Daith piercing

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 47
Likede indlæg: 395

Re: Daith piercing

Indlægaf Prosperity74 » 7. jun 2017, 20:51

Lisma skrev:
Prosperity74 skrev:
Lisma skrev:Jeg fik en mandelolie med lavendel i til at rense med. Synes dog ikke den har nogen effekt, så jeg renser ikke rigtig, udover i badet med rent vand. Overvejer at finde ud af noget mere effektivt, da jeg har psoriasis i/på det øre jeg fil den i, og det gør jo helingen svær i sig selv... :/

Ja, jeg kan godt se, at det gør det lidt mere besværligt, når du har psoriasis der hvor piercingen er. Er dit øre ( der hvor piercingen er ) ømt imens det heler ?

En smule ved det øverste hul nogle gange, men ellers ikke.

Det er også der min er mest øm
0
Brugeravatar
RavenClaw
Kort karma: 4
Likede indlæg: 80

Indlægaf RavenClaw » 18. jun 2017, 20:23

Jeg fik min for en måneds tid siden. Den har virket helt fantastisk! Jeg døjer også med nakkespændinger og migræne efter en ulykke, men hyppigheden af smerteanfaldene er faldet meget. Det er en helt fantastisk følelse!

Mht. heling, så gjorde det rigtig ondt de første 14 dage. Hver gang jeg rensede den, fik jeg flyttet lidt på den for at komme ordentligt til (rensede den med klorhexidin og en vatpind) Det blødte også den første uge. Men det er blevet bedre nu, hvor jeg har fået det rigtige smykke i. Nu er den kun en smule øm, hvis jeg lige får ramt den eller rykket uhensigtsmæssigt på den.
1
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 47
Likede indlæg: 395

Indlægaf Prosperity74 » 19. jun 2017, 07:53

Jeg har haft min daith piercing i 2,5 uge nu og er rigtig glad for den :) . Den er ikke så øm mere. Jeg renser med noget fra pierceren, vand og nogle vatpinde og det fungerer fint. Jeg kan mærke, at den hjælper på mine hovedpiner, de er ikke helt væk men er ikke så intense og kommer ikke så ofte. Jeg synes også, at jeg kan mærke lidt bedring med mine spændinger. Det er dejligt :)
1

Tilbage til "Helbred"