Sådan smager kvinder...der

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Liou
Indlæg: 327
Tilmeldt: 15. jul 2017, 15:49
Kort karma: 42
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 362

Re: Sådan smager kvinder...der

Indlægaf Liou » 28. jul 2017, 16:39

ajnaM skrev:
Jeg har i øvrigt altid tænkt, at penisser smager sådan lidt hengemt. Som noget, der har ligget lidt for længe i et varmt, blødt og fugtigt miljø. Der går ikke lang tid, før den smager og lugter lidt skarpt. Og så smager sæden af jord og bønnespirer. Mærkelig kombi, I know, men der er et eller andet svovl-agtigt over det... :gruble:


Jeg har altid fået at vide, at der er sindssyg stor variation fra mand til mand, og at det afhænger meget af kosten... hvorfor det ikke efterlader megen tvivl om mine planer, hvis jeg pludselig begynder at køre ananas indenbords i uhæmmede mængder.
0
ajnaM
Indlæg: 9928
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1050
Likede indlæg: 27053

Re: Sådan smager kvinder...der

Indlægaf ajnaM » 28. jul 2017, 17:50

Liou skrev:
ajnaM skrev:
Jeg har i øvrigt altid tænkt, at penisser smager sådan lidt hengemt. Som noget, der har ligget lidt for længe i et varmt, blødt og fugtigt miljø. Der går ikke lang tid, før den smager og lugter lidt skarpt. Og så smager sæden af jord og bønnespirer. Mærkelig kombi, I know, men der er et eller andet svovl-agtigt over det... :gruble:


Jeg har altid fået at vide, at der er sindssyg stor variation fra mand til mand, og at det afhænger meget af kosten... hvorfor det ikke efterlader megen tvivl om mine planer, hvis jeg pludselig begynder at køre ananas indenbords i uhæmmede mængder.


Jeg synes, det smager ret meget af det samme, uafhængigt af manden og hans madindtag. :genert: Har oplevet én, der smagte ekstremt dårligt, men ellers nogenlunde det samme.

Altså, det er måske ligesom nutella. Der er forskel på kvaliteten, men grundlæggende er det alt sammen nutella.
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29989

Re: Sådan smager kvinder...der

Indlægaf Wizzze » 28. jul 2017, 18:49

ajnaM skrev:
Liou skrev:
ajnaM skrev:
Jeg har i øvrigt altid tænkt, at penisser smager sådan lidt hengemt. Som noget, der har ligget lidt for længe i et varmt, blødt og fugtigt miljø. Der går ikke lang tid, før den smager og lugter lidt skarpt. Og så smager sæden af jord og bønnespirer. Mærkelig kombi, I know, men der er et eller andet svovl-agtigt over det... :gruble:


Jeg har altid fået at vide, at der er sindssyg stor variation fra mand til mand, og at det afhænger meget af kosten... hvorfor det ikke efterlader megen tvivl om mine planer, hvis jeg pludselig begynder at køre ananas indenbords i uhæmmede mængder.


Jeg synes, det smager ret meget af det samme, uafhængigt af manden og hans madindtag. :genert: Har oplevet én, der smagte ekstremt dårligt, men ellers nogenlunde det samme.

Altså, det er måske ligesom nutella. Der er forskel på kvaliteten, men grundlæggende er det alt sammen nutella.


Kunne du ikke have valgt noget andet end nutella at sammenligne med?? INTET brunt når vi snakker ...der..TAK!
Mit indre øje er lidt for aktivt :tie:
0
Do as I say! :whip:
Liou
Indlæg: 327
Tilmeldt: 15. jul 2017, 15:49
Kort karma: 42
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 362

Re: Sådan smager kvinder...der

Indlægaf Liou » 28. jul 2017, 19:11

Wizzze skrev:
ajnaM skrev:
Liou skrev:
ajnaM skrev:
Jeg har i øvrigt altid tænkt, at penisser smager sådan lidt hengemt. Som noget, der har ligget lidt for længe i et varmt, blødt og fugtigt miljø. Der går ikke lang tid, før den smager og lugter lidt skarpt. Og så smager sæden af jord og bønnespirer. Mærkelig kombi, I know, men der er et eller andet svovl-agtigt over det... :gruble:


Jeg har altid fået at vide, at der er sindssyg stor variation fra mand til mand, og at det afhænger meget af kosten... hvorfor det ikke efterlader megen tvivl om mine planer, hvis jeg pludselig begynder at køre ananas indenbords i uhæmmede mængder.


Jeg synes, det smager ret meget af det samme, uafhængigt af manden og hans madindtag. :genert: Har oplevet én, der smagte ekstremt dårligt, men ellers nogenlunde det samme.

Altså, det er måske ligesom nutella. Der er forskel på kvaliteten, men grundlæggende er det alt sammen nutella.


Kunne du ikke have valgt noget andet end nutella at sammenligne med?? INTET brunt når vi snakker ...der..TAK!
Mit indre øje er lidt for aktivt :tie:


Er vi lidt sart? :lol:

Nuvel... Hvad med flødeskum? :banan:

Men Nutella er heller ikke optimalt af en anden grund... Nutella er altid produceret af Fererro. De har patent på navnet. Så der er ikke rigtig forskel på kvaliteten, det kommer altid fra samme fabrik, altid den samme opskrift. Så det ville vel være mere rigtig at lave en generel sammenligning af Hasselnød chokolade smørrepålæg. Grundlæggende smager det altid af nutella, men nogle mærker er ikke andet end en billig imitation af den ægte vare.

Needless to say... jeg kan ikke rigtig modsige Anja. Jeg har ikke kvalifikationerne. Så meget sæd har jeg ikke smagt :lol:
1
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Sådan smager kvinder...derved

Indlægaf MilleMercy » 28. jul 2017, 20:10

Jeg synes der har været forskel på styrken af smagen på sæd, men ikke afhængigt af kost. Det har mere været smagen på lige dén mand, der har været "hans" smag, nogle så med kraftigere smag end andre om jeg så må sige :D
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20415
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43828

Re: Sådan smager kvinder...der

Indlægaf paint » 28. jul 2017, 20:16

Typisk kvinder. En tråd der handler om kvinder, bliver straks vendt til at handle om mænd. Klassisk kvindestrategi :ninja:
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
ajnaM
Indlæg: 9928
Tilmeldt: 23. feb 2016, 08:02
Kort karma: 1050
Likede indlæg: 27053

Re: Sådan smager kvinder...der

Indlægaf ajnaM » 28. jul 2017, 20:33

paint skrev:Typisk kvinder. En tråd der handler om kvinder, bliver straks vendt til at handle om mænd. Klassisk kvindestrategi :ninja:


Matriarkatet har overtaget. Get used to it. :D
0
Some men hunt for sport, others hunt for food. The only thing I’m hunting for, is an outfit that looks good…
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Sådan smager kvinder...der

Indlægaf Slettet bruger » 28. jul 2017, 21:55

Her er der en mulighed kvinder ikke har set, da mænd ikke selv ved hvordan sæd smager så ville kommentarer a la "Sjovt men jeg har lagt mærke til at sød smager mega godt efter at mænd har vasket gulv" blive overvejet og planer ville blive lagt.
1
Liou
Indlæg: 327
Tilmeldt: 15. jul 2017, 15:49
Kort karma: 42
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 362

Re: Sådan smager kvinder...der

Indlægaf Liou » 28. jul 2017, 22:11

Emma The Mermaid skrev:
Liou skrev:
ajnaM skrev:
Jeg har i øvrigt altid tænkt, at penisser smager sådan lidt hengemt. Som noget, der har ligget lidt for længe i et varmt, blødt og fugtigt miljø. Der går ikke lang tid, før den smager og lugter lidt skarpt. Og så smager sæden af jord og bønnespirer. Mærkelig kombi, I know, men der er et eller andet svovl-agtigt over det... :gruble:


Jeg har altid fået at vide, at der er sindssyg stor variation fra mand til mand, og at det afhænger meget af kosten... hvorfor det ikke efterlader megen tvivl om mine planer, hvis jeg pludselig begynder at køre ananas indenbords i uhæmmede mængder.

Min kæreste fik på et tidspunkt noget antibiotika som gjorde at hans sæd smagte af medicin. Fy faen :D


Aha. That proves it. Kosten har en betydning :-D

eks-Maupassant skrev:Her er der en mulighed kvinder ikke har set, da mænd ikke selv ved hvordan sæd smager så ville kommentarer a la "Sjovt men jeg har lagt mærke til at sød smager mega godt efter at mænd har vasket gulv" blive overvejet og planer ville blive lagt.


Uhm... yeah... nogle af os ved godt hvordan det smager :badr:

Men ellers en fremragende ide. Så meget for kvindesnilde :lol:
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20415
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43828

Re: Sådan smager kvinder...der

Indlægaf paint » 28. jul 2017, 22:27

Lisma skrev:Rygere smager ekstra bittert. Og har de spist fisk lugter hele området af fisk. :tie: :puke:


Kvinder må lade være med at spise fisk, så ;)
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
JustFK
Indlæg: 12
Tilmeldt: 13. dec 2015, 13:50
Kort karma: 3
Likede indlæg: 39

Re: Sådan smager kvinder...der

Indlægaf JustFK » 29. jul 2017, 10:09

Hvis kvinder er i tvivl om, hvordan de smager, er det så ikke bare at smage på det?
1
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Sådan smager kvinder...der

Indlægaf Lurende Peber » 29. jul 2017, 11:14

JustFK skrev:Hvis kvinder er i tvivl om, hvordan de smager, er det så ikke bare at smage på det?

Teknisk set kan de fleste af os vel højest smage på, hvad vi selv udskiller og ikke selve kropsdelen, genetialen, dér :gruble:
2
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
JustFK
Indlæg: 12
Tilmeldt: 13. dec 2015, 13:50
Kort karma: 3
Likede indlæg: 39

Re: Sådan smager kvinder...der

Indlægaf JustFK » 29. jul 2017, 14:00

Lurende Peber skrev:
JustFK skrev:Hvis kvinder er i tvivl om, hvordan de smager, er det så ikke bare at smage på det?

Teknisk set kan de fleste af os vel højest smage på, hvad vi selv udskiller og ikke selve kropsdelen, genetialen, dér :gruble:


Joh, det er måske rigtigt, men er der stor forskel ved kvinder? :gruble:
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Sådan smager kvinder...der

Indlægaf Lurende Peber » 29. jul 2017, 18:23

JustFK skrev:
Lurende Peber skrev:
JustFK skrev:Hvis kvinder er i tvivl om, hvordan de smager, er det så ikke bare at smage på det?

Teknisk set kan de fleste af os vel højest smage på, hvad vi selv udskiller og ikke selve kropsdelen, genetialen, dér :gruble:


Joh, det er måske rigtigt, men er der stor forskel ved kvinder? :gruble:
Det synes jeg.
Men tidspunkt, hygiejne, fødevarer etc har garanteret meget at sige. Hvor meget i forhold til "grundsmagen" ved jeg ikke.
Jeg har så hørt......at Feks aspargesvirkningen på sæds smag er større for nogen kvinder end andre. Ligesom nogen kan lugte moskus, andre kan ikke.
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Oddinary
Indlæg: 573
Tilmeldt: 15. jan 2016, 16:08
Kort karma: 57
Likede indlæg: 679

Re: Sådan smager kvinder...der

Indlægaf Oddinary » 2. aug 2017, 17:23

Liou skrev:
Klummerlig skrev:Intimbarbering øger risikoen for infektion, da der kan komme flere bakterier "op".

Jeg gætter bare på at det kan ændre smagen.


Det skal jeg så ikke kunne udelukke. Jeg har aldrig smagt på en med hår på. Men altså, jeg synes ikke det smager dårligt under alle omstændigheder. En svampe infektion ville sikkert gøre tricket, det er sandt. Men intimbarbering i sig selv er jo ikke = infektion, hvis man ellers holder en anstændig hygiejne.


TMI:

Jeg lugter andeledes med/uden hår på, selvom jeg ikke har haft en infektion. Jeg synes aldrig, jeg når til et punkt, hvor jeg lugter grimt, hvis jeg har hår på. Derimod kan det blive ret kraftigt når jeg ikke har. :genert: Såeh.
0

Tilbage til "Forhold og sex"