Fortæller du veninderne alt? - om din kæreste

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Fortæller du veninderne alt? - om din kæreste

Indlægaf Honningprut » 19. jul 2017, 08:27

Jeg har en veninde, som jeg stort set snakker med alting om. Vi har et meget nært forhold og har været utrolig mange hårde ting igennem sammen, hende fortæller jeg "alt" - hvis jeg synes det har betydning også når det kommer til en kæreste. Til gengæld er jeg ellers utrolig privat når det kommer til parhold og sådanne relationer, jeg er ikke typen der har lyst til at udstille mit privatliv på Facebook, stå i forhold og den slags, og når jeg har en relation til en mand, så er det også noget jeg sådan irl er meget privat omkring.
0
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4388

Re: Fortæller du veninderne alt? - om din kæreste

Indlægaf Hewlett » 24. jul 2017, 09:08

Ja, jeg fortæller mine veninder alt. For det er også dem der støtter mig når tingene er svære mellem mig og en kæreste.
0
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Fortæller du veninderne alt? - om din kæreste

Indlægaf cola » 24. jul 2017, 09:23

Det kommer helt an på hvad det er, de får ikke hans str at vide altså på udstyret, eller hvor god han er i sengen eller at han bruger længere tid på wc end mig ... ok den sidste kan godt smutte, mens han selv er der og vi snakker om at være langsom.
Men at sige at nu har han været sød og dejlig og købe en bakke jordbær til mig eller det pissser mig af at han vælger sin families side selvom han egentlig ikke har lyst. De ting kan jeg godt snakke med venner om.
De ting som jeg siger omkring min kæreste er ting han godt ved at jeg brokker mig over.
2
Brugeravatar
Whydontyouandi
Indlæg: 198
Tilmeldt: 30. jun 2016, 15:22
Kort karma: 110
Likede indlæg: 773

Re: Fortæller du veninderne alt? - om din kæreste

Indlægaf Whydontyouandi » 2. aug 2017, 19:49

Nej. Jeg fortæller dem faktisk minimalt.
0

Tilbage til "Forhold og sex"