Din værste date ever? :D

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf OberstNasig » 15. aug 2017, 20:49

Jeg var engang på date med een, hvor det startede hjemme hos mig. Det er mange år siden, men jeg kan huske, at han for det første drak sig virkelig fuld. Og han stjal en sixpack fra min roommate. Han hældte vin op til min kat og havde herre-grineren på over, at den drak af det. Så tog han i byen og lagde an på andre damer.
Det var en meget mærkelig date. Jeg har ham faktisk stadig på Facebook og han virker generelt lidt skør eller dum. Jeg har endnu ikke afgjort, hvad det skyldes.
5
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Aima » 15. aug 2017, 23:35

Trommedreng skrev:
Hvalpertineren skrev:
Trommedreng skrev:Fed tråd. Fede beretninger.

Nyeste afsnit af Game of Thrones kommer først mandag morgen. Jeg er heller ikke sensibel nok for tiden til at se Moonlight, og så jeg har lånt min PlayStation 4 ud.

Jeg vil gerne læse flere fede beretninger om jeres værste dates.



Du kunne eventuelt selv byde ind, hvis du gerne vil læse? Og din lange opremsning af, at alle andre underholdningskilder er udtømt er ikke motiverende for, at folk skriver i tråden. Du er faktisk ikke så fed at høre på, som du selv tror


Sikke mange følelser, tanker og handlinger, du kan påtage dig fra andre, hva'? Du misforstod da vist også mit indlæg fuldstændigt. Det var lidt ærgerligt. :kys:

Nå, men ved du, hvad jeg tror? At du umiddelbart virker sød og fornøjet og som typen, der har helt styr på at skrive fede ting. :)


Når du nu går rundt og tror, du er herrefed at høre på, Trommedengsedreng, så synes jeg sgu bare lige, du skal vide, jeg også synes, du er fed-fed-fed at høre på. HIp-hip-hurraaaaaa! :blomst:


Anyway, jeg har ikke nogen værste date. De få, jeg har været på, har være fine nok. Jeg bollede dog engang med en, jeg datede og ret godt kunne lide, og så kaldte han mig sin ekskærestes navn, mens han stadig havde pikken indenfor i varmen, så at sige. Det lagde lige en dæmper på stemningen, men det var også skægt nok. Sådan et par år senere.
3
I'll stick with hell no's and headphones...
Mystery
Indlæg: 17
Tilmeldt: 17. aug 2017, 09:35
Kort karma: 1
Likede indlæg: 6

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Mystery » 17. aug 2017, 09:44

Åh jeg husker min værste date som var det igår :wacko:

Han var en pæn fyr, med six pack.. og vel groomet (så altid godt ud) :love2:
vi aftalte at mødes ved starbucks og få en kop kaffe sammen..
jeg stod og ventet på ham han kom 10 min for sent - vi bestilte vores kaffe og han insisteret i at betale

so far so good :P

så sætter vi os ved et bord, og det første han så spørg ind til er politik og hvordan jeg har det med donald trump osv osv :panik: wtf?

og hver gang en kvindelig tjener gik forbi os vendte han sit hovede mod hende og kigget på hendes røv :nerve:

og der kom også andre kvinder forbi os og han blev ved med at stirre på deres røv og gi dem elevator look :gisp:

han var virkelig underlig

det endte med det kun blev til en 30 min date korteste og dårligste date jeg har været på
0
Brugeravatar
Afskylia
Indlæg: 529
Tilmeldt: 7. jan 2016, 12:07
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1295

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Afskylia » 17. aug 2017, 10:54

En ret pinlig date jeg ikke er særlig stolt af..

I mine teenage år have jeg en kæreste fra 16-20 år, han var min første rigtige kæreste og den første jeg var i seng med. Jeg flyttede fra ham og på kollegie. I min ungdomskådhed var jeg virkelig opsat på at få prøvet at knalde med en ny efter mange år med den samme. Det kunne ligesom ikke gå hurtigt nok.
En aften, kort tid efter jeg var flyttet ind, var der fest på kollegiet og der var en fyr der viste interesse. Han virkede sød og kort efter slæbte jeg ham ind på mit værelse og flåede tøjet af ham og sprang på ham.
Den stakkels fyr blev nok lidt overrumblet og var ret fuld, så han kunne ikke rigtig få "kalorius" til at virke og ville så bare sove.

Det var ikke lige det jeg ville og ender med at smide manden ud.. Ikke lige mit pæneste træk nogensinde :rulle: Vi støder på hinanden en del gange til forskellige kollogiefester og det er lidt akavet..

Flere år senere bliver jeg sat op på en blind date af en veninde... Det går ikke op for mig at det er ovenstående fyr, før han fortæller mig det. Jeg kunne ikke kende ham, men han kunne godt huske mig... Det var en ret akavet og en hurtigt overstået date. Sjovt nok hørte jeg ikke fra ham igen efter den date..
6
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Yuna » 17. okt 2017, 12:28

Yuna skrev:I de par timer, lover han mig både en weekendtur til Prag og en luksusrejse til Tyrkiet... Han har åbenbart mange penge, fordi han er professionel pokerspiller... Senere har jeg tænkt på om han skulle bruge mig til at smugle stoffer eller noget :gruble:


Efter jeg har hørt podcasten omkring svindleren "Mads Andersen", begyndte jeg faktisk at tænke lidt over om det var ham jeg havde mødt :O

Ham her var asiatisk og meget veltalende, og alt det der med om jeg ville med på ferie o.s.v. kunne jo sagtens være for at få lokket et depositum ud af mig :P

Jeg kan simpelthen ikke huske hans alder, eller hvad han kaldte sig, og fik da et billede pr. mail, men det er forsvundet, og det er jo også en 6-7 år siden, så kan heller ikke helt huske nogle træk ved hans udseende

Jeg TROR det ikke - jeg burde da kunne huske at han manglede 2 fingerspidser (Jeg er generelt absolut IKKE opmærksom :P ), men hans opførsel den aften var bare FOR mærkelig :P

Det var nok ikke ham, men tror bestemt også der må have været et eller andet ulovligt på spil her :ivrig:
0
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Yuna » 5. jul 2019, 10:47

Yuna skrev:Synes det kunne være sjovt at høre om folks værste date ever :ivrig:

Jeg har ikke selv været på mange dates, men da jeg var single for nogle år siden, mødtes jeg med en meget mærkelig fyr, og selv om det var den værste date ever, så var den også den sjoveste, når jeg tænker tilbage på den :D

Han var ikke en jeg udseendemæssigt normalt ville falde for, men jeg gav det en chance, for man ved jo aldrig.

Inden vi mødtes ville han gerne snakke med mig i tlf, og selv om jeg hader det inden første date fik vi da snakket lidt sammen.

Han starter med at sige, at han godt kan lige at man nusser og kysser lidt på første date, for at se hvordan det går.
Det afviser jeg så blankt, for det er jeg slet ikke til på første date. Allerede der tænker jeg "åh nej" :P

På vej ned til toget, skal jeg så lige i Fakta for at købe en sodavand. Jeg har næsten altid min tlf på lydløs og da jeg kommer ud, kan jeg se at han har ringet 3 gange, og også sendt mig en sur besked med, at han da gerne ville vide, hvis jeg ikke havde tænkt mig at møde op alligevel!!! Rooooolig nu lille ven... :D

Vi mødes så, og han vil gerne på værtshus og drikke nogle øl (det er søndag aften). Fint nok, vi kan da godt tage en enkelt, men nej vi sidder der nok i 2 timer (han er meget opsat på at drikke mig fuld), hvor han på et tidspunkt lige skal ud og ryge hash, med undskyldningen om at han har rygproblemer. :ivrig:

Han prøver at sidde og nusse mig - jeg trækker hver gang armen tilbage, men han forstår åbenbart ikke hintet.

I de par timer, lover han mig både en weekendtur til Prag og en luksusrejse til Tyrkiet... Han har åbenbart mange penge, fordi han er professionel pokerspiller... Senere har jeg tænkt på om han skulle bruge mig til at smugle stoffer eller noget :gruble:

Da aftenen endelig går på hæld, vil han gerne komme og spise hos mig dagen efter (eller "kræver det næsten)..."øhh jo, jeg skriver da lige til dig, når jeg kommer hjem..."
Jeg skrev dog at jeg ikke syntes vi skulle ses igen... Fik intet svar tilbage fra ham.

Et måned senere får jeg dog en mail, med at han da synes vi skal genoptage kontakten...skriver til ham at jeg da vist fik gjort klar, at jeg ikke var interesseret.

En måneds tid senere, tikker samme mail ind - fint nok, så kan du da blive blokeret :P

Ved sgu ikke hvad han var for en - for mærkelig og desperat til mig i hvert fald :ivrig:

Her en 4-5 års tid efter, har han så åbenbart fundet mig på FB og sendt mig en besked omkring hvordan det går og at han forøvrigt tit er i den by jeg bor i :tie:

Svinger imellem bare at ignorere eller lade som om jeg ikke kender ham og derefter bede ham fatte, at han altså ikke behøver kontakte mig mere - og at jeg i øvrigt er i et forhold kørende på 4. år :lun:

Weirdo!!!
1
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
Kilix
Indlæg: 1592
Tilmeldt: 16. nov 2016, 22:36
Kort karma: 204
Likede indlæg: 2899

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Kilix » 5. jul 2019, 11:40

En af mine veninder har vaeret paa tinder date med en fyr hun har skrevet lidt med i en uges tid. Hun er en virkelig flot pige som er lettere overvaegtig. Hun har et rigtigt godt forhold til sin krop og har ikke selv et problem med de ekstra kilo, som hun heller ikke laegger skjul paa i hendes profil.
Fyren hun er paa date med (de sidder og faar en kop kaffe) siger saa, efter vel 30 minutter, og lige ud af det blaa, at 'han nok skal faa redet de ekstra kilo af hende saa hun kan blive rigtig laekker at se paa'. :ad!: :tie:
14
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Yuna » 5. jul 2019, 12:24

Kilix skrev:En af mine veninder har vaeret paa tinder date med en fyr hun har skrevet lidt med i en uges tid. Hun er en virkelig flot pige som er lettere overvaegtig. Hun har et rigtigt godt forhold til sin krop og har ikke selv et problem med de ekstra kilo, som hun heller ikke laegger skjul paa i hendes profil.
Fyren hun er paa date med (de sidder og faar en kop kaffe) siger saa, efter vel 30 minutter, og lige ud af det blaa, at 'han nok skal faa redet de ekstra kilo af hende saa hun kan blive rigtig laekker at se paa'. :ad!: :tie:

WTF????
Han skulle sgu da ha’ et par flade :lol:
4
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf LaScrooge » 5. jul 2019, 15:32

Lalana skrev:. Emnerne var fx. problemer med børnenes kærester der sneg sig ind om natten og hvor forvirret hunden blev over at han kun var der halvdelen af tiden.

.


:lol:
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Andromeda
Indlæg: 315
Tilmeldt: 8. nov 2017, 21:46
Kort karma: 14
Likede indlæg: 458

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Andromeda » 5. jul 2019, 20:45

Min korteste og klart værste ‘date’ var da jeg mødtes med hvad der viste sig at være en anden person end manden fra billederne på hans online profil.

Jeg troede jeg skulle på date med en ret almindelig bygget mand, som jeg syntes så meget sød ud, men blev mødt af en lav, skaldet, buttet mulat/sort mand.
Endnu federe blev det af at han valgte at hilse ved først at komme bagfra og tage mig på røven. Jeg sagde jeg ikke kendte ham og gik.

Jeg var dog så frustreret at jeg lige efter skrev, hvor sur jeg var. Hvordan han havde spildt min tid, og hvor ubehageligt jeg oplevede det. Han tænkte bare det var en dejlig overraskelse, og han mente det var helt i orden for det var jo en ven på billederne, der havde givet ham lov til at bruge dem. Desuden virkede det åbenbart i det fleste tilfælde, for de fleste kvinder vil jo gerne have en stor sort pik :stoned:
15
Jadajada
Indlæg: 720
Tilmeldt: 18. jan 2018, 21:31
Kort karma: 107
Likede indlæg: 2315

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Jadajada » 5. jul 2019, 20:50

Andromeda skrev:Min korteste og klart værste ‘date’ var da jeg mødtes med hvad der viste sig at være en anden person end manden fra billederne på hans online profil.

Jeg troede jeg skulle på date med en ret almindelig bygget mand, som jeg syntes så meget sød ud, men blev mødt af en lav, skaldet, buttet mulat/sort mand.
Endnu federe blev det af at han valgte at hilse ved først at komme bagfra og tage mig på røven. Jeg sagde jeg ikke kendte ham og gik.

Jeg var dog så frustreret at jeg lige efter skrev, hvor sur jeg var. Hvordan han havde spildt min tid, og hvor ubehageligt jeg oplevede det. Han tænkte bare det var en dejlig overraskelse, og han mente det var helt i orden for det var jo en ven på billederne, der havde givet ham lov til at bruge dem. Desuden virkede det åbenbart i det fleste tilfælde, for de fleste kvinder vil jo gerne have en stor sort pik :stoned:


Helt klart dit tab :stoned:
4
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Yuna » 6. jul 2019, 11:14

Yuna skrev:
Yuna skrev:Synes det kunne være sjovt at høre om folks værste date ever :ivrig:

Jeg har ikke selv været på mange dates, men da jeg var single for nogle år siden, mødtes jeg med en meget mærkelig fyr, og selv om det var den værste date ever, så var den også den sjoveste, når jeg tænker tilbage på den :D

Han var ikke en jeg udseendemæssigt normalt ville falde for, men jeg gav det en chance, for man ved jo aldrig.

Inden vi mødtes ville han gerne snakke med mig i tlf, og selv om jeg hader det inden første date fik vi da snakket lidt sammen.

Han starter med at sige, at han godt kan lige at man nusser og kysser lidt på første date, for at se hvordan det går.
Det afviser jeg så blankt, for det er jeg slet ikke til på første date. Allerede der tænker jeg "åh nej" :P

På vej ned til toget, skal jeg så lige i Fakta for at købe en sodavand. Jeg har næsten altid min tlf på lydløs og da jeg kommer ud, kan jeg se at han har ringet 3 gange, og også sendt mig en sur besked med, at han da gerne ville vide, hvis jeg ikke havde tænkt mig at møde op alligevel!!! Rooooolig nu lille ven... :D

Vi mødes så, og han vil gerne på værtshus og drikke nogle øl (det er søndag aften). Fint nok, vi kan da godt tage en enkelt, men nej vi sidder der nok i 2 timer (han er meget opsat på at drikke mig fuld), hvor han på et tidspunkt lige skal ud og ryge hash, med undskyldningen om at han har rygproblemer. :ivrig:

Han prøver at sidde og nusse mig - jeg trækker hver gang armen tilbage, men han forstår åbenbart ikke hintet.

I de par timer, lover han mig både en weekendtur til Prag og en luksusrejse til Tyrkiet... Han har åbenbart mange penge, fordi han er professionel pokerspiller... Senere har jeg tænkt på om han skulle bruge mig til at smugle stoffer eller noget :gruble:

Da aftenen endelig går på hæld, vil han gerne komme og spise hos mig dagen efter (eller "kræver det næsten)..."øhh jo, jeg skriver da lige til dig, når jeg kommer hjem..."
Jeg skrev dog at jeg ikke syntes vi skulle ses igen... Fik intet svar tilbage fra ham.

Et måned senere får jeg dog en mail, med at han da synes vi skal genoptage kontakten...skriver til ham at jeg da vist fik gjort klar, at jeg ikke var interesseret.

En måneds tid senere, tikker samme mail ind - fint nok, så kan du da blive blokeret :P

Ved sgu ikke hvad han var for en - for mærkelig og desperat til mig i hvert fald :ivrig:

Her en 4-5 års tid efter, har han så åbenbart fundet mig på FB og sendt mig en besked omkring hvordan det går og at han forøvrigt tit er i den by jeg bor i :tie:

Svinger imellem bare at ignorere eller lade som om jeg ikke kender ham og derefter bede ham fatte, at han altså ikke behøver kontakte mig mere - og at jeg i øvrigt er i et forhold kørende på 4. år :lun:

Weirdo!!!

Nå men jeg lod som om jeg ikke kunne huske hvem han var og da han forklarede det skrev jeg tilbage at nu kunne jeg da godt huske at han havde sendt mig et par mails derefter men også have gjort det klart at jeg ikke var interesseret i mere.

Nu påstår han så at jeg må forveksle ham med en anden, da det altså var MIG der havde ringet til ham flere gange efter...
Niks... :lol:
7
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
Jydepigen
Indlæg: 1114
Tilmeldt: 12. dec 2016, 13:39
Kort karma: 87
Likede indlæg: 886

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Jydepigen » 9. jul 2019, 08:38

Andromeda skrev:Min korteste og klart værste ‘date’ var da jeg mødtes med hvad der viste sig at være en anden person end manden fra billederne på hans online profil.

Jeg troede jeg skulle på date med en ret almindelig bygget mand, som jeg syntes så meget sød ud, men blev mødt af en lav, skaldet, buttet mulat/sort mand.
Endnu federe blev det af at han valgte at hilse ved først at komme bagfra og tage mig på røven. Jeg sagde jeg ikke kendte ham og gik.

Jeg var dog så frustreret at jeg lige efter skrev, hvor sur jeg var. Hvordan han havde spildt min tid, og hvor ubehageligt jeg oplevede det. Han tænkte bare det var en dejlig overraskelse, og han mente det var helt i orden for det var jo en ven på billederne, der havde givet ham lov til at bruge dem. Desuden virkede det åbenbart i det fleste tilfælde, for de fleste kvinder vil jo gerne have en stor sort pik :stoned:


Puh, en ubehagelig date :nerve: Jeg synes at det er skræmmende, at han selv synes, at det var i orden at vise et billede af en ven og så dukke op på den flabede måde. Sorry to say, men nogle er hjerneskadede i deres dating opførsel :cuss:
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16874
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20969

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Misantropen » 9. jul 2019, 11:11

Yuna skrev:Nå men jeg lod som om jeg ikke kunne huske hvem han var og da han forklarede det skrev jeg tilbage at nu kunne jeg da godt huske at han havde sendt mig et par mails derefter men også have gjort det klart at jeg ikke var interesseret i mere.

Nu påstår han så at jeg må forveksle ham med en anden, da det altså var MIG der havde ringet til ham flere gange efter...
Niks... :lol:

Fandt du ud af om det var ham svindleren?
0
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Din værste date ever? :D

Indlægaf Grissebassen » 9. jul 2019, 11:25

Seraphina skrev:
Den værste/ mest mærkelige date derimod var en fyr, jeg havde mødt i byen. Vi mødtes igen hjemme hos ham, og da der var gået ti minutter havde han både plapret om at det var politikernes skyld, at han ikke kunne finde et job OG vist mig retspapirerne fra en retssag, hvor han skulle vidne, da han var blevet udsat for vold. Hans lejlighed var kæmpestor, men ret tom, bortset fra væggene som var fyldt med grim kunst - alt sammen malet af hans mor.
Ret kikset sex (jeg fatter i dag ikke at det nåede så langt) resulterede i at han gjorde noget, der gjorde virkelig ondt, og jeg begyndte at tude af smerte (og måske lidt selvhad :lol2: ) Det var ikke meningen, at det skulle gøre ondt, men han kunne i det mindste have trøstet mig - he didn't :nej:


Jeg er ret overbevist om, at jeg har haft en identisk date med samme fyr :lol:
0

Tilbage til "Forhold og sex"