Accept eller kompromis?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7323
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23135

Re: Accept eller kompromis?

Indlægaf Aragorn » 6. sep 2017, 20:00

Zombie skrev:
Aragorn skrev:
dgd2007 skrev:
Aragorn skrev:Som jeg ser det, gik debatten ud på, at man ikke skal spørge om ting, man ikke har lyst til at kende svaret på.

Det er selvfølgelig et synspunkt ... men det var da ikke det, TS's oprindelige spørgsmål gik ud på. :)


Nej, men det er 11 sider siden, og så drejede vinklen på spørgsmålet sig.


Men hvis TS er meget modstander af prostitution, vil hun da netop gerne kende svaret. Det er ikke alle, der gider leve livet med skyklapper på.


Langt de fleste lever helst med skyklapper på, langt de færreste forstår at det er hvad de helst vil.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Accept eller kompromis?

Indlægaf D.itsen » 6. sep 2017, 20:12

Evapeva skrev:
Aragorn skrev:
Som jeg ser det, gik debatten ud på, at man ikke skal spørge om ting, man ikke har lyst til at kende svaret på.


Og hvis man alligevel har gjort det - spurgt - og ærgrer sig og deler svaret med debatten, så må man tihvertifaller også forvente masser af verbale tæsk af alle de åhh så frigjorte debattører, som huserer herinde, yes?

Det er så som man ser på det. Jeg synes godt nok ikke den anden side holder sig for god til at komme med nogle ret bombastiske udmeldinger. Jeg plejer så ikke at holde hele den side ansvarlig for dem der er meget bombastisk, for så kan man jo lige så godt lade være med at vende emnet. Du kunne jo overveje at gøre det samme, med modsat fortegn
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 666
Likede indlæg: 21045

Re: Accept eller kompromis?

Indlægaf catnip » 6. sep 2017, 20:24

Aragorn skrev:
Evapeva skrev:
Aragorn skrev:
Som jeg ser det, gik debatten ud på, at man ikke skal spørge om ting, man ikke har lyst til at kende svaret på.


Og hvis man alligevel har gjort det - spurgt - og ærgrer sig og deler svaret med debatten, så må man tihvertifaller også forvente masser af verbale tæsk af alle de åhh så frigjorte debattører, som huserer herinde, yes?


Hvis man gør noget dumt, og ikke kan forstå man får et dumt resultat, og man brokker sig over det, ja, så må man forvente at man får at vide, at det er ens egen skyld at man er i en dum situation.


Du snakker om hendes kæreste nu, ikke?
2
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Evapeva
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 20. aug 2015, 10:45
Kort karma: 223
Likede indlæg: 2166

Re: Accept eller kompromis?

Indlægaf Evapeva » 6. sep 2017, 20:30

D.itsen skrev:
Evapeva skrev:
Aragorn skrev:
Som jeg ser det, gik debatten ud på, at man ikke skal spørge om ting, man ikke har lyst til at kende svaret på.


Og hvis man alligevel har gjort det - spurgt - og ærgrer sig og deler svaret med debatten, så må man tihvertifaller også forvente masser af verbale tæsk af alle de åhh så frigjorte debattører, som huserer herinde, yes?

Det er så som man ser på det. Jeg synes godt nok ikke den anden side holder sig for god til at komme med nogle ret bombastiske udmeldinger. Jeg plejer så ikke at holde hele den side ansvarlig for dem der er meget bombastisk, for så kan man jo lige så godt lade være med at vende emnet. Du kunne jo overveje at gøre det samme, med modsat fortegn


Jeg er ikke kommet med én eneste bombatisk udtalelse om prositution. Jeg har skrevet, at en mand, som kunne finde på at betjene sig heraf og jeg ikke er kompatible, fordi vores menneskesyn ligger ret langt fra hinanden. Det eneste bombastiske, eller hvad vi skal kalde det, er måske udmeldingen om, hvor forkert jeg synes tilhængerne af prositution reagerer på TS' problemstilling.
1
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Accept eller kompromis?

Indlægaf D.itsen » 6. sep 2017, 20:52

Evapeva skrev:
D.itsen skrev:
Evapeva skrev:
Aragorn skrev:
Som jeg ser det, gik debatten ud på, at man ikke skal spørge om ting, man ikke har lyst til at kende svaret på.


Og hvis man alligevel har gjort det - spurgt - og ærgrer sig og deler svaret med debatten, så må man tihvertifaller også forvente masser af verbale tæsk af alle de åhh så frigjorte debattører, som huserer herinde, yes?

Det er så som man ser på det. Jeg synes godt nok ikke den anden side holder sig for god til at komme med nogle ret bombastiske udmeldinger. Jeg plejer så ikke at holde hele den side ansvarlig for dem der er meget bombastisk, for så kan man jo lige så godt lade være med at vende emnet. Du kunne jo overveje at gøre det samme, med modsat fortegn


Jeg er ikke kommet med én eneste bombatisk udtalelse om prositution. Jeg har skrevet, at en mand, som kunne finde på at betjene sig heraf og jeg ikke er kompatible, fordi vores menneskesyn ligger ret langt fra hinanden. Det eneste bombastiske, eller hvad vi skal kalde det, er måske udmeldingen om, hvor forkert jeg synes tilhængerne af prositution reagerer på TS' problemstilling.

Min pointe er at du voldsomt skærer alle der ikke er enige med dig, over en kam. Du kommer med sådan en stråmand om at alle der er uenige med ts syn på prostitution lidt er nogle røvhuller. Det synes jeg egentligt er lidt træls.
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Lucca
Indlæg: 64
Tilmeldt: 13. feb 2016, 07:12
Kort karma: 4
Likede indlæg: 60

Re: Accept eller kompromis?

Indlægaf Lucca » 11. sep 2017, 09:09

HappyPaww skrev:
Lucca skrev:Jeg vil bare komme med en lille opdatering til jer der måtte være interesseret.

Vi snakker stadig sammen, men det bliver ikke til mere/andet end det.
Som dagene gik kunne jeg godt mærke at "skuffelsen" havde ødelagt hvordan jeg så på ham og at vores relation havde fået et hak. Det var nogle hårde dage for jeg var jo rigtig glad for ham og så en fremtid med ham. Desværre kan man jo ikke selv styre sine følelser og i og med at vi ikke var enige med hinanden i problemet med at betale sig til sex, var det jo lidt en kamp han ikke kunne vinde. Han kunne ikke ændre min holdning/følelser omkring det og han kan jo selvsagt ikke ændre sin fortid eller gøre det om.

Øv - men nok den rette beslutning.

Hvad sagde han til det hele?

Han blev ked af det og kunne (stadig) ikke forstå hvorfor det var et problem.

Vi har ikke snakket så meget sammen den sidste uges tid. Jeg er selvfølgelig også træt af at det skulle ende, men jeg er ikke ked af at jeg tog beslutningen om at jeg ikke kunne leve med det eller at jeg ser sådan på prostitution, eller rettere dem der benytter sig af det, som jeg gør.
0
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Accept eller kompromis?

Indlægaf Mocca » 11. sep 2017, 18:16

Jeg forstår dig udmærket!

For mig ville det handle om, at jeg ville have det svært med at kunne respektere og synes om en mand, der mente, at noget så intimt som sex mellem to mennesker, er noget, hvor man betaler en anden for agere onanidukke...
Jeg mister ret meget for en mand, der finder det tilfredsstillende.

Og det er ikke fordi jeg kun forbinder sex med kærlighed.
Men jeg forbinder sex med noget, der foregår mellem to (eller flere) ligeværdige partnere, der har lyst til hinanden.

Er det blot et fysisk behov for udløsning, må man(mand eller kvinde) nappe sig en spiller!
3

Tilbage til "Forhold og sex"