftigt, at du fastholder at ville ind til en anden læge, hvis du har mistet tilliden til ham!
0
Brugeravatar
Fru.skruk
Indlæg: 304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:56
Kort karma: 18
Likede indlæg: 274

Re: Mærkelig menstruation...

Indlægaf Fru.skruk » 23. jul 2018, 18:05

Hov og så synes jeg, at det er rigtig fornuftigt at tage til lægen i morgen, når du bløder. Din blodprocent må være faldet noget. Tager du jern? Evt. hæmo-jern, der vist nok er nemmere at optage (mener jeg at huske fra da jeg tog jern for nogle år siden). Og hvad er planen nu? Skulle I se an efter denne blødning? Kunne det være, at denne her hormonkur kan regulerer din blødning eller er det forbehandling til videre forløb?
0
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9558
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26713

Re: Mærkelig menstruation...

Indlægaf Santa » 23. jul 2018, 18:13

Æble skrev:
Allmost_Famous skrev:Hvis man ikke gider læse klamme detaljer, så skal man springe det her indlæg over.

Klumperne er sådan rigtigt på vej. Især når jeg er på toilettet, er stillingen helt rigtig til at presse dem ud :wacko: De er på størrelse med små kyllingeinderfileter. Og så bløder det konstant. Jeg kan nærmesr høre hvordan det drypper løs når jeg sidder på kummen. Der er selvfølgelig også noget "pres" på, men alligevel..

Det gør ondt i lænden, og tiltagende fortil. Jeg føler mig øm i hofterne, men jeg ved ikke om det skyldes det her direkte, eller om det er fordi det der med at ligge så meget ned før mig øm. Der kan være, det er en kombination.

Jeg ser frem til lægebesøget i morgen, fordi jeg skal ind til hende, der tog mig seriøst, og satte skub i tingene sidste gang. Så håber jeg bare, jeg kan lade være med at tude derinde denne gang :genert:


Først vil jeg lige sige, også ift en enkelt debattørs kommentarer i tråden, at hvis man ikke kan tåle detaljer om mærkelig menstruation, så går man bare slet ikke ind i tråden (med mindre man er godt dum). Altså du “har ret” til at skrive alle de detaljer du vil, trådens titel er advarsel nok imo.

Tager du noget smertestillende? 2 panodiler og 2 ipren kan du godt tage 2-3 gange daglig og den kombi burde kunne tage det værste.

Held og lykke hos lægen imorgen.


Ikke alle er så sarte...jeg læste det mens jeg spiste leverpostejsmadder uden at blinke.
Herregud...det er bare blod.
12
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6660
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18861

Re: Mærkelig menstruation...

Indlægaf Æble » 23. jul 2018, 18:15

Santa skrev:
Æble skrev:
Allmost_Famous skrev:Hvis man ikke gider læse klamme detaljer, så skal man springe det her indlæg over.

Klumperne er sådan rigtigt på vej. Især når jeg er på toilettet, er stillingen helt rigtig til at presse dem ud :wacko: De er på størrelse med små kyllingeinderfileter. Og så bløder det konstant. Jeg kan nærmesr høre hvordan det drypper løs når jeg sidder på kummen. Der er selvfølgelig også noget "pres" på, men alligevel..

Det gør ondt i lænden, og tiltagende fortil. Jeg føler mig øm i hofterne, men jeg ved ikke om det skyldes det her direkte, eller om det er fordi det der med at ligge så meget ned før mig øm. Der kan være, det er en kombination.

Jeg ser frem til lægebesøget i morgen, fordi jeg skal ind til hende, der tog mig seriøst, og satte skub i tingene sidste gang. Så håber jeg bare, jeg kan lade være med at tude derinde denne gang :genert:


Først vil jeg lige sige, også ift en enkelt debattørs kommentarer i tråden, at hvis man ikke kan tåle detaljer om mærkelig menstruation, så går man bare slet ikke ind i tråden (med mindre man er godt dum). Altså du “har ret” til at skrive alle de detaljer du vil, trådens titel er advarsel nok imo.

Tager du noget smertestillende? 2 panodiler og 2 ipren kan du godt tage 2-3 gange daglig og den kombi burde kunne tage det værste.

Held og lykke hos lægen imorgen.


Ikke alle er så sarte...jeg læste det mens jeg spiste leverpostejsmadder uden at blinke.
Herregud...det er bare blod.


Helt enig. Vil sågar gå så langt som at jeg kan finde “ulækre” detaljer fascinerende :lol: Det her er jo “bare”
mens og de fleste kvinder, især dem der har født, har prøvet at “føde” mærkelige klumper.
2

Tilbage til "Helbred"