Din værste date ever? :D

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55657
Kontakt:

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Ado » 25. jul 2017, 05:18

Seraphina skrev::ad!:
Ado skrev:Det må være ham, der steg ud af toget med en giga buket roser. Ham, som havde fortalt sin mor om mig, inden vi havde mødt hinanden. Ham, der havde brugt mit profilbillede (som var i meget lave pixels) som baggrund på sit skrivebord. Ham, der havde tabt sig 800 kg., men stadig gik i sine gamle bukser, hvor bæltet var spændt helt ind og hvor stoffet i bukserne derfor posede groteks meget under bæltestedet. Ham, der græd og fortalte om sin folkeskoletid og mobning. Ham, der havde en pik, som jeg ikke måtte røre. Men ham, som takkede for dejlig sex, selv om han beholdt boxerne på. Ham, som jeg til sidst drak fuld, fordi jeg ikke kunne holde det ud. Ham, der om morgenen lavede 200 mavebøjninger, fordi jeg havde serveret pizza. Ham, der klappede sig selv i skrævet og sagde: "Der er ingen, der nogensinde har kunnet lide den".

Jeg har ondt af ham.


Er det den samme person??? :ad!:

Ja da. :D

Men jeg fik lidt ondt af ham. Han var yderst belastende. Men et dårligt menneske var han ikke. Bare anstrengende.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Seraphina
Indlæg: 223
Tilmeldt: 6. jan 2016, 19:50
Kort karma: 44
Likede indlæg: 568

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Seraphina » 25. jul 2017, 07:07

Ado skrev:
Seraphina skrev::ad!:
Ado skrev:Det må være ham, der steg ud af toget med en giga buket roser. Ham, som havde fortalt sin mor om mig, inden vi havde mødt hinanden. Ham, der havde brugt mit profilbillede (som var i meget lave pixels) som baggrund på sit skrivebord. Ham, der havde tabt sig 800 kg., men stadig gik i sine gamle bukser, hvor bæltet var spændt helt ind og hvor stoffet i bukserne derfor posede groteks meget under bæltestedet. Ham, der græd og fortalte om sin folkeskoletid og mobning. Ham, der havde en pik, som jeg ikke måtte røre. Men ham, som takkede for dejlig sex, selv om han beholdt boxerne på. Ham, som jeg til sidst drak fuld, fordi jeg ikke kunne holde det ud. Ham, der om morgenen lavede 200 mavebøjninger, fordi jeg havde serveret pizza. Ham, der klappede sig selv i skrævet og sagde: "Der er ingen, der nogensinde har kunnet lide den".

Jeg har ondt af ham.


Er det den samme person??? :ad!:

Ja da. :D

Men jeg fik lidt ondt af ham. Han var yderst belastende. Men et dårligt menneske var han ikke. Bare anstrengende.


Jeg læste din beretning og tænkte, at du havde da godt nok været ude for mange mærkelige mænd - indtil det gik op for mig, at det måske var den samme.
Stakkels mand, ja...
2
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Skralde » 25. jul 2017, 07:22

Det mærkeligste jeg har oplevet, har nok været ham der havde en Fleshlight stående fremme til frit skue.
Han tilbød i øvrigt at vise mig hvordan man brugte den.
23
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Skralde » 25. jul 2017, 07:23

.
Senest rettet af Skralde 25. jul 2017, 07:43, rettet i alt 2 gange.
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Miss_no_More » 25. jul 2017, 07:25

Skralde skrev:Det mærkeligste jeg har oplevet, har nok været ham der havde en Fleshlight stående fremme til frit skue.
Han tilbød i øvrigt at vise mig hvordan man brugte den.


:ad!: Nooo!
0
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Skralde » 25. jul 2017, 07:41

Miss_no_More skrev:
Skralde skrev:Det mærkeligste jeg har oplevet, har nok været ham der havde en Fleshlight stående fremme til frit skue.
Han tilbød i øvrigt at vise mig hvordan man brugte den.


:ad!: Nooo!


Jo sgu! Det mærkeligste var dog nok at han hverken blev flov eller andet da jeg opdagede den - han reagerede mest af alt som om at det var det mest normale at have stående :gruble:
2
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
lifeofgreen
Indlæg: 42
Tilmeldt: 22. mar 2017, 21:24
Kort karma: 3
Likede indlæg: 59

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf lifeofgreen » 9. aug 2017, 20:46

Jeg har ikke været på ret mange dates. Så den værste jeg kan komme i tanke om, var med en fyr, som jeg kun kendte i kraft af mit arbejde. Jeg arbejdede i en kaffebar, hvor han tit kom ind og købte noget at drikke. Efter at have sendt hinanden lange blikke i nogle uger, kom han en dag og bad om mit nummer. Jeg gav det til ham og efter nogle dage tog vi så på date. Fra vi satte os, til vi gik (i hver sin retning), havde vi intet at sige til hinanden. Vi anede ikke, hvad vi skulle snakke om. Så efter lidt tid kiggede vi begge på uret og sagde: 'Nå, men øh... jeg skal også videre.'
2
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Daine » 9. aug 2017, 21:02

Skralde skrev:
Miss_no_More skrev:
Skralde skrev:Det mærkeligste jeg har oplevet, har nok været ham der havde en Fleshlight stående fremme til frit skue.
Han tilbød i øvrigt at vise mig hvordan man brugte den.


:ad!: Nooo!


Jo sgu! Det mærkeligste var dog nok at han hverken blev flov eller andet da jeg opdagede den - han reagerede mest af alt som om at det var det mest normale at have stående :gruble:

Det måtte jeg lige Google og jeg kan kun tilslutte mig:

:ad!: Nooo! ... og så lige også: :tie: :træt3: :gisp:

*meget uskyldig Daine er rystet i sin grundvold*
8
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29991

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Wizzze » 9. aug 2017, 21:54

Jeg har helt klart levet et for kedeligt liv, tænk hvad man kunne være sluppet afsted med :gruble:
:8: :-D
8
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Trommedreng
Indlæg: 276
Tilmeldt: 13. jan 2016, 14:15
Kort karma: 34
Geografisk sted: Teheranistan
Likede indlæg: 390

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Trommedreng » 11. aug 2017, 08:50

Fed tråd. Fede beretninger.

Nyeste afsnit af Game of Thrones kommer først mandag morgen. Jeg er heller ikke sensibel nok for tiden til at se Moonlight, og så jeg har lånt min PlayStation 4 ud.

Jeg vil gerne læse flere fede beretninger om jeres værste dates.
2
I would have written you a shorter letter, but I did not have the time.
Hvalpertineren
Indlæg: 10
Tilmeldt: 7. maj 2016, 06:14
Kort karma: 0
Likede indlæg: 30

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Hvalpertineren » 13. aug 2017, 17:11

Trommedreng skrev:Fed tråd. Fede beretninger.

Nyeste afsnit af Game of Thrones kommer først mandag morgen. Jeg er heller ikke sensibel nok for tiden til at se Moonlight, og så jeg har lånt min PlayStation 4 ud.

Jeg vil gerne læse flere fede beretninger om jeres værste dates.



Du kunne eventuelt selv byde ind, hvis du gerne vil læse? Og din lange opremsning af, at alle andre underholdningskilder er udtømt er ikke motiverende for, at folk skriver i tråden. Du er faktisk ikke så fed at høre på, som du selv tror
8
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf DenBlødeJyde » 14. aug 2017, 09:33

Jeg tror det var den date, der ikke blev til noget...

Jeg havde skrevet med en fyr på Tinder - og var herefter rykket over på Messenger. Vi bor i hhv. Esbjerg og Kolding. Ikke vildt langt fra hinanden, men heller ikke lige om hjørnet.
Vi havde så aftalt en dag hvor vi skulle mødes. En aften, hvor jeg skulle besøge ham.
Han havde sendt en adresse, og da jeg slog den op på streetview (gør jeg som regel, så jeg kan se, hvor jeg kan parkere osv.) dukkede der et hus op, og han havde fortalt han boede i lejlighed. Allerede der burde jeg have lugtet lunten.
Nå, men jeg tager afsted, finder adressen der stadig ikke giver mening. Parkerer ved nogle lejlighedskomplekser og forsøger så at skrive til ham. Intet svar - forsøger at ringe over Messenger, igen intet svar.
Efter 45 minutter kører jeg så fra Kolding og tilbage til Esbjerg...... :boo: Kort efter blev jeg så blokeret.
3
Brugeravatar
lifeofgreen
Indlæg: 42
Tilmeldt: 22. mar 2017, 21:24
Kort karma: 3
Likede indlæg: 59

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf lifeofgreen » 14. aug 2017, 17:39

DenBlødeJyde skrev:Jeg tror det var den date, der ikke blev til noget...

Jeg havde skrevet med en fyr på Tinder - og var herefter rykket over på Messenger. Vi bor i hhv. Esbjerg og Kolding. Ikke vildt langt fra hinanden, men heller ikke lige om hjørnet.
Vi havde så aftalt en dag hvor vi skulle mødes. En aften, hvor jeg skulle besøge ham.
Han havde sendt en adresse, og da jeg slog den op på streetview (gør jeg som regel, så jeg kan se, hvor jeg kan parkere osv.) dukkede der et hus op, og han havde fortalt han boede i lejlighed. Allerede der burde jeg have lugtet lunten.
Nå, men jeg tager afsted, finder adressen der stadig ikke giver mening. Parkerer ved nogle lejlighedskomplekser og forsøger så at skrive til ham. Intet svar - forsøger at ringe over Messenger, igen intet svar.
Efter 45 minutter kører jeg så fra Kolding og tilbage til Esbjerg...... :boo: Kort efter blev jeg så blokeret.


Hvad sker der i hovedet på sådan en fyr? Får han et kick ud af at vide, at du er på vej, velvidende at han ikke er der?
2
Brugeravatar
Trommedreng
Indlæg: 276
Tilmeldt: 13. jan 2016, 14:15
Kort karma: 34
Geografisk sted: Teheranistan
Likede indlæg: 390

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Trommedreng » 15. aug 2017, 05:36

Hvalpertineren skrev:
Trommedreng skrev:Fed tråd. Fede beretninger.

Nyeste afsnit af Game of Thrones kommer først mandag morgen. Jeg er heller ikke sensibel nok for tiden til at se Moonlight, og så jeg har lånt min PlayStation 4 ud.

Jeg vil gerne læse flere fede beretninger om jeres værste dates.



Du kunne eventuelt selv byde ind, hvis du gerne vil læse? Og din lange opremsning af, at alle andre underholdningskilder er udtømt er ikke motiverende for, at folk skriver i tråden. Du er faktisk ikke så fed at høre på, som du selv tror


Sikke mange følelser, tanker og handlinger, du kan påtage dig fra andre, hva'? Du misforstod da vist også mit indlæg fuldstændigt. Det var lidt ærgerligt. :kys:

Nå, men ved du, hvad jeg tror? At du umiddelbart virker sød og fornøjet og som typen, der har helt styr på at skrive fede ting. :)
6
I would have written you a shorter letter, but I did not have the time.
Brugeravatar
Minjamus
Indlæg: 35
Tilmeldt: 29. sep 2015, 07:06
Kort karma: 3
Likede indlæg: 50

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Minjamus » 15. aug 2017, 07:34

Jeg har igennem årene haft min andel af dates, og her imellem har der da også været nogle mærkelige. Den der tager prisen, var dog ham, hvor vi havde skrevet lidt sammen på en aktivitetsside for singler med børn, og da han havde brækket benet, var det meget naturligt, at jeg tog hjem til ham. Han ville så bestille pizza til os.

Da jeg kom, startede vi med en rundvisning i hans hus, hvor han henviste meget kraftigt til, at han gerne så mig inde i soveværelset senere på aftenen. Det kom så ikke til at ske, for inden vi nåede at få bestilt en pizza, havde han allerede fortalt helt ned i detaljer, hvordan hans eks havde været ham utro, og oven i købet også hvad de havde lavet (noget med analsex og bondage). :forvirret:

Derefter græd han længe over den ene datter, han havde mistet til kræft og fortalte igen i detaljer alt, hvad lægerne havde sagt, og jeg fik et meget grundigt referat af hele forløbet. Det var jo også en forfærdelig historie, men måske ikke noget man deler på første date. Mest af alt tror jeg bare, han ville have én at læsse af på. :ticks:

Jeg var ved at dø af sult, inden pizzaen kom, og jeg var ikke lige tilbøjelig til at gentage succesen. Der var lidt for mange issues, som han manglede at deale med. :sarkasme:
4
“But I don't give up; I forget why not.”

Tilbage til "Forhold og sex"