Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Partråden

Indlægaf Ally » 20. jan 2020, 09:29

achillaxedprune skrev:Men øv, det er jeg ked af på dine vegne... det kunne have været dejligt for dig, hvis det var lykkedes. Jeg håber, at du ikke bliver slået alt for meget ud af kurs pga. dette. Det fortjener du ikke. Synes du virker så sød og optimistisk. :kram:

Tusind tak for din søde kommentar - og ja, jeg er sød og optimistisk (og måske også lidt naiv), men det gør sgu ondt. Jeg kan ikke gøre noget; han har taget beslutningen uden rigtig at involvere mig. Bevares, han forsøgte at slå op med mig over telefonen i sidste uge, men jeg havde håbet og troet på, at vi kunne, skulle vi komme dertil, tage snakken og beslutningen face-to-face. Men nej.

Igen: Tak :kys:
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17189
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41776

Re: Partråden

Indlægaf LaMariposa » 20. jan 2020, 10:16

Ally skrev:
achillaxedprune skrev:Men øv, det er jeg ked af på dine vegne... det kunne have været dejligt for dig, hvis det var lykkedes. Jeg håber, at du ikke bliver slået alt for meget ud af kurs pga. dette. Det fortjener du ikke. Synes du virker så sød og optimistisk. :kram:

Tusind tak for din søde kommentar - og ja, jeg er sød og optimistisk (og måske også lidt naiv), men det gør sgu ondt. Jeg kan ikke gøre noget; han har taget beslutningen uden rigtig at involvere mig. Bevares, han forsøgte at slå op med mig over telefonen i sidste uge, men jeg havde håbet og troet på, at vi kunne, skulle vi komme dertil, tage snakken og beslutningen face-to-face. Men nej.

Igen: Tak :kys:


Ej, det er godt nok også strengt at blive slået op med over telefonen. Pas godt på dig selv :ae:
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Partråden

Indlægaf Zombie » 20. jan 2020, 22:53

Kære hestenet

Er der en elegant måde, jeg kan foreslå min mand at komme toiletpapir i bunden af toilettet inden han skider, og jeg i hele lejligheden kan høre de små vandede plump som bare dræber mig langsomt flere gange ugentligt, når han skider samtidig med, jeg er hjemme?

Vi har boet her i halvandet år, jeg har prøvet alle tiltag selv med musik, være i andre rum, lukke døre.

Jeg kan ikke mere.
2
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14589

Re: Partråden

Indlægaf Pjeps » 20. jan 2020, 23:34

Zombie skrev:Kære hestenet

Er der en elegant måde, jeg kan foreslå min mand at komme toiletpapir i bunden af toilettet inden han skider, og jeg i hele lejligheden kan høre de små vandede plump som bare dræber mig langsomt flere gange ugentligt, når han skider samtidig med, jeg er hjemme?

Vi har boet her i halvandet år, jeg har prøvet alle tiltag selv med musik, være i andre rum, lukke døre.

Jeg kan ikke mere.


Støjreducerende høretelefoner !

Det andet er da spild af toiletpapir , og i disse ØKO grønne miljø tider, nytter det ikke at opfordre til uhensigtsmæssigt stort forbrug af toiletpapir.
3
:ninja:
Brugeravatar
Pomelo
Indlæg: 252
Tilmeldt: 27. okt 2019, 23:17
Kort karma: 36
Likede indlæg: 911

Re: Partråden

Indlægaf Pomelo » 20. jan 2020, 23:41

Akut gåtur med hunden? Foreslå manden at skide på sit arbejde? Arbejde med at være mindre sart?

Husk man kan dø af forstoppelse, så det er faktisk en lille gave til dig og hyldest til livet, hver gang han skider. :love: :lol:
9
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55895
Kontakt:

Re: Partråden

Indlægaf Ado » 21. jan 2020, 06:55

Pomelo skrev:Akut gåtur med hunden? Foreslå manden at skide på sit arbejde? Arbejde med at være mindre sart?

Husk man kan dø af forstoppelse, så det er faktisk en lille gave til dig og hyldest til livet, hver gang han skider. :love: :lol:

Haha...Hvis jeg blev bedt om at skide på mit arbejde, og ikke hjemme, ville jeg bare glo på ham og grine af ham.:D

Forbies, jeg tror ikke du kan gøre så meget ved det. :lol:
12
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6659
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18860

Re: Partråden

Indlægaf Æble » 21. jan 2020, 07:53

Zombie skrev:Kære hestenet

Er der en elegant måde, jeg kan foreslå min mand at komme toiletpapir i bunden af toilettet inden han skider, og jeg i hele lejligheden kan høre de små vandede plump som bare dræber mig langsomt flere gange ugentligt, når han skider samtidig med, jeg er hjemme?

Vi har boet her i halvandet år, jeg har prøvet alle tiltag selv med musik, være i andre rum, lukke døre.

Jeg kan ikke mere.


Du råber højt gennem døren “Plaaask” hvergang du hører et plop. Så skal han nok blive bevidst om at lyden ikke er så tiltalende. (Kan dog også virke modsat, opmuntrende, på visse personligheder)
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Partråden

Indlægaf Zombie » 21. jan 2020, 09:02

kartoffelpizza skrev:Man tager sig sammen. Jeg ser regelmæssigt patienter, der bogstaveligt talt er ved at dø af forstoppelse.
Afføring er sundt og normalt, og han forretter det rette sted.


Ok, men så har han plasket afsted og kommer ind, og prøver at være helt sexet agtig. Det kan jeg bare ikke med. Jeg har i de fleste jobs haft med lort at gøre, så jeg anser ikke mig selv som sart og jeg har ikke behov for, at han holder sig eller gør det på arbejdet (hvem kan styre det?). Men lort er lort og matcher dårligt med romantik.

Tror mest jeg er lidt træt af vores lejlighed, som faktisk er meget fin, men også er meget lille.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Partråden

Indlægaf Charly » 21. jan 2020, 09:08

Zombie skrev:
kartoffelpizza skrev:Man tager sig sammen. Jeg ser regelmæssigt patienter, der bogstaveligt talt er ved at dø af forstoppelse.
Afføring er sundt og normalt, og han forretter det rette sted.


Ok, men så har han plasket afsted og kommer ind, og prøver at være helt sexet agtig. Det kan jeg bare ikke med. Jeg har i de fleste jobs haft med lort at gøre, så jeg anser ikke mig selv som sart og jeg har ikke behov for, at han holder sig eller gør det på arbejdet (hvem kan styre det?). Men lort er lort og matcher dårligt med romantik.

Tror mest jeg er lidt træt af vores lejlighed, som faktisk er meget fin, men også er meget lille.

Men kan du ikke bare sige det til ham - "Skat, put venligst papir i kummen, inden du skider, for plaskelyden driver mig til vanvid".
5
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24474

Re: Partråden

Indlægaf Moxy-lady » 21. jan 2020, 10:34

Zombie skrev:
kartoffelpizza skrev:Man tager sig sammen. Jeg ser regelmæssigt patienter, der bogstaveligt talt er ved at dø af forstoppelse.
Afføring er sundt og normalt, og han forretter det rette sted.


Ok, men så har han plasket afsted og kommer ind, og prøver at være helt sexet agtig. Det kan jeg bare ikke med. Jeg har i de fleste jobs haft med lort at gøre, så jeg anser ikke mig selv som sart og jeg har ikke behov for, at han holder sig eller gør det på arbejdet (hvem kan styre det?). Men lort er lort og matcher dårligt med romantik.

Tror mest jeg er lidt træt af vores lejlighed, som faktisk er meget fin, men også er meget lille.


Du bor samme sted som min veninde gjorde med sin eks, de havde en radio på toilettet som blev skruet op for fuld skrue når der skulle plaskes. Det virker vist bedre når lyden er tættere på... "ground zero". :D
2
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6174
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16140

Re: Partråden

Indlægaf Urtekussen » 21. jan 2020, 10:43

Jeg har i forvejen svært ved at skide andre steder end hjemme, og hvis min mand kommenterede at han kunne høre det og det var frastødende, så ville jeg dø langsomt af forstoppelse.

Stakkels mand.
19
2011
2015
2018
2020
2023
Lykke
Indlæg: 6936
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Partråden

Indlægaf Lykke » 21. jan 2020, 10:49

Jeg ville ikke kunne sige sådan noget til min partner. Jeg tror jeg ville sætte en podcast/musik på, og så snuppe høretelefoner på, hvis det virkelig er et problem for dig.
2
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17189
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41776

Re: Partråden

Indlægaf LaMariposa » 21. jan 2020, 11:30

Charly skrev:Men kan du ikke bare sige det til ham - "Skat, put venligst papir i kummen, inden du skider, for plaskelyden driver mig til vanvid".


Ej, det kan man da ikke. Helt ærligt, hvis man ikke en gang kan gå på toilettet og lave de lyde, der nu engang er nødvendige, i sit EGET hjem, så er det da virkelig ude på et skråplan. Det blander man sig da ikke i.
34
:lun: Be brave
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55895
Kontakt:

Re: Partråden

Indlægaf Ado » 21. jan 2020, 11:57

LaMariposa skrev:
Charly skrev:Men kan du ikke bare sige det til ham - "Skat, put venligst papir i kummen, inden du skider, for plaskelyden driver mig til vanvid".


Ej, det kan man da ikke. Helt ærligt, hvis man ikke en gang kan gå på toilettet og lave de lyde, der nu engang er nødvendige, i sit EGET hjem, så er det da virkelig ude på et skråplan. Det blander man sig da ikke i.

Jeg er helt enig. Og jeg må indrømme, at jeg sidder med åben mund, og temmelig uforstående overfor, at partnerens toiletbesøg overhovedet kan være til diskussion.
10
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3078
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8027

Re: Partråden

Indlægaf Charly » 21. jan 2020, 12:21

Ado skrev:
LaMariposa skrev:
Charly skrev:Men kan du ikke bare sige det til ham - "Skat, put venligst papir i kummen, inden du skider, for plaskelyden driver mig til vanvid".


Ej, det kan man da ikke. Helt ærligt, hvis man ikke en gang kan gå på toilettet og lave de lyde, der nu engang er nødvendige, i sit EGET hjem, så er det da virkelig ude på et skråplan. Det blander man sig da ikke i.

Jeg er helt enig. Og jeg må indrømme, at jeg sidder med åben mund, og temmelig uforstående overfor, at partnerens toiletbesøg overhovedet kan være til diskussion.

Men altså, folk er forskellige, og jeg ville sagtens kunne sige sådan til min mand, helt uden at han ville føle det grænseoverskridende.
0

Tilbage til "Forhold og sex"