Her finder du din ægtefælle

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ubiquitous
Indlæg: 377
Tilmeldt: 23. apr 2016, 10:58
Kort karma: 12
Likede indlæg: 468

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Ubiquitous » 27. aug 2017, 16:20

Vlad Kalashnikov skrev:
Ubiquitous skrev:I øvrigt syntes jeg bare du skulle lade dig selv give den gas og finde sammen med en af dem med en fattig baggrund. Hvis du kun vil finde sammen med en kvinde på samme socioøkonomiske stade som en dansk mand i en højtlønnet stilling, er de pulje af potentielle kvinder bare uendelig lille. Iøvrigt vil din højere socioøkonomiske stilling bare gøre dig mere attraktiv også, det ville den såmænd også blandt danske kvinder (der ville det bare kræve en meget højere stilling fra dig) så på det plan er der ikke den store forskel. En gang var der en ukrainsk pige der fortalte mig: Girl is girl, Russian girl, Danish girl, China girl is no matter. same same.


Ja, det er nok ikke andet at gøre end at vænne sig til det. I Danmark har en enlig mor dog, trods alt, ikke brug for en mand til at sikre sit barn en fornuftig skolegang. Det er svært at forholde sig til.
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf dgd2007 » 27. aug 2017, 18:00

Japanske kvinder er kanonsmukke! :lun:

Japanere har dog så mange fikse ideer om, hvordan alting skal foregå, så det var ikke noget, jeg turde binde an med ... men altså de brede lægge og kindben :)
0
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4083
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 109
Likede indlæg: 3690

Re: Her finder du din ægtefælle

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 8. sep 2017, 09:25

Fredensborgs underbuksegate fra Shines side:

»Da vi var på Tønder Festival, var jeg nærmest den eneste med helt sort hår. Og når jeg gik rundt med René, følte jeg, at folk stirrede på os og enten tænkte, at jeg var for ung til ham, eller at jeg var en au pair, som havde snuppet en gift mand. Er det i Danmark forkert, at en mand har et forhold til en kvinde fra Østen? Det følte jeg i hvert fald.«
Kvinden, der mader sin kæreste og håndvasker hans underbukser

- han har seks børn med tre forskellige koner. lol. På den anden side, ender jeg sikkert selv på det samme tal. Børn styrer!
0
Grab them by the pussy

Tilbage til "Forhold og sex"