Din værste date ever? :D

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Fuck.exe
Indlæg: 579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 21:53
Kort karma: 171
Likede indlæg: 2023

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Fuck.exe » 18. jul 2017, 11:25

Jeg skulle på date med en fyr da jeg var i starten af mine 20ere, og da han boede ude på bøh-landet (og ikke havde bil), var det oplagt at jeg samlede ham op i min. Da jeg ankom, og spurgte om han var klar til at køre, spurgte han om vi ikke bare skulle blive hos ham og hænge ud. Så det gjorde vi. Eller... Jeg hængte ud, han sad foran sin computer og spillede World og Warcraft :stoned:
17
Gulvaber er også mennesker.
JoyNips
Indlæg: 12051
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf JoyNips » 18. jul 2017, 12:38

Jeg boede i Schweiz og blev passet op af en italiensk fyr som spurgte om vej. Jeg forklarede ham hvor han skulle hen og han sagde så, at det vidste han egentlig godt, han skulle bare bruge en undskyldning for at tale med mig. Ok, initiativ skal belønnes, vi udvekslede numre og aftalte at mødes om aftenen. Han hentede mig i den lille by, jeg boede i ca 20 km udenfor Zürich og så kørte han i retning VÆK fra Zürich. Liiiidt spooky, nabobyen i retning af Zürich var såmænd halvstor og med flere steder, vi kunne have fået en kop kaffe eller øl eller hvadend.
Nå, vi lander i enelleranden lillebitte by i nabo-kantonen og går ind et sted og får en kop kaffe. Belejligt nok har han glemt sin pung i bilen, men jeg er jo en moderne kvinde der ikke hænger mig i kønsroller og -regler, så no probs. Samtalen er lidt træg og jeg skal op og arbejde dagen efter, så efter en enkelt kop kører vi tilbage igen.
Da han sætter mig af spørger han om han må kysse mig. Temmelig meget nej tak. Jamen han er så varmblodig, han er jo italiener! (indsæt selv Andrea fra Den Eneste Ene-accent hér) Jow-Joe, jeg er skandinav og kold i røven... så jeg siger pænt farvel og smutter.
Jeg går lige gennem stalden og siger godnat til mine heste (MED mulekys, selvfølgelig) og da jeg inde i huset hiver telefonen frem har han guddødeme sendt mig en sms hvor der står "ich liebe dich". :lol:
Jeg svarede ikke.
Jeg hørte aldrig fra ham igen.

Hans varmblodede italienske kærlighed til mig var vist kortvarig...
14
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Planten » 18. jul 2017, 21:29

Øv jeg ville næsten ønske, jeg havde nogle dårlige dates at skrive om. Men de værste af mine, har bare været kedelige....
1
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 19. jul 2017, 06:24

Var sammen med en. Date var engeligt ok, men hun var lidt tyk som hun ikke havde skrevet, så det blev ikke til mere. Men efterfølgende skrev hun til mig i flere måneder.

En anden havde sagt hun var midt i 20erne da jeg mødte hende, men det viste sig så hun lige var fyldt 19. Havde ellers bestilt bord på en fancy restaurant, men så tog vi på Lucky Burgers i mall'en, købte frits og så et scary movie i stedet. Hendes mor ringede midt i filmen og sagde hun skulle hjem. Det var lidt meh, men ok sjovt. Ikke så værst, blev ikke til mere men snakker stadig med hende en gang imellem.
2
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Anne Droid » 19. jul 2017, 07:01

Jeg var på date med en jeg havde skrevet med på en datingside. Han syntes vi lød som et godt match og ville gerne møde mig. Vi aftalte at tage ud at spise og han kunne ikke finde ud af hvor det skulle være, så jeg valgte et italiensk spisested med yderst rimelige priser og god mad.
Da vi mødtes, stod han og røg - på hans profil stod der ikkeryger og på min stod der at jeg er allergiker
Han var kræsen og kunne ikke tåle hvidløg eller krydret mad - på min profil stod der en del om gode madoplevelser.
Han var far på fuld tid og det lød som om han egentlig bare ville finde en til at holde styr på hans hus og børn - på hans profil stod der han var delefar (børnene havde ikke set deres mor i 3 år) og på min profil stod der at jeg i den grad mangler husmor-genet.

Det blev kun til den ene, ikke ret lange date. Jeg syntes ikke vi passede sammen og det gjorde han.
7
Klimatosse
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Honningprut » 19. jul 2017, 08:19

Jeg har 2.

1. Den seneste var med en gut, som jeg VIRKELIG var vild med. Vi har begge børn, så vi kunne ikke ses så tit. Han inviterede mig på vores første rigtige date en torsdag aften.

Vi var begge skide nervøse, så det blev til halvkvalt small talk i køkkenet, mens han lavede mad. Han drak cirka halvanden flaske rødvin, mens han lavede mad, fordi han var så nervøs. Så han var halv fuld under hele daten.

På et tidspunkt skal jeg på toilettet og han afbryder og siger, at han lige skal vise mig hvordan jeg bruger toilettet for det er gået i stykker og kan ikke trække ud. I stedet skulle jeg fylde vand ned i toilettet og derefter trække ud (meget bøvlet og mærkelig måde) og jeg ende med at holde mig, fordi jeg synes det var så pinligt.

Efterfølgende faldt vi begge i søvn på hans sofa til en eller anden virkelig dårlig film. Hvilket resulterede i at jeg måtte sove hos ham.

Det hele var lidt mislykkes - vi datede nogle måneder efterfølgende. Han var en rigtig go' fyr.

____________________

2. For efterhånden nogle år siden var jeg på pause med min ekskæreste, og jeg mødte en fyr på Netdating. Han var ikke rigtig min type, men han spurgte mig på date og jeg sagde "Ja-tak". Da jeg kom op til ham skulle vi ud og handle, han var typen der ikke spiste andet end salat og kylling, så det købte vi. Han snakkede utrolig meget om sin ekskæreste gennem hele daten, og da jeg følte at han havde snakket ørerne af mig længe nok, sagde jeg at jeg desværre var nødt til at gå.

Efterfølgende sendte han mig en sms (det var før Snap) med et billede af hans pik, hvor han skrev hvor meget han havde lyst til at se mig igen.

___________

Godt nok. Jeg har 3.

Sidste sommer mødte jeg med en fyr, jeg havde mødt på Tinder. Vi havde skrevet og snappet lidt sammen, og han virkede umiddelbart som en rigtig sød og flot mand.

Da jeg stiger af bussen, kan jeg med det samme se at denne her fyr har nogle gode vinkler på billeder, for han ligner SLET IKKE billederne. OVERHOVEDET! Vi kører så ud og får en is, hvor han gentagende gange forsøger at tage mig på låret og holde mig i hånden, hvilket jeg slet ikke var interesseret. Han havde i sine beskeder virket sådan relativt intelligent, hvilket han ikke var ! Han snakkede udelukkende om fisse og sex, og om hvordan hans ekskæreste ikke ville have sex med ham.

Jeg lavede:"Jeg er desværre nødt til at tage bussen hjem igen - NU!".
3
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Ficus » 19. jul 2017, 11:28

Jeg havde en kæreste fra jeg gik i folkeskole, til jeg var i starten af 20'erne, så havde aldrig rigtig datet. Men da jeg var 19-20, holdt mig og ham kæresten en pause på en måneds tid, hvor jeg så synes jeg skulle prøve noget nyt.

Havde en kollega, han har nok været i slut 20'erne, som altid flirtede med mig på mit studiejob. Havde altid ignoreret ham og hans kommentarer, for havde jo en kæreste, men NU skulle det være. Var vant til at mig og kæresten spiste rimelig god mad, særligt i forhold til vores alder og ham her pralede altid med at være sådan en der spiste fin og lækker mad, så jeg glædede mig selvfølgelig virkelig meget.

Så da jeg mødte op på Jensens Bøfhus.... lad os bare sige at jeg var pænt skuffet. Der var ikke noget med forret, så direkte til bøf, hvor han lidt indikerede at det var den billigste mulighed der skulle bestilles, så det gjorde jeg. Og heller ingen dessert. Vi snakkede ikke om andet end arbejdet og han pralede stadig med hans fancy livsstil :rulle: På et tidspunkt fanger han min hånd oppe på bordet, så resten af tiden sad han med sin klamme hånd og holdt fast i min. Alt for akavet, når jeg ligesom prøvede at trække min hånd til mig igen. I mens vi sidder der og holder i hånden, siger han så "du spiser egentlig ret grimt" :jule: er jo heller ikke vildt nemt, når du har taget min ene hånd til fange!

Da vi skulle betale, prøvede jeg at betale min del, men han annoncerede højlydt, så alle andre kunne høre det, at den skulle han nok klare. Fint nok, var jo begyndt at se lyset for enden af date-tunnellen og håbede at slippe.

Vi kom udenfor og han tog fat i min hånd igen og begyndte at gå mod Palads. Prøvede at sige at jeg også skulle nå et tog, men vi skulle jo se en film! Det havde han bare ikke lige sagt var en del af planen. Vi kom over i Palads og der var en time til filmen kørte, så han besluttede at vi skulle til Fisketorvet i stedet, der gik den efter 30 min eller sådan noget. Han ville ikke tage taxa, det var for dyrt, men det synes han også at toget var, så det endte med at jeg betalte hans togbillet til 2 stop. Da vi så kom hen i biografen og skulle have billetter siger han -igen - højlydt at han nok skal klare betalingen og får på en måde flettet ind at jeg jo også var på SU eller noget i den stil. Og det samme inde i kiosken ved popcornene.

Under filmen holder han igen min hånd fanget og jeg prøvede ihærdigt at sidde så langt væk fra ham, som jeg kunne komme i mit sæde. I det mindste behøvede vi ikke snakke. Da den slutter og vi kommer ud, spørger han om jeg ikke vil med hjem, nu det var blevet så sent, men det skulle jeg på INGEN måde. Han fulgte mig hen til stationen, giver mig et akavet kram i et forsøg på at kysse. Og står så med mig i armene og siger "forresten, tror din andel bliver 350 kr (eller noget i den stil), tager du lige dem med på arbejde næste gang?"


Tog toget direkte hjem til ham jeg holdt pause fra/med og i en blanding af gråd og grin fortalte ham om daten og så besluttede vi at det var åndssvagt med den pause og var sammen igen. Det skulle jeg så aldrig have gået tilbage til, men det er en hel anden historie :cool:
29
fisken80
Indlæg: 22067
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52045

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf fisken80 » 19. jul 2017, 11:56

Ficus skrev:Jeg havde en kæreste fra jeg gik i folkeskole, til jeg var i starten af 20'erne, så havde aldrig rigtig datet. Men da jeg var 19-20, holdt mig og ham kæresten en pause på en måneds tid, hvor jeg så synes jeg skulle prøve noget nyt.

Havde en kollega, han har nok været i slut 20'erne, som altid flirtede med mig på mit studiejob. Havde altid ignoreret ham og hans kommentarer, for havde jo en kæreste, men NU skulle det være. Var vant til at mig og kæresten spiste rimelig god mad, særligt i forhold til vores alder og ham her pralede altid med at være sådan en der spiste fin og lækker mad, så jeg glædede mig selvfølgelig virkelig meget.

Så da jeg mødte op på Jensens Bøfhus.... lad os bare sige at jeg var pænt skuffet. Der var ikke noget med forret, så direkte til bøf, hvor han lidt indikerede at det var den billigste mulighed der skulle bestilles, så det gjorde jeg. Og heller ingen dessert. Vi snakkede ikke om andet end arbejdet og han pralede stadig med hans fancy livsstil :rulle: På et tidspunkt fanger han min hånd oppe på bordet, så resten af tiden sad han med sin klamme hånd og holdt fast i min. Alt for akavet, når jeg ligesom prøvede at trække min hånd til mig igen. I mens vi sidder der og holder i hånden, siger han så "du spiser egentlig ret grimt" :jule: er jo heller ikke vildt nemt, når du har taget min ene hånd til fange!

Da vi skulle betale, prøvede jeg at betale min del, men han annoncerede højlydt, så alle andre kunne høre det, at den skulle han nok klare. Fint nok, var jo begyndt at se lyset for enden af date-tunnellen og håbede at slippe.

Vi kom udenfor og han tog fat i min hånd igen og begyndte at gå mod Palads. Prøvede at sige at jeg også skulle nå et tog, men vi skulle jo se en film! Det havde han bare ikke lige sagt var en del af planen. Vi kom over i Palads og der var en time til filmen kørte, så han besluttede at vi skulle til Fisketorvet i stedet, der gik den efter 30 min eller sådan noget. Han ville ikke tage taxa, det var for dyrt, men det synes han også at toget var, så det endte med at jeg betalte hans togbillet til 2 stop. Da vi så kom hen i biografen og skulle have billetter siger han -igen - højlydt at han nok skal klare betalingen og får på en måde flettet ind at jeg jo også var på SU eller noget i den stil. Og det samme inde i kiosken ved popcornene.

Under filmen holder han igen min hånd fanget og jeg prøvede ihærdigt at sidde så langt væk fra ham, som jeg kunne komme i mit sæde. I det mindste behøvede vi ikke snakke. Da den slutter og vi kommer ud, spørger han om jeg ikke vil med hjem, nu det var blevet så sent, men det skulle jeg på INGEN måde. Han fulgte mig hen til stationen, giver mig et akavet kram i et forsøg på at kysse. Og står så med mig i armene og siger "forresten, tror din andel bliver 350 kr (eller noget i den stil), tager du lige dem med på arbejde næste gang?"


Tog toget direkte hjem til ham jeg holdt pause fra/med og i en blanding af gråd og grin fortalte ham om daten og så besluttede vi at det var åndssvagt med den pause og var sammen igen. Det skulle jeg så aldrig have gået tilbage til, men det er en hel anden historie :cool:


:lol: shit hvor er det tragikomisk at han undervejs højlydt proklamerer, at han nok skal betale og så ender med at kræve penge alligevel. Gad vide om han også havde gjort det, hvis du var taget med ham hjem...
Jeg håber ikke du nogensinde gav ham de penge.
8
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Ficus » 19. jul 2017, 13:44

fisken80 skrev: :lol: shit hvor er det tragikomisk at han undervejs højlydt proklamerer, at han nok skal betale og så ender med at kræve penge alligevel. Gad vide om han også havde gjort det, hvis du var taget med ham hjem...
Jeg håber ikke du nogensinde gav ham de penge.


Han var så speciel, tror bare ikke rigtig jeg så det før daten. Muligvis fordi han var ret pæn :genert:

Men jo, er ret høflig, så betalte selvfølgelig min andel :lol: Og det var også akavet, eftersom at han opsøgte mig på arbejdet, 4 minutter efter jeg var mødt ind og spurgte foran andre kollegaer. Det hørte jeg alligevel lidt for i nogen tid efter.

Da han inviterede mig ud på en ny date, måtte jeg jo desværre takke nej, fordi jeg havde fundet sammen med min kæreste igen :-D
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9823
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Spjaerten » 19. jul 2017, 13:49

Jeg har så mange jeg kunne udgive en bog :lol:
3
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Persnikedy » 19. jul 2017, 14:40

Ficus skrev:
fisken80 skrev: :lol: shit hvor er det tragikomisk at han undervejs højlydt proklamerer, at han nok skal betale og så ender med at kræve penge alligevel. Gad vide om han også havde gjort det, hvis du var taget med ham hjem...
Jeg håber ikke du nogensinde gav ham de penge.


Han var så speciel, tror bare ikke rigtig jeg så det før daten. Muligvis fordi han var ret pæn :genert:

Men jo, er ret høflig, så betalte selvfølgelig min andel :lol: Og det var også akavet, eftersom at han opsøgte mig på arbejdet, 4 minutter efter jeg var mødt ind og spurgte foran andre kollegaer. Det hørte jeg alligevel lidt for i nogen tid efter.

Da han inviterede mig ud på en ny date, måtte jeg jo desværre takke nej, fordi jeg havde fundet sammen med min kæreste igen :-D



Bad du så ham om pengene for togbiletten han var for nærig til ? :devil:
8
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Knirkemis » 19. jul 2017, 14:45

Spjaerten skrev:Jeg har så mange jeg kunne udgive en bog :lol:

Ha ha, samme her :D

Men et par af de værste:

En fyr fra Elitedaters, som jeg kun havde skrevet sammen med ret kort. Han så ok ud på sit ene S/H-billede, på trods af, at han var midt i 40´erne. Pæn læge, så jeg tænkte okay, da han bød på kaffe. Vi havde kort været inde på i vores skriverier, noget med ydmyghed, som jeg synes er en rigtig fin kvalitet at besidde, hvilket han var helt enig i. Nå, men vi havde åbenbart et lidt forskelligt billede at, hvad det egentlig betød.

Vi skulle mødes på en café, og jeg var der først. I samme øjeblik, jeg fik øje på ham, fortrød jeg. Han så nok 20 år ældre ud end sit profilbillede, nusset, lidt blankt, lysebrunt jakkesæt i smalriflet fløjl og slikhår bag de meget høje tindinger. Vi havde INTET at snakke om. Han fortalte om sin dyre bil (som holdt parkeret tæt på, så han kunne holde øje med den), sit job som plastikkirurg, og de galopheste han samlede på :forvirret2: Hans måde at tale på, var som taget ud af Rytteriets Snobberne. Han spurgte om jeg var sådan en, som kom i ungdomshuset, for jeg havde jo sort tøj på og tatoveringer.... :gruble: Bortset fra det, viste han ingen interesse i mig, men det var gengældt, så det var sådan set fint nok. Jeg tror, vi brugte 30 minutter sammen, hvoraf de første 10 blev brugt på, at han hentede kaffe. Korteste date, jeg har været på.

Den anden værste, startede faktisk med at være én af de bedste. Her blev jeg så bare playet for hårdt, uden at opdage det.

Vi mødtes i Botanisk Have, gik en tur, snakkede, drak kaffe, endte med at holde i hånd og kysse lidt. Han virkede rigtig sød, lidt genert og meget, meget interesseret i mig. Da jeg kom hjem, havde han tilføjet mig på FB, og spurgte efter en ny date hurtigst muligt.
Vi skulle mødes igen dagen efter, hvor vi ville gå en tur på Assistens Kirkegård, men han skrev og spurgte, om han ikke måtte komme og se hvordan jeg boede, inden vi gik tur. Her endte vi i sofaen, hvor han sweet talker sig direkte ind i soveværelset. Og dér var han ellers ihærdig, og der var også lige et par fantasier, han gerne ville prøve af (ikke noget kinky shit, så jeg var med på den). Da det så var overstået, gik der måske 10 minutter med lidt putning, og så havde manden ellers lige pludselig en masse ting han skulle nå derhjemme, så han var nødt til at smutte. Som i lige nu.

Der følte jeg det lidt mærkeligt, men fattede alligevel ikke mere mistanke. Dagen efter opdager jeg, at han har slettet mig fra FB. Alligevel foreslår han, at vi skal ses igen om eftermiddagen. Jeg takker nej, med henvisning til det lidt mærkelige i, først at ville knalde for derefter at slette mig som ven (?). Han svarer, at dét drama orker han ikke. Slut. Bum. Rigtig fint med mig, fuckboy.

Han har så efterfølgende kontaktet mig en 7-8 gange på diverse sociale medier. Jeg har aldrig svaret, men han bliver ved. Senest for et par måneder siden, hvor jeg havde en Tinder-profil i 10 minutter, fordi jeg skulle se hvad det præcist gik ud på. En halv time senere ligger der en besked på Messenger fra ham, om at han havde set mig på Tinder, jeg så dejlig ud og det var også dejligt den gang vi sås :nerve: Det er 8 år siden! Fucking desperado.
25
Lalana
Indlæg: 564
Tilmeldt: 20. dec 2016, 08:49
Kort karma: 68
Likede indlæg: 1021

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Lalana » 22. jul 2017, 11:45

Jeg er lidt vild med den her tråd, så prøver lige at holde den i live. Jeg har ikke haft nogle helt sindssyge dates, men den her var måske en lidt voldsom start på dating livet for mig.

Jeg var netop blevet single for 2 år siden og havde mødt ham på en bar, han havde fået mit nr og inviterede mig efterfølgende ud. Jeg kan huske jeg lavede lidt sjov med om jeg ikke var for gammel til ham, fordi jeg reelt havde en fornemmelse af at han var et par år yngre end mig, uden at vi havde talt om det. ( Dette baserede jeg på hans navn.. og den både han var klædt på. Tydeligvis er jeg bare lidt blind når jeg har fået vin )
Han sagde så at han nu var noget ældre end mig men ville ikke sige hvor gammel.. men jeg var ikke bekymret, jeg HAVDE jo mødt ham og jeg synes han var pæn.

Vi mødtes i Frederiksberg have og da han kom kunne jeg godt se at han stadig var en virkelig pæn mand men han var i hvert fald nok 15 år ældre end mig der var 31. Fint nok, jeg kan egentlig også godt lide lidt ældre mænd.. men efterhånden som vi fik snakket gik det bare op for mig HVOR voksent hans liv var. Vi sad og fik en drink og jo mere han fortalte.. jo mere :forvirret2: :forvirret2: blev jeg bare. Han var blevet skilt året inden fra sin kone.. som var overlæge. De havde to børn omkring de 18 .... og delte stadig hus... og hund :shock: dvs de skiftedes til at bo der en uge hver med børnene. Det kan godt ske det er normal stil.. hvad ved jeg, men det var bare ALT for meget på een gang, for mig der aldrig som meget som havde datet en med børn før, og faktisk ikke havde datet ret meget overhovedet. Emnerne var fx. problemer med børnenes kærester der sneg sig ind om natten og hvor forvirret hunden blev over at han kun var der halvdelen af tiden.

Dertil kommer at han hele tiden prøvede at tage min hånd og jeg bare sad forstenet og prøvede at fordøje al den information jeg fik. Egentlig var han måske sød nok, men tror godt han fornemmede jeg var lidt chokeret... vi skiltes og jeg så ham gå hen til en kæmpe mercedes og køre væk. Måske jeg forspildte min chance for en rig mand der :lol: Men jeg var vist ikke helt klar til bil/hund/børne pakken.
11
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf cola » 22. jul 2017, 12:46

Jeg har vidst nævnt dem før... der var ham uden tænder... altså han havde charmen til at pille trusserne af enhver kvinde der så ham og snakkede med ham, indtil de så han ingen tænder havde, for det gjorde han næsten med 2 kvinder :-)
Så var der ham uden tænder... ja jeg ved ikke rigtigt hvorfor mænd ikke fortæller den slags, men fra nu af så er et af mine spørgsmål "har du tænder?"
Så var der ham den ung, der vist nok ikke helt forstod hvorfor kvinder 30+ ikke rigtigt syntes at det er fedt at en mand ruller rundt på skateboard... når jeg siger ruller er det fordi havde han været professionel eller kunnet nogle trix, havde det været noget andet, men når alt han kan er hvad jeg vil kunne havde jeg bedre balance, så dur det sku ikke :-) (han inv så også på sunset, burde have anet uråd der)
2
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3249
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12364

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Joe » 22. jul 2017, 13:14

cola skrev:Jeg har vidst nævnt dem før... der var ham uden tænder... altså han havde charmen til at pille trusserne af enhver kvinde der så ham og snakkede med ham, indtil de så han ingen tænder havde, for det gjorde han næsten med 2 kvinder :-)
Så var der ham uden tænder... ja jeg ved ikke rigtigt hvorfor mænd ikke fortæller den slags, men fra nu af så er et af mine spørgsmål "har du tænder?"
Så var der ham den ung, der vist nok ikke helt forstod hvorfor kvinder 30+ ikke rigtigt syntes at det er fedt at en mand ruller rundt på skateboard... når jeg siger ruller er det fordi havde han været professionel eller kunnet nogle trix, havde det været noget andet, men når alt han kan er hvad jeg vil kunne havde jeg bedre balance, så dur det sku ikke :-) (han inv så også på sunset, burde have anet uråd der)


Måske er det fordi jeg mangler to år og tre måneder, før jeg er 30+, men jeg ville synes det var meget fedt. Også selvom han så var herreringe til det. Jeg gider egentlig slet ikke mænd, der ikke i et eller andet omfang stadig leger.
Men hey, en kvindes skrald er en anden kvindes skat og alt det der. Jeg stod bare af på, at det blev gjort til en generalisering.
11

Tilbage til "Forhold og sex"