Din værste date ever? :D

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf cola » 22. jul 2017, 15:09

Joe skrev:
cola skrev:Jeg har vidst nævnt dem før... der var ham uden tænder... altså han havde charmen til at pille trusserne af enhver kvinde der så ham og snakkede med ham, indtil de så han ingen tænder havde, for det gjorde han næsten med 2 kvinder :-)
Så var der ham uden tænder... ja jeg ved ikke rigtigt hvorfor mænd ikke fortæller den slags, men fra nu af så er et af mine spørgsmål "har du tænder?"
Så var der ham den ung, der vist nok ikke helt forstod hvorfor kvinder 30+ ikke rigtigt syntes at det er fedt at en mand ruller rundt på skateboard... når jeg siger ruller er det fordi havde han været professionel eller kunnet nogle trix, havde det været noget andet, men når alt han kan er hvad jeg vil kunne havde jeg bedre balance, så dur det sku ikke :-) (han inv så også på sunset, burde have anet uråd der)


Måske er det fordi jeg mangler to år og tre måneder, før jeg er 30+, men jeg ville synes det var meget fedt. Også selvom han så var herreringe til det. Jeg gider egentlig slet ikke mænd, der ikke i et eller andet omfang stadig leger.
Men hey, en kvindes skrald er en anden kvindes skat og alt det der. Jeg stod bare af på, at det blev gjort til en generalisering.

Nu er der så også forskel på at lege... altså jeg skal fx heller ikke have en mand der ikke kan finde ud af at ro en båd, eller tage en tur i djurs sommerland eller for dens sags skyld som jeg gjorde i sidste uge med svoger... lege spion i lyttetårnet på Bornholm.
Men... derfra og så til kun at stå på en board.... jeg mener havde han bare kunnet nogle trix som sagt... men hvad hans erfaring stod til var... op ad en rampe og over til den anden side. Det er for mig ikke at lege, overhovedet, selv et barn på 10 ville kede sig.
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Zombie » 22. jul 2017, 18:00

Det var faktisk en fin date, men han kaldte mig konsekvent for sin eks' navn og havde for vane at bruge andres fornavne ofte.

Vores navne er slet ikke ens, til gengæld var vi meget samme type.

Det blev for mærkelig til sidst.
2
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Filipai » 22. jul 2017, 20:00

Jeg har også været den forfærdelige date hvor jeg ævlede om en x-kæreste :genert:

Husker det som om jeg har en del dårlige dates, men kan slet ikke komme i tanke om andet end en episode lige nu.

Havde mødt en pæn nydelig fyr i toget, hvor vi grundet noget sporarbejde sad fast. Han fik mit nummer, og inviterede mig på date. Meningen var jeg skulle hjem til ham, og så skulle vi ud og gå en tur. Han var rimeligt fremme i skoene, og der gik ikke længe for han prøvede at kysse mig. Jeg fik dog rykket til siden, og hans kind fik strejfet min trøje. Da jeg kigger på min hvide bluse, så har den en fin foundation stribe. Havde ikke lige set det komme at gutten jeg var på date med, gik mere op i make-up end jeg gjorde. Og da jeg spurgte vidste han mig de forskellige mixes af foundations han blandede sammen for at få hans nuance.

Det her er små 10 år siden, og altså før det blev mere normalt at alle måtte gå med make-up.
Jeg havde rimeligt svært ved at tolerere det :genert:
6
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Grissebassen » 22. jul 2017, 20:47

Den værste date var ultimativt min første tinderdate. Jeg matchede med en fyr, og kemien var helt vildt god over skrift. Vi skrev meget sammen, inden vi skulle mødes, og den sidste aften før vores date, fortæller han, at han sidder og får et par øl med nogle venner.
Det resulterer så i, at jeg vågner gentagne gange om natten af opkald fra ham, og må sidst slukke min telefon, fordi han bliver ved, selvom jeg ikke tager den. Kl 4 om natten tikker en besked ind, hvor der står "du er dejlig". Allerede der burde jeg nok have aflyst, men vi skulle møde om formiddagen. På daten møder en gut op, der åbentlyst har så mange tømmermænd, at han dårligt kan åbne munden af frygt for, at skulle kaste op. Derudover er han også 5 år ældre end sine billeder og 20 kg tungere. Han siger ikke et ord på hele daten, og jeg får nærmest løbet hjem. Næste dag tikker der beskeder ind om, at han gerne vil ses igen. Jeg svarer pænt nej tak og derefter begynder min telefon at kime konstant.
Jeg har siden lært ikke at give mit nummer til tinderdates, før EFTER jeg har mødt dem!

Og så var der ham for nylig, der egentlig var meget sød, men hvor kemien bare ikke var der. Jeg skrev pænt, at jeg ikke følte for at ses igen, hvortil han svarer, at han er glad for min ærlige udmelding. Han beder mig så om at evaluere daten for ham - ja, han brugte det ord, og da jeg ikke svarer på det, skriver han, om jeg fx ikke vil fortælle, hvordan jeg oplevede et specifikt øjeblik på daten.
5
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Knirkemis » 23. jul 2017, 08:08

cola skrev:Jeg har vidst nævnt dem før... der var ham uden tænder... altså han havde charmen til at pille trusserne af enhver kvinde der så ham og snakkede med ham, indtil de så han ingen tænder havde, for det gjorde han næsten med 2 kvinder :-)
Så var der ham uden tænder... ja jeg ved ikke rigtigt hvorfor mænd ikke fortæller den slags, men fra nu af så er et af mine spørgsmål "har du tænder?"
Så var der ham den ung, der vist nok ikke helt forstod hvorfor kvinder 30+ ikke rigtigt syntes at det er fedt at en mand ruller rundt på skateboard... når jeg siger ruller er det fordi havde han været professionel eller kunnet nogle trix, havde det været noget andet, men når alt han kan er hvad jeg vil kunne havde jeg bedre balance, så dur det sku ikke :-) (han inv så også på sunset, burde have anet uråd der)

2 uden tænder??
3
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf IrmaPigen » 23. jul 2017, 08:43

Filipai skrev:Jeg har også været den forfærdelige date hvor jeg ævlede om en x-kæreste :genert:

Husker det som om jeg har en del dårlige dates, men kan slet ikke komme i tanke om andet end en episode lige nu.

Havde mødt en pæn nydelig fyr i toget, hvor vi grundet noget sporarbejde sad fast. Han fik mit nummer, og inviterede mig på date. Meningen var jeg skulle hjem til ham, og så skulle vi ud og gå en tur. Han var rimeligt fremme i skoene, og der gik ikke længe for han prøvede at kysse mig. Jeg fik dog rykket til siden, og hans kind fik strejfet min trøje. Da jeg kigger på min hvide bluse, så har den en fin foundation stribe. Havde ikke lige set det komme at gutten jeg var på date med, gik mere op i make-up end jeg gjorde. Og da jeg spurgte vidste han mig de forskellige mixes af foundations han blandede sammen for at få hans nuance.

Det her er små 10 år siden, og altså før det blev mere normalt at alle måtte gå med make-up.
Jeg havde rimeligt svært ved at tolerere det :genert:


Tænk, jeg synes ikke det er spor normalt at mænd går med make up/foundation :lol:
4
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf cola » 23. jul 2017, 11:33

Knirkemis skrev:
cola skrev:Jeg har vidst nævnt dem før... der var ham uden tænder... altså han havde charmen til at pille trusserne af enhver kvinde der så ham og snakkede med ham, indtil de så han ingen tænder havde, for det gjorde han næsten med 2 kvinder :-)
Så var der ham uden tænder... ja jeg ved ikke rigtigt hvorfor mænd ikke fortæller den slags, men fra nu af så er et af mine spørgsmål "har du tænder?"
Så var der ham den ung, der vist nok ikke helt forstod hvorfor kvinder 30+ ikke rigtigt syntes at det er fedt at en mand ruller rundt på skateboard... når jeg siger ruller er det fordi havde han været professionel eller kunnet nogle trix, havde det været noget andet, men når alt han kan er hvad jeg vil kunne havde jeg bedre balance, så dur det sku ikke :-) (han inv så også på sunset, burde have anet uråd der)

2 uden tænder??

Ja ok... den ene havde 2 tænder... de sad godt nok ikke ved siden af hinanden, men der var dog tænder, den anden han havde stumper eller spidser af tænder... det så mest af alt ud til at han havde en ondskabsfuld omgang paradentose eller hvad den der sygdom nu hedder der fælder alle dine tænder på no time.
1
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Lalana » 24. jul 2017, 13:57

Jeg kom lige i tanke om endnu en ret sjov date ;)
Det var en 2. date.... første var en kort gåtur og gik helt fint, han virkede sød og normal. Jeg skulle direkte på ferie bagefter så vi sås først 3 uger senere. Det blev dagen efter jeg var kommet hjem fra ferie og prøvede at komme mig over 9 timers tidsforskel, men han ville gerne ses hurtigt, så fint nok.

Jeg var VIRKELIG træt og havde sagt til ham at han gerne måtte komme forbi til en eftermiddagskaffe men at jeg ikke var super frisk. Han kom og var ok sød, jeg var dog træt og hang bare lidt i sofaen og han snakkede og aede mig... vi kyssede også lidt, og det var okay, jeg var ikke blown away men følte mig godt tilpas. Han blev dog virkelig længe, og sådan halvt af høflighed spurgte jeg om han ville spise med - men at det bare blev noget simpelt thai agtigt alt efter hvad mit køleskab lige bød på. Det ville han meget gerne - og her tænker jeg at; hvis man har nogle meget specifikke spisevaner så bør man måske enten foreslå at bestille take away eller sige nej tak :lol:

For det der så skete var at jeg står i køkkenet - spørger om han har noget imod jeg putter kokosmælk i. Njaaaa.... jaaah...neeej, det kan han ikke lige tage stilling til for EGENTLIG spiser han ikke kokosmælk, da han spiser efter sin blodtype og kommer med en hel masse lange historier om dette, og om hvordan han har tabt sig med dit og dat. Fair nok, men allerede der blev jeg bare endnu mere træt af at have tilbudt at lave mad.
Mig: Okay, så jeg skal ikke putte det i?
Ham: jo jo det er fint nok, jeg kan godt spise det bare idag, det er godt nok ikke specielt godt for kroppen, men jeg gør det.
Mig: fint (fortsætter med at lave mad der er dårligt for hans krop)
..lidt efter ..
Mig: vil du have ris til eller bare grøntsager?
Ham: (rynker tydeligt på næsen) Altsååå.. ris?? jah det vil jeg vel
Mig: er der noget galt med ris? (jeg spiser ikke selv ris så det er jeg helt ok med, men hans opførsel var bare sær)
Ham: det er bare... ris er jo sådan noget fattige mennesker spiser ....

:lol: :lol: :lol: :-D :-D - helt ærligt - jeg ved ikke hvordan jeg holdt masken, men ... fattige mennesker??? WTF altså

Ham: laaang forklaring om hvordan det er åsdan noget man kun spiser sidst på måneden når man ikke har råd til andet.
Mig: :nerve: :klap: (alt for høflig til at sige noget)

Han spiste dog risene og opførte sig egentlig ok normalt, bortset fra lidt for meget snak om at han betalte top skat og havde et hugo boss jakkesæt :stoned: Yderst interessant info! Og heldigt nok for mig at jeg jo så havde fundet ham, nu jeg var sådan et fattigt menneske med køkkenet fuldt af ris :-D

Jeg tror godt han fornemmede daten gik ned ad bakke herfra, og på en eller anden måde ændrede han sig bare ret meget og lagde måske de gode manerer på hylden. Han skulle i hvert fald lige forsøge at spørge om han måtte blive og overnatte, hvilket var virkelig malplaceret og jeg afslog ret direkte.

Ham: ok.. men vi har jo kysset, hvad så bare med et handjob ? :nerve:

Det var faktisk så sørgeligt at det var virkelig sjovt :klap: Han gik på et par timer fra at være en jeg egentlig havde synes var ganske sød til at være en jeg bare ikke kunne få ud hurtigt nok

Jeg svarede ikke men kiggede bare på ham, og så fattede han godt at han nok skulle til at hjem. Da han var gået tømte jeg en halv flaske vin og slettede tinder :-D
44
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Ado » 24. jul 2017, 16:00

Det må være ham, der steg ud af toget med en giga buket roser. Ham, som havde fortalt sin mor om mig, inden vi havde mødt hinanden. Ham, der havde brugt mit profilbillede (som var i meget lave pixels) som baggrund på sit skrivebord. Ham, der havde tabt sig 800 kg., men stadig gik i sine gamle bukser, hvor bæltet var spændt helt ind og hvor stoffet i bukserne derfor posede groteks meget under bæltestedet. Ham, der græd og fortalte om sin folkeskoletid og mobning. Ham, der havde en pik, som jeg ikke måtte røre. Men ham, som takkede for dejlig sex, selv om han beholdt boxerne på. Ham, som jeg til sidst drak fuld, fordi jeg ikke kunne holde det ud. Ham, der om morgenen lavede 200 mavebøjninger, fordi jeg havde serveret pizza. Ham, der klappede sig selv i skrævet og sagde: "Der er ingen, der nogensinde har kunnet lide den".

Jeg har ondt af ham.
14
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Seraphina
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. jan 2016, 19:50
Kort karma: 44
Likede indlæg: 568

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Seraphina » 24. jul 2017, 16:23

:ad!:
Ado skrev:Det må være ham, der steg ud af toget med en giga buket roser. Ham, som havde fortalt sin mor om mig, inden vi havde mødt hinanden. Ham, der havde brugt mit profilbillede (som var i meget lave pixels) som baggrund på sit skrivebord. Ham, der havde tabt sig 800 kg., men stadig gik i sine gamle bukser, hvor bæltet var spændt helt ind og hvor stoffet i bukserne derfor posede groteks meget under bæltestedet. Ham, der græd og fortalte om sin folkeskoletid og mobning. Ham, der havde en pik, som jeg ikke måtte røre. Men ham, som takkede for dejlig sex, selv om han beholdt boxerne på. Ham, som jeg til sidst drak fuld, fordi jeg ikke kunne holde det ud. Ham, der om morgenen lavede 200 mavebøjninger, fordi jeg havde serveret pizza. Ham, der klappede sig selv i skrævet og sagde: "Der er ingen, der nogensinde har kunnet lide den".

Jeg har ondt af ham.


Er det den samme person??? :ad!:
10
Brugeravatar
Seraphina
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. jan 2016, 19:50
Kort karma: 44
Likede indlæg: 568

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Seraphina » 24. jul 2017, 16:36

Har haft er par mindre heldige dates, bl.a. en fyr der hørte meget dårligt - han var nærmest døv. Han foreslog at jeg valgte kaffestedet, men advarede mig om den dårlige hørelse, så jeg tænkte mig om og valgte et sted med god akustik - troede jeg. Høj musik gjorde at det meste af daten foregik ved at jeg snakkede og han sagde "hvad?"

Den værste/ mest mærkelige date derimod var en fyr, jeg havde mødt i byen. Vi mødtes igen hjemme hos ham, og da der var gået ti minutter havde han både plapret om at det var politikernes skyld, at han ikke kunne finde et job OG vist mig retspapirerne fra en retssag, hvor han skulle vidne, da han var blevet udsat for vold. Hans lejlighed var kæmpestor, men ret tom, bortset fra væggene som var fyldt med grim kunst - alt sammen malet af hans mor.
Ret kikset sex (jeg fatter i dag ikke at det nåede så langt) resulterede i at han gjorde noget, der gjorde virkelig ondt, og jeg begyndte at tude af smerte (og måske lidt selvhad :lol2: ) Det var ikke meningen, at det skulle gøre ondt, men han kunne i det mindste have trøstet mig - he didn't :nej:
3
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Knirkemis » 24. jul 2017, 16:39

Ado skrev:Det må være ham, der steg ud af toget med en giga buket roser. Ham, som havde fortalt sin mor om mig, inden vi havde mødt hinanden. Ham, der havde brugt mit profilbillede (som var i meget lave pixels) som baggrund på sit skrivebord. Ham, der havde tabt sig 800 kg., men stadig gik i sine gamle bukser, hvor bæltet var spændt helt ind og hvor stoffet i bukserne derfor posede groteks meget under bæltestedet. Ham, der græd og fortalte om sin folkeskoletid og mobning. Ham, der havde en pik, som jeg ikke måtte røre. Men ham, som takkede for dejlig sex, selv om han beholdt boxerne på. Ham, som jeg til sidst drak fuld, fordi jeg ikke kunne holde det ud. Ham, der om morgenen lavede 200 mavebøjninger, fordi jeg havde serveret pizza. Ham, der klappede sig selv i skrævet og sagde: "Der er ingen, der nogensinde har kunnet lide den".

Jeg har ondt af ham.

Det har jeg også, efter at have læst det her. Stakkels menneske :(
9
Mirabella
Indlæg: 254
Tilmeldt: 2. nov 2016, 20:30
Kort karma: 18
Likede indlæg: 183

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Mirabella » 24. jul 2017, 18:13

En fra Dating.dk

Daten var jævn dårlig, vi havde intet til fælles, han var virkelig en uintelligent brian-type. Et par dage efter daten, skrev han til mig, om han ikke nok måtte låne 10.000kr til en advokat, da hans eks nægtede ham at se sin søn efter at han var kommet ud af fængslet....


Har også været på date med en anden slimet fyr, hvor han tog mig med ud i hans kolonihave - Ingen kemi, klam type (burde have lært at skride i stedet for at være høflig og ikke stoppe daten) han havde åbenbart listet mig som S i hans mobil - for hans kone! (moderen til deres lille 1årige søn) syntes det var underligt og ringede efterfølgende til mig.

Og så var der selvfølgelig ham den usikre, der var blevet så glad da en gammel dame sagde, at vi var et kønt par, senere på daten begyndte han så at græde, fordi hans bror som han var nært knyttet til var blevet idømt fængselsdom for røveri. Han græd også da jeg ikke ville være hans kæreste, for hvorfor tog jeg dog på date med ham, hvis vi ikke skulle være kærester.

Og så var der ham der havde fortalt alle i cafeen, inden jeg kom, at han ventede på sin blind-date, efterfølgende underholdte han mig med sin dårlige barndom, og hvordan han i 4år havde været besat af konspirationsteorierne omkring 11.september 2001 i New York

Min kæreste kan få meget goodwill for hans dårlige sider - når jeg husker på hvad der findes af oplevelser derude i singlelivet :D
10
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 25. jul 2017, 02:48

Ado skrev:Det må være ham, der steg ud af toget med en giga buket roser. Ham, som havde fortalt sin mor om mig, inden vi havde mødt hinanden. Ham, der havde brugt mit profilbillede (som var i meget lave pixels) som baggrund på sit skrivebord. Ham, der havde tabt sig 800 kg., men stadig gik i sine gamle bukser, hvor bæltet var spændt helt ind og hvor stoffet i bukserne derfor posede groteks meget under bæltestedet. Ham, der græd og fortalte om sin folkeskoletid og mobning. Ham, der havde en pik, som jeg ikke måtte røre. Men ham, som takkede for dejlig sex, selv om han beholdt boxerne på. Ham, som jeg til sidst drak fuld, fordi jeg ikke kunne holde det ud. Ham, der om morgenen lavede 200 mavebøjninger, fordi jeg havde serveret pizza. Ham, der klappede sig selv i skrævet og sagde: "Der er ingen, der nogensinde har kunnet lide den".

Jeg har ondt af ham.
Du får dog alligevel en medalje af første klasse. For ihærdighed over og udover hvad der kan forventes af en date. Specielt da du gik videre fra grotesk posede bukser og hulkende folkeskole - til sex.

Billede
6
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55651
Kontakt:

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Ado » 25. jul 2017, 05:15

Vlad Kalashnikov skrev:
Ado skrev:Det må være ham, der steg ud af toget med en giga buket roser. Ham, som havde fortalt sin mor om mig, inden vi havde mødt hinanden. Ham, der havde brugt mit profilbillede (som var i meget lave pixels) som baggrund på sit skrivebord. Ham, der havde tabt sig 800 kg., men stadig gik i sine gamle bukser, hvor bæltet var spændt helt ind og hvor stoffet i bukserne derfor posede groteks meget under bæltestedet. Ham, der græd og fortalte om sin folkeskoletid og mobning. Ham, der havde en pik, som jeg ikke måtte røre. Men ham, som takkede for dejlig sex, selv om han beholdt boxerne på. Ham, som jeg til sidst drak fuld, fordi jeg ikke kunne holde det ud. Ham, der om morgenen lavede 200 mavebøjninger, fordi jeg havde serveret pizza. Ham, der klappede sig selv i skrævet og sagde: "Der er ingen, der nogensinde har kunnet lide den".

Jeg har ondt af ham.
Du får dog alligevel en medalje af første klasse. For ihærdighed over og udover hvad der kan forventes af en date. Specielt da du gik videre fra grotesk posede bukser og hulkende folkeskole - til sex.

Billede

Noget skulle jeg da forsøge at få ud af det. :ninja:
1
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Forhold og sex"