Hvordan møder man mænd i dag (UDEN App/dating sider)

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvordan møder man mænd i dag (UDEN App/dating sider)

Indlægaf Planten » 28. nov 2017, 21:28

Falstria skrev:
vulpesVelox skrev:
Falstria skrev:
vulpesVelox skrev:
Falstria skrev:Du er nødt at spille lidt hjælpeløs og fortabt et sted hvor der færdes nogle mænd, det betyder ikke så meget præcist hvor det er, medmindre det er nogle ganske særlige mænd du går efter.

Hér kan det være en god ide at gå ud foran en vilkårlig bil og lade sig køre ned mhp at køre offer-rollen HELT hjem. Men kun lige en snitter. Ellers bliver håret uglet.

Bonus: Senere kan man anvende det som pressionsmiddel. "Ja, men kan du så huske dengang, du fucking kørte mig ned, hva'? HENT SÅ DET CHOKOLADE! JEG ER LIGEGLAD MED OM DET REGNER!"


Man kan nøjes med blot at vælte med sin cykel, har jeg hørt :fløjt:
Selv da vil folk mistænke fyren for at have stået på lur og sat en fælde op, og det hænger ved i årtier om ikke lige til det sidste.

Spørg bare Wizzze.

Ja, bare se hvordan det er gået ham, nemlig!
Lige pludselig er hun flyttet ind og er begyndt at spise al hans slik helt uden at spørge om lov.
Og hvad kan man egentlig gøre som mand i den situation? Hvis man prøver med et forsigtigt "hov hov, hvorfor bor du lige pludselig i min lejl..."
Længere kommer man ikke, førend der enten 1) bliver skiftet emne (som regel noget med at noget af beboelsen skal laves om, fordi den er "for pikket") eller også så bliver det med ulykken luftet.
PLUS han har en bule i sin bil nu.


Præcis!

Det var da vældigt så enige I kan blive :D
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvordan møder man mænd i dag (UDEN App/dating sider)

Indlægaf Planten » 28. nov 2017, 21:38

vulpesVelox skrev:
Planten skrev:
Falstria skrev:
vulpesVelox skrev:
Falstria skrev:
vulpesVelox skrev:
Falstria skrev:Du er nødt at spille lidt hjælpeløs og fortabt et sted hvor der færdes nogle mænd, det betyder ikke så meget præcist hvor det er, medmindre det er nogle ganske særlige mænd du går efter.

Hér kan det være en god ide at gå ud foran en vilkårlig bil og lade sig køre ned mhp at køre offer-rollen HELT hjem. Men kun lige en snitter. Ellers bliver håret uglet.

Bonus: Senere kan man anvende det som pressionsmiddel. "Ja, men kan du så huske dengang, du fucking kørte mig ned, hva'? HENT SÅ DET CHOKOLADE! JEG ER LIGEGLAD MED OM DET REGNER!"


Man kan nøjes med blot at vælte med sin cykel, har jeg hørt :fløjt:
Selv da vil folk mistænke fyren for at have stået på lur og sat en fælde op, og det hænger ved i årtier om ikke lige til det sidste.

Spørg bare Wizzze.

Ja, bare se hvordan det er gået ham, nemlig!
Lige pludselig er hun flyttet ind og er begyndt at spise al hans slik helt uden at spørge om lov.
Og hvad kan man egentlig gøre som mand i den situation? Hvis man prøver med et forsigtigt "hov hov, hvorfor bor du lige pludselig i min lejl..."
Længere kommer man ikke, førend der enten 1) bliver skiftet emne (som regel noget med at noget af beboelsen skal laves om, fordi den er "for pikket") eller også så bliver det med ulykken luftet.
PLUS han har en bule i sin bil nu.


Præcis!

Det var da vældigt så enige I kan blive :D

Kan du se, hvad der sker her, Falstria? Man udsætter os for adfærdsregulering! Hvor er mændenes værn, når man har allermest brug for dem?

Haha, det tror jeg nu ikke, I bliver :D men man kan jo vælge at overfortolke :D
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvordan møder man mænd i dag (UDEN App/dating sider)

Indlægaf Planten » 28. nov 2017, 21:46

Falstria skrev:
vulpesVelox skrev:
Planten skrev:
Falstria skrev:
vulpesVelox skrev:
Falstria skrev:
vulpesVelox skrev:
Falstria skrev:Du er nødt at spille lidt hjælpeløs og fortabt et sted hvor der færdes nogle mænd, det betyder ikke så meget præcist hvor det er, medmindre det er nogle ganske særlige mænd du går efter.

Hér kan det være en god ide at gå ud foran en vilkårlig bil og lade sig køre ned mhp at køre offer-rollen HELT hjem. Men kun lige en snitter. Ellers bliver håret uglet.

Bonus: Senere kan man anvende det som pressionsmiddel. "Ja, men kan du så huske dengang, du fucking kørte mig ned, hva'? HENT SÅ DET CHOKOLADE! JEG ER LIGEGLAD MED OM DET REGNER!"


Man kan nøjes med blot at vælte med sin cykel, har jeg hørt :fløjt:
Selv da vil folk mistænke fyren for at have stået på lur og sat en fælde op, og det hænger ved i årtier om ikke lige til det sidste.

Spørg bare Wizzze.

Ja, bare se hvordan det er gået ham, nemlig!
Lige pludselig er hun flyttet ind og er begyndt at spise al hans slik helt uden at spørge om lov.
Og hvad kan man egentlig gøre som mand i den situation? Hvis man prøver med et forsigtigt "hov hov, hvorfor bor du lige pludselig i min lejl..."
Længere kommer man ikke, førend der enten 1) bliver skiftet emne (som regel noget med at noget af beboelsen skal laves om, fordi den er "for pikket") eller også så bliver det med ulykken luftet.
PLUS han har en bule i sin bil nu.


Præcis!

Det var da vældigt så enige I kan blive :D

Kan du se, hvad der sker her, Falstria? Man udsætter os for adfærdsregulering! Hvor er mændenes værn, når man har allermest brug for dem?


Jaerh mand, jeg var lige ved at fyre 3 hurtige spørgsmål om klassiske komponister i skærmen på hende, så kom jeg i tanke om at det da er noget jeg er blevet manipuleret til, da jeg så dit skriv.

Godt man har en loyal wingman herinde så det ikke ender galt!

:lol: crapdammit du er jo helt ekspert i det der streetlingo :D
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvordan møder man mænd i dag (UDEN App/dating sider)

Indlægaf Planten » 28. nov 2017, 21:47

vulpesVelox skrev:
Planten skrev:Haha, det tror jeg nu ikke, I bliver :D men man kan jo vælge at overfortolke :D

JA! Ja, hvorfor egentlig ikke? :banan:

Overfortolkning er fedt :D
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6508
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14444

Re: Hvordan møder man mænd i dag (UDEN App/dating sider)

Indlægaf Mangoness » 28. nov 2017, 21:56

Billede
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Hvordan møder man mænd i dag (UDEN App/dating sider)

Indlægaf Planten » 28. nov 2017, 21:58

Nåmen TS, som du kan se, er det ikke på debatten man møder rigtige mænd :D
6
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19617

Re: Hvordan møder man mænd i dag (UDEN App/dating sider)

Indlægaf Animi » 28. nov 2017, 22:28

Man skal bare på ægte Hollywood (eller Wizzze) -manér, styrte af cyklen og slå hovedet ind i en bil :-D
6
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
ajnaM
Indlæg: 10022
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1057
Likede indlæg: 27374

Re: Hvordan møder man mænd i dag (UDEN App/dating sider)

Indlægaf ajnaM » 28. nov 2017, 22:46

Jeg har mødt min kæreste gennem en fælles ven.

Men ellers har det været i byen, på studie osv. Jeg har også mødt en del gennem arbejde - men det var fordi, jeg arbejdede som bartender. :D Jeg har meget svært ved at forestille mig, at det ville være acceptabelt, at jeg brugte mit nuværende arbejde som jagtmark på den måde, hehe. Men det kommer nok lidt an på ens stilling.

Jeg har i øvrigt heller aldrig været glad for internettet til at finde mænd. Bryder mig ikke så meget om det med aktivt at lede efter en mand - kan bedre lide, når det ligesom sker 'af sig selv', fordi man møder en, man har kemi med. Så jeg forstår godt dit behov - og jeg tænker, at det er et spørgsmål om at komme ud en masse og lave nogle sjove ting. Og så være åben og se, hvad der sker.
1
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvordan møder man mænd i dag (UDEN App/dating sider)

Indlægaf Slettet bruger » 28. nov 2017, 23:16

Anilara skrev:
Falstria skrev:
Anilara skrev: :-D
Ej. Jeg har det bare bedst med at kunne udvise, at jeg ikke søger en kæreste af nød og til at kunne være praktisk hjælper, med fordi det kunne være dejligt at have en at dele livet med og kunne lære af hinanden. Jeg ved ikke meget der er værre, end at føle mig underlegen - jeg vil helst være ligeværdig.


Altså det er jo verdens ældste trick i bogen, benyttet af kvinder i årtusinder og det som gør dem så overlegne, at de lige kan sno en fyr om fingeren ved at plirre lidt med øjnene og lade ham tro han er supermand for et øjeblik og så sidder han i saksen til døden dem skiller.

Jeg ved det. Jeg hader bare at spille hjælpeløs og dum, også selvom det bare er et spil for at øge modpartens selvtillid. Det har så heller ikke været nødvendigt indtil videre, selvom jeg ved, at nogle sikkert ville føle sig mere 'nødvendige'.

Bonusinfo; Bagsiden ved at have det sådan, har medført, at min kæreste i stedet udnytter tricket med den ubesatte rolle som 'den dumme' og eksempelvis siger at "det har du meget mere forstand på end jeg" om dagligdagsopgaver som at lappe cyklen og ordne budgettet...



Billede
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvordan møder man mænd i dag (UDEN App/dating sider)

Indlægaf Slettet bruger » 28. nov 2017, 23:19

OK sidste forsøg på byggemarkedet - og nu fjerner jeg "lille stakkels fortabte mig"-elementet:

Tag en random ting op og spørg "den her, den kan jeg bruge til at fikse min gearkasse med, vil du se hvordan man gør, det er nice at kunne?"
2
Thomas31
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2398

Re: Hvordan møder man mænd i dag (UDEN App/dating sider)

Indlægaf Thomas31 » 29. nov 2017, 01:50

Mon ikke det mere handler om, hvordan man møder dem, end hvor det sker? Der er mænd og kvinder overalt. derfor burde det ikke være svært at finde dem, men det hjælper jo ikke meget, hvis ikke man kan tage det videre. Hvad der konkret kan ændres må være op til den enkelte, men det kan hurtigt få stor effekt. Mange kvinder virker mere afvisende, end jeg tror, de ønsker at virke
2
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvordan møder man mænd i dag (UDEN App/dating sider)

Indlægaf vibbsen » 29. nov 2017, 07:20

eks-Maupassant skrev:OK sidste forsøg på byggemarkedet - og nu fjerner jeg "lille stakkels fortabte mig"-elementet:

Tag en random ting op og spørg "den her, den kan jeg bruge til at fikse min gearkasse med, vil du se hvordan man gør, det er nice at kunne?"


Det trick er fandme noget af det mest snedig jeg nogensinde har hørt....Og man kan lave det endnu mere bad-ass...

Istedet for at tage en random ting så går man ned i afdelingen med det dyre specialværktøj, finder en skrueautomat fra hhv. Makita og en fra Festool og stiller spørgsmålet : Hvis jeg skal sætte en gips væg op i min stue så jeg kan få et games room, hvilken af de her 2 bør så vælge ? Man kan sætte trumf på ved at spørge om han så vil anbefale akku fugeskæreren fra Fein er et godt valg hvis man skal skifte samtlige fuger i badeværelset..

Dette virker dog nok bedst hvis man er til svedige håndværker typer :-D
4
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvordan møder man mænd i dag (UDEN App/dating sider)

Indlægaf vibbsen » 29. nov 2017, 08:50

Dikus skrev:Altså. Mænd vil helt vildt gerne hjælpe med at bære kufferter umder transport.

Den er tung. Vil du hjælpe?

Har været indledningen på tre samtaler under rejser for mig: Et udveksling af numre, en ting på et par uger (i mine unge dage) og så nuværende kæreste.

Rejs!

Og ja ja. Det er hjælpeløst. Pffft. Jeg er også hjælpeløs, når der skal handles ind og gøres rent. Ingen falsk varebetegnelse her.


Jeg har ingen problemer med at være hjælpeløs hvis det er det der skal til....Hey, jeg har faktisk engang sparet rigtig mange penge til en fragtmand ved at se tilpas hjælpeløs ud på parkeringspladsen foran Harald Nyborg...En Alfa Romeo er ikke særlig egnet til at fragte større genstande (havemøbelsæt) nogen som helst steder hen....Men det var den kassevogn som en af de andre (mandlige) kunder havde...Så han tilbød at køre mine varer hjem for mig....At jeg havde en skruemaskine i bilen så jeg kunne have skilt dem fuldstændig ad var i den sammenhæng ikke relevant :fløjt: :fløjt:

Det er også altid mig som tager imod større leveringer og hårde hvidevarer :-D :-D Dog så blev mit "cover" som hjælpeløs fuldstændig ødelagt da vi for 14 dage siden fik leveret en ny opvaskemaskine og de 2 leveringsfyre ikke kunne få den gamle opvaskemaskine ud....Man er ikke særlig hjælpeløs når man pludselig står med en gigantisk skruetrækker i hånden og siger "Prøv lige og flyt fingrene....Jeg tror problemet er hernede" :lol: :lol:
3
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Hvordan møder man mænd i dag (UDEN App/dating sider)

Indlægaf Studsgaard » 1. dec 2017, 07:04

vibbsen skrev:
Dikus skrev:Altså. Mænd vil helt vildt gerne hjælpe med at bære kufferter umder transport.

Den er tung. Vil du hjælpe?

Har været indledningen på tre samtaler under rejser for mig: Et udveksling af numre, en ting på et par uger (i mine unge dage) og så nuværende kæreste.

Rejs!

Og ja ja. Det er hjælpeløst. Pffft. Jeg er også hjælpeløs, når der skal handles ind og gøres rent. Ingen falsk varebetegnelse her.


Jeg har ingen problemer med at være hjælpeløs hvis det er det der skal til....Hey, jeg har faktisk engang sparet rigtig mange penge til en fragtmand ved at se tilpas hjælpeløs ud på parkeringspladsen foran Harald Nyborg...En Alfa Romeo er ikke særlig egnet til at fragte større genstande (havemøbelsæt) nogen som helst steder hen....Men det var den kassevogn som en af de andre (mandlige) kunder havde...Så han tilbød at køre mine varer hjem for mig....At jeg havde en skruemaskine i bilen så jeg kunne have skilt dem fuldstændig ad var i den sammenhæng ikke relevant :fløjt: :fløjt:

Det er også altid mig som tager imod større leveringer og hårde hvidevarer :-D :-D Dog så blev mit "cover" som hjælpeløs fuldstændig ødelagt da vi for 14 dage siden fik leveret en ny opvaskemaskine og de 2 leveringsfyre ikke kunne få den gamle opvaskemaskine ud....Man er ikke særlig hjælpeløs når man pludselig står med en gigantisk skruetrækker i hånden og siger "Prøv lige og flyt fingrene....Jeg tror problemet er hernede" :lol: :lol:


Jeg har også oplevet lidt ekstra service bare ved at smile og være venlig, så jeg har også fået divers ting leveret inde i huset og ikke ude foran som de jo egentligt skal når de levere vaskemaskiner og lignende.
Så jeg ved ikke om jeg bare har et udsende der siger hjælpeløs eller ?

Det er nemlig ikke fordi jeg ikke selv kan,( jeg har bla hentet et stort uhandy borde bænke sæt og selv fået det i bil m.m) men jeg bruger gerne et smil for at slippe for at slæbe tunge ting.
0
Kakro05
Indlæg: 536
Tilmeldt: 7. sep 2015, 19:24
Kort karma: 71
Likede indlæg: 449

Re: Hvordan møder man mænd i dag (UDEN App/dating sider)

Indlægaf Kakro05 » 1. dec 2017, 10:32

Jeg har før i tiden fundet kærester på studiet, på arbejdet og igennem venner til fester.
Skulle jeg finde en kæreste i dag, så ville jeg nok begynde at gå til noget, hvor jeg kunne møde nye mennesker....det kunne for mit vedkommende være en løbeklub, måske hvis jeg kunne finde et seriøst kursus i simpel programmering evt VBA eller andet lidt nørdet. Måske jeg ville begynde at spille med andre online og udvide mit repertoire fra Starcraft til lidt mere forskelligt (pt spiller jeg kun mod mig selv eller nogen jeg kender). Noget kursus værk indenfor mit interessefelt jobmæssigt kunne også være et bud.
0

Tilbage til "Forhold og sex"