Tinder-tendenser

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Tinder-tendenser

Indlægaf MOGA » 31. aug 2017, 19:03

Mænd, hvor man ligne øjner en vielsesring.
0
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3219

Re: Tinder-tendenser

Indlægaf klumphen » 31. aug 2017, 20:17

Ghattner skrev:...
Profiler hvor alle billederne er med veninder på, og de ligner tilfældigvis ofte hinanden, så man er i tvivl om hvem det egentlig er man skriver med.
...

This!
Men når de alligevel ligner hinanden så meget, så gør det jo ikke den store forskel hvem af dem man skiver med :lol2:
1
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Tinder-tendenser

Indlægaf Lalana » 1. sep 2017, 05:04

Mænd der løber over målstregen ved et marathon
4
Liou
Indlæg: 327
Tilmeldt: 15. jul 2017, 15:49
Kort karma: 42
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 362

Re: Tinder-tendenser

Indlægaf Liou » 3. sep 2017, 16:41

Kan nikke genkendende til mange af dem.

Dårlige billeder. Dvs. grynede, eller kæmpe solbriller, dårlige vinkler, vildt up close og duckface osv. Ting der alt sammen gør det svært at afgøre, hvordan hun ser ud.
Hundeøre og hundetunge. Are you shitting me? Mænd synes ikke den slags er sjovt eller sødt. Det er pisse irriterende og kvalmende.
Børn på en eller flere af billederne, efterfulgt af en bemærkning om at det er hendes nevø, niece, fætter, kusine, bror, søster you name it... more mig dog lidt.
Ingenting i hverken deres billeder eller profiltekst om at de har børn (ville være rart at vide på forhånd)
En laaaang liste med krav til en kommende partner - absolut intet om, hvad de lige selv kan byde ind med.
Fitness fotos (intet ondt ord om det - ser det bare meget)
Alle hendes interesser, reduceret til 117 forskellige emojis. Værsgod at tolke.

Pølsemix skrev:Kvinder kun med ansigtsbillleder er grotesk overvægtige.


Yup. Det er også min erfaring :lol:

malou_43 skrev:Jeg støder oftest på profilen uden tekst - enten så er man useriøs eller tænker at udseendet sælger top :lol:


Eller også ved man bare ikke hvordan en profiltekst skal skrues sammen. Jeg får flere matches uden profiltekst end med, derfor droppede jeg det :lol:
1
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Tinder-tendenser

Indlægaf Primerose » 3. sep 2017, 22:24

Jeg har lagt mærke til at par nye tendenser, jeg ser oftere og oftere.
1: mænd der tager et billede nede fra navleområdet og op af hele maven og hovedet øverst der kommer til at se lille bitte ud. Og enten kigger de ned i kameraet hvilket bare aldrig er en flatterende vinkel for nogen, eller også kigger de væk som om de ikke opdager at de er ved at tage en selfie nede fra buksekanten. Og altså, det er jo mænd medtøj og alt muligt, så det har ikke engang det formål at vise en pæn mave frem. I don't get it!!!
2: mænd ved DJ-pulten i et diskotekagtigt rum med farvede lamper og overbelysning.. de kan da ikke alle sammen være DJs. Og hvis de så er, så er det da ikke lige det der ville overbevise mig om at gå ud med en mand. Fedt, han arbejder om natten i lokaler fyldt med fulde kvinder. No go herfra.
1
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: Tinder-tendenser

Indlægaf A 7 » 4. sep 2017, 17:28

Liou skrev:
malou_43 skrev:Jeg støder oftest på profilen uden tekst - enten så er man useriøs eller tænker at udseendet sælger top :lol:


Eller også ved man bare ikke hvordan en profiltekst skal skrues sammen. Jeg får flere matches uden profiltekst end med, derfor droppede jeg det :lol:


Det samme her. :lol:
0
Lortebodil
Indlæg: 13
Tilmeldt: 13. apr 2016, 11:46
Kort karma: 7
Likede indlæg: 11

Re: Tinder-tendenser

Indlægaf Lortebodil » 10. sep 2017, 08:47

Pølsemix skrev:Kvinder kun med ansigtsbillleder er grotesk overvægtige.


Well, jeg har kun ansigtsbilleder, og jeg vejer 56 kg.

Jeg har prøvet med billeder af hele mig, og så får jeg udelukkende lumre henvendelser - på trods af, at der tydeligt står skrevet, at jeg søger noget seriøst.
Eller henvendelser fra mænd, der skriver, at vi jo kan starte med sex, og så se hvor det fører hen.
Same shit!
5
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Tinder-tendenser

Indlægaf Freya » 10. sep 2017, 09:34

Mænd med billeder af dem og et barn - og så en tekst, der henviser til, at de ikke er far til barnet.
1
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Tinder-tendenser

Indlægaf Lalana » 13. sep 2017, 13:14

Ved ikke om denne er nævnt men...

Udannelse: Livets hårde skole

... det er nok det udtryk der er allerbedst til at skræmme mig væk, det er bare.. grimt. I mangel af bedre udtryk.
Jeg bor på Amager og synes det lidt for brugt i mit nærområde, hvorimod når jeg har været hjemme i Jylland (og ikke kan lade være med at smugkigge) er jeg faktisk aldrig stødt på det
4

Tilbage til "Forhold og sex"