Thai hospital stopper for blowjob efterbehandling

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: Thai hospital stopper for blowjob efterbehandling

Indlægaf milisa » 29. jul 2017, 17:29

De energibaner, de gamle kinesere talte om, er jo bare nervebaner. Mere hokuspokus er der jo ikke i det.
1
Tally-ho
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Thai hospital stopper for blowjob efterbehandling

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 30. jul 2017, 01:29

milisa skrev:De energibaner, de gamle kinesere talte om, er jo bare nervebaner. Mere hokuspokus er der jo ikke i det.
Så kan et blowjob måske klassificeres som akupunktur. Masser af nervebaner der bliver sat i spil der. Ser dog personligt helst at det gøres uden nåle.
0
Grab them by the pussy
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Thai hospital stopper for blowjob efterbehandling

Indlægaf Slettet bruger » 30. jul 2017, 02:26

milisa skrev:De energibaner, de gamle kinesere talte om, er jo bare nervebaner. Mere hokuspokus er der jo ikke i det.


Eller måske ... er det omvendt? ... Men hvordan ville man kende forskel?
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Thai hospital stopper for blowjob efterbehandling

Indlægaf vibbsen » 30. jul 2017, 06:31

Angelina skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:Jeg vil tro det har bedst effekt hvis det udføres af en der ligner f.eks. hende vist i artiklen.


Så du mener effekten af en medicinsk behandling er forskellig alt efter hvem der udfører den?


Du har en god pointe...

Men jeg tænker at lige præcis blowjob-treatment er i en helt særlig kategori...Jeg mener...Enhver tissemand ville da blive bange og lægge sig slattens ned og spille død hvis f.eks. hende her kom ind på stuen og stirrede på den

Billede
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Thai hospital stopper for blowjob efterbehandling

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 30. jul 2017, 10:40

Ellin skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
milisa skrev:De energibaner, de gamle kinesere talte om, er jo bare nervebaner. Mere hokuspokus er der jo ikke i det.
Så kan et blowjob måske klassificeres som akupunktur. Masser af nervebaner der bliver sat i spil der. Ser dog personligt helst at det gøres uden nåle.


Ja, hvis du stikker nåle i penis imens.
Jeg sagde jo lige jeg helst ikke ville have nåle. Man skal iøvrigt også passe på med det, for penisakupunktur kan gøre den længere. Den er god nok, for vi har lige fået fastlagt at det er videnskab.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Atomic Blonde
Indlæg: 139
Tilmeldt: 30. jul 2017, 10:16
Kort karma: 14
Likede indlæg: 219

Re: Thai hospital stopper for blowjob efterbehandling

Indlægaf Atomic Blonde » 30. jul 2017, 10:45

vibbsen skrev:
Angelina skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:Jeg vil tro det har bedst effekt hvis det udføres af en der ligner f.eks. hende vist i artiklen.


Så du mener effekten af en medicinsk behandling er forskellig alt efter hvem der udfører den?


Du har en god pointe...

Men jeg tænker at lige præcis blowjob-treatment er i en helt særlig kategori...Jeg mener...Enhver tissemand ville da blive bange og lægge sig slattens ned og spille død hvis f.eks. hende her kom ind på stuen og stirrede på den

Billede
Hvem ved. Måske hun er i stand til at suge en golfkugle gennem en haveslange. ;)
1
Just on the border of my waking mind, there lies another time, where darkness and light are one,
and as I tread the halls of sanity, I feel so glad to be, unable to go beyond.

Tilbage til "Forhold og sex"