Hvad er dine kameler?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Chloecat
Indlæg: 130
Tilmeldt: 26. dec 2015, 07:39
Kort karma: 8
Likede indlæg: 154

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf Chloecat » 28. dec 2015, 09:40

Jeg roder, især tøj har tendens til at flytte ud af min kommode. Så jeg dårlig til at smide ting ud, hvis repræsentere bare den mindste værdi, på den anden side så gider jeg heller ikke bøvle med at sælge det.

Jeg bliver også hangry. Når jeg bliver stresset ala vi skal være der om 5 min, bliver jeg også en sur kælling.
Så kan jeg slet ikke finde vej, selvom jeg har kørt samme vej 100 gange, sætter jeg gerne GPS'en eller spørger manden om vej.
0
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 10:26

Mit overskud er pga. kroniske smerter og en psyke, der på flere måder driller, ikke særligt stort i forhold til at komme ud og få nogle oplevelser sammen. Desuden er jeg "fyldt op" af samvær med andre mennesker, når jeg har været på arbejde, så jeg orker meget sjældent gæster. Disse to forhold vil i manges øjne gøre mig til en ufatteligt kedelig og asocial partner, men jeg har været så heldig at møde min soulmate, for hvem det er en gave at have en kone, man kan hygge sig med hjemme, uden der skal ske alt muligt. Vi er begge sådan nogle sære enspændere, som foretrækker roen og freden i vores hjem, hvor vi ville tilbringe langt størstedelen af vores tid, hvis ikke vi skulle passe vores arbejde, men ind imellem får vi faktisk motiveret hinanden til at komme af sted og opleve et eller andet. Min mand er meget overbærende og støttende over for mig, når vi er ude, og jeg pga. smerter er nødt til at finde et sted at sidde, eller vi lige må finde et "åndehul" fra menneskemængden, fordi min angst er ved at få overtaget, og det bevirker, at jeg bliver mere og mere tryg ved at bevæge mig ud af min "comfortzone"; f.eks. var vi ude at rejse for nogle måneder siden. Men altså, disse ting er jo nogle mægtige kameler, som de færreste kan leve med. Heldigvis har jeg fundet ham, som kan. :lun:
4
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf LadyFox » 28. dec 2015, 10:39

- At jeg ikke er så god til at snakke følelser, og jeg sjældent formår at give det der kys på det helt rigtige tidspunkt.
- Jeg rodder og jeg er ikke særlig hurtigt til at huske at rydde op efter mig selv.
- Jeg har temperament, og er nok en smule selvretfærdig.
- Jeg er paranoid og konspirerer - og det kan godt nogengange kræve noget tid at få mig til at anerkende at teorier ikke er virkeligheden.
- Jeg snakker med mine veninder.. om ALT.
0
...
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. dec 2015, 10:54

At min kønsidentitet er flydende, at jeg ikke er monogam, og at mit livsgrundlag er queerfeministisk.
Min erfaring siger mig, at jeg som partner fungerer dårligt sammen med mennesker, der ikke ligner mig på de tre helt centrale punkter, så kamelerne går begge veje.

Er det på plads, vil jeg mene, at det kan være sin sag at leve med de konsekvenser, som mange år med uopdagede kognitive vanskeligheder har haft for min tilværelse. Jeg kan være skarp i hovedet og effektiv; jeg kan bare ikke så godt planlægge at være det en given dag. Heldigvis går det fremad på det punkt.
0
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8191

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf Anilara » 28. dec 2015, 11:05

At jeg ikke gider vaske tøj eller lægge det sammen... Som i ALDRIG. Haaaader det så meget!

Og så, at jeg spiser når det passer mig. Så hvis jeg er sulten efter aftensmad kl 15 eller 03, så spiser jeg aftensmad der.

At jeg påpeger når folk tager fejl og retter...

Nåh ja. For nogen er det nok også en kamel, at jeg arbejder om natten.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf Viskelæder » 28. dec 2015, 12:01

Mit enorme behov for alenetid, og at jeg vil rejse alene. I hvert fald i Thailand. Der kommer min fremtidige kæreste ikke til at komme med, det er MIT sted.
Min psyke/manglende overskud - at jeg pludselig føler mig utroligt brugt op og kan blive lettere depressiv og meget stresset i perioder.
Pepsi Max misbrug.
Mine marsvin.
Mit temperament.
At jeg i skænderier midertidigt kan miste alle følelser overfor min partner.
At jeg ikke er den sunde træningstype, og det har jeg det fint med.
At jeg er rimeligt meget en bitch i starten, fordi jeg hader at være forelsket :lol2:
At jeg roder.
At jeg ikke kan finde ud af at lave mad.
At jeg ikke gider se hans svigerfamilie eller til ting i hans familie, medmindre det er vigtigt.
At jeg generelt føler, jeg dør indvendigt, når jeg skal ting, jeg ikke gider.

Sååå deeeet.... :D
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9018
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21835

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf Purple Haze » 7. jan 2016, 10:55

Jeg tager lange meget varme bade og bruger meget toilet papir - og jeg gider IKKE hører noget for det eller om det.
Har behov for en del planlægning, og falder let ind i apati hvis det mangler.
Er lidt fantasiløs og tænker ofte ikke længere end til sex, tv og mad (med mindre jeg planlægger).
Er trucker dårlig til at tale om sex, ordene sætter sig fast i halsen på mig, og ender nemt med at overskride mine egne grænser, fordi jeg har svært ved at melde ud i situationen.
Jeg VIL holde jul med mine forældre.
2
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf Comfortzone » 7. jan 2016, 13:59

At jeg kalder ham søde. Han.Kan.Ikke.Med.Det.
Men jeg kan ikke lade være for han er bare så kær :blush: Men nu er vi også stadig helt latterligt nyforelskede. Der kommer måske flere kameler henad vejen.
0
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf Wunder8 » 9. jan 2016, 19:22

Jeg tænker enormt meget over alting, er meget skeptisk og kan være dårlig til at slappe af
Jeg er kontrolfreak
Jeg er på nogle områder ret kultursnobbet, hvilket er både en miljøskade og et resultat af min uddannelse
Jeg arbejder en del og prioriterer min karriere højt
Jeg kan godt være ret spids og sarkastisk
Jeg bliver nok aldrig typen, der synes, det er fedt at hænge meget ud med svigerfamilien
Jeg har et meget stort behov for alenetid og føler mig hurtigt "kvalt"
Jeg tager 100 år om at gøre mig klar, inden jeg skal noget (fx om morgenen og inden fester etc.)
0
Brugeravatar
Rothkeen
Indlæg: 83
Tilmeldt: 30. dec 2015, 18:01
Kort karma: 32
Geografisk sted: Sjælland
Likede indlæg: 119

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf Rothkeen » 10. jan 2016, 16:09

Jeg har et meget stort behov for alenetid og bliver hurtigt træt af at være med folk, selv venner jeg har kendt i over 15 år.
Jeg er klodset.
Jeg er rigtigt dårlig til navne, men god til at huske ansigter.
Jeg er nørd, og elsker at snakke om nørdet ting.
Jeg er ligeglad med MIN fødselsdag, men har intet imod at fejre andres.
Jeg prutter og synes stadige det er sjovt.
Jeg bøvser nogle gange uden at tænke over det.

You know you want me :lol: :lol2:
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf Sophaya » 10. jan 2016, 16:27

Endnu en kamel der skal sluges ved mig er at jeg allerhelsr vil blive boende i Odense resten af mit liv - så hvis man ikke synes Fyn er fin så er det dødsdømt :lol:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf LadyFox » 10. jan 2016, 17:00

En anden ting der nok ville kunne være en kamel for nogen er at jeg har en romantisk og/eller seksuel fortid med en flere af dem jeg kalder venner, før vi blev venner -og jeg har ingen intention om at smide venskaber ud fordi en partner har det dårligt med det, medmindre at en af mine venner har opført sig upassende i forhold til mit parforhold.
2
...
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1919
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3019

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf Shmartiesh » 10. jan 2016, 21:04

At jeg bliver hidsig på få sekunder :genert:

jeg kan blive hurtigt rolig igen, det må da være et plus.

Jeg snorker vist... :fløjt:

Jeg har 3 søskende hvoraf to er søstre. Nogen kalder det en hønsegård, vi kalder det hygge :D Og generelt min familie og de stridigheder der er, synes han selv.

Han synes selv det var en kamel at sluge at jeg ikke var millionær. og at jeg havde gæld. Også selvom det kun svarede til 50.000 kr :D

Jeg ser dårlige pladderromantiske film og jeg tuder til dem. Han synes dog bare det er sødt når jeg tuder til film, men han gider ikke nødvendigvis se filmen med mig :D

Han kæmper stadig med at få mig til at drikke kaffe, det kommer ikke til at ske, og den kan han så åbenbart ikke lige sluge :D :kaffe: :puke:
2
Brugeravatar
Filliongonggong
Indlæg: 124
Tilmeldt: 18. aug 2015, 21:10
Kort karma: 24
Likede indlæg: 237

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf Filliongonggong » 11. jan 2016, 07:38

At jeg aldrig kan finde noget, er lettere distræt.

At jeg har diva komplekser og forventer at han husker min taske nøgler :pompom: ( jeg ved jeg er irriterende)

At jeg ikke siger ,når jeg er ked af det, men viser det ved at bede om krammer.

At jeg kan være hurtig til at tage over, hvis tingene ikke går hurtigt nok.

At jeg er B menneske
0
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 267
Likede indlæg: 4288

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf Q-beben » 11. jan 2016, 10:03

At jeg...

- har min egen virksomhed, som i perioder fylder for meget
- nogle gange pga. job og børn ikke har ret meget tid til kæreste-tid
- nogle gange er nødt til at arbejde, selvom vi er på forlænget weekend eller ferie :(
- er for hurtig i min planlægning, så jeg glemmer at spørge ham om, hvad han vil
- ikke altid gider gå med stramtsiddende tøj :)
0

Tilbage til "Forhold og sex"