Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Partråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 25. feb 2019, 17:58

Min kæreste kom fuld hjem fra fodbold i går og proklamerede at han ville giftes med mig snart, for jeg skulle være hans kone og han skulle være min mand :lun:

Vi skal åbenbart snige os til Orlando alene og blive gift, for så at holde bryllupsrejse i Disney World. Jo jo, han har da tænkt lidt over det :lol:
14
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 25. feb 2019, 18:47

TakeAChanceOnMe skrev:Min kæreste kom fuld hjem fra fodbold i går og proklamerede at han ville giftes med mig snart, for jeg skulle være hans kone og han skulle være min mand :lun:

Vi skal åbenbart snige os til Orlando alene og blive gift, for så at holde bryllupsrejse i Disney World. Jo jo, han har da tænkt lidt over det :lol:


San Francisco City Hall. Jeg siger det bare.
Google det.
3
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Partråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 25. feb 2019, 19:00

bluetof1 skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Min kæreste kom fuld hjem fra fodbold i går og proklamerede at han ville giftes med mig snart, for jeg skulle være hans kone og han skulle være min mand :lun:

Vi skal åbenbart snige os til Orlando alene og blive gift, for så at holde bryllupsrejse i Disney World. Jo jo, han har da tænkt lidt over det :lol:


San Francisco City Hall. Jeg siger det bare.
Google det.


Wauw :love: .
Hvis han bringer det op i ædru tilstand tror jeg lige at jeg får vist ham det!
0
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 25. feb 2019, 19:17

TakeAChanceOnMe skrev:
bluetof1 skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Min kæreste kom fuld hjem fra fodbold i går og proklamerede at han ville giftes med mig snart, for jeg skulle være hans kone og han skulle være min mand :lun:

Vi skal åbenbart snige os til Orlando alene og blive gift, for så at holde bryllupsrejse i Disney World. Jo jo, han har da tænkt lidt over det :lol:


San Francisco City Hall. Jeg siger det bare.
Google det.


Wauw :love: .
Hvis han bringer det op i ædru tilstand tror jeg lige at jeg får vist ham det!


Vi blev gift der for et par år siden :)
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29902

Re: Partråden

Indlægaf TinaW » 25. feb 2019, 19:28

Min mand skal ud og arbejde i morgen.
Ældste hunden har lige haft en mindre blødning eller blodprop og jeg er nok lidt edgy mht om hun virker underlig.
Hun har væske i lungerne og skal startes op på vanddrivende i morgen, men her til aften var det værre, end det har været de andre dage.
Så han synes vi skulle høre om dyrlægen ville se på hende, så jeg ikke står med det alene, hvis hun skulle aflives.
Det skal hun så heldigvis ikke, lige nu i hvert fald.
Mange ville nok synes det var lidt hysterisk, ikke bare at se an om de vanddrivende har en effekt, men han er sgu så sød, fordi han godt ved hvor knust jeg bliver, den dag hun skal herfra.
1
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 25. feb 2019, 20:11

^Jeg synes ikke om, at din hund er syg, men at din mand er god :)
2
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
D.itsen
Indlæg: 3294
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8896

Re: Partråden

Indlægaf D.itsen » 25. feb 2019, 20:15

Han har lige bundet mig (bondage), og det var så fint og tæt :dåne: Det er et af de steder hvor vi har haft rigtig svært ved at finde hinanden og få det til at virke, men lige nu er vi flyvende.
Og så lå vi bagefter på gulvet og snakkede om vores liv, hvad vi var glade for, hvad vi savnede, hvad vi ville gøre hvis vi vandt en million og den slags. Så helt fantastisk hyggeligt :love:
Senest rettet af D.itsen 25. feb 2019, 21:15, rettet i alt 1 gang.
14
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Partråden

Indlægaf Wizzze » 25. feb 2019, 20:37

D.itsen skrev:Han har lige bundet mig (bondage), og det var så fint og tæt :dåne: Det er et af de steder hvor vi har haft rigtig svært ved at finde hinanden og få det til at virke, men lige nu er vi flyvende.
Og så lov vi bagefter på gulvet og snakkede om vores liv, hvad vi var glade for, hvad vi savnede, hvad vi ville gøre hvis vi vandt en million og den slags. Så helt fantastisk hyggeligt :love:


Den definition på dansk hygge tror jeg ikke er den officielt sanktionerede :lol:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4589
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 667
Likede indlæg: 21050

Re: Partråden

Indlægaf catnip » 25. feb 2019, 20:57

Rikke skrev:
D.itsen skrev:Han har lige bundet mig (bondage), og det var så fint og tæt :dåne: Det er et af de steder hvor vi har haft rigtig svært ved at finde hinanden og få det til at virke, men lige nu er vi flyvende.
Og så lov vi bagefter på gulvet og snakkede om vores liv, hvad vi var glade for, hvad vi savnede, hvad vi ville gøre hvis vi vandt en million og den slags. Så helt fantastisk hyggeligt :love:

Vi kigger lidt på "Hyggereb" i SMil. Han er også svært glad for reb og har vist mig lidt indtil videre. Dét er godt! :D


Ja, det er nemlig! Tror vi skal have lidt reb med på ferie i næste uge :slem:
0
- Nevertheless she persisted -
D.itsen
Indlæg: 3294
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 561
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8896

Re: Partråden

Indlægaf D.itsen » 26. feb 2019, 05:11

Rikke skrev:
D.itsen skrev:Han har lige bundet mig (bondage), og det var så fint og tæt :dåne: Det er et af de steder hvor vi har haft rigtig svært ved at finde hinanden og få det til at virke, men lige nu er vi flyvende.
Og så lov vi bagefter på gulvet og snakkede om vores liv, hvad vi var glade for, hvad vi savnede, hvad vi ville gøre hvis vi vandt en million og den slags. Så helt fantastisk hyggeligt :love:

Vi kigger lidt på "Hyggereb" i SMil. Han er også svært glad for reb og har vist mig lidt indtil videre. Dét er godt! :D

Vi går til reb hver anden uge :D
1
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 26. feb 2019, 06:33

bluetof1 skrev:
FruKuk skrev:Tillykke med fødselsdagen Bluetof1 :blomst:


Tak :genert:

Jeg har I øvrigt verdens bedste naboer. Manden har også fødselsdag i dag og i går aftes kom hans kone over med en stor pose boller og nogle småkager fordi "vi har så meget til overs fra i dag og jeg ved jo at du har så mange små børn".
De har før kigget efter ungerne en dag jeg skulle på skadestuen.
De er bare så søde :love:


Tak for kort og likes :kys:
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Partråden

Indlægaf Sophaya » 26. feb 2019, 07:44

Jeg har en undervisningsopgave i dag, som jeg er ret nervøs over.

Har lige fået denne besked fra min helt egen mandlige cheerleader :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
16
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Partråden

Indlægaf Wunder8 » 26. feb 2019, 20:55

Lemonella skrev:
Wunder8 skrev:
Lemonella skrev:
Wunder8 skrev:Jeg har et lille issue som jeg simpelthen ikke kan finde ud af, om er fair. Der handler om, at jeg nogle gange har svært ved at greje, om min kæreste gerne vil have mig med til ting i sin venneflok. Han har en stor gruppe af venner, som kæresterne også er en integreret del af - så det er jeg også. Jeg kan rigtigt godt lide hans venner, og de har taget super imod mig. Men jeg savner, at min kæreste viser, han gerne vil have mig med til alle de ting, der bliver holdt. Han fremlægger det altid meget sådan “det er helt fint, hvis du ikke gider/du skal kun tage med, hvis du har lyst”, selvom jeg har sagt 100 gange, at jeg nok skal sige nej, hvis ikke lige jeg orker (der kan i perioder være MANGE arrangementer).

Han giver aldrig direkte udtryk for, at han gerne VIL have mig med. Hvor jeg derimod altid gør meget ud at sige, hvor fedt jeg ville synes det var, hvis han tog med til X og Y (og omvendt, hvis der er arrangementer, hvor det ikke betyder så meget for mig). På samme tid har jeg dog også prøvet at takke nej til ting, hvor han meget tydeligt er blevet skuffet. Så ofte vil han jo nok gerne have mig med, han kommunikerer det bare ikke særligt proaktivt.

Jeg tror helt sikkert, han går efter, at jeg ikke skal føle mig presset (fordi det ville han sikkert selv gøre, hvis han var mig), men det kan bare godt komme til udtryk som, ja, manglende engagement fra hans side? Vi har talt om dette nogle gange, og han siger, han gerne vil have mig med, det virker bare ikke så overbevisende på mig. Og så begynder jeg at blive mega paranoid over, om det er fordi, hans venner ikke kan lide mig eller lign. (hvilket jeg bestemt ikke tror, de har omvendt engageret sig meget i mig). Nå, det blev lidt rodet og langt. Men giver det mening?


Som du beskriver det, har din kæreste jo allerede på de tidspunkter, hvor du har sagt nej til et arrangement, givet udtryk for at han var skuffet.
Du tror ikke hans venner ikke kan lide dig, det har de jo, ifølge dig selv, givet udtryk for, ved at engagere sig i dig.

Det jeg læser, er at du faktisk er en lille bitte smule paranoid. Måske du skulle lukke helt op for posen og lægge kortene på bordet over for din kæreste. Kommunikation er vigtigt i et parforhold, men så er man også nødt til at være helt ærlig. Ellers er det let at misforstå hinanden.
Tankelæseri og kropssprog, er ikke altid nok. :)


Jamen, jeg er meget positiv overfor muligheden for, at jeg simpelthen er for neurotisk her ;) Men vi har talt om det flere gange, og hver gang siger han, at han gerne vil have mig med - men så er han typisk også lidt irriteret over, at jeg tager det op, fordi han ikke forstår problemet. Det giver mig bare virkeligt lyst til IKKE at tage med. Det skal måske siges, at vi i starten af vores forhold havde et par lidt træls episoder, hvor han inviterede mig med til noget og derefter trak i land. Der var gode grunde til det, men det plantede nok et lille frø med tvivl om, hvorvidt han ønsker, at jeg skal være en del
af hans venneflok.


Ja okay, så kom du frem til sagens kerne :kram: Du har forhåbentligt talt med din kæreste om lige netop de gange, han har inviteret dig og trukket i land igen og forklaret at lige netop de oplevelser sidder fast hos dig?
Det kunne måske også være derfor, han virker lidt irriteret. Han er vel også lidt ked af at have gjort det og bliver så mindet om det, hvis du spørger ind til om, han nu er sikker på, han vil have dig med.
Som jeg ser det, er det bedste du kan gøre, både for ham og dig selv, at glemme det helt og simpelthen sige ja, hvis du har lyst at tage med og nej, hvis du hellere vil noget andet.
Jeg tror det er dumt at hænge fast i det. Selvom jeg godt, lidt, kan forstå dig. Det var dengang og nu er det nu og du skal videre og ikke hænge dig i fortiden. Jeg synes, det er lidt spild af tid. :)


Tak for dit søde svar. Jeg tror og håber, du har ret :kys:
0
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Partråden

Indlægaf IrmaPigen » 27. feb 2019, 09:06

Han knoklede rundt i går efter job med at hjælpe hans vvs ven med at lave nye afløb i mit badeværelse. Han var hjemme efter kl 22.

Imens ligger jeg i sengen med et sæbeøje og hævet fjæs og kan ingenting.

I dag skal de nok trække nye vandrør. Det giver mig dårlig samvittighed han knokler sådan rundt og jeg laver... ikke en skid.
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Partråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 27. feb 2019, 09:20

Min kæreste har lige brugt sin morgen på at læse min ansøgning til Masters igennem og rette min grammatik. Han sagde i går da han kom hjem at han følte at han ikke havde noget tid inden han skulle på arbejde til at “have fri” når han arbejder sene vagter. Så det er ret sødt af ham at han så har brugt noget af tiden på min ansøgning.

Jeg synes det er hårdt når vi arbejder modsat af hinanden på den måde. Vi ser stadig hinanden, men vi er begge trætte af arbejde og det er svært ved at få ordentlig kvalitetstid når man samtidig skal passe sengetider og sådan. Jeg glæder mig til de næste 23 uger uden så mange sene vagter for ham!
0

Tilbage til "Forhold og sex"