Min kæreste projekterer sit egne ideer om sundhed over på mig

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: Min kæreste projekterer sit egne ideer om sundhed over på mig

Indlægaf Akehurst2 » 8. sep 2017, 09:13

Jo mere, du skriver, jo mere tænker jeg at din overskrift er helt off: Din kæreste "projicerer ikke sundhedsideer" på dig. Din kæreste taler grimt til dig og gør dig ulykkelig.

Du skal slippe alle tanker om din vægt og sundhed og udseenede og se på kernen af problemet: Din kæreste gør dig ulykkelig med sin måde at tale og agere på. Det er det, der er problemet - ikke noget med træning eller hans venenr eller noget som helst andet.
4
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Min kæreste projekterer sit egne ideer om sundhed over på mig

Indlægaf sansera » 8. sep 2017, 11:42

Øreflippen skrev:Det næste er så, at jeg tænker er: finder han så et andet sted at få sex med nogen han tænder meget på, for kan han virkelig klare sig med et knald hver 4.uge? .... Lige idag har jeg følt mig paranoid. Han skrev efter arbejdstid at skulle mødes med sin arbjedsgruppe, så han kom ikke hjem. Først spørger han mig om han har fortalt mig det. Og efterfølgende skriver han, at han først fandt ud af det til middagstid.... fordi han havde glemt / var forvirret. Det kan sikkert godt være rigtigt... for han er jo lettere stresset og mange ting kørende lige for tiden... men alligevel siger onde stemmer indeni mit hoved, at han har alle muligheder for at gøre det. At være sammen med en anden. Har siddet og kigget på FB hvem der liker hans billeder mest og om den person liker tilbage. Total latterligt af mig...Jeg kæmper for at få mig selv på rette kurs, og droppe den slags tanker. For jeg har ikke en skid belæg for det... det er ren selvpineri.


Jeg ved ikke om din kæreste er dig utro, men at sige at du ikke har belæg for at tro det er altså langt ude.
Masser af det opførsel du beskriver kan forklares med utroskab fra hans side. Ikke som det eneste. Der kan være andre grunde. Igen jeg kan ikke vide om din kæreste er dig utro, men allerede fra dit første indlæg var det da en af de ting jeg tænkte kunne være på spil.
0

Tilbage til "Forhold og sex"