Hvordan møder man mænd i dag (UDEN App/dating sider)

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvordan møder man mænd i dag (UDEN App/dating sider)

Indlægaf vibbsen » 1. dec 2017, 15:21

Studsgaard skrev:
vibbsen skrev:
Dikus skrev:Altså. Mænd vil helt vildt gerne hjælpe med at bære kufferter umder transport.

Den er tung. Vil du hjælpe?

Har været indledningen på tre samtaler under rejser for mig: Et udveksling af numre, en ting på et par uger (i mine unge dage) og så nuværende kæreste.

Rejs!

Og ja ja. Det er hjælpeløst. Pffft. Jeg er også hjælpeløs, når der skal handles ind og gøres rent. Ingen falsk varebetegnelse her.


Jeg har ingen problemer med at være hjælpeløs hvis det er det der skal til....Hey, jeg har faktisk engang sparet rigtig mange penge til en fragtmand ved at se tilpas hjælpeløs ud på parkeringspladsen foran Harald Nyborg...En Alfa Romeo er ikke særlig egnet til at fragte større genstande (havemøbelsæt) nogen som helst steder hen....Men det var den kassevogn som en af de andre (mandlige) kunder havde...Så han tilbød at køre mine varer hjem for mig....At jeg havde en skruemaskine i bilen så jeg kunne have skilt dem fuldstændig ad var i den sammenhæng ikke relevant :fløjt: :fløjt:

Det er også altid mig som tager imod større leveringer og hårde hvidevarer :-D :-D Dog så blev mit "cover" som hjælpeløs fuldstændig ødelagt da vi for 14 dage siden fik leveret en ny opvaskemaskine og de 2 leveringsfyre ikke kunne få den gamle opvaskemaskine ud....Man er ikke særlig hjælpeløs når man pludselig står med en gigantisk skruetrækker i hånden og siger "Prøv lige og flyt fingrene....Jeg tror problemet er hernede" :lol: :lol:


Jeg har også oplevet lidt ekstra service bare ved at smile og være venlig, så jeg har også fået divers ting leveret inde i huset og ikke ude foran som de jo egentligt skal når de levere vaskemaskiner og lignende.
Så jeg ved ikke om jeg bare har et udsende der siger hjælpeløs eller ?

Det er nemlig ikke fordi jeg ikke selv kan,( jeg har bla hentet et stort uhandy borde bænke sæt og selv fået det i bil m.m) men jeg bruger gerne et smil for at slippe for at slæbe tunge ting.


Jeg tror man kommer langt med et smil og ved at være venlig. Hvis man er kvinde.

Vi fik leveret et toilet med fragtmand. Det blev placeret foran vores carport. Midt på fortorvet. Sådan så vi ikke kunne komme ud med nogen af vores biler.

Min mand var både venlig og smilende da han spurgte vognmanden om det var muligt at han kunne stille det ved stien op til huset - den ligger i den anden side at grunden...Ca 15 meter henne ad fortorvet....Det var det ikke. Han havde fået besked om at det var kantsten levering. Og han havde leveret ved kantstenen. Farvellar, Keller...Og så skred han ellers i sin lastbil...

Jeg vil godt vædde på at jeg kunne have fået ham til at flytte det skide toilet fra midt foran carporten og over til lågen til havegangen.....Det fik jeg så aldrig muligheden for....Min mand blev nemlig så stik-edder-peter-vælte-mig-arrig, at han greb toilettet med palle og det hele og bar det hele vejen ind i huset i et stræk :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Til gengæld fik jeg masser af muligheder for at give den som "Damen er ikke vred. Damen er skuffet" da jeg ringede til leverandøren for at høre om det var normal procedure hos deres fragtfirma....Det var det ikke :-D
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Raenil
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 27. nov 2016, 10:50
Kort karma: 128
Geografisk sted: Silkeborg
Likede indlæg: 8486

Re: Hvordan møder man mænd i dag (UDEN App/dating sider)

Indlægaf Raenil » 1. dec 2017, 19:10

Jeg må indrømme at jeg tager det ret afslappet, at jeg får lige præcist det jeg har bestilt og betalt for - i dette tilfælde en kantstenslevering.
0
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Hvordan møder man mænd i dag (UDEN App/dating sider)

Indlægaf Grissebassen » 2. dec 2017, 11:08

Jeg orker ikke gå rundt og være opmærksom i dagligdagen på hotte single mænd.
Min erfaring er, at det er ret nemt at møde mænd på barer, hvis man er sammen med et par veninder eller alene.
Jeg går for det meste ud med mine mandlige venner, og der er man ligesom off limit og bliver ikke approachet. Men jeg tror aldrig, jeg har været ude med veninder eller alene uden at falde i snak med mænd.
Og det kan sagtens gøres elegant at møde mænd i nattelivet/på barer, uden at der ligger ONS i luften:

1. Man snakker lidt med Sød Mand.
2. Man giver Sød Mand sit nummer og siger: Jeg skal videre med mine veninder, men skriv, hvis I har lyst til at mødes med os igen senere på aftenen.
3. Sød Mand skriver. Man er taget tidligt hjem, fordi man er gammel og træt og ikke gider tømmermænd, hver eneste gang, man skal fiske efter mænd.
4. Men nu har man Sød Mands nummer. og kan skrive næste dag og finde ud af, om han skulle være frisk på en date.
0
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Hvordan møder man mænd i dag (UDEN App/dating sider)

Indlægaf sansera » 15. dec 2017, 12:45

vulpesVelox skrev:
Rikke skrev:
Falstria skrev:Piger, lad nu fyrene få lov at beholde deres nosser i det mindste...

Kan i da ikke bare, hvis i endeligt gerne vil virke lidt driftige, sige til manden "Du ser sulten ud, skal jeg ikke lige lave dig nogle frikadeller?"

Jeg ser sulten ud. Skulle du ikke lige lave mig nogle frikadeller?

OBS! "Du ligner en frikadelle, skal jeg sulte dig?" virker ikke.


Og det læste jeg så som "Du ligner en frikadelle, skal jeg sutte dig"

Tænkte okay fremme i skoene, men det kunne måske virke :lol: :genert:
8
Shannon
Indlæg: 37
Tilmeldt: 19. nov 2017, 22:45
Kort karma: 2
Likede indlæg: 29

Re: Hvordan møder man mænd i dag (UDEN App/dating sider)

Indlægaf Shannon » 16. dec 2017, 01:01

Jeg synes egentligt ikke, at det er fair over for trådstarter, at denne tråd er rablet i stykker :boo: .
4

Tilbage til "Forhold og sex"