Puha, hvad skete der?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Mystery
Indlæg: 17
Tilmeldt: 17. aug 2017, 09:35
Kort karma: 1
Likede indlæg: 6

Puha, hvad skete der?

Indlægaf Mystery » 20. dec 2017, 09:34

Hej alle
Selvom jeg allerede kender svaret, så er jeg stadigvæk i tvivl! Jeg er lige blevet skilt og har været sammen med min eks mand i 6 år. Igennem de 6 år har det været rigtig slemt.

Jeg er nu sikker på en ting, jeg begik en fejl at gifte mig med ham. (Denne her tråd er lang) men tak for jer der læser den.

Jeg mødte M på dating appen tinder og vi blev hurtigt forelsket og efter 4 ugers dating blev vi enige vi skulle komme sammen. Han var drømme manden så sød og virkelig flot. Han udgav sig for at være virksomhedsejer engang da vi var på date ringet han til banken for at lave en overførsel el sådan så han kunne betale for vores date. (Men finder ud af det løgn) anyhow
Han begynder at købe dyre gaver til mig og forkælet mig hele tiden! Han tog mig ud og rejse og det var virkelig en dans på roser, hvis man kan sige det sådan. Mine forældre var så glade for ham. Han hjælper mig med at åbne en hjemmeside hvor jeg sælger ting og sager (det går rigtig godt) og jeg kan leve af det i dag (heldigvis)

Efter 1/2 år flyttet vi ind i en lejlighed sammen i indre Kbh. Hvorefter min drøm bliver til mareridt

Han indrømmer dengang han ringet til banken for at lave en overførsel så vi kunne spise var i virkeligheden hans ven der overførte penge

Han siger og gør mærkelig ting så snart vi flytter ind og langsomt begynder han at ændre sig. Han bliver voldelig og hurtigt sur, en gang skændtes vi og det endte med han hev mig i håret og skubbet mig ned på gulvet, hvor han gav mig 4 slag i hovedet. Jeg kunne bare ikke gå fra ham, jeg tænkte det jo ikke den mand jeg blev gift med og han måske kunne ændre sig.

Jeg opdager efter 1 år at, der var blevet oprettet flere bankkonti i mit navn. Desuden var internettet og tv Pakke i mit navn.. og telefon abonnement!

Men igen jeg kunne ikke gå fra ham, for det meste af tiden var jeg heller ikke hjemme jeg arbejdet på min hjemmeside og han hjalp mig også tit og fjernet meget af vægten på skulderen (hvis man kan sige det sådan).

En dag ringer politiet på døren og vi får at vide han skal i retten, pga snyd og bedrageri. Han har udgivet sig for at være mig da han tog 5 kredit lån, han måtte enten komme clean ellers skulle jeg i fængsel.

Det gjorde han så, han kom clean og fik en plet på hans straffeattest.

Efter retten kommer han hjem og siger vi ikke kan bo i lejlighed sammen. Han har brug for at tage hjem til sin mor

Efter det slog jeg op med ham.

Jeg er i gæld nu men han har underskrevet et gældspapir og det ham der betaler det.

Jeg ved godt det var det rette at gå fra ham men livet er godt nok hårdt når han ikke er der til at hjælpe mig med hjemmesiden. Jeg tror det eneste jeg savner ved ham er nok hjælpen.

Han er ellers en kæmpe taber.

Jeg er så ked af det hver dag tænker jeg på ham, hver fucking minut er han i mit hovedet og al den trauma manden har udsat mig for. Jeg håber karma får ham en dag :trist:

Hvad skal jeg gøre for at finde mig selv igen og samle mig selv?
0
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Puha, hvad skete der?

Indlægaf sansera » 20. dec 2017, 09:44

I første omgang skal du give dig selv tid. 6 år er lang tid, og i har haft en hverdag sammen - selvfølgelig fylder han stadig.
Hvis det med hjemmesiden fylder og giver dig stress så arbejd målrettet med at finde en anden, der kan hjælpe dig mod betaling.

Tag en dag ad gangen, og fyld dit liv med venner, familie, sport eller hvad der nu gør dig glad og kan aflede dig. Det skal nok blive bedre. Lige så stille og hver dag vil være et lille skridt væk fra ham og mod det liv du fortjener.
1
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Puha, hvad skete der?

Indlægaf Buffy » 20. dec 2017, 09:47

Mødte du M på Tinder for 6 år siden? For det har ikke kunnet lade sig gøre, Tinder kom først til DK i 2014....
Senest rettet af Buffy 20. dec 2017, 09:50, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Puha, hvad skete der?

Indlægaf Skorstenen » 20. dec 2017, 09:50

Buffy skrev:Mødte du M på Tinder for 6 år siden?


Selvom jeg er godt gift og aldrig har været på Tinder, så ved jeg i hvert fald, at den ikke er 6 år gammel.
Mon TS husker forkert?
0
Buffy
Indlæg: 1076
Tilmeldt: 29. jun 2016, 11:48
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2350

Re: Puha, hvad skete der?

Indlægaf Buffy » 20. dec 2017, 09:51

Skorstenen skrev:
Buffy skrev:Mødte du M på Tinder for 6 år siden?


Selvom jeg er godt gift og aldrig har været på Tinder, så ved jeg i hvert fald, at den ikke er 6 år gammel.
Mon TS husker forkert?


Har lige tilføjet noget :)
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Puha, hvad skete der?

Indlægaf girl_beat » 20. dec 2017, 10:20

Troll?
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
VanillaQueen
Indlæg: 122
Tilmeldt: 7. dec 2017, 20:32
Kort karma: 4
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 57

Re: Puha, hvad skete der?

Indlægaf VanillaQueen » 20. dec 2017, 10:26

TS går igennem en hård periode, det sidste vi burde gøre er at træde på det. Tror ikke det er Troll.

Til TS: har du overvejet at snakke med en psykolog? :) de kan altid hjælpe dig og snakke med dig om tingene..
1
I don't mind being described as vanilla in certain ways.
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Puha, hvad skete der?

Indlægaf girl_beat » 20. dec 2017, 10:54

VanillaQueen skrev:TS går igennem en hård periode, det sidste vi burde gøre er at træde på det. Tror ikke det er Troll.

Til TS: har du overvejet at snakke med en psykolog? :) de kan altid hjælpe dig og snakke med dig om tingene..

Jeg husker TS' andre tråde som overvejende Troll-material :gruble:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
JoyNips
Indlæg: 12051
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Puha, hvad skete der?

Indlægaf JoyNips » 20. dec 2017, 12:17

Men det blev jo slået fast i din anden tråd fra september at I ikke var gift.
Og der er noget med tidslinjen der ikke passer.
3
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Puha, hvad skete der?

Indlægaf Q-beben » 21. dec 2017, 13:15

? Mærkelig tråd...
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7461
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24394

Re: Puha, hvad skete der?

Indlægaf Moxy-lady » 25. dec 2017, 21:02

Je forstår simpelthen ikke det med det firma, som egentlig kun består af en hjemmeside og ikke noget som helst andet? Hvad kan du dog have på den hjemmeside, der ikke giver andet arbejde end det at holde den?
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3042
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 182
Likede indlæg: 5787

Re: Puha, hvad skete der?

Indlægaf Tux » 25. dec 2017, 21:08

Troll alert!

Hvor fucking dum er man hvis man tror på et indlæg, hvor det angives at nogen ringer til banken for at overføre penge for en date - i hvilket scenarie sker det lige? - Men han har fint penge til at betale rejser og dyre gaver! Ej stop dog..
0

Tilbage til "Forhold og sex"