Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Kruspersille
Indlæg: 689
Tilmeldt: 6. nov 2015, 14:13
Kort karma: 35
Likede indlæg: 771

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Kruspersille » 16. dec 2023, 19:45

Jeg har også været syg siden tirsdag og har idag fået en positiv corona-test og er også gået glip af en masse hyggelige ting og er bagud med både julegaveindkøb og arbejdsopgaver, så nu begynder jeg at frygte for min feriedag d. 22, som ellers er en af de feriedage, jeg SKAL afholde, fordi den ellers forsvinder if. ny ferielov :sur:
0
Sir Pimp Daddy Maximus
Indlæg: 102
Tilmeldt: 21. nov 2023, 21:29
Kort karma: 0
Likede indlæg: 11

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Sir Pimp Daddy Maximus » 16. dec 2023, 21:49

I går gik jeg en lang tur, så i dag har jeg nogle vabler under højre fod. Av av.
0
Sir Pimp Daddy Maximus
Indlæg: 102
Tilmeldt: 21. nov 2023, 21:29
Kort karma: 0
Likede indlæg: 11

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Sir Pimp Daddy Maximus » 16. dec 2023, 21:50

Kruspersille skrev:Jeg har også været syg siden tirsdag og har idag fået en positiv corona-test og er også gået glip af en masse hyggelige ting og er bagud med både julegaveindkøb og arbejdsopgaver, så nu begynder jeg at frygte for min feriedag d. 22, som ellers er en af de feriedage, jeg SKAL afholde, fordi den ellers forsvinder if. ny ferielov :sur:


Ja, det er noget, vi skal til a vænne os til, at corona er en tilbagevendende sygdom fra nu af.
0
ajnaM
Indlæg: 10111
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1059
Likede indlæg: 27687

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf ajnaM » 16. dec 2023, 23:10

Kruspersille skrev:Jeg har også været syg siden tirsdag og har idag fået en positiv corona-test og er også gået glip af en masse hyggelige ting og er bagud med både julegaveindkøb og arbejdsopgaver, så nu begynder jeg at frygte for min feriedag d. 22, som ellers er en af de feriedage, jeg SKAL afholde, fordi den ellers forsvinder if. ny ferielov :sur:


Skal man stadig testes for corona? :genert:
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Kruspersille
Indlæg: 689
Tilmeldt: 6. nov 2015, 14:13
Kort karma: 35
Likede indlæg: 771

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Kruspersille » 16. dec 2023, 23:20

ajnaM skrev:
Kruspersille skrev:Jeg har også været syg siden tirsdag og har idag fået en positiv corona-test og er også gået glip af en masse hyggelige ting og er bagud med både julegaveindkøb og arbejdsopgaver, så nu begynder jeg at frygte for min feriedag d. 22, som ellers er en af de feriedage, jeg SKAL afholde, fordi den ellers forsvinder if. ny ferielov :sur:


Skal man stadig testes for corona? :genert:


Nej, jeg testede kun, fordi jeg egentlig følte mig frisk nok til at deltage i et kor-arrangement i morgen, men det har jeg nu aflyst. Jeg er lidt i tvivl om, hvor længe, man smitter, men jeg tænker, jeg hellere må være på den sikre side, især så tæt på jul.
4
ajnaM
Indlæg: 10111
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1059
Likede indlæg: 27687

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf ajnaM » 16. dec 2023, 23:23

Kruspersille skrev:
ajnaM skrev:
Kruspersille skrev:Jeg har også været syg siden tirsdag og har idag fået en positiv corona-test og er også gået glip af en masse hyggelige ting og er bagud med både julegaveindkøb og arbejdsopgaver, så nu begynder jeg at frygte for min feriedag d. 22, som ellers er en af de feriedage, jeg SKAL afholde, fordi den ellers forsvinder if. ny ferielov :sur:


Skal man stadig testes for corona? :genert:


Nej, jeg testede kun, fordi jeg egentlig følte mig frisk nok til at deltage i et kor-arrangement i morgen, men det har jeg nu aflyst. Jeg er lidt i tvivl om, hvor længe, man smitter, men jeg tænker, jeg hellere må være på den sikre side, især så tæt på jul.


Ah, det giver mening.

Nej, jeg tænker også, det er god stil at holde sig på den sikre side lige her op til jul. Så synd for folk, der bliver smittet!
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Musenmor
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 11. apr 2018, 18:07
Kort karma: 286
Likede indlæg: 2469

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Musenmor » 19. dec 2023, 15:31

Jeg nåede lige at sige at min søn aldrig blev syg på mit arbejde også bang lå han med corona. Der gik 3 dage så lå jeg igen med corona. 2 gange på 2 måneder det er filme vildt. De sidste 2 dage har været forfærdelige.... Det gør simpelthen så ondt i mine ben og jeg hoster som en sindsyg. Jeg har vildt ondt i maven/musklerne i siderne af at hoste så meget. Jeg har næsten ikke sovet i 2 dage, jeg kan ikke ligge ned. Jeg har så ondt af mig selv lige pt. Desuden er det et møj tidspunkt på arbejdet at være syg i, men jeg kan vitterlig ikke gå på arbejde
0
"All you need is faith, trust and a little pixie dust." - :preggo1:
Brugeravatar
Musenmor
Indlæg: 1693
Tilmeldt: 11. apr 2018, 18:07
Kort karma: 286
Likede indlæg: 2469

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Musenmor » 19. dec 2023, 16:08

Nå men jeg er da ikke i tvivl om hvornår jeg skal tage nye smertestillende, jeg begynder at ryste af kulde, når de ikke virker længere. Jeg har aldrig haft feber så længe før, og ikke med så voldsom rysten i kroppen, jeg fryser virkelig meget...
0
"All you need is faith, trust and a little pixie dust." - :preggo1:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17497
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3610
Likede indlæg: 42764

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf LaMariposa » 19. dec 2023, 16:55

Er blevet syg med noget luftvejs-noget og har det så træls. Timingen er virkelig piv-elendig. Til gengæld har jeg også menstruationssmerter.
0
:lun: Be brave
Tante_tut
Indlæg: 124
Tilmeldt: 1. dec 2016, 14:09
Kort karma: 3
Likede indlæg: 127

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Tante_tut » 19. dec 2023, 19:27

Jeg hyler med i sygekoret :/
Har været syg med hoste og snot siden torsdag og tilføjede feber i lørdags. Feberen er væk nu, men hoster som en gal og har også kastet op af det.
Som tillæg får jeg næseblod hver gang jeg pudser næse eller får kraftigt hosteanfald. Er også “følelsesløs” i den ene side af ansigtet, fra tinding til kæbe og ud i øret - det skal jeg til læge med i morgen.
Og min menstruation kom selvfølgelig sammen med feberen..
0
MissB
Indlæg: 2403
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 260
Likede indlæg: 2277

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf MissB » 19. dec 2023, 22:45

MissB skrev:Jeg har fået influenza eller corona :( og jeg er vaccineret mod begge. Føj det er en styg omgang :(


Jeg besvimede og faldt i går morges, så jeg kom en tur på hospitalet - med ambulance endda. Følte mig meget VIP (bagefter).

Mit crp er gået fra lige under 8 lørdag formiddag til over 100 mandag morgen. Jeg har været virkelig god til at drikke væske, også med sukker, samt få lidt salt, men det var som om at de ikke helt troede på mig før blodprøverne viste at der var helt styr på det der elektrolyt :D

De testede for både corona og influenza a og b, og jeg har influenza a. Lucky me.

Alle undersøgelser ud over crp var fine, så lægen mener at det “bare” er fordi mit infektionstal er steget voldsomt hurtigt at min krop sagde fra.

Jeg troede at jeg “kun” havde slået min læbe i faldet. Den har jeg fået bidt godt i - men i dag har jeg også ondt i knæet og ryggen :(

Og tænderne er også ømme, men jeg kan selvfølgelig først komme til tandlægen når jeg ikke er syg længere.

Jeg kan forresten heller ikke dufte eller smage. Og min læbe ligner at jeg har været i slåskamp :(
0
Modesty Blame
Indlæg: 4421
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 529
Likede indlæg: 9581

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Modesty Blame » 20. dec 2023, 17:09

Jeg har haft influenza med feber fra fredag til i dag, som er første dag uden feber...Men ikke uden hoste og snot.

Samtidigt har vi et lille jubilæum. Det er lige godt et år siden jeg fik herpes, og jeg har lige købt den 10. boks medicin. Så...mindst 10 udbrud på et år.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 15049
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1193
Likede indlæg: 25370

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf sigge » 22. dec 2023, 07:28

Min fordøjelse er blevet vred over et eller andet, og jeg kan ikke regne ud, hvad den reagerer på.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4923
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 553
Likede indlæg: 8851

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Skorstenen » 23. dec 2023, 19:11

Igår faldt min mand og kunne ikke selv komme op. Jeg måtte bruge al min styrke og hive 100 kilo op at stå. Der skete noget i skulderen som gør røvondt idag.
Til gengæld har jeg også banket lilletåen ind i sofabenet, og det gjorde så ondt at jeg glemte skulderen.
0
OberstNasig
Indlæg: 1408
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2977

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf OberstNasig » 23. dec 2023, 21:07

Syg på fucking dag 7. Har ikke prøvet lignende i næsten 20 år!
0

Tilbage til "Helbred"