Hvem er klogest - mænd eller kvinder?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.

Hvem er klogest

Mænd
14
31%
Kvinder
31
69%
 
Afgivne stemmer: 45
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvem er klogest - mænd eller kvinder?

Indlægaf Slettet bruger » 9. aug 2017, 14:42

abcd skrev:
dgd2007 skrev:Mændenes orange pletter var mest intense - og var små isolerede øer, som lyste op på skift i en ene eller anden side.
Kvinderne derimod, hvad ikke helt så intense - men til gengæld en større og mere konstant lysende, orange hovedvej midt gennem skallen.
Virkelig sexet og et godt argument for, at det er en god ide at have begge slags involveret i, hvad man nu ellers prøver at opnå :gammel:
Aj, jeg synes virkelig det var fascinerende. Jeg ved godt, at nogle af hensyn til ligestilling, altid understreger, at der ikke er nogen forskel, højst lidt kultur. Men det tydede det her altså ikke på.


Jeg så engang en dokumentar hvor de sammenlignede hjerneaktivitet hos en professionel pianist der spillede klaver, med en amatør der gjorde det samme. Forskellen var ret markant, den professionelles hjerne var nærmest en stor lysende klump, imens amatørens lyste op nogle få steder. Det kunne kultur-fortalerne nok bruge som argument for at forskelle i hjerneaktivitet sagtens kan være tillært. Ikke at jeg ville være enig med dem.


Der er ingen der benægter hjernen udvikler sig og kan påvirket af kultur.

På samme måde som man jo heller ikke benægte at kroppen bliver påvirket af kultur, f.eks. hvis man følger et (kulturelt) træningsprogram, så vil ens krop ændre sig rent fysisk og man vil få mere muskelmasse.

Hvad man benægter er at det KUN er kultur. Der er jo ikke nogen der påstår at ens muskelmasse kun er noget psykologisk/kulturelt, og biologi er irrelevant for træning :)
0

Tilbage til "Forhold og sex"