Er danske mænd blevet nogle pussies?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Er danske mænd blevet nogle pussies?

Indlægaf Slettet bruger » 12. sep 2017, 14:14

Aragorn skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
vibbsen skrev:Jeg så cirka 2 minutter af linket...Det var noget med en eller anden kvinde som havde fundet ud af at hun faktisk helst ville gå hjemme og nusse om ungerne. At det skulle være hendes livsmål frem for at udnytte sine eller udmærkede talenter på andre områder....
Så fik du lige lidt shaming ind der. Men nej, du misforstod resten. Måske ikke så mærkeligt når du kun hørte 2 min.


Varer filmen ikke retfærdigvis halvanden time? Eller var det bare mig der så forkert på YouTube? For halvanden time er godt nok lang tid at glo på den fætter der.


Alt over 0 sekunder er for langt for mig :)
0
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7323
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23139

Re: Er danske mænd blevet nogle pussies?

Indlægaf Aragorn » 12. sep 2017, 14:45

eks-Maupassant skrev:
Aragorn skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
vibbsen skrev:Jeg så cirka 2 minutter af linket...Det var noget med en eller anden kvinde som havde fundet ud af at hun faktisk helst ville gå hjemme og nusse om ungerne. At det skulle være hendes livsmål frem for at udnytte sine eller udmærkede talenter på andre områder....
Så fik du lige lidt shaming ind der. Men nej, du misforstod resten. Måske ikke så mærkeligt når du kun hørte 2 min.


Varer filmen ikke retfærdigvis halvanden time? Eller var det bare mig der så forkert på YouTube? For halvanden time er godt nok lang tid at glo på den fætter der.


Alt over 0 sekunder er for langt for mig :)


Det sagde hun også i går.
3

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6446

Re: Er danske mænd blevet nogle pussies?

Indlægaf Mulan » 12. sep 2017, 16:25

Jeg synes at danske mænd generelt er dejlige. Lækre, flotte vikingemænd, der tør tage barsel uden at skulle forsvare sig over det valg i en giftig kultur (som fx Australien). Mænd, der tør tage pis på sig selv og deres kvinde. Som er opsøgende, vidende og sjove.
Nej. De er ikke pussies. De er fantastiske :)
6
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7323
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23139

Re: Er danske mænd blevet nogle pussies?

Indlægaf Aragorn » 13. sep 2017, 10:53

Liou skrev:Sjovt som evnen til at se indad nærmest er ikke eksisterende hos nogle singler. Det er altid mændene der er nogle pussies, uden ambitioner, vatnisser og fuckboys eller kvinderne, der er nogle løgnagtige kællinger, kræsne, bare vil forsørges osv. Nogle folk mangler fuldstændig evnen til lige at stoppe op og stille sig selv million dollars spørgsmålet... Hey kunne det være mig, den måske var gal med? Hvis man kontinuerligt fejler med kærligheden igen og igen og så lige igen, vil det nok 9 ud af 10 gange være der, hunden ligger begravet. Men det er bare så meget nemmere at bebrejde resten af verden. Folk der ender i længerevarende forhold, er ofte langt bedre til at gå på kompromis, og som konsekvens, finder de rent faktisk lykken. Så for at svare på spørgsmålet. Nej danske mænd er ikke pussies. Men der er da ingen mand med respekt for sig selv, der gider sådan et super negativ menneske.


Hvis du har det samme problem 3 gange eller mere med andre mennesker, så er det sandsynligvis ikke dem, så er det dig.

Jeg har svært ved at forstå at folk ikke synes det er rart at indse - det er bedre det er dig, end at det er verden. Verden kan du ikke bare sådan lave om.
1

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Liou
Indlæg: 327
Tilmeldt: 15. jul 2017, 15:49
Kort karma: 42
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 362

Re: Er danske mænd blevet nogle pussies?

Indlægaf Liou » 13. sep 2017, 19:56

Aragorn skrev:
Liou skrev:Sjovt som evnen til at se indad nærmest er ikke eksisterende hos nogle singler. Det er altid mændene der er nogle pussies, uden ambitioner, vatnisser og fuckboys eller kvinderne, der er nogle løgnagtige kællinger, kræsne, bare vil forsørges osv. Nogle folk mangler fuldstændig evnen til lige at stoppe op og stille sig selv million dollars spørgsmålet... Hey kunne det være mig, den måske var gal med? Hvis man kontinuerligt fejler med kærligheden igen og igen og så lige igen, vil det nok 9 ud af 10 gange være der, hunden ligger begravet. Men det er bare så meget nemmere at bebrejde resten af verden. Folk der ender i længerevarende forhold, er ofte langt bedre til at gå på kompromis, og som konsekvens, finder de rent faktisk lykken. Så for at svare på spørgsmålet. Nej danske mænd er ikke pussies. Men der er da ingen mand med respekt for sig selv, der gider sådan et super negativ menneske.


Hvis du har det samme problem 3 gange eller mere med andre mennesker, så er det sandsynligvis ikke dem, så er det dig.

Jeg har svært ved at forstå at folk ikke synes det er rart at indse - det er bedre det er dig, end at det er verden. Verden kan du ikke bare sådan lave om.


Fordi den nuværende pøbel af singler (18-35 års gruppen) tilhører curling generationen, og er blevet opfostreret til at tro, at de selv er det vigtigste i verden... eller det er i det mindste min psykologilærers mening :gruble:

Helt sikkert er det i hvert fald, at det er blevet sværere at finde kærligheden, og åbenbart er sværere i Danmark end i andre lande. So... what gives? Er danske singler virkelig så forfærdelige og krævende? Jeg kan lidt mærke det, også fra mig selv. Når man slækker lidt på sine vanvittige krav, bliver livet bare lidt nemmere på den front. Hvis hun virkelig er seriøs, burde hun måske overveje det... alternativ venter en meget ensom tilværelse i en okkergul lejlighed med 45 katte.
0
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7323
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23139

Re: Er danske mænd blevet nogle pussies?

Indlægaf Aragorn » 13. sep 2017, 20:05

Liou skrev:
Aragorn skrev:
Liou skrev:Sjovt som evnen til at se indad nærmest er ikke eksisterende hos nogle singler. Det er altid mændene der er nogle pussies, uden ambitioner, vatnisser og fuckboys eller kvinderne, der er nogle løgnagtige kællinger, kræsne, bare vil forsørges osv. Nogle folk mangler fuldstændig evnen til lige at stoppe op og stille sig selv million dollars spørgsmålet... Hey kunne det være mig, den måske var gal med? Hvis man kontinuerligt fejler med kærligheden igen og igen og så lige igen, vil det nok 9 ud af 10 gange være der, hunden ligger begravet. Men det er bare så meget nemmere at bebrejde resten af verden. Folk der ender i længerevarende forhold, er ofte langt bedre til at gå på kompromis, og som konsekvens, finder de rent faktisk lykken. Så for at svare på spørgsmålet. Nej danske mænd er ikke pussies. Men der er da ingen mand med respekt for sig selv, der gider sådan et super negativ menneske.


Hvis du har det samme problem 3 gange eller mere med andre mennesker, så er det sandsynligvis ikke dem, så er det dig.

Jeg har svært ved at forstå at folk ikke synes det er rart at indse - det er bedre det er dig, end at det er verden. Verden kan du ikke bare sådan lave om.


Fordi den nuværende pøbel af singler (18-35 års gruppen) tilhører curling generationen, og er blevet opfostreret til at tro, at de selv er det vigtigste i verden... eller det er i det mindste min psykologilærers mening :gruble:

Helt sikkert er det i hvert fald, at det er blevet sværere at finde kærligheden, og åbenbart er sværere i Danmark end i andre lande. So... what gives? Er danske singler virkelig så forfærdelige og krævende? Jeg kan lidt mærke det, også fra mig selv. Når man slækker lidt på sine vanvittige krav, bliver livet bare lidt nemmere på den front. Hvis hun virkelig er seriøs, burde hun måske overveje det... alternativ venter en meget ensom tilværelse i en okkergul lejlighed med 45 katte.


De fleste slækker på deres krav når de bliver rigtigt forelskede. Det vil jeg i hvert fald formode. Hvilket er årsagen til at mennesker lever i samme hjem med hinanden, på trods af at der er ét eller andet ved den anden de ikke kan døje - og hvis ikke folk slækkede på deres krav, så ville vi næppe se nogen der dannede par med alkoholikere eller voldlige personer.

Om kærligheden er blevet mere vanskelig at finde er en påstand - jeg ved ikke om det er rigtigt. Det er måske en størrelse der er svær at kvantisere og lave statistik over. Jeg har ikke set nogen i hvert fald, så det vil jeg lade være med at tage direkte stilling til. Jeg kan blot konstatere at mange mennesker danner par, på forskellige præmisser og niveauer, men en eller anden grad af kærlighed i de forskellige konstellationer tror jeg nu nok der er.

Man skal i hvert fald være påpasselig med at lade sine egne erfaringer, sejre og nederlag i noget som helst være en konklusion over det samlede sæt erfaringer, sejre og nederlag. Man har kun én fortælling, det er ens egen, og en personlig fortælling er stort set det mest usandfærdige man kan finde. Ikke at folk nødvendigvis lyver bevidst, men de færreste ved hvad sandheden reelt er, og mange ønsker ikke at indse den. Det er nemmere at fastslå hvad der absolut ikke er sandhed.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Liou
Indlæg: 327
Tilmeldt: 15. jul 2017, 15:49
Kort karma: 42
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 362

Re: Er danske mænd blevet nogle pussies?

Indlægaf Liou » 13. sep 2017, 20:24

Jamen helt sikkert, at de slækker på kravene, når de først er forelsket. Problemet ser ud til at være, at man først lige skal nå derhen. Og det er på en eller anden måde bare blevet mere kompliceret i dag, til trods for, at det på papiret aldrig har været nemmere. Teknologien gør, at man har adgang til en sand jungle af mulige partnere. Men når man får så mange valgmuligheder stukket i snotten, begynder det at blive svært at vælge, og nemmere at sortere nogen fra, blot fordi man får den ide, at man sikkert kan finde noget endnu bedre. Det virkelig grumme ved forelskelse er, at det tager tid at opbygge. Det er ikke noget, der bare sker fra den ene dag til den anden. Eller sådan er det i hvert fald ikke for mig.

Nej jeg tænkte på et opslag jeg så, i en single gruppe jeg er medlem af på et tidspunkt. Åbenbart er danske singler helt exceptionel krævende - også sammenlignet med andre lande. At der er flere singler end nogensinde før, er jo under alle omstændigheder et faktum.

Altså nu kan vi jo ofte kun tale ud fra egne erfaringer, samt hvad venner og bekendte fortæller os :-)
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Er danske mænd blevet nogle pussies?

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 15. sep 2017, 11:00

Emma The Mermaid skrev:Jeg gider ikke bruge halvanden time på det der, men udfra overskriften... Nej det synes jeg ikke.
ok. En fl;li (for lang, lyttede ikke) var at hun ikke syntes hun blev langt an på af hendes mandelige bekendte og venner, at mændene hun kendte ikke tog initiativ i den retning - og i øvrigt heller ikke havde nogle ambitioner ud over at ryge sig skæve. En var frivillig i en pub på halv tid - det var vist det meste nogle af dem kunne mande sig op til.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Er danske mænd blevet nogle pussies?

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 15. sep 2017, 11:00

Emma The Mermaid skrev:Jeg gider ikke bruge halvanden time på det der, men udfra overskriften... Nej det synes jeg ikke.
ok. En fl;li (for lang, lyttede ikke) var at hun ikke syntes hun blev langt an på af hendes mandelige bekendte og venner, at mændene hun kendte ikke tog initiativ i den retning - og i øvrigt heller ikke havde nogle ambitioner ud over at ryge sig skæve. En var frivillig i en pub på halv tid - det var vist det meste nogle af dem kunne mande sig op til.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1926
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9626

Re: Er danske mænd blevet nogle pussies?

Indlægaf Tanten » 15. sep 2017, 17:04

Vlad Kalashnikov skrev:
Emma The Mermaid skrev:Jeg gider ikke bruge halvanden time på det der, men udfra overskriften... Nej det synes jeg ikke.
ok. En fl;li (for lang, lyttede ikke) var at hun ikke syntes hun blev langt an på af hendes mandelige bekendte og venner, at mændene hun kendte ikke tog initiativ i den retning - og i øvrigt heller ikke havde nogle ambitioner ud over at ryge sig skæve. En var frivillig i en pub på halv tid - det var vist det meste nogle af dem kunne mande sig op til.


Måske skulle hun overveje at møde mænd i andre miljøer end sumpermiljøet og selv være lidt opsøgende i forhold til, hvad hun selv vil i stedet for at forvente, at hendes mandlige venner og bekendte skal lægge an på hende (så hun kan afvise dem, fordi de ryger fed og arbejder sort i en pub - så hvorfor ønsker hun egentlig, de skulle approchere hende?).

Måske findes der faktisk utroligt mange søde, kloge, aktive og reflekterende mænd i midtersegmentet mellem total sump og jetsetter eller rigmand? Det er i hvert fald min erfaring. Jeg kan ikke klage på danske mænd generelt, men sløve padder findes naturligvis i begge køn og i alle lande.
4

Tilbage til "Forhold og sex"