At slå en skid, når partneren synes det er klamt?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
oOxXxOo
Indlæg: 558
Tilmeldt: 8. feb 2016, 18:56
Kort karma: 74
Likede indlæg: 546

Re: At slå en skid, når partneren synes det er klamt?

Indlægaf oOxXxOo » 24. okt 2017, 14:17

I eget hjem ville jeg godt nok finde det uhyr anstrengende at skulle gå afsides hver gang der pressede sig luft på. Det er en naturlig funktion, og mennesker prutter flere gange om dagen, så hvis jeg også skal holde mig tilbage når er jeg er hjemme kunne jeg ende med at få virkelig dårlig mave.. Det er ikke sundt at holde hverken på gasser eller afføring.
Blandt andre mennesker holder jeg mig eller går for mig selv.
1
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: At slå en skid, når partneren synes det er klamt?

Indlægaf Sangius » 24. okt 2017, 14:24

Jeg er bedøvende ligeglad med prutter, og ville aldrig kunne respektere en kærestes grænse, hvis den skulle gøre, at jeg ikke kan være mig selv derhjemme. Jeg vil ikke gå og føle mig ulækker. Jeg synes det er et tegn på kærlighed, når min mand synes jeg er dejlig, selvom jeg fimser, er syg, snottet, har mylderbæ - you name it.

Men jeg ville aldrig gå med til oralsex, uden et bad. Jeg vil ikke byde mig selv sådan en daggammel laban, og ej heller omvendt.

Er det ikke ret normalt? Eller er man paradoksal?
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
fisken80
Indlæg: 22339
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52560

Re: At slå en skid, når partneren synes det er klamt?

Indlægaf fisken80 » 25. okt 2017, 05:34

Sangius skrev:Jeg er bedøvende ligeglad med prutter, og ville aldrig kunne respektere en kærestes grænse, hvis den skulle gøre, at jeg ikke kan være mig selv derhjemme. Jeg vil ikke gå og føle mig ulækker. Jeg synes det er et tegn på kærlighed, når min mand synes jeg er dejlig, selvom jeg fimser, er syg, snottet, har mylderbæ - you name it.

Men jeg ville aldrig gå med til oralsex, uden et bad. Jeg vil ikke byde mig selv sådan en daggammel laban, og ej heller omvendt.

Er det ikke ret normalt? Eller er man paradoksal?


Altså jeg har altid været ligeglad. Og det har mine partnere også. Jeg ville finde det sært, hvis vi ikke kunne have oalsex om morgenen uden først at stå op og gå i bad.
4
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: At slå en skid, når partneren synes det er klamt?

Indlægaf Sangius » 25. okt 2017, 06:41

fisken80 skrev:
Sangius skrev:Jeg er bedøvende ligeglad med prutter, og ville aldrig kunne respektere en kærestes grænse, hvis den skulle gøre, at jeg ikke kan være mig selv derhjemme. Jeg vil ikke gå og føle mig ulækker. Jeg synes det er et tegn på kærlighed, når min mand synes jeg er dejlig, selvom jeg fimser, er syg, snottet, har mylderbæ - you name it.

Men jeg ville aldrig gå med til oralsex, uden et bad. Jeg vil ikke byde mig selv sådan en daggammel laban, og ej heller omvendt.

Er det ikke ret normalt? Eller er man paradoksal?


Altså jeg har altid været ligeglad. Og det har mine partnere også. Jeg ville finde det sært, hvis vi ikke kunne have oalsex om morgenen uden først at stå op og gå i bad.


Hvis man var i bad før man gik i seng, så ok. Men ikke hvis man var i bad morgenen før... :genert:
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
fisken80
Indlæg: 22339
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 52560

Re: At slå en skid, når partneren synes det er klamt?

Indlægaf fisken80 » 25. okt 2017, 16:44

Sangius skrev:
fisken80 skrev:
Sangius skrev:Jeg er bedøvende ligeglad med prutter, og ville aldrig kunne respektere en kærestes grænse, hvis den skulle gøre, at jeg ikke kan være mig selv derhjemme. Jeg vil ikke gå og føle mig ulækker. Jeg synes det er et tegn på kærlighed, når min mand synes jeg er dejlig, selvom jeg fimser, er syg, snottet, har mylderbæ - you name it.

Men jeg ville aldrig gå med til oralsex, uden et bad. Jeg vil ikke byde mig selv sådan en daggammel laban, og ej heller omvendt.

Er det ikke ret normalt? Eller er man paradoksal?


Altså jeg har altid været ligeglad. Og det har mine partnere også. Jeg ville finde det sært, hvis vi ikke kunne have oalsex om morgenen uden først at stå op og gå i bad.


Hvis man var i bad før man gik i seng, så ok. Men ikke hvis man var i bad morgenen før... :genert:


Altså herhjemme går vi altid i bad om aftenen, men jeg har nu også haft one night stands, hvor man måske nok har været i bad inden man tog i byen, men hvor en hel aftens fest og dans i varme lokaler sikkert har gjort det samme som et døgn uden bad. Jeg har stadig givet og fået oralsex uden at det har gjort mig noget.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: At slå en skid, når partneren synes det er klamt?

Indlægaf Bimmerdyret » 27. okt 2017, 11:09

Mistermor skrev:
Bimmerdyret skrev:

Det tænkte jeg nok var et issue i dit sexliv - altså manglende spontanitet.
Fair nok..når parterne er enige og har samme holdning.


Personligt..mener det er hæmmende. - stivert og wetness... nej vi skal begge liiige i bad - 30 min efter...


Jeg synes, det er ret nedladende at vurdere andres sexliv på den måde. Hvem siger, at det er et issue?


Tja... spørg partneren..
Det er jo et oplagt issue.. ;)
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: At slå en skid, når partneren synes det er klamt?

Indlægaf kidkomb » 27. okt 2017, 12:42

Jeg synes det er så væmmeligt at gøre sig til dommer over andre menneskers private sexliv på den måde.
Det der med at fortælle andre at de er helt forkerte på et område der i forvejen kan være rigtig sårbart.

Den der tendens med at man jo "skal" have sex med sin partner et vist antal gange pr måned, ikke være "bange" for oralsex, ikke være "kedelig", ikke bla bla bla for at være et sundt menneske i et sundt parforhold, det er bare så ulækkert altså.
Det stigmatiserer folk der ikke passer i en kasse, som samfundet har døbt "normal".
Ikke fordi det ikke er ok ikke at være normal. For det er helt ok at være homoseksuel, sadomasochistisk, tænde på dukker osv.
Men det er usundt at være knapt så interesseret i sex eller at have et lidt anderledes "kedeligt" sexliv end "normal-kassen." :stoned:
Altså det giver jo lige præcis ingen mening at hvis man er "avanceret" så er det bare så ok at falde uden for normen, men hvis man er "kedelig" så er man usund og ens forhold er usundt.
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Fru Himmelblå
Indlæg: 2946
Tilmeldt: 20. dec 2015, 16:58
Kort karma: 277
Likede indlæg: 8315

Re: At slå en skid, når partneren synes det er klamt?

Indlægaf Fru Himmelblå » 27. okt 2017, 12:49

kidkomb skrev:Ikke fordi det ikke er ok ikke at være normal.


3 negationer i et sætning, det er alligevel sjældent man ser det :lol: :)
3
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: At slå en skid, når partneren synes det er klamt?

Indlægaf kidkomb » 27. okt 2017, 13:55

Frøken Himmelblå skrev:
kidkomb skrev:Ikke fordi det ikke er ok ikke at være normal.


3 negationer i et sætning, det er alligevel sjældent man ser det :lol: :)

Haha, sorry, jeg havde travlt :lol: :blush:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: At slå en skid, når partneren synes det er klamt?

Indlægaf Pityt » 27. okt 2017, 17:59

Dikus skrev:Oralsex med dagsgammel pik? Yaks. Nej tak.

Jeg har absolut ingen problemer med, det ikke er muligt at have spontan oralsex :stoned:

Jeg er helt enig :wacko:
Jeg er aldeles u-sart på mange punkter, men når det gælder oralsex, kan jeg godt lide nyvaskethed.
0
What's done in the dark will be brought to the light

Tilbage til "Forhold og sex"