Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
bluetof1
Indlæg: 1876
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 28. nov 2018, 09:48

DenSyngendeLussing skrev:Jeg synes, det er umuligt at få en god idé til min kærestes gave. Han er meget pernittengryn i forhold til både tøj, elektronik, ure og så videre, så jeg orker næsten ikke engang prøve at finde på noget selv. Han ønsker sig nogle gange bøger, men læser dem aldrig, så det gider jeg heller ikke.

Sidste år fik han en Amazon Echo og en hjemmelavet fotomappe med billeder af ham og mig. Han blev vældig glad, men denne gang er jeg på bar bund. Sidst fik jeg en ring og en regnfrakke af ham. Det gjorde stor lykke!


Skisokker!
Her i huset får man skisokker hvis man ikke ønsker sig noget eller er bøvlet.

Min mand får en tatovering af mig i år. Jeg ved ikke hvad jeg får af ham, men han siger han har fundet på noget. Han er vildt god til at give gaver så jeg er noget spændt.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17371
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3594
Likede indlæg: 42378

Re: Partråden

Indlægaf LaMariposa » 28. nov 2018, 10:12

DenSyngendeLussing skrev:Jeg synes, det er umuligt at få en god idé til min kærestes gave. Han er meget pernittengryn i forhold til både tøj, elektronik, ure og så videre, så jeg orker næsten ikke engang prøve at finde på noget selv. Han ønsker sig nogle gange bøger, men læser dem aldrig, så det gider jeg heller ikke.

Sidste år fik han en Amazon Echo og en hjemmelavet fotomappe med billeder af ham og mig. Han blev vældig glad, men denne gang er jeg på bar bund. Sidst fik jeg en ring og en regnfrakke af ham. Det gjorde stor lykke!


Jeg har fået lavet en personlig plakat fra Dialægt til min mand. Den er blevet ret flot :) Man udfylder selv udtryk og "oversættelser", og så sætter deres grafiker det op.
2
:lun: Be brave
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Partråden

Indlægaf AgentPixie » 28. nov 2018, 10:16

Min kæreste får Foo Fighters billetter. Har frabedt mig julegaver.
0
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3097
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 436
Likede indlæg: 8108

Re: Partråden

Indlægaf Charly » 28. nov 2018, 10:20

AgentPixie skrev:Min kæreste får Foo Fighters billetter. Har frabedt mig julegaver.

Hvordan kan det være at du ikke vil have julegaver?
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16402
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1416
Likede indlæg: 30521

Re: Partråden

Indlægaf TinaW » 28. nov 2018, 10:29

Min mand skulle være fløjet hjem fra England i eftermiddag. Men da det blæser for meget, kan båden ikke komme med dem, der skal ud og arbejde og så sejle dem der skal hjem, i land. I morgen bliver vejret kun værre, så det bliver formentligt ikke før fredag at de så kan flyve hjem og da vi bor hvor vi gør og derfor er afhængige af færgerne, så komme rhan nok ikke hjem før lørdag formiddag. Og han skal så afsted igen søndag, da han skal på kursus i jylland mandag og tirsdag.
Hufuc....rra eller noget.
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5397
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 704
Likede indlæg: 10431

Re: Partråden

Indlægaf lillebjoern » 28. nov 2018, 10:32

Jeg ved heller ikke hvad jeg skal give min kæreste. Jeg har indtil videre købt et par løbeunderbukser til ham, for det siger han hele tiden han mangle, men ellers er jeg lidt blank. Jeg gider ikke bare købe gaver for at købe gaver - jeg vil gerne købe noget, han virkelig sætter pris på, og som viser, at jeg kender ham og hans smag. Jeg har overvejet at købe billetter til balletten eller operaen, for det vil han gerne opleve, men det er bare virkelig dyrt. Hvis jeg ikke finder noget andet til ham ender jeg dog nok på dét. Hvis der ikke er en god forestilling må det blive et gavekort.

Jeg ved han altid køber noget, jeg ikke ønsker mig. Det er et princip. Og jeg er lidt bange for at ønske mig noget.... sidst jeg ønskede mig en parfume (en specifik, endda) fik jeg fire parfumer, hvoraf ingen af dem var den, jeg ønskede mig :-D Det er ikke fordi jeg VIL have dén parfume, men jeg synes faktisk det er spild af penge at forsøge sig frem i stedet for, og så med så mange. Især fordi han ofte køber på tilbud og så kan det ikke byttes. Men jeg sætter jo pris på, at han i stedet forsøger at finde nogle han synes passer til mig. Men jeg løber i hvert fald ikke tør for parfume foreløbig :P
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Partråden

Indlægaf AgentPixie » 28. nov 2018, 11:00

Charly skrev:
AgentPixie skrev:Min kæreste får Foo Fighters billetter. Har frabedt mig julegaver.

Hvordan kan det være at du ikke vil have julegaver?

Synes ikke rigtig jeg mangler noget :D
1
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12831
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 926
Likede indlæg: 12635

Re: Partråden

Indlægaf Guilded_Lily » 28. nov 2018, 11:16

Min mand har fødselsdag nogle dage før jul, og jeg glemmer altid at skrive ned, når han i løbet af året nævner noget, han ønsker sig. Så det ender altid med noget pap.
Vi har været sammen i 15 år, og nu er vi efterhånden nået dertil, hvor vi ikke kan finde på ønsker. Altså, jeg kan da godt ønske mig smykker, men det bliver lidt trivielt i længden. Parfume fik jeg i sommers, og jeg fik de ting, jeg ønskede mig til fødselsdag i sidste måned.
Han ender sgu nok med at få sokker og underhylere - noget, vi altid har grinet af, min mors ex-mand altid ønskede sig.
1
Brugeravatar
Vinaia
Indlæg: 287
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:19
Kort karma: 51
Likede indlæg: 881

Re: Partråden

Indlægaf Vinaia » 28. nov 2018, 11:37

Jeg bryder mig ikke om ønskesedler - jeg kan godt lide at finde på noget selv. Men min kæreste er også meget specifik i de ting han mangler, så det er ikke helt let.

Jeg har så købt en Nintendo switch til min kæreste og min datter (sådan til deling) plus et par spil der falder i deres respektive smag.

Og så har jeg lavet en pakkekalender til min kæreste. Det har han aldrig fået før, så det syntes jeg han skulle. :P

Min kæreste er ikke den bedste i verden til at købe gaver med omtanke - det er sådan noget med at finde på noget den 23. december. Jeg har så sagt at han kan rådføre sig med min mor (som jeg har fortalt, at jeg gerne vil have smykker), og også fortalt ham at det er den slags jeg gerne vil have. Men jeg vil ikke diktere, jeg er sikker på jeg bliver glad for hans gave ligemeget hvad. Især fordi han pt er i gang med at små-renovere mit hus, og det er vel også en slags gave. Han lægger så meget tid og kræfter i det, jeg forstår ikke, hvor han finder energien henne... men han siger han hygger sig med det, og så er det jo fint. :lun:
0
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16402
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1416
Likede indlæg: 30521

Re: Partråden

Indlægaf TinaW » 28. nov 2018, 11:45

Nå, men fordi jeg er irriteret på min mands arbejde, så har jeg planlagt at overraske ham med, at vi skal på hestekig på søndag inden han smutter af sted på kursus. Jeg er sikker på, han bliver henrykt :D
Jeg skal egentligt ikke have flere heste, men når nu der er to til salg lige om hjørnet, så bliver jeg altså nødt til, lige at kigge.
Tænk nu hvis.... :fløjt:
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10032

Re: Partråden

Indlægaf FruKuk » 28. nov 2018, 11:51

Jeg er en skovl til at købe gaver. Både fordi jeg synes, at det er stressende at shoppe, og fordi jeg er total fantasiløs :genert: Jeg prøver derfor hvert år at overbevise manden om, at vi skal droppe gaverne. Indtil videre uden succes.
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19144

Re: Partråden

Indlægaf Hunkat » 28. nov 2018, 11:58

Jeg har købt fem gaver til min mand... :blush: plus det løse, ik

Et brætspil til to, en NES, SNES og to spil han ønsker sig.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5011

Re: Partråden

Indlægaf Primerose » 28. nov 2018, 15:04

Årh, da jeg kom hjem fra arbejde i går havde min kæreste støvsuget min lejlighed, vasket og stillet en smuk buket blomster og et virkelig fint indendørs grantræ i potte til mig. Han havde også skrevet et mega sødt kort :dåne:
I går aftes mødte jeg så hans bedste kammerat for første gang. Han havde også sin kæreste med, og så var vi ude og spille spil. Det var super hyggeligt og en god dateaften. Og jeg kan virkelig godt se hvorfor de er gode venner, for de er meget pot og pande-agtige. Det var festligt og jeg fik nogle virkelig spændende gin&tonic variationer.
Det var en rigtig god aften! :D
17
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5011

Re: Partråden

Indlægaf Primerose » 28. nov 2018, 15:09

Jeg ved faktisk slet ikke hvad jeg vil give min kæreste i julegave. Til gengæld har jeg givet ham en julekalender, og den ramte lige i øjet.
Han går ret meget op i god rom og kan godt lide at nyde et glas, så jeg har købt ham en rom-julekalender :D
Der er rom fra 24 forskellige lande i, og så kan man selvfølgelig læse om dem alle sammen, når man åbner dem.

Det blev han meget overrasket og glad for.
3
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4446
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 668
Likede indlæg: 7395

Re: Partråden

Indlægaf Neenah » 28. nov 2018, 15:36

Vi er blevet så voksne og kedelige at vi ikke givet hinanden julegaver - vi nøjes med fødselsdag og bryllupsdag. Og så sparer vi op til hus, så det hjælper på motivationen.
0

Tilbage til "Forhold og sex"