Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Partråden

Indlægaf AgentPixie » 11. mar 2018, 14:15

Vi flyttede sammen efter fem måneder. Vi var alligevel altid sammen, og vi stod begge og manglede ny bolig.
Det er jo ikke værre, end at man kan flytte fra hinanden igen, hvis det ikke går.

Vi har snart været sammen i 6 år og har en baby på 8 mdr.
0
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18168

Re: Partråden

Indlægaf Mi55y » 11. mar 2018, 16:38

Vi flyttede sammen 11 måneder efter første date, købte hus 13 måneder senere og har termin med første barn på vires 3-års dag. Så nu bliver vi vel nødt til at gifte os næste år :-D
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 11. mar 2018, 17:14

Mi55y skrev:Vi flyttede sammen 11 måneder efter første date, købte hus 13 måneder senere og har termin med første barn på vires 3-års dag. Så nu bliver vi vel nødt til at gifte os næste år :-D


Jeg kan godt den dag. Har lige tjekket kalenderen og lige præcis den dag er helt blank.

Skal vi forresten snart spille igen?
2
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18168

Re: Partråden

Indlægaf Mi55y » 11. mar 2018, 17:18

bluetof1 skrev:
Mi55y skrev:Vi flyttede sammen 11 måneder efter første date, købte hus 13 måneder senere og har termin med første barn på vires 3-års dag. Så nu bliver vi vel nødt til at gifte os næste år :-D


Jeg kan godt den dag. Har lige tjekket kalenderen og lige præcis den dag er helt blank.

Skal vi forresten snart spille igen?


Ja, vi burde prøve at finde en dato snart igen. Kigger lige på det en af dagene.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Partråden

Indlægaf Aquadorable » 11. mar 2018, 17:19

Vi flyttede sammen efter seks måneder, købte lejlighed efter knap to år og blev gift efter lidt mere end tre år. Vi bliver forældre kort inden vores fireårsdag. Så ja, vi har bestemt ikke ligget på den lade side :D
2
K - 12.06.18 :love:
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 11. mar 2018, 17:22

Mi55y skrev:
bluetof1 skrev:
Mi55y skrev:Vi flyttede sammen 11 måneder efter første date, købte hus 13 måneder senere og har termin med første barn på vires 3-års dag. Så nu bliver vi vel nødt til at gifte os næste år :-D


Jeg kan godt den dag. Har lige tjekket kalenderen og lige præcis den dag er helt blank.

Skal vi forresten snart spille igen?


Ja, vi burde prøve at finde en dato snart igen. Kigger lige på det en af dagene.


Bare en ulige uge, så er jeg glad :D
Jeg lægger gerne hus til denne gang. Det er vist også min tur :gruble:
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12376

Re: Partråden

Indlægaf Guilded_Lily » 11. mar 2018, 17:41

Vi mødtes til en fest om lørdagen, hvor vi gik hver for sig om natten. Han kom på besøg om tirsdagen, og herefter sov han hos mig omkring fem ud af ugens syv nætter de næste fire måneder, før han flyttede ind. Vi blev gift tre år senere, købte hus, fik to børn over de næste seks år og til maj har vi 15-års dag. Kobberbryllup til januar.

I forhold til resten af omgangskredsen har vi været hurtige. Det gør så også, vores børn ikke har legekammerater i den kreds.
0
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Partråden

Indlægaf Lykke » 11. mar 2018, 17:50

Men som en anden også nævnte, så er handler det hele vel mere om omstændigheder?

Vi flyttede sammen efter et års tid. Men hvis ikke det var fordi, at jeg var flyttet sammen med en som ikke gad at bo sammen med mig alligevel, og den nærmeste at spørge, om han ikke bare ville flytte ind istedet, var min kæreste. Ja så kunne vi da nemt have ventet længe med at flytte sammen.

Men det der med at rykke hurtigt, og så gå fra hinanden hurtigt. Er det en ting?

For mig er det mere det der med, at ting jo sker pga noget andet. Og ikke fordi man har travlt eller det modsatte.
2
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Partråden

Indlægaf Hunkat » 11. mar 2018, 17:55

Jeg troede jeg efterhånden var hærdet af det der lang-distance forhold men.... manden er på studietur. De traver byer tynde og han har kun wifi på hotellet så vi kan lige sige godmorgen og godnat.

Jeg fucking savner ham helt vildt. Det er næste værre end da han var på den anden side af havet! Det er helt skørt, og også lidt rart på en måde. Tænk at man stadig kan savne hinanden på den måde, selvom det er "hverdag" ikke at være sammen. Så han har bare at komme hjem når de lander i lufthavnen, jeg kan fandme ikke vente en hel uge ekstra!
2
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Kaffe
Indlæg: 2542
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 355
Likede indlæg: 4864

Re: Partråden

Indlægaf Kaffe » 11. mar 2018, 18:03

IrmaPigen skrev:Ja, det er sær opførsel. Som i virkelig sært.

Tænk hun finder sin søns mobil frem og leder efter mit nummer og så ringer til mig kl 22.45?!?

Min kæreste havde børnene i sidste uge og hans arbejdsweekend, fordi hun var bortrejst hele ugen inkl. weekend pga job. Det var egentlig hendes uge. Men han tog en ekstra uge med børn, og jeg lovede at være børnevagt lørdag.

Sønnen fik mit tlfnummer i lørdags fordi han rigtig gerne ville ud til en kammerat bosiddende 3-4 km væk og lege, og da hans far var på job lovede jeg at køre ham og hente når han ringede og ville hjem.

Det er helt skørt hun misbruger mit tlfnummer 4 dage efter. Uforskammet faktisk. Jeg har det cirka sådan her: :tie: med det.


Men hvorfor er det et problem, at hun ringer til dig? Er det tidspunktet? Når du er deltager i børnenes liv, så er det da mest smart, at du og eksen kan have en dialog. Og hinandens numr osv. Især hvis din kærester ikke tager sin telefon.
Det handler om ikke at grave grøfter.
0
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Partråden

Indlægaf Hunkat » 11. mar 2018, 18:08

Kaffe skrev:
IrmaPigen skrev:Ja, det er sær opførsel. Som i virkelig sært.

Tænk hun finder sin søns mobil frem og leder efter mit nummer og så ringer til mig kl 22.45?!?

Min kæreste havde børnene i sidste uge og hans arbejdsweekend, fordi hun var bortrejst hele ugen inkl. weekend pga job. Det var egentlig hendes uge. Men han tog en ekstra uge med børn, og jeg lovede at være børnevagt lørdag.

Sønnen fik mit tlfnummer i lørdags fordi han rigtig gerne ville ud til en kammerat bosiddende 3-4 km væk og lege, og da hans far var på job lovede jeg at køre ham og hente når han ringede og ville hjem.

Det er helt skørt hun misbruger mit tlfnummer 4 dage efter. Uforskammet faktisk. Jeg har det cirka sådan her: :tie: med det.


Men hvorfor er det et problem, at hun ringer til dig? Er det tidspunktet? Når du er deltager i børnenes liv, så er det da mest smart, at du og eksen kan have en dialog. Og hinandens numr osv. Især hvis din kærester ikke tager sin telefon.
Det handler om ikke at grave grøfter.


Som udgangspunkt er jeg enig.. MEN: Ja, tidspunktet. Der hvor jeg kommer fra ringer man ikke til folk efter 21 med mindre man har en aftale eller det er en nødsituation. OG, hun har ikke fået nummeret, det er et hun snuser sig frem til, uden tilladelse. Ja, det er måske smart at de har hinandens numre men så skal det ske af frivillighedens vej, ikke fordi hun "stjæler" det. OG hun prøver at skjule sig bag drengen tlf. Hun kunne ha' tastet nummeret ind på sin egen tlf men vælger ikke at give sig til kende.
Jeg var også blevet stiktosset, i mit stille sind og på debatten. Ikke nødvendigvis til hende eller foran børnene. Men fuck jeg var blevet muggen hvis jeg havde taget det opkalde, i troen at drengen ringede pga. en nødssituation og fået hans mor i røret...
11
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Kaffe
Indlæg: 2542
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 355
Likede indlæg: 4864

Re: Partråden

Indlægaf Kaffe » 11. mar 2018, 18:13

Marioneta: Du har muligvis overset, at jeg også flere gange har bakket dig op.
0
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Partråden

Indlægaf Viskelæder » 11. mar 2018, 18:22

Jeg har fået en kæreste i dag :lun:

Vi "mødte" hinanden på Tinder for næsten 4 md. siden og i virkeligheden for næsten 3 md. siden.

Vi fejrede det med en stak kæmpe amerikanske pandekager! Jeg sagde, at nu hvor han havde "købt" mig, så kunne han ikke slå op, når han så, hvor meget sirup, jeg bruger på dem :-D

Jeg er glad :love2:
50
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41314

Re: Partråden

Indlægaf LaMariposa » 11. mar 2018, 18:30

Kaffe skrev:
IrmaPigen skrev:Ja, det er sær opførsel. Som i virkelig sært.

Tænk hun finder sin søns mobil frem og leder efter mit nummer og så ringer til mig kl 22.45?!?

Min kæreste havde børnene i sidste uge og hans arbejdsweekend, fordi hun var bortrejst hele ugen inkl. weekend pga job. Det var egentlig hendes uge. Men han tog en ekstra uge med børn, og jeg lovede at være børnevagt lørdag.

Sønnen fik mit tlfnummer i lørdags fordi han rigtig gerne ville ud til en kammerat bosiddende 3-4 km væk og lege, og da hans far var på job lovede jeg at køre ham og hente når han ringede og ville hjem.

Det er helt skørt hun misbruger mit tlfnummer 4 dage efter. Uforskammet faktisk. Jeg har det cirka sådan her: :tie: med det.


Men hvorfor er det et problem, at hun ringer til dig? Er det tidspunktet? Når du er deltager i børnenes liv, så er det da mest smart, at du og eksen kan have en dialog. Og hinandens numr osv. Især hvis din kærester ikke tager sin telefon.
Det handler om ikke at grave grøfter.


Som jeg husker situationen var det ikke noget, der krævede svar lige der, og kæresten tog ikke telefonen, hvilket kunne tyde på, at han ikke lige gider snakke. Så virker det da noget pushy at ringe videre.
2
:lun: Be brave
Kaffe
Indlæg: 2542
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 355
Likede indlæg: 4864

Re: Partråden

Indlægaf Kaffe » 11. mar 2018, 18:47

LaMariposa skrev:
Kaffe skrev:
IrmaPigen skrev:Ja, det er sær opførsel. Som i virkelig sært.

Tænk hun finder sin søns mobil frem og leder efter mit nummer og så ringer til mig kl 22.45?!?

Min kæreste havde børnene i sidste uge og hans arbejdsweekend, fordi hun var bortrejst hele ugen inkl. weekend pga job. Det var egentlig hendes uge. Men han tog en ekstra uge med børn, og jeg lovede at være børnevagt lørdag.

Sønnen fik mit tlfnummer i lørdags fordi han rigtig gerne ville ud til en kammerat bosiddende 3-4 km væk og lege, og da hans far var på job lovede jeg at køre ham og hente når han ringede og ville hjem.

Det er helt skørt hun misbruger mit tlfnummer 4 dage efter. Uforskammet faktisk. Jeg har det cirka sådan her: :tie: med det.


Men hvorfor er det et problem, at hun ringer til dig? Er det tidspunktet? Når du er deltager i børnenes liv, så er det da mest smart, at du og eksen kan have en dialog. Og hinandens numr osv. Især hvis din kærester ikke tager sin telefon.
Det handler om ikke at grave grøfter.


Som jeg husker situationen var det ikke noget, der krævede svar lige der, og kæresten tog ikke telefonen, hvilket kunne tyde på, at han ikke lige gider snakke. Så virker det da noget pushy at ringe videre.


Der kan sikkert være en masse i det, som jeg ikke kender til. Jeg ved bare, at der kan være behov for en enorm rummelighed i samarbejde omkring børn.
0
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.

Tilbage til "Forhold og sex"