Blive i forhold ?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Nissen
Indlæg: 10
Tilmeldt: 17. dec 2017, 19:18
Kort karma: 0
Likede indlæg: 17

Blive i forhold ?

Indlægaf Nissen » 17. dec 2017, 19:30

Hej alle.

Har lidt over et år været sammen med min kæreste. Hele vores tid sammen har været uofficielt (uden kys og kærtegn i offentligheden). Vi har oplevet en del ting sammen og involveret vores børn. Jeg har det svært med at møde personer vi kender, når hun præsenterer mig som sin bedste ven, da jeg føler at jeg ikke er god nok til at hun vil kendes ved mig.

Overvejer at gøre det forbi med hende, da jeg har svært ved at være i et skjult forhold. Dem vi kender ved godt vi er kærester, når vi sover sammen og jeg er meget hos hende. Har prøvet at forklare hende det jeg føler, men hun er urokkelig.

Hun er fra udlandet og siger at hun ikke vil offentliggøre os fordi at dem i hendes hjemland ikke må vide noget.

Det tærer på mig når der gentagne gange kommer episoder hvor jeg føler hun styrer det hele.

Men jeg elsker hende men er i tvivl om hun elsker ?
Senest rettet af Nissen 18. feb 2018, 21:38, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9019
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21845

Re: Blive i forhold ?

Indlægaf Purple Haze » 17. dec 2017, 19:34

Har hun en deadline for hvornår i kan blive officielle?
Er der fx noget der skal afklares med familien først, et tidligere forhold der skal afsluttes (ved at skilsmisse fx godt kan tage flere år i andre lande), skal børnene være ældre eller hvad er det der gør at i ikke kan blive officielt kærester?

Hvis hun ikke kan svare på det, så ville jeg nok seriøst overveje om der er en fremtid i forholdet. Hvis i aldrig kan blive officielle, vil du kunne leve med det?
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Nissen
Indlæg: 10
Tilmeldt: 17. dec 2017, 19:18
Kort karma: 0
Likede indlæg: 17

Re: Blive i forhold ?

Indlægaf Nissen » 17. dec 2017, 20:24

Nej ingen deadline, hun siger at hun ikke er parat til det og når jeg spørger siger hun at hun ikke ved hvornår hun er klar til det. Hun er ikke gift længere, hun mistede sin mand for ca 4 år siden. Hun siger at hun ikke vil være officielle da hun tvivler på vores forhold og det er en ond cirkel da mine frustrationer er omkring at offentligheden ikke må vide vi er kærester.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9019
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21845

Re: Blive i forhold ?

Indlægaf Purple Haze » 17. dec 2017, 20:53

Hvis hun er i tvivl om jeres forhold i sådan en grad at i skal være hemmelige efter et år - så ville jeg ikke spilde mere tid på det forhold.
4
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Blive i forhold ?

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 17. dec 2017, 20:59

Nissen skrev:Nej ingen deadline, hun siger at hun ikke er parat til det og når jeg spørger siger hun at hun ikke ved hvornår hun er klar til det. Hun er ikke gift længere, hun mistede sin mand for ca 4 år siden. Hun siger at hun ikke vil være officielle da hun tvivler på vores forhold og det er en ond cirkel da mine frustrationer er omkring at offentligheden ikke må vide vi er kærester.

Så hendes begrundelser er:
-Hun tvivler på jeres forhold
-Hendes familie i hendes hjemland må ikke vide noget
-Hun er ikke klar

Bare én af de tre grunde ville være nok til at jeg var smuttet!
5
Sophie
Indlæg: 1
Tilmeldt: 12. dec 2017, 11:59
Kort karma: 0

Re: Blive i forhold ?

Indlægaf Sophie » 21. dec 2017, 14:43

Hej Nissen.

Det lyder godt nok ikke om om du har det nemt. Kan godt forstå dine frustrationer. Jeg ville personligt ikke kunne leve med at holde det hemmeligt.
Tænker det er et godt udgangspunkt at finde ud af hvorfor hun tvivler på jeres forhold og så tage den derfra.

Ha en rigtig god aften

Mvh Sophie
0
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Blive i forhold ?

Indlægaf Honningprut » 25. dec 2017, 13:48

Altså med hensyn til familien i udlandet, så kommer det vel an på:

- Er hun bange for sin egen sikkerhed, ved at være sammen med en dansk mand?
- Er hun bange for sine børns sikkerhed, ved at være sammen med en dansk mand?
- Er hun bange....

Jeg tænker, at der kan være mange grunde lige med hensyn til den del af dit indlæg.

Hvis hun derimod er i tvivl om sine følelser for dig og forholdet, så ville jeg nok tage en alvorlig snak med hende omkring det. Og gøre op med mig selv, om det var noget jeg havde lyst til at fortsætte med.
0
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Nissen
Indlæg: 10
Tilmeldt: 17. dec 2017, 19:18
Kort karma: 0
Likede indlæg: 17

Re: Blive i forhold ?

Indlægaf Nissen » 11. feb 2018, 00:27

Tror ikke hun er i tvivl om hendes følelser for mig men det frustrerer mig grænseløst at jeg skal indordne mig efter hendes beslutninger. Tror ikke hun er klar til at vise vi er kærester, men er virkelig på bar bund. Når jeg stadig bliver introduceret som hendes ven.
0

Tilbage til "Forhold og sex"