Hvad er dine kameler?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24404

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf Moxy-lady » 25. okt 2015, 18:30

Den største er helt klart børn. Han har aldrig haft lyst til at få børn, men er klar over at det er en betingelse for mig. Han har rykket sig supermeget det sidste halve år, men der er ingen tvivl om, at var han alene, fik han ikke børn.
Mit tætte forhold med min mor, er helt sikkert også noget han har skulle affinde sig med. De kommer godt ud af det med hinanden, men han forstår ikke helt at vi kal snakke sammen en gang om dagen, i en time.

Mit behov for samvær med venner/familie, hvor jeg hiver ham med, og tvinger ham til at hygge sig. Basta! Hvis jeg ikke fik ham ud af huset en gang i mellem, så ville der gro mos på ham :lol:
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Kyle
Indlæg: 170
Tilmeldt: 29. aug 2015, 18:30
Kort karma: 21
Likede indlæg: 166

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf Kyle » 25. okt 2015, 18:51

Jeg har brug for alenetid ind i mellem.
Jeg glemmer nogle gang at tage hensyn til min familie, når jeg vil tage hensyn til andre. Dvs. jeg glemmer nogle gange at min kone ikke nødvendigvis har plus på overskudskontoen samtidig med mig, og at mit plus skulle bruges på hende og børnene frem for andre :blush:
Mine sokker ender sjældent i vasketøjskurven på mit initiativ uden først at have ligget en dag eller to andre steder.
Jeg er ikke så spontan og foretrækker tingene bliver planlagt og skrevet i kalenderen.
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf Persnikedy » 25. okt 2015, 19:18

Jeg planlægger utrolig meget
Jeg snakker konstant..
Og jeg snakker ikke om spændende ting for det meste, men muligvis om der måske er en gang-war imellem almindelige snegle og aber hvis de nu boede i samme område.
Jeg elsker at bage og lave mad så en helse freak vil være nød til at indfinde sig med at være mit forsøgsdyr med opskrifter
Jeg kan blive lidt mor agtig meget hurtigt
Min bedste ven og jeg drikker os fulde og danser rundt i stiletter imens vi synger spice girls eller rapper med på dr dre.
Jeg går juleamok 2 gange om året. Der er faktisk kun omkring 7 måneder om året hvor jeg ikke drømmer om jul.
Jeg fælder virkelig meget.
Jeg har tendens til at afbryde :genert: men jeg arbejder på det
Jeg sover helst omkring 9-10 timer om natten
Jeg er næsten konstant liderlig, og ja, det går jo ud over en kæreste
Jeg bryder mig ikke om steak og eller fisk og syndes at selve lugten er nederen.
Jeg er stort putte menneske og kæresten vil være en ekstra hovedpude.
2
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf Zombie » 25. okt 2015, 20:10

Min psykiske sygdom.

Crazy dog lady tingeling.

At jeg er introvert, men også udadvendt. Det kan godt gøre folk lidt forvirrede nogle gange.

Jeg er pisse stædig. Nogle gange for meget.

Jeg har svært ved at holde antennerne for mig selv - og jeg kan ALTID mærke, hvis der er noget i vejen. "Tanker er toldfri" - ja, men jeg kan ofte læse dine følelser, og det påvirker mig. Det er sucky, I know, men det er trods alt også det, der gør mig pisse god til det, jeg gør bedst (børn og dyr).

Jeg er über monogam anlagt. Det gør også, at jeg har virkelig nemt ved ikke at flirte eller blive fristet af andre. Og dette gør igen, at jeg ikke rigtig forstår dem, som bliver. Så bliver jeg bare gal i låget, og åndssvag at høre på (med mindre du har været en nar - så har du sgu fortjent det).

Jeg kan ikke bo i storbyer. Jeg bliver mærkelig af det. Men jeg vil heller ikke for langt væk fra min familie, som bor i... storbyer. Yesh.

Jeg SKAL have børn. Jeg er villig til at opgive alt - også dig - for dem. Take it or leave it.
3
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf Zombie » 25. okt 2015, 20:19

Jeg spurgte min kæreste.

Han havde lidt svært ved at acceptere mit venskab med min eks, som jeg havde hund med. Og jeg sagde til ham, at vi kunne gøre alt i hele verden: Følges derhen med hunden, drikke kaffe alle tre, han måtte gerne læse over skulderen i mine samtaler med ham osv. - men jeg ville hellere være single, end ikke at have eks'en i mit liv på en eller anden måde.

Den var lidt svær for ham at sluge, men han endte faktisk med at være helt cool med det og da jeg mistede Taiki, var han rigtig glad for, at jeg havde nogen at dele sorgen med, som forstod det bedre end han selv gjorde. Da Taiki blev bisat, var han også helt cool med, at jeg sad med min eks, dennes kæreste og min mor, og delte minder samt chit-chat om alt mulig andet, bagefter. Faktisk undlod han at deltage, fordi han fornemmede, at jeg havde brug for denne lille kreds af folk, der virkelig forstod min smerte og rummede den (det har han også gjort, men han har aldrig haft så tæt et forhold til et dyr, så han har ikke kunne forstå det i samme grad, som han har accepteret det).

Han opfordrer mig til, når jeg tager hen for at besøge Taikis grav, at opdatere min eks, skrive en hilsen eller invitere mig selv på kaffe. Det synes jeg er ret fint, taget i betragtning af det udgangspunkt han havde i starten - og at jeg ikke var særlig pædagogisk i min måde at formulere mig på, da jeg sagde "Jeg vil hellere droppe dig, end ham. Men helst ingen af jer." --- Not my finest moment. :P
2
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf 2SHY » 25. okt 2015, 23:06

- Mit ret massive behov for alenetid
- Min kat
- Min overvægt
- Mit særligt sensitive og introverte sind
- At jeg pt. bor hos min mor
- At jeg har meget tøj og mange Nike Free sko
- At jeg har en sindslidelse (som dog er i bero på 5. år)
- At jeg nemt føler mig overvældet, stresses og kan finde på at melde fra hvis jeg føler jeg ikke kan overskue en bestemt situation (hvis det ikke er en tvingende nødvendig en af slagsen)
- At jeg elsker gadgets og at være kreativ

Hmm... Det er vist on the top of my head

Godt jeg er single :D
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf 2SHY » 25. okt 2015, 23:16

Ah ja og en ret begrænset sexlyst :blush2: :genert:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf Sophaya » 26. okt 2015, 07:09

Nårh ja - det kunne da også godt være at det er noget af en kamel for nogle, at jeg hverken kan eller skal have børn.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf lillebjoern » 26. okt 2015, 09:16

Puha, der nok lidt :genert:

- Jeg har et meget nært forhold til mine forældre, og de bor tæt på, så ser dem derfor ca. en gang om ugen. Og han bliver slæbt med, hvis jeg kan slippe afsted med det :D
- Jeg er vist lidt af et rodehovede. Jeg har så mange ting og en bitte lejlighed, og så er det altså svært!
- Jeg er meget økonomisk bevidst - og jeg kan godt være noget af en udfordring at være ude og handle ind med. Hvis det kan fås billigere, skal det fås billigere :-D
- Jeg ser ekstremt mange dårlige serier, som fx Gossip Girl og Ink Master. Så det er der ret meget på skærmen.
- Jeg går ofte og forestiller mig vores fremtidige børn, hvordan min graviditet bliver, hvor meget bleer koster, osv. Det må være ulideligt at høre på for min kæreste, men det er jo altså ikke ham der skal være gravid, vel! :cool:
- Går ret meget op i sund mad, og det synes han ikke altid er lige sjovt.

Wauw, et catch... eller... :-D
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf Joe » 27. okt 2015, 16:03

Jeg roder.
Jeg er klodset.
Jeg er flyvsk.
Jeg er klart bedre til at tale om at gøre ting, end til rent faktisk at gøre dem.
Jeg er mere end normalt humørsvingende.
1
Hop-sa-sa
Indlæg: 29
Tilmeldt: 3. sep 2015, 19:49
Kort karma: 11
Likede indlæg: 47

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf Hop-sa-sa » 6. nov 2015, 21:25

Jeg er vanvittigt stædig og giver mig helst ikke i diskussioner.
Jeg påpeger stavefejl.
Mine mærkelige madvaner. Jeg kan spise på alle tider af døgnet, og er villig til at kaste nærmest hvad som helt i gabet, hvis jeg er lækkersulten.
Jeg roder og er ustruktureret i nærmest alle aspekter af livet.
Min retningssans er på samme stadie som en 5-årigs, og det går altid galt for mig, når jeg forsøger at betjene en GPS.
Jeg er et brændt barn, som har brug for rummelighed og forståelse før jeg tør åbne mig og vise tillid.
Jeg er miljøskadet pga. mit fag og taler gerne og ofte om ting som blod og afføring.
Jeg er vild med Pepsi Max og snus.
Jeg har et feminint ydre, men der bor en bandende, pervy havnearbejder indeni mig. Han hedder Bjarne.
Jeg er en natteravn, og fungerer ikke med faste sengetider.
Jeg er perfektionistisk når det kommer til mine præstationer rent professionelt, og jeg kan godt lade mig påvirke negativt af det pres, jeg pålægger mig selv i den forbindelse.
Jeg kan være uforudsigelig og svær at håndtere. Sommetider forstår jeg ikke engang mig selv.
2
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6446

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf Mulan » 9. nov 2015, 14:27

Jeg er fucking mærkelig.
Jeg kan være meget stejl.
Jeg bliver motherfucking hangry. Som i ikke for sjov -tihi, men som i urimelig, arrig verbalt knivkastende hangry. "Grab a snickers" har intet på mig.
Jeg er jævnt ugidelig, undtagen når jeg ikke er, så er jeg til gengæld som et godstog.
Enhver fyr, som jeg finder sammen med - må finde sig i at jeg VIL varme kolde ekstremiteter på ham. Helst på hans mave. IDGAF. Så må han pive så meget som han lyster.
Jeg har en tendens til hånddukker, der laver usømmelige ting på mine kærester. Som fx. at dryhumpe hans skulder.
Jeg synes selv, at jeg er herresjov.
Jeg MAGTER ikke lyserøde skjorter til mænd. Stop jer selv.
Jeg har det med at påtage mig for meget. Emotionelt, professionelt og bare sådan all-round generelt.
6
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1925
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9624

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf Tanten » 21. dec 2015, 23:58

Min lettere flamboyante stil mht. tøj og især smykker, min excentriske indretningsstil, mit snakketøj og min trang til at blande mig i alt.
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf Annione » 28. dec 2015, 05:36

At jeg prutter, er hidsig, bliver hys hvis jeg er sulten, bruger for mange penge, skal sove helt uden at nogen rører mig, at jeg bruger 75% af badeværelset til alt mit dullegrej, at jeg bruger hans penge på dullegrej, at jeg altid skal fotografere døre når vi er ude og gå tur, at jeg evig g altid lufter ud (også om vinteren), at jeg vasker sengetøj hver uge, at jeg hader at høre på smasken... Pyha, jeg kunne fortsætte.

Tænk, at han alligevel gider giftes md mig :love:
0
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad er dine kameler?

Indlægaf Firebird » 28. dec 2015, 06:03

At jeg er stokhammerende konservativ, stiv og stædig. Nej der kan ikke files kanter søster. Lev med det.
At jeg er sindssygt livsfarlig før jeg har fået mit andet krus kaffe om morgenen.
At jeg bare ikke gider tørre støv af. Gør det selv, ellers bliver det kun gjort 2 gange om året.
At jeg er kræsen. Nej. Finere fransk madlavning bliver aldrig Haute nogetsomhelst hos mig. Jeg skal bare fodres.
At jeg mener at kun kontant er sandt. Kort er for idioter der vil trackes.

Så er der et par småting mere, men jeg synes jeg lyder tilstrækkelig skrækkelig nu. :genert:
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.

Tilbage til "Forhold og sex"