Står det virkelig så slemt til i København?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9015
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21835

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Purple Haze » 4. dec 2017, 20:08

Mulan skrev:. Men var blevet fravalgt pga... I dunno.


For meget skæg og joggingtøj måske? :P
3
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Mulan » 5. dec 2017, 21:32

Purple Haze skrev:
Mulan skrev:. Men var blevet fravalgt pga... I dunno.


For meget skæg og joggingtøj måske? :P

Muligvis. :lol2:
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Mocca » 27. maj 2018, 09:15

molan skrev:
Wizzze skrev:En 25årig journalist klager i artikel over at hun ikke kan finde nogen villige mænd i København, mens hendes mandlige venner ikke har nogen problemer med at finde villige kvinder.

https://formatformat.dk/artikel/11866/h ... ig-tilbud/

https://www.bt.dk/danmark/25-aarige-ama ... -bolle-mig

Årsagen skulle angiveligt være at der er et stort misforhold mellem antallet af single kvinder i København og single mænd i København.

Står det virkelig så slemt til i København? :gruble:


Fakta er at kvinder ligegyldigt hvordan de ser ud og alder, altid kan finde mænd til sex, det er kun et spørgsmål om hvilke krav kvinden selv stille til de mænd hun vil have.
Hvis en kvinder ikke får sex, er det altså hendes krav til mændenes "kvalitet" den er gal med, så simpelt er det.

Jeg kan skaffe mænd til sex med enhver kvinder på få dage, det er 100% sikkert, men det er ikke sikker det er mænd kvinden tænder på, så der er her skatten ligger begravet.


Og omvendt!
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9015
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21835

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Purple Haze » 27. maj 2018, 09:44

Mocca skrev:
molan skrev:
Wizzze skrev:En 25årig journalist klager i artikel over at hun ikke kan finde nogen villige mænd i København, mens hendes mandlige venner ikke har nogen problemer med at finde villige kvinder.

https://formatformat.dk/artikel/11866/h ... ig-tilbud/

https://www.bt.dk/danmark/25-aarige-ama ... -bolle-mig

Årsagen skulle angiveligt være at der er et stort misforhold mellem antallet af single kvinder i København og single mænd i København.

Står det virkelig så slemt til i København? :gruble:


Fakta er at kvinder ligegyldigt hvordan de ser ud og alder, altid kan finde mænd til sex, det er kun et spørgsmål om hvilke krav kvinden selv stille til de mænd hun vil have.
Hvis en kvinder ikke får sex, er det altså hendes krav til mændenes "kvalitet" den er gal med, så simpelt er det.

Jeg kan skaffe mænd til sex med enhver kvinder på få dage, det er 100% sikkert, men det er ikke sikker det er mænd kvinden tænder på, så der er her skatten ligger begravet.


Og omvendt!


Jeps, mænd kan også altid finde nogen at have sex med.
Hvis de ikke kan er det fordi de enten ikke gider gøre sig umagen eller har for høje krav. (Præcis som kvinder).

På "kødmarkedet" er det min opfattelse at mænd som regel prøver at "overscore" og arbejder sig "nedad" og så ikke fatter at hende der bliver arbejdet på som 3,4,5,6 eller endnu længere nede ikke gider være en eller andens sidste udvej, og at hun skal føle sig taknemmelig over han gider bruge sin tid på hende.
Det er egentlig lidt trist.
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9015
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21835

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Purple Haze » 27. maj 2018, 10:21

molan skrev:
Purple Haze skrev:Jeps, mænd kan også altid finde nogen at have sex med.
Hvis de ikke kan er det fordi de enten ikke gider gøre sig umagen eller har for høje krav. (Præcis som kvinder).

På "kødmarkedet" er det min opfattelse at mænd som regel prøver at "overscore" og arbejder sig "nedad" og så ikke fatter at hende der bliver arbejdet på som 3,4,5,6 eller endnu længere nede ikke gider være en eller andens sidste udvej, og at hun skal føle sig taknemmelig over han gider bruge sin tid på hende.
Det er egentlig lidt trist.


Mænd har langt vaskeligere ved og skal yde mere for at opnår det samme som en kvinde, hvis du helt fjerne betalings sex fra ligningen, så er fordeling blandt mænd og kvinder som kan få sex meget ulige fordelt.

Kødmarkedet er ulige grundet udbud og efterspørgsel, sådan er det bare. Kvinder er mere kræsende, og stille støre krav til mænds adfærd og udseende, end mænd gør til kvinder.

Eksempelvis dit "overscore" og arbejder sig "nedad", mænd vil ikke afvise en kvinder fordi hun forsøge med flottere fyrer blev, afvist og nu tilbyder sig til ham, kvinder følger sig fornærmede fordi de ikke var første valg og afviser.


Tror du overser alle de ting kvinder "yder" for at gøre sig tiltrækkende for mænd. Det kan godt være mænd skal "yde" nogle andre ting, men det er ikke "mere" end hvad kvinder gør.

Og ikke at opfører sig først som en arrogant nar og derefter desperat hvis det ikke virkede, synes jeg burde være ret ligetil at regne ud.
Og kender skam også fyre der er blevet voldsomt fornærmede og afvisende over ikke at være første valg.
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9015
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21835

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Purple Haze » 27. maj 2018, 11:17

Jeg bruger "fyre" om dem der jeg ikke helt kan få mig selv til at betegne som mænd. Uanset om de er 23 eller 43.

Og ja kvinder gør en hel masse for deres egen skyld, som oftest også er et plus i score sammenhæng.

Går da ud fra at mændene der godt kan score vasker sig, børster tænde, klæder sig pænt på, kan føre en interessant samtale og opfører sig som et anstændigt menneske heller ikke gør det kun fordi så kan de score.
Og hvis man kun gør de ting fordi man så mener man 'yder' noget ekstra, så tror jeg måske det er den attitude der gør de ikke kan score.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9015
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21835

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Purple Haze » 27. maj 2018, 11:50

molan skrev:
Purple Haze skrev:Jeg bruger "fyre" om dem der jeg ikke helt kan få mig selv til at betegne som mænd. Uanset om de er 23 eller 43.


Ok, jeg bruger nemlig selv udtrykket baseret på alder. Jeg bruger ofte piger og fyre for dem under 30, og kvinder og mænd for os over, men jeg er ikke helt konsekvent med det.


Vil gerne foreslå unge kvinder fremfor piger, piger er børn, og opfattes af en del som et ret så nedladende udtryk.
Bare inden du kommer op at tottes med div kvinder om det.

molan skrev:Det er jeg enige i, så derfor bør nogle kvinder se sig selv i spejled og se deres attitude fremfor deres attributter i øvrigt, når de gør sig klar til at gå ud på kødmarkedet.


Den kommentar forstår jeg ikke? Mener du at de skal være søde og medgørlige for mændenes skyld, så mændene ikke bliver såret?
(Det er sådan jeg læser det)

Mit problem med holdningen om at "kvinder altid kan score" er at jeg VED at det kan kvinder ikke altid - og pga den holdning - at det kan de godt, så er det umuligt ikke at få den tanke at hvis netop DE ikke kan score så må de være ualmindelig uattraktive og at der generelt er noget galt med dem. Og det gør selvfølgelig også at de går stille med det, hvorimod mænd sagtens kan råbe op om det.
For hvis mænd (heller) ikke kan score, og det er også kvinders skyld! Mændene har ikke samme ansvar hvis de ikke kan score. Så står de "forkerte kvinder" med alt ansvaret, de er (også) gået alene hjem, og det er både fordi de er uattraktive og forkerte OG fordi de ikke vil gå i seng med de mænd de ikke finder attraktive, hvilket er synd for mændene.

Det virker noget urimeligt på mig.
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Juki » 27. maj 2018, 13:49

molan skrev:
Mocca skrev:
molan skrev:
Wizzze skrev:En 25årig journalist klager i artikel over at hun ikke kan finde nogen villige mænd i København, mens hendes mandlige venner ikke har nogen problemer med at finde villige kvinder.

https://formatformat.dk/artikel/11866/h ... ig-tilbud/

https://www.bt.dk/danmark/25-aarige-ama ... -bolle-mig

Årsagen skulle angiveligt være at der er et stort misforhold mellem antallet af single kvinder i København og single mænd i København.

Står det virkelig så slemt til i København? :gruble:


Fakta er at kvinder ligegyldigt hvordan de ser ud og alder, altid kan finde mænd til sex, det er kun et spørgsmål om hvilke krav kvinden selv stille til de mænd hun vil have.
Hvis en kvinder ikke får sex, er det altså hendes krav til mændenes "kvalitet" den er gal med, så simpelt er det.

Jeg kan skaffe mænd til sex med enhver kvinder på få dage, det er 100% sikkert, men det er ikke sikker det er mænd kvinden tænder på, så der er her skatten ligger begravet.


Og omvendt!


Nej, mange mænd vil skulle bruge mange flere kræver og langt mere tid på at finde en sexpartner, nogle vil skulle opgive helt eller skulle til at betale med penge.

Virkelighed er sådan, grundet mænds og kvinder præferencer, holdninger og behov, så er udbud og efterspørgsel ujævnt fordelt. Mænd har langt svære ved at få kvinder til løst sex uden betaling end kvinder har, kvinder har sværere ved at finde en kæreste/mand end mændene her.

Det skyldes en lang række faktorer som der er lavet undersøgelser om, men udbud og efterspørgsel er den korte forklaring. Enhver dating eller sex site har et langt større antal mænd en kvinder, i omengen af faktor ti. Kvinder sælger sex i stor stil fordi de kan, hvor mange mænd sælger sex til kvinder og hvor stort er det markeder, nej vel, når en mænd sælger sex så er det til andre mænd.

Virkeligheden taler sit tydelig sprog, det er så udtalt at en blind an se det uden videnskabelige undersøgelser.

Har du links til de alle de undersøgelser? Evt. bare en beskrivelse af hvordan de ting du nævner er blevet undersøgt og af hvem.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf dgd2007 » 27. maj 2018, 13:58

Wizzze skrev:En 25årig journalist klager i artikel over at hun ikke kan finde nogen villige mænd i København, mens hendes mandlige venner ikke har nogen problemer med at finde villige kvinder.

https://formatformat.dk/artikel/11866/h ... ig-tilbud/

https://www.bt.dk/danmark/25-aarige-ama ... -bolle-mig

Årsagen skulle angiveligt være at der er et stort misforhold mellem antallet af single kvinder i København og single mænd i København.

Står det virkelig så slemt til i København? :gruble:

Kvinder har jo ikke andet end sex i hovedet, mens mænd er mere mådeholdende. Så det er nok det samme overalt. ;)
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Slettet bruger » 27. maj 2018, 14:05

Har I ikke set nogle af de forsøg hvor man sender en ung kvinde og en ung mand ud i byen for at spørge 100 af det andet køn om de vil have sex? Kvinden får ja fra alle der ikke undskylder sig med at være i forhold. Manden får ikke et eneste ja.

Man skal da være blind hvis man ikke kan se at kvinder til hver en tid kan få sex bare ved at spørge en række mænd. Det kan mænd ikke.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Juki » 27. maj 2018, 14:08

molan skrev:
Juki skrev:Har du links til de alle de undersøgelser? Evt. bare en beskrivelse af hvordan de ting du nævner er blevet undersøgt og af hvem.


Ikke uden at skulle google det igen og bruger tid på at finde det, og det tænker jeg, folk selv kan.

Hvis resultaterne er troværdige, brude det er være det samme i evt. andre undersøgelser hvis du skulle finde andre via google, end dem jeg har læst (med læst mener jeg kun konklusionen, jeg læser ikke en 150 siders rapport).

Jeg aner ikke hvad jeg skal søge på for at finde den slags rapporter.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Juki » 27. maj 2018, 14:20

abcd skrev:Har I ikke set nogle af de forsøg hvor man sender en ung kvinde og en ung mand ud i byen for at spørge 100 af det andet køn om de vil have sex? Kvinden får ja fra alle der ikke undskylder sig med at være i forhold. Manden får ikke et eneste ja.

Man skal da være blind hvis man ikke kan se at kvinder til hver en tid kan få sex bare ved at spørge en række mænd. Det kan mænd ikke.

Nej. Det siger vel heller ikke andet end at mænd er klar til ukritisk at knalde hvem som helst?

Men jeg har set det med andre eksempler der ikke tager højde for forskellige ting eller at det er de samme mennesker der bliver udsat for to tilsvarende situationer. Fx et eksempel med en tyk kvinde og en slank kvinde der har problemer med at bære deres bagage op af en trappe på en station på to forskellige tidspunkter. Den slanke kvinde fik vist flere/hurtigere hjælp end den tykke, men det siger jo ikke noget om at den tykke kvinde generelt ikke også bliver tilbudt hjælp i det større billede. Bare at budskabet med videoen blev bekræftet.

Så længe det er så let at manipulere folk til at tro det værste så giver jeg ikke meget for den type forsøg. Ikke fordi jeg er naiv og ikke ved det kan ske, men fordi det er så let at påvirke folk til at tro på ting fuldstændig ukritisk.

En måde at få mænd til at fremstå som klamme freaks er fx at fremhæve upassende beskeder fra Tinder. Det siger jo heller ikke noget om at alle mænd på Tinder er klamme og upassende bare fordi det er det der bliver lagt vægt på. Men derimod kan det være kvinder tager afstand fra Tinder og det derfor er at mænd oplever udbuddet af kvinder på Tinder er så begrænser i forhold til mænd.
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Slettet bruger » 27. maj 2018, 14:25

Juki skrev:
abcd skrev:Har I ikke set nogle af de forsøg hvor man sender en ung kvinde og en ung mand ud i byen for at spørge 100 af det andet køn om de vil have sex? Kvinden får ja fra alle der ikke undskylder sig med at være i forhold. Manden får ikke et eneste ja.

Man skal da være blind hvis man ikke kan se at kvinder til hver en tid kan få sex bare ved at spørge en række mænd. Det kan mænd ikke.

Nej. Det siger vel heller ikke andet end at mænd er klar til ukritisk at knalde hvem som helst?

Men jeg har set det med andre eksempler der ikke tager højde for forskellige ting eller at det er de samme mennesker der bliver udsat for to tilsvarende situationer. Fx et eksempel med en tyk kvinde og en slank kvinde der har problemer med at bære deres bagage op af en trappe på en station på to forskellige tidspunkter. Den slanke kvinde fik vist flere/hurtigere hjælp end den tykke, men det siger jo ikke noget om at den tykke kvinde generelt ikke også bliver tilbudt hjælp i det større billede. Bare at budskabet med videoen blev bekræftet.

Så længe det er så let at manipulere folk til at tro det værste så giver jeg ikke meget for den type forsøg. Ikke fordi jeg er naiv og ikke ved det kan ske, men fordi det er så let at påvirke folk til at tro på ting fuldstændig ukritisk.


I forsøget er det en pæn ung mand og en pæn ung kvinde, og resultatet er fuldstændigt utvetydigt. Hvis Brad Pitt går ned ad gaden og spørger tilfældige kvinder om sex, vil jeg vædde på at han ikke får lige så mange ja'er som en tilfældig halvkøn studine får hvis hun spørger tilfældige mænd.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Juki » 27. maj 2018, 14:33

abcd skrev:
Juki skrev:
abcd skrev:Har I ikke set nogle af de forsøg hvor man sender en ung kvinde og en ung mand ud i byen for at spørge 100 af det andet køn om de vil have sex? Kvinden får ja fra alle der ikke undskylder sig med at være i forhold. Manden får ikke et eneste ja.

Man skal da være blind hvis man ikke kan se at kvinder til hver en tid kan få sex bare ved at spørge en række mænd. Det kan mænd ikke.

Nej. Det siger vel heller ikke andet end at mænd er klar til ukritisk at knalde hvem som helst?

Men jeg har set det med andre eksempler der ikke tager højde for forskellige ting eller at det er de samme mennesker der bliver udsat for to tilsvarende situationer. Fx et eksempel med en tyk kvinde og en slank kvinde der har problemer med at bære deres bagage op af en trappe på en station på to forskellige tidspunkter. Den slanke kvinde fik vist flere/hurtigere hjælp end den tykke, men det siger jo ikke noget om at den tykke kvinde generelt ikke også bliver tilbudt hjælp i det større billede. Bare at budskabet med videoen blev bekræftet.

Så længe det er så let at manipulere folk til at tro det værste så giver jeg ikke meget for den type forsøg. Ikke fordi jeg er naiv og ikke ved det kan ske, men fordi det er så let at påvirke folk til at tro på ting fuldstændig ukritisk.


I forsøget er det en pæn ung mand og en pæn ung kvinde, og resultatet er fuldstændigt utvetydigt. Hvis Brad Pitt går ned ad gaden og spørger tilfældige kvinder om sex, vil jeg vædde på at han ikke får lige så mange ja'er som en tilfældig halvkøn studine får hvis hun spørger tilfældige mænd.

Men der er da stadig mange faktorer der spiller ind for at det rent faktisk også forholder sig sådan når der ikke er kamera på.

Måske siger mændene "ja" for at være høflige, for ikke at skuffe pigen eller hvad nu.

Måske siger kvinderne "nej" fordi de har selvrespekt og ikke føler de skal have sex med en fyr, selvom han ligner en model.

Men det siger da stadig ikke noget om om de spurgte kvinder fx normalt ikke vil have sex med en ny fyr hver gang muligheden byder sig, og de derfor sagde nej, eller at mændene er så liderlige og trængende at de siger ja i den video fordi de ikke kan score ellers.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Slettet bruger » 27. maj 2018, 14:46

Juki skrev:
abcd skrev:
Juki skrev:
abcd skrev:Har I ikke set nogle af de forsøg hvor man sender en ung kvinde og en ung mand ud i byen for at spørge 100 af det andet køn om de vil have sex? Kvinden får ja fra alle der ikke undskylder sig med at være i forhold. Manden får ikke et eneste ja.

Man skal da være blind hvis man ikke kan se at kvinder til hver en tid kan få sex bare ved at spørge en række mænd. Det kan mænd ikke.

Nej. Det siger vel heller ikke andet end at mænd er klar til ukritisk at knalde hvem som helst?

Men jeg har set det med andre eksempler der ikke tager højde for forskellige ting eller at det er de samme mennesker der bliver udsat for to tilsvarende situationer. Fx et eksempel med en tyk kvinde og en slank kvinde der har problemer med at bære deres bagage op af en trappe på en station på to forskellige tidspunkter. Den slanke kvinde fik vist flere/hurtigere hjælp end den tykke, men det siger jo ikke noget om at den tykke kvinde generelt ikke også bliver tilbudt hjælp i det større billede. Bare at budskabet med videoen blev bekræftet.

Så længe det er så let at manipulere folk til at tro det værste så giver jeg ikke meget for den type forsøg. Ikke fordi jeg er naiv og ikke ved det kan ske, men fordi det er så let at påvirke folk til at tro på ting fuldstændig ukritisk.


I forsøget er det en pæn ung mand og en pæn ung kvinde, og resultatet er fuldstændigt utvetydigt. Hvis Brad Pitt går ned ad gaden og spørger tilfældige kvinder om sex, vil jeg vædde på at han ikke får lige så mange ja'er som en tilfældig halvkøn studine får hvis hun spørger tilfældige mænd.

Men der er da stadig mange faktorer der spiller ind for at det rent faktisk også forholder sig sådan når der ikke er kamera på.

Måske siger mændene "ja" for at være høflige, for ikke at skuffe pigen eller hvad nu.

Måske siger kvinderne "nej" fordi de har selvrespekt og ikke føler de skal have sex med en fyr, selvom han ligner en model.

Men det siger da stadig ikke noget om om de spurgte kvinder fx normalt ikke vil have sex med en ny fyr hver gang muligheden byder sig, og de derfor sagde nej, eller at mændene er så liderlige og trængende at de siger ja i den video fordi de ikke kan score ellers.


Mændene siger ikke ja for at være høflige, de siger ja fordi mænd er mindre komplicerede mht. sex. Og det gør at kvinder har meget lettere adgang til sex end mænd.

Og de behøver jo ikke engang at spørge. Den gennemsnitlige kvinde kan sætte sig ned i en bar og vente, så går der ikke ret længe inden mænd henvender sig og er villige til sex. Den gennemsnitlige mand kan sidde i baren et helt liv uden at få noget ud af det, han er nødt til at besidde initiativ og kunne bevise sit værd for at få adgang til sex.

Og det giver jo ret god mening når omkostningerne ved sex er langt højere for kvinder.
2

Tilbage til "Forhold og sex"