Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3433
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 272
Likede indlæg: 3060

Re: Partråden

Indlægaf Alphilia » 28. sep 2019, 07:51

Vi har ikke tv i soveværelset og med min gode vilje får vi det heller ikke. Min mand er mere fifty-fifty, dvs savner det ikke, men ville ikke have noget mod det.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Partråden

Indlægaf Fru Sunshine » 28. sep 2019, 08:05

Vi har TV i soveværelset og er begge glade for det. Det er hyggeligt at se fjernsyn i sengen.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18165

Re: Partråden

Indlægaf Mi55y » 28. sep 2019, 08:29

Vi har hverken tv eller mobiler i soveværelset. Det har aldrig været oppe at vende, så det er vi vist bare enige om.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
MissB
Indlæg: 2335
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 253
Likede indlæg: 2121

Re: Partråden

Indlægaf MissB » 28. sep 2019, 08:43

Anne Droid skrev:
Zombie skrev:Vi har slet ikke tv. Det ved jeg ikke, hvornår vi skulle have tid til.
Vi finder, hvad vi vil se på nettet, hvis det lige passer ind i programmet.
Bare at sidde og kigge tilfældig tv, det gør vi ikke.


Jeg gør det samme, men jeg gør det på mit tv. Det er lidt federe at kigge på en 48" i god kvalitet, end på min bærbare.


Det tror jeg kommer an på hvem man er. Jeg har ikke haft fjernsyn i mange år, så jeg har vænnet mig til en lille skærm. Det samme har min forlovede. Med vores lille forbrug så ville jeg være ked af at skulle have et tv hængende/stående. I mine øjne pynter sådan et ikke.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55650
Kontakt:

Re: Partråden

Indlægaf Ado » 28. sep 2019, 08:50

Vi har tv i soveværelset, men bruger det ikke så tit. Jeg ligger dog i sengen og ser tv nogle gange, hvis manden sidder på kontoret.
Og så hænder det, at vi snupper et afsnit af South Park engang imellem.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Partråden

Indlægaf Stitch » 28. sep 2019, 09:13

Smiling_Goat skrev:Nå, men vi har tv i soveværelset, og vi elsker det.

Mine tanker kan godt gå i overdrive, når jeg ligger der og skal sove. Det stopper tv'et. Så jeg oplever egentligt at jeg falder langt hurtigere i søvn med tv tændt.

Lysstyrken skrues ned og der sættes en timer. Min kæreste ligger og holder om mig, så han også kan se skærmen, og så er jeg væk i løbet af to minutter. Det er rart.


Det samme for mig. Jeg sover meget bedre med tv’et tændt - radio irriterer mig. Så hos min ex havde vi altid tv’et kørende ved nattetid, men satte timer på. Heldigvis kunne han sagtens sove fra det.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
MissB
Indlæg: 2335
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 253
Likede indlæg: 2121

Re: Partråden

Indlægaf MissB » 28. sep 2019, 09:49

Maanii skrev:Vi har flere fjernsyn (dog ikke i soveværelset, men det er mere praktisk, fordi der ikke er en væg det passer på), store fjernsyn og gode højtalere.

Vi har ikke kabel-tv, så vi ser ikke flowtv. Men vi elsker gode film og serier.

Jeg synes altid det er sjov når folk lidt stolt proklamere at de ikke ejer et fjernsyn, men så alligevel ser samme mængde TV bare på en lille laptop.


Det ville faktisk være en interessant tråd. Hvor mange timer folk ser tv/streaming. Og om det er på et tv eller tablet/computer.

Jeg har et meget større forbrug i efteråret og vinteren. Der ser jeg op til 2 timer om ugen. Og i december ser jeg også julekalender ud over det :D Forår er det omkring 0,5-1 time om ugen og om sommeren ser jeg næsten ikke noget. Dette bliver set på en ipad eller computer.
0
D.itsen
Indlæg: 3293
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8892

Re: Partråden

Indlægaf D.itsen » 28. sep 2019, 09:51

Zombie skrev:Vi har slet ikke tv. Det ved jeg ikke, hvornår vi skulle have tid til.
Vi finder, hvad vi vil se på nettet, hvis det lige passer ind i programmet.
Bare at sidde og kigge tilfældig tv, det gør vi ikke.

Altså vi har heller ikke flow tv, men det er bare rare at se det på nettet på en stor skærm
5
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Partråden

Indlægaf Primerose » 28. sep 2019, 13:35

Vi har ikke tv i soveværelset. Det var der heller ikke nogen af os der havde, før vi flyttede sammen. Vi har også talt om, at vi burde stoppe op med at bruge vores telefoner, når vi ligger i sengen inden vi skal sove om aftenen. Men indtil videre gør vi det altså stadig.

Vi har tv i stuen, og vi elsker at hygge med en god film eller tv-serie.
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Partråden

Indlægaf IrmaPigen » 28. sep 2019, 16:25

Min kæreste har TV i soveværelset. Jeg har bedt om min kæreste og hans ven fræser el til stik til et TV i soveværelset i min lejlighed der er under opbygning.

Men jeg regner nu ikke med der kommer til at hænge et TV.
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Partråden

Indlægaf FruKuk » 28. sep 2019, 17:15

Indtil sidste sommer havde vi ikke fjernsyn i soveværelset. Men så fik jeg neuroborreliose med en træthed så massiv, at jeg nærmest ikke så min mand. En aften jeg endnu engang var på vej i seng efter aftensmaden, fik jeg mumlet noget om, at det var ærgerligt, vi ikke havde fjernsyn i soveværelset, for så kunne jeg da i det mindste lade som om, at jeg lavede noget med hr Kuk. 1 time senere havde han været i Elgiganten og købt fjernsyn. Sjældent er noget gået så hurtigt :lol:

Siden er jeg blevet pjattet med det. Man ligger jo meget bedre i sin seng, og aftendrikkeriet er klart minimeret. Vi har trods alt stadig grænser, og vin i sengen er fortsat et no go. Tiden må vise, om vi kan holde stand :-D
9
london
Indlæg: 245
Tilmeldt: 23. nov 2016, 11:41
Kort karma: 15
Likede indlæg: 484

Re: Partråden

Indlægaf london » 28. sep 2019, 17:38

Da jeg boede alene i lejlighed, var der ikke fjernsyn i soveværelset og tanken om, at der skulle komme det lå mig meget fjernt. Så flyttede kæresten ind med op til flere fjernsyn og der kom et op i soveværelset. Og det var okay - specielt når man var syg, så kunne man ligge bedre og stadig blive underholdt.
Så flyttede vi i hus og min plan var, at fjernsynet ikke skulle være i soveværelset længere, det var noget med søvn og sex og heldigvis virker vores internet ikke så godt i soveværelset, så det er ikke altid, vi kan få det til at fungere og jeg nyder det.
0
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Partråden

Indlægaf Ladysparrow » 28. sep 2019, 22:30

Ingen tv i soveværelset. Vi tager den bærbare, hvis vi en sjælden gang vil se en film/serie i sengen. Vi har kan Netflix tilgængeligt og det ser vi i stuen, men det er ikke tit, mest efterår/Vinter. Mobiler ikke forbudte i soveværelset.
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Partråden

Indlægaf FruKuk » 29. sep 2019, 08:46

Det er i øvrigt meget heldigt, at min mand nemt falder i søvn igen, hvis han bliver vækket om natten, for en del af mit job er at være til rådighed på telefonen. Også om natten. Så den ligger altid med lyd på ved siden af mig. Aftalen er dog, at jeg forlader soveværelset, når jeg har taget den, for selvom jeg selv synes, at jeg nærmest hvisker, så er det åbenbart stadig irriterende :deer:
0
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Partråden

Indlægaf Primerose » 1. okt 2019, 12:07

Jeg synes det er så kedeligt at ordne vasketøj. Men når så min kæreste har polititøjet til vask, så er det faktisk meget mere okay. Bliver sådan lidt lun og glad, når der lige dukker et politilogo op :fløjt:
8
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.

Tilbage til "Forhold og sex"