Overbelastningsreaktion intet på MR scanning

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
bibbs
Kort karma: 30
Likede indlæg: 476

Re: Overbelastningsreaktion intet på MR scanning

Indlægaf bibbs » 7. jan 2021, 12:10

UPdate: MIn chef har lige ringet og sagt at jeg nok bliver hjemsendt i næste uge.
Da der så naturligt er nogen der overtager mine opgaver, og jeg ikke må lave noget og ikke som nu laver noget selvom jeg ikke bør.
Jeg ved det er en god løsning, men jeg er godtnok også ked af det..
0
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 713
Likede indlæg: 12236

Indlægaf TinaW » 7. jan 2021, 12:16

bibbs skrev:UPdate: MIn chef har lige ringet og sagt at jeg nok bliver hjemsendt i næste uge.
Da der så naturligt er nogen der overtager mine opgaver, og jeg ikke må lave noget og ikke som nu laver noget selvom jeg ikke bør.
Jeg ved det er en god løsning, men jeg er godtnok også ked af det..

Jeg synes du skal se det som en arbejdsplads, der forsøger at passe på dig, fordi du måske ikke selv er ret god til det, lige pt.
Det tager tid at erkende, at man er syg med stress og det hjælper ikke at dunke sig selv i hovedet med, hvad man bør kunne overkomme.
Du har, som jeg har læst det inde i familie forummet, trukket det tunge læs derhjemme i meget lang tid.
Det er egentligt et under, du ikke for lang tid siden, har nået dit bristepunkt.
Husk, stress kommer ikke af, at være svag. Men af, at have forsøgt at være stærk, alt for længe.
12
bibbs

Indlægaf bibbs » 9. jan 2021, 08:33

Så er jeg hjemsendt og havde en rigtig god dag igår.

Stress coachen har bedt mig meditere og gå ture det gjorde jeg

Jeg skriver hver aften de gode ting med og giver dagen en karakter
Igår var god

Lige indtil sengetid, vores søn har sovet så godt i januar har han haft 2 gange han ikke sov selv inkl igår.

Men det påvirker mig max jeg har kun været oppe for at tisse da jeg skal tage mig sammen.
Han virker ok

Det bliver et langt sejt træk det her
4
bibbs

Indlægaf bibbs » 13. jan 2021, 10:05

Lige en lille opdatering her fra.

Det går rigtig godt faktisk, min mand har virkelig steppet op i det her og hjælper mig og sørger for at alle de ting jeg ikke lige magter.
Dog er der mere og mere jeg magter, jeg laver mad og bestiller og henter Bilkatogo.
Jeg får gået minimum 10.000 skridt om dagen, jeg sørger for vasketøj.

Vi har jo valgt at sende vores datter ud til bedste for at blive passet når hun er færdig med skolen, men hvis hun ikke kommer i skole i næste uge vil jeg prøve at have hende hjemme en hel dag - med mormor i baghånden.

Så alt i alt godt, jeg ved godt jeg skal tage det stille og roligt og ikke tro jeg er verdensmester.

Men en lille ting der gør en stor forskel er at vores søn er begyndt at sove i egen seng, dog ikke i nat, Men i 2021 er det 3 dage sammen med mig men 9 alene i egen seng hvilket er en stor sejr både for mig og for ham.

Nu afventer jeg primært Mette Frederiksens udmelding om hvad der skal ske på mandag
4
Brugeravatar
Misantropen
Kort karma: 663
Likede indlæg: 11933

Indlægaf Misantropen » 13. jan 2021, 10:26

Hvor dejligt du allerede har kunne mærke en forbedring! :)
0
Hvis du har lyst til at vise Nordjylland, at hele Danmark bakker dem op, så kan du like opslaget her :pompom:

bibbs

Indlægaf bibbs » 18. jan 2021, 07:00

Mette forlængede og min hjemsendelse er også forlænget, hvilket er fint nok.

Hvis hun ikke havde forlænget var jeg startet med at arbejde idag, på nedsat tid dog.

Men jeg kan ikke lade være med at tænke på jo længere jeg er hjemme jo mere finder de ud af at de egentlig godt kan undvære mig.

Hvilket jeg rent faktisk er afklaret med og rent faktisk er gået igang med at arbejde på mit CV, da det måske er på tide at jeg kommer videre.
Jeg er glad for mit job, men der har til tider været for lidt at lave. Jeg har rigtig meget frihed, en god løn og en firmabil jeg er meget glad for .
Men derfor kan man jo godt se hvad der er derude og forberede sig på hvis fyresedlen kommer
0

Tilbage til "Helbred"