Hjælp! Han svarer altid næste dag :(

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Jjgirl94
Indlæg: 8
Tilmeldt: 7. aug 2017, 23:32
Kort karma: 0
Likede indlæg: 3

Hjælp! Han svarer altid næste dag :(

Indlægaf Jjgirl94 » 7. aug 2017, 23:45

Hej alle sammen!
Jeg har mødt en rigtigt sød fyr, igennem arbejde og vi klikket ret godt sammen! :lun: jeg måtte stoppe på arbejde da jeg skal starte i skole snart.. han spurgte så om mit nummer og jeg gav ham den slf!

Vi skrev en smule frem og tilbage men det hele startet med da han spurgte om jeg var single og jeg svarede ja, så inviteret han mig ud til en kop kaffe han skrev til mig sidste uge fredag, og jeg accepteret slf hans invitation / date.

Så spørg jeg ham om han har lyst til at gøre det i weekenden, så svarer han først lørdag at det kan han godt. Men da jeg så spørg hvordan hans weekend er indtil videre svarede han først søndag.

Så skrev jeg til ham søndag, men så svaret han mandag og brænder vores date af... noget med han skal hjælpe en ven med noget arbejde. :mellow:

Hvorfor kan han ikke bare SMS normalt... er han overhovedet seriøst? :( hvorfor spørg han om jeg single / tager intiativ osv men brænder mig af og svarer kun 1 gang om dagen som om han bor på månen :s

(Det skal siges han har sin tlf på sig 24/7) det lagde jeg mærke til da vi arbejdet sammen.

Håber i kan hjælpe mig med at finde ud af hvad han er ude på..
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Hjælp! Han svarer altid næste dag :(

Indlægaf HappyPaww » 8. aug 2017, 05:18

Jeg tror i hvert fald ikke han er interreseret i at starte noget seriøst med dig...
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hjælp! Han svarer altid næste dag :(

Indlægaf Hunkat » 8. aug 2017, 05:24

Det var hans ide med en date og så gad han faktisk ikke lige alligevel. Så er det vel rimelig klart hvor du ligger på prioriteringslisten?
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Hjælp! Han svarer altid næste dag :(

Indlægaf sansera » 8. aug 2017, 06:53

Med mindre det siden han foreslog daten er sket et eller andet vildt i hans liv (og det kan der jo være), så vil jeg sige, at hans signaler er ret klarer. Han er ikke så interesseret, at han faktisk handler på interessen.
Ikke fordi jeg har datet vildt meget, og det er efterhånden en del år siden, MEN jeg har aldrig oplevet, at en mand ikke fik booket den date, hvis han faktisk var interesseret. Måske ville han bare have bekræftelsen, måske har han mødt en anden, måske har han gang i et eller andet spil - Who knows, men jeg ville ikke bruge krudt på hverken at spekulere på det eller skrive mere til ham om at ses.
Hvis han vil dig, så høre du fra ham med et bud på dato og tidspunkt. Så må du jo overveje til den tid, om du stadig gider.
1
Jjgirl94
Indlæg: 8
Tilmeldt: 7. aug 2017, 23:32
Kort karma: 0
Likede indlæg: 3

Re: Hjælp! Han svarer altid næste dag :(

Indlægaf Jjgirl94 » 8. aug 2017, 08:18

Tusind tak alle sammen :/ det er virkelig mærkeligt. Men i har ret.. hvis han overhovedet kontakter mig giver jeg ham bare samme behandling..
1
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hjælp! Han svarer altid næste dag :(

Indlægaf cola » 8. aug 2017, 09:13

Hvorfor give ham samme behandling, hvorfor ikke bare lade være med at have noget med han at gøre, hvis du er af typen "svar indenfor en time" eller "lav en aftale og overhold den" så matcher i jo ikke uanset hvad, da han jo netop har vist at han er "jeg svare sådan når jeg husker det, kan godt gå flere dage" og "en aftale er først en aftale, når vi mødes til en aftale" For han vil ikke ændre det mønster uanset hvordan han føler for dig.
4
Jjgirl94
Indlæg: 8
Tilmeldt: 7. aug 2017, 23:32
Kort karma: 0
Likede indlæg: 3

Re: Hjælp! Han svarer altid næste dag :(

Indlægaf Jjgirl94 » 8. aug 2017, 09:47

Okay.. :/ ja synes han er sød og pæn.. virkelig min type udseende mæssigt men personligheden og den måde han opføre sig på er virkelig grimt. :-(

synes bare det latterligt han tager intiativ, invitere mig ud osv men ender med at brænde aftalen af og så svarer han altid næste dag... det er godt nok en grim opførsel, er så skuffet og såret.
0
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4379
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10730

Re: Hjælp! Han svarer altid næste dag :(

Indlægaf BlueBunny » 8. aug 2017, 10:15

Hvis han ikke har skrevet siden så er han nok ikke interesseret.

Det kommer jo an på ens type. Jeg ville konfrontere ham for jeg gider ikke den slags.

Hvis du lidt gerne vil ham, så ville jeg skrive noget i stil med:

"Du tager initiativ til en kop kaffe, men aflyser pga en aftale med en kammerat. Jeg tænker egentlig vi bare dropper kaffen, eller synes du vi skal prøve at finde en ny tid?"
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Jjgirl94
Indlæg: 8
Tilmeldt: 7. aug 2017, 23:32
Kort karma: 0
Likede indlæg: 3

Re: Hjælp! Han svarer altid næste dag :(

Indlægaf Jjgirl94 » 8. aug 2017, 14:41

Altså han skrev han måtte aflyse pga han ska hjælpe en ven men at vi kan gøre det næste weekend :/? Tæller det som en god ting?
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hjælp! Han svarer altid næste dag :(

Indlægaf Juki » 8. aug 2017, 14:59

Det kan godt være han er seriøs, men det virker useriøst at han ikke gør noget for at holde kontakten/interessen ved lige.

Jeg ville ikke magte det, men hvis du gerne vil mere med ham så vær klar i spyttet.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Nomnom
Indlæg: 840
Tilmeldt: 12. sep 2015, 23:03
Kort karma: 142
Likede indlæg: 1379

Re: Hjælp! Han svarer altid næste dag :(

Indlægaf Nomnom » 8. aug 2017, 15:49

Jeg skulle til at skrive at jeg også kan være et døgn - eller to om at svare på beskeder, og at han selvfølgelig stadig kan være interesseret, simpelthen fordi det jo kunne være han var en klovn, som jeg.

Men så tænker jeg seks år tilbage, da min kæreste og jeg begyndte at skrive sammen. Aldrig har telefonen været så klistret til min hånd som dengang og svar kom med det samme. Så udfra den erfaring, så tænker jeg at han jo nok ikke er så interesseret i dig. Synes i øvrigt også at når det kommer til deciderede aftaler, så svarer man hurtigst muligt, så modparten ikke sidder i en træls venteposition.
1
Brugeravatar
Raenil
Indlæg: 2559
Tilmeldt: 27. nov 2016, 10:50
Kort karma: 129
Geografisk sted: Silkeborg
Likede indlæg: 8583

Re: Hjælp! Han svarer altid næste dag :(

Indlægaf Raenil » 8. aug 2017, 16:11

Jjgirl94 skrev:Altså han skrev han måtte aflyse pga han ska hjælpe en ven men at vi kan gøre det næste weekend :/? Tæller det som en god ting?


Altså - al ære og respekt for at han skal hjælpe en ven. Men medmindre vennen ligger for døden, så kunne han nok godt klemme dig ind på et eller andet tidspunkt i denne weekend.

Han er ikke (nok) interesseret i dig.
2
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4379
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10730

Re: Hjælp! Han svarer altid næste dag :(

Indlægaf BlueBunny » 8. aug 2017, 17:08

Kan jo også være han ikke vil være anmasende. Hvis han har lagt op til kaffe, så kan sende signaler om at der ligger mere i det hvis han er for ivrig. Og han vil måske lige se tiden an.

Nu er der gået et par dage. Hvis du ikke har svaret ham eller hørt noget, og har lyst til at se ham, så synes jeg stadig du skal holde den åben.

Det kan jo BARE være kaffe med en god tidligere kollega.
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 438
Likede indlæg: 5664

Re: Hjælp! Han svarer altid næste dag :(

Indlægaf DenBlødeJyde » 8. aug 2017, 18:45

Man er aldrig mere optaget end at man lige kan smide en besked om, at der er dukket noget op, der gør at daten ikke lige kan blive i weekenden. Det er almindelig høflighed, og det mindste man lige kan forvente.

Jeg gad ikke spilde min tid på en, der ikke udviste mere pli... ved du om han er single?
1
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 438
Likede indlæg: 5664

Re: Hjælp! Han svarer altid næste dag :(

Indlægaf DenBlødeJyde » 8. aug 2017, 19:04

Dikus skrev:
DenBlødeJyde skrev:Man er aldrig mere optaget end at man lige kan smide en besked om, at der er dukket noget op, der gør at daten ikke lige kan blive i weekenden. Det er almindelig høflighed, og det mindste man lige kan forvente.

Jeg gad ikke spilde min tid på en, der ikke udviste mere pli... ved du om han er single?


Men det gjorde han jo netop også?


Det kan godt være det er mig, der ikke kan læse og forstå.. :) jeg læste det bare som, at hun spørger om en date i weekenden, hvor han svarer lørdag at det kan de godt. Hun hører så fra ham en enkelt gang søndag, og mandag hører hun så først fra ham, hvor han siger at han skulle hjælpe en kammerat...
0

Tilbage til "Forhold og sex"