Thai hospital stopper for blowjob efterbehandling

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4083
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 109
Likede indlæg: 3690

Thai hospital stopper for blowjob efterbehandling

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 28. jul 2017, 12:01

Billede

A popular privately-run medical clinic in the Thai capital of Bangkok has made an announcement to advise patients that it will no longer be prescribing oral sex as a treatment for sick male patients.

The clinic made headlines earlier this year when it first started offering oral sex as a treatment to patients after a study published by a team of Dutch researchers recommended it as a way of greatly shortening recovery times after serious operations.

In the Dutch study, two groups of male patients who had just undergone surgery were recruited: the control group would be left to recover normally, while the experimental group would receive oral sex from a female volunteer on a daily basis.
The researchers were shocked to discover that the men in the experimental group recovered an average of 30% faster than the men in the control group, leading to the conclusion that the sex was somehow helping to repair their bodies quicker after the surgery.
Thai medical clinic says it will no longer prescribe oral sex as treatment for patients

Det er jo lidt ærgerligt, hvis det er rigtigt som artiklen siger, at det ellers har en god og dokumenteret gavnlig effekt. Men er det måske noget som det danske vældfærdssystem burde overveje at tilbyde dets kunder? En læge jeg havde på et tidspunkt havde taget akupunktur ind, og kiropraktor tilbydes vist også – og det er humbug fra ende til anden. Så hvorfor ikke et godt blowjob?
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Daflo
Indlæg: 561
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:12
Kort karma: 56
Likede indlæg: 1004

Re: Thai hospital stopper for blowjob efterbehandling

Indlægaf Daflo » 28. jul 2017, 12:47

Skal man som patient selv kunne vælge hvem man får blow jobs af? Eller kunne det f.eks. som standard være en stor mandlig rockertype der leverede den slags ydelser?
2
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4083
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 109
Likede indlæg: 3690

Re: Thai hospital stopper for blowjob efterbehandling

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 28. jul 2017, 13:01

Jeg vil tro det har bedst effekt hvis det udføres af en der ligner f.eks. hende vist i artiklen.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20484
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43968

Re: Thai hospital stopper for blowjob efterbehandling

Indlægaf paint » 28. jul 2017, 13:10

Vlad Kalashnikov skrev:Jeg vil tro det har bedst effekt hvis det udføres af en der ligner f.eks. hende vist i artiklen.


Effekten ville nok være tvivlsom, hvis det var sådan en fætter her, der dukkede op som 'behandler'

Billede
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Thai hospital stopper for blowjob efterbehandling

Indlægaf Flora » 28. jul 2017, 13:37

paint skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:Jeg vil tro det har bedst effekt hvis det udføres af en der ligner f.eks. hende vist i artiklen.


Effekten ville nok være tvivlsom, hvis det var sådan en fætter her, der dukkede op som 'behandler'

Billede


Med mindre man gav patienten bind for øjnene. Så ville det ikke gøre nogen forskel :slem:
1
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24474

Re: Thai hospital stopper for blowjob efterbehandling

Indlægaf Moxy-lady » 28. jul 2017, 14:23

Jeg bliver altid i tvivl om om TS er en troll. Jeg håber det sådan.
11
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Ondemand
Indlæg: 1745
Tilmeldt: 16. aug 2016, 06:42
Kort karma: 78
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 6029

Re: Thai hospital stopper for blowjob efterbehandling

Indlægaf Ondemand » 28. jul 2017, 14:41

Jeg tror det er en fake historie - ellers havde jeg helt sikkert hørt om det fra mine kontakter i Bangkok.
0
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Thai hospital stopper for blowjob efterbehandling

Indlægaf Slettet bruger » 28. jul 2017, 20:15

De var nødt til at stoppe det fordi de fik så mange simulanter ind.
1
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Thai hospital stopper for blowjob efterbehandling

Indlægaf Slettet bruger » 28. jul 2017, 21:38

Nu fornemmer jeg kvinderne herinde ikke bryder sig om Blowjob Hospitalet, men betænk at hvis konceptet spredte sig, er det jo logisk også at tilbyde daglig oralsex til kvindelige patienter.
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4083
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 109
Likede indlæg: 3690

Re: Thai hospital stopper for blowjob efterbehandling

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 29. jul 2017, 00:17

eks-Maupassant skrev:Nu fornemmer jeg kvinderne herinde ikke bryder sig om Blowjob Hospitalet, men betænk at hvis konceptet spredte sig, er det jo logisk også at tilbyde daglig oralsex til kvindelige patienter.
Så kan rockeren jo komme tilbage i spil.
0
Grab them by the pussy
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Thai hospital stopper for blowjob efterbehandling

Indlægaf Slettet bruger » 29. jul 2017, 01:51

Falstria skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
eks-Maupassant skrev:Nu fornemmer jeg kvinderne herinde ikke bryder sig om Blowjob Hospitalet, men betænk at hvis konceptet spredte sig, er det jo logisk også at tilbyde daglig oralsex til kvindelige patienter.
Så kan rockeren jo komme tilbage i spil.


Åh åh, lad os lige først høre hvem de ville foretrække at blive betjent af... Har hørt noget om at man skal kunne alfabetet :D


Jeg nåede aldrig længere end til L.

LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL


Billede
1
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4834

Re: Thai hospital stopper for blowjob efterbehandling

Indlægaf milisa » 29. jul 2017, 07:41

Akupunktur har intet at gøre med humbug.
0
Tally-ho
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4083
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 109
Likede indlæg: 3690

Re: Thai hospital stopper for blowjob efterbehandling

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 29. jul 2017, 09:03

milisa skrev:Akupunktur har intet at gøre med humbug.
Akupunktur er i bedste fald placeboeffekt, det bygger på magisk teori (mystiske energistrømme) om den menneskelige krop der strider mod accepteret viden og er uden beviselig effekt på trods af flere store undersøgelser. Der er heller ingen autoritet på eller endog bred enighed om hvad akupunktur egentlig er og hvor de påståede akupunktur-punkter er på kroppen. Det blev i øvrigt startet af Mao som en del af en nationalistisk folkekampagne.

Et blowjob derimod. Det har en beviselig god effekt. Og det både på giver og modtager. Der er ingen som helst grund til vi skulle have akupunktur men ikke blowjob på hylderne i sundhedsvæsnet.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4083
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 109
Likede indlæg: 3690

Re: Thai hospital stopper for blowjob efterbehandling

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 29. jul 2017, 10:05

Dikus skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
milisa skrev:Akupunktur har intet at gøre med humbug.
Akupunktur er i bedste fald placeboeffekt, det bygger på magisk teori (mystiske energistrømme) om den menneskelige krop der strider mod accepteret viden og er uden beviselig effekt på trods af flere store undersøgelser. Der er heller ingen autoritet på eller endog bred enighed om hvad akupunktur egentlig er og hvor de påståede akupunktur-punkter er på kroppen. Det blev i øvrigt startet af Mao som en del af en nationalistisk folkekampagne.

Et blowjob derimod. Det har en beviselig god effekt. Og det både på giver og modtager. Der er ingen som helst grund til vi skulle have akupunktur men ikke blowjob på hylderne i sundhedsvæsnet.



Ha ha. Sig det til det implantat, jeg har indopereret, og som er udviklet på baggrund af franske undersøgelser af akupunkturens manipuleren med nervebaner.

Tha
Ok. Nu har jeg sagt det, men tror ikke dine implantater kan forstå dansk eller også er jeg bare for langt væk?? Jeg sagde derimod til min blowjob-giver i morges at det var godt og hun forstod det, og jeg havde det også bestemt bedre bagefter. Så jeg rester min kase.
0
Grab them by the pussy
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Thai hospital stopper for blowjob efterbehandling

Indlægaf Slettet bruger » 29. jul 2017, 11:16

Dikus skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
milisa skrev:Akupunktur har intet at gøre med humbug.
Akupunktur er i bedste fald placeboeffekt, det bygger på magisk teori (mystiske energistrømme) om den menneskelige krop der strider mod accepteret viden og er uden beviselig effekt på trods af flere store undersøgelser. Der er heller ingen autoritet på eller endog bred enighed om hvad akupunktur egentlig er og hvor de påståede akupunktur-punkter er på kroppen. Det blev i øvrigt startet af Mao som en del af en nationalistisk folkekampagne.

Et blowjob derimod. Det har en beviselig god effekt. Og det både på giver og modtager. Der er ingen som helst grund til vi skulle have akupunktur men ikke blowjob på hylderne i sundhedsvæsnet.



Ha ha. Sig det til det implantat, jeg har indopereret, og som er udviklet på baggrund af franske undersøgelser af akupunkturens manipuleren med nervebaner.

Tha


Meh, jeg er heller ikke vild med det der energihalløj, men jeg så nogen bizarre ting i min periode med asiatisk kampsport så ved ikke rigtigt.

Der var en yoda fyr der kunne noget med at han sådan yediede sig rundt om en og stod bagved en, forstår ikke hvordan han gjorde det.

Man lærte at fjerne smerte med vejrtrækningsøvelser.

Og en der havde snakket med en fyr der var flerdobbetl verdensmester, han fortalte at en ting ham verdensmesteren gjorde, det var at han havde trænet i at lave en "energiklokke" rundt om sig selv, og inden for den kunne man mærke alt hvad der skete inkl hvad modstanderen var up to. Nomalt ville man bare tænke bullshit, men omvendt tænker man også, at man bliver sq ikke fire dobbelt verdensmester med bullshit.
0

Tilbage til "Forhold og sex"