Hvad hjælper?

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad hjælper?

Indlægaf Wizzze » 12. jan 2018, 15:13

vibbsen skrev:Dolol eller Diclon :lol: :lol:

Jeg plejer personligt at råbe lidt af The Vibbsens og kalde katten fra et møgkræ....Inden jeg går i seng uden at sige godnat og sover indtil næste morgen...

Men jeg er så også lidt af en sur krampe når det er den tid på måneden....


Not a glimmer på moment? :D
4
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Hvad hjælper?

Indlægaf LaScrooge » 12. jan 2018, 15:30

Smiling_Goat skrev:
kidkomb skrev:
Smiling_Goat skrev:En gåtur??! :panik:

Jeg er også uforstående.
Og jeg skal da slet ikke have sex eller orgasme. Så gør det bare endnu mere ondt.
Jeg er nok lidt skævt bygget.


Altså hvis jeg havde menstruation, og min kæreste begyndte at kigge på mig "på den måde," er der overhængende fare for, at jeg ville begynde at tude. Jeg siger det bare :genert:

Jeg vil allerhelst bare glemme, at jeg overhovedet har en krop, når jeg har menstruation.


Man kan jo godt få orgasme uden at skulle præstere andet end bare at tage imod berøring :) Sex kan være meget ubehageligt, men onani med orgasme kan være smertelindrende.
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad hjælper?

Indlægaf Annione » 12. jan 2018, 15:36

Ipren, Panodil og hendes yndlingsvin.
1
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Hvad hjælper?

Indlægaf Ficus » 12. jan 2018, 15:48

Fred og ro, en Ipren (leveret, hvis jeg spørger om det) og ikke, under nogen omstændigheder, tulipaner.
1
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3433
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 272
Likede indlæg: 3060

Re: Hvad hjælper?

Indlægaf Alphilia » 12. jan 2018, 17:07

Ipren + Panodil og anerkendelse af, at jeg muligvis ikke rigtig gider forholde mig til særlig meget
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad hjælper?

Indlægaf vibbsen » 12. jan 2018, 17:11

Wizzze skrev:
vibbsen skrev:Dolol eller Diclon :lol: :lol:

Jeg plejer personligt at råbe lidt af The Vibbsens og kalde katten fra et møgkræ....Inden jeg går i seng uden at sige godnat og sover indtil næste morgen...

Men jeg er så også lidt af en sur krampe når det er den tid på måneden....


Not a glimmer på moment? :D


Nix.....Eller det vil sige...Nu er Glimmer på jo noget med at sætte pris på de små ting, sige tak, og sætte dem på kaminhylden. Og her tænker jeg at det vel egentlig er et "Glimmer på" moment at jeg IKKE smækker med døren når jeg går i seng :-D

Jeg vil dog sige at hr.vibbsen tager det meget pænt....Muligvis fordi han har set "overgangsalder-vibbsen" da jeg i sin tid var i fertilietetsbehandling og i en 3 måneders periode var nedreguleret/sat i kunstig overgangsalder med et præperat der hedder Zoladex......Det var ikke specielt kønt kan jeg godt afsløre. Så måske er alt hvad der ikke er overgangsalder et "glimmer på" moment :lol: :lol: :lol: :lol:
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40585

Re: Hvad hjælper?

Indlægaf Akehurst2 » 12. jan 2018, 17:50

vibbsen skrev:
Nix.....Eller det vil sige...Nu er Glimmer på jo noget med at sætte pris på de små ting, sige tak, og sætte dem på kaminhylden. Og her tænker jeg at det vel egentlig er et "Glimmer på" moment at jeg IKKE smækker med døren når jeg går i seng :-D

Jeg vil dog sige at hr.vibbsen tager det meget pænt....Muligvis fordi han har set "overgangsalder-vibbsen" da jeg i sin tid var i fertilietetsbehandling og i en 3 måneders periode var nedreguleret/sat i kunstig overgangsalder med et præperat der hedder Zoladex......Det var ikke specielt kønt kan jeg godt afsløre. Så måske er alt hvad der ikke er overgangsalder et "glimmer på" moment :lol: :lol: :lol: :lol:


Hr. vibbsen: "Så overlevede man lige endnu en menstruation hos vibbsen, uden at miste vitale kropsdele. Glimmer på og op på kaminhylden!"

:-D
5
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad hjælper?

Indlægaf vibbsen » 12. jan 2018, 18:06

Akehurst2 skrev:
vibbsen skrev:
Nix.....Eller det vil sige...Nu er Glimmer på jo noget med at sætte pris på de små ting, sige tak, og sætte dem på kaminhylden. Og her tænker jeg at det vel egentlig er et "Glimmer på" moment at jeg IKKE smækker med døren når jeg går i seng :-D

Jeg vil dog sige at hr.vibbsen tager det meget pænt....Muligvis fordi han har set "overgangsalder-vibbsen" da jeg i sin tid var i fertilietetsbehandling og i en 3 måneders periode var nedreguleret/sat i kunstig overgangsalder med et præperat der hedder Zoladex......Det var ikke specielt kønt kan jeg godt afsløre. Så måske er alt hvad der ikke er overgangsalder et "glimmer på" moment :lol: :lol: :lol: :lol:


Hr. vibbsen: "Så overlevede man lige endnu en menstruation hos vibbsen, uden at miste vitale kropsdele. Glimmer på og op på kaminhylden!"

:-D


Præcis. Man må sgu tage hvad man kan få... :fløjt:
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad hjælper?

Indlægaf vibbsen » 12. jan 2018, 18:13

Iøvrigt undre jeg mig meget over dem som kommer med "En lille gå tur" som lindring....Hr.vibbsen skal denondelynemig ikke begynde at komme og spille "Motion er godt for smerter" guru på den tid af måneden....Så skal jeg give ham smerter skal jeg....Som ikke kan gås væk.

Og han skulle da også bare lige prøve at komme med tulipaner....TULIPANER ???? HVAD FANDEN SKAL JEG MED TULIPANER, DIN INFAME SNOTSKOVL.

Men det værste ville nok være hvis han sagde : Skat, det er et fertilitetstegn. Glimmer på. Op på kaminhylden....Død ved glimmer....Og hvordan skulle det så gå den stakkels 5 årige faderløse pige hvis mor sad i fængsel :-D

Heldigvis er hr.vibbsen klogere end som så....
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Hvad hjælper?

Indlægaf Lykke » 12. jan 2018, 18:47

Måske man skal genoverveje Ipren. https://www.dr.dk/nyheder/indland/overl ... orstaaelse

Dernede kommer selvfølgelig fra et lille studie, men alligevel.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvad hjælper?

Indlægaf Planten » 13. jan 2018, 00:43

Ønskes! En mand der kan pylre om mig, som wizzze har gjort om sin kone - nåh nej kæreste :D
2
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad hjælper?

Indlægaf Juki » 13. jan 2018, 01:52

vibbsen skrev:Iøvrigt undre jeg mig meget over dem som kommer med "En lille gå tur" som lindring....Hr.vibbsen skal denondelynemig ikke begynde at komme og spille "Motion er godt for smerter" guru på den tid af måneden....Så skal jeg give ham smerter skal jeg....Som ikke kan gås væk.

Og han skulle da også bare lige prøve at komme med tulipaner....TULIPANER ???? HVAD FANDEN SKAL JEG MED TULIPANER, DIN INFAME SNOTSKOVL.

Men det værste ville nok være hvis han sagde : Skat, det er et fertilitetstegn. Glimmer på. Op på kaminhylden....Død ved glimmer....Og hvordan skulle det så gå den stakkels 5 årige faderløse pige hvis mor sad i fængsel :-D

Heldigvis er hr.vibbsen klogere end som så....

Jeg tænkte det samme med de blomster :lol:

Nok kan jeg godt lide levende eller friske blomster, men hvad i alverden skal de gøre godt for når jeg har menstruation? Sådan en buket mætter jo ikke engang..

De kigger sikkert også forkert på mig, kan ikke gøre noget rigtigt og ikke mindst er de ikke tankelæsere eller har overnaturlige evner, så de kan regne ud hvad jeg vil have, hvor og hvornår.
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Helbred"