Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Partråden

Indlægaf Hunkat » 9. jul 2017, 17:01

Hvorfor skal singlerne ha' alt det sjove for sig selv? :lol:

Det her er en snik-snak tråd for dem i parforhold. Hvornår man migrere fra singletråden og herover bestemmer man selvfølgelig selv, alle er velkomne uanset om man har fejret guldbryllup eller kun lige har fået fundet modet til at mumle ordet 'kærester' til hinanden.

Det handler om alt og intet og hverdagen og de dumme og svære situation. Eller bare helt almindelige situationer. Når kæresten IGEN ikke har taget skraldet ud eller når de har købt blomster med hjem bare fordi.
Stort eller småt, alle oplevelser fra parforholdet er velkomne :blomst:
7
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Partråden

Indlægaf Hunkat » 9. jul 2017, 17:07

TS kan jo selvfølgelig starte.

Som nogen efterhånden ved så er mit forhold et langdistance et af slagsen. 5000 km og 6 tidszoner giver nogle udfordring som kan få en til at længes efter at han bare efterlader sine sure sokker ved siden af vasketøjskurven :lol:

Der er nu også masser af gode ting, i dag fik jeg ENDELIG! vristet det færdige produkt ud af den kunstner som jeg bestilte til vores bryllupsdag for 1½ måned siden. Better late than never I guess.... men resultatet blev nu ret godt og hans reaktion var alle pengene værd.
6
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Nuttegris
Indlæg: 779
Tilmeldt: 21. dec 2015, 05:46
Kort karma: 53
Likede indlæg: 818

Re: Partråden

Indlægaf Nuttegris » 9. jul 2017, 17:38

Min mand har i dag knoklet i haven. Som virkelig knoklet. Han elsker det.

Og han har gjort det fuldstændig uden at brokke sig over, at det eneste jeg har bedrevet i dag er at støvsuge huset og sidde solidt plantet i sofaen og se et møg spændende etape af Tour de france.
1
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6969

Re: Partråden

Indlægaf Ladysparrow » 9. jul 2017, 18:02

Vi har brugt dagen på stranden. Kom hjem for en times tid siden. Mens han har slået græs har jeg plukket de sidste jordbær og rabarber og smidt i fryseren.

På lørdag er det et år siden vi bestemte at vi ikke bare datede men var kærester. :blush2:
2
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Partråden

Indlægaf Bøtte » 9. jul 2017, 19:24

Min mand sover på sofaen. Igen :genert:
1
Brugeravatar
SonataA
Indlæg: 514
Tilmeldt: 1. sep 2015, 05:20
Kort karma: 52
Likede indlæg: 819

Re: Partråden

Indlægaf SonataA » 9. jul 2017, 19:34

Min hr.prinsgemal har bruge en time på at grine af, at jeg (igen - igen - igen) er faldet i søvn i solen, så jeg nu mest ligner en reje :tie:
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24982
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29985

Re: Partråden

Indlægaf Wizzze » 9. jul 2017, 19:41

Hvad siger de andre par til den her: Kærestens fætters kones mor er desværre gået bort og skal begraves i næste uge. Fætter og kone regner vidst med at alt familie deltager i begravelsen, men kæreste kan kun huske at have mødt den afdøde mor 2 gange, en gang til fætterens bryllup som teenager, og en gang til en stor fødselsdag hos fætteren en del år senere. Fætter og kone ser hun heller ikke ofte, måske en gang om året.
Kan man forvente at kæreste deltager, og hvad med mig?
Jeg tænker vi ville sende en bårebuket, er det ikke ok? Eller skal vi vende bilen mod Jylland og deltage, fordi det forventes der? :gruble:
1
Do as I say! :whip:
Ficus
Indlæg: 2194
Tilmeldt: 17. jul 2016, 06:49
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2906

Re: Partråden

Indlægaf Ficus » 9. jul 2017, 19:45

Altså, din kærestes fætters svigermor?

Måske jeg bare er lidt for kølig, men jeg ville sikkert ikke engang bestille en bårebuket. Endnu mindre køre til den anden ende af landet for det. Heller ikke hvis jeg var din kæreste. Men det er da pænt af jer at sende blomster, hvis i allerede har snakket om det, så kan i da sagtens gøre det.
16
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3433
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 272
Likede indlæg: 3060

Re: Partråden

Indlægaf Alphilia » 9. jul 2017, 19:47

Jeg ville deltage, hvis det passede ind i programmet, dvs hvis jeg kunne få fri fra arbejde ( i mit tilfælde). Jeg ville ikke forvente, at min kæreste deltog. Og igen, det kommer også lidt an på, hvor "tæt" man generelt er i familien.

Edit; mht blomster, så ville jeg nok hægte mig på svigerforældrenes bidrag
Senest rettet af Alphilia 9. jul 2017, 20:07, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24982
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29985

Re: Partråden

Indlægaf Wizzze » 9. jul 2017, 19:49

Ficus skrev:Altså, din kærestes fætters svigermor?

Måske jeg bare er lidt for kølig, men jeg ville sikkert ikke engang bestille en bårebuket. Endnu mindre køre til den anden ende af landet for det. Heller ikke hvis jeg var din kæreste. Men det er da pænt af jer at sende blomster, hvis i allerede har snakket om det, så kan i da sagtens gøre det.


Jep

Min Svigermekanik, altså kærestens mor og far vil deltage, så man kan sige at den del af familien, er repræsenteret. Men det er også fra svigermekanikken at kæresten har det med at fætteren forventer alle deltager :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Akehurst2
Indlæg: 14124
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40529

Re: Partråden

Indlægaf Akehurst2 » 9. jul 2017, 19:50

Ficus skrev:Altså, din kærestes fætters svigermor?

Måske jeg bare er lidt for kølig, men jeg ville sikkert ikke engang bestille en bårebuket. Endnu mindre køre til den anden ende af landet for det. Heller ikke hvis jeg var din kæreste. Men det er da pænt af jer at sende blomster, hvis i allerede har snakket om det, så kan i da sagtens gøre det.


Altså, da min kusines svigerfar døde sendte vi blomster og et kort, men det var jo mere af hensyn til de efterladte. Jeg kendte ikke ham ret meget bedre end der beskrives her, men vi ville nu gerne vise deltagelse.

Jeg var aldrig kørt til Jylland for det.
3
Akehurst2
Indlæg: 14124
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40529

Re: Partråden

Indlægaf Akehurst2 » 9. jul 2017, 19:51

Wizzze skrev:
Ficus skrev:Altså, din kærestes fætters svigermor?

Måske jeg bare er lidt for kølig, men jeg ville sikkert ikke engang bestille en bårebuket. Endnu mindre køre til den anden ende af landet for det. Heller ikke hvis jeg var din kæreste. Men det er da pænt af jer at sende blomster, hvis i allerede har snakket om det, så kan i da sagtens gøre det.


Jep

Min Svigermekanik, altså kærestens mor og far vil deltage, så man kan sige at den del af familien, er repræsenteret. Men det er også fra svigermekanikken at kæresten har det med at fætteren forventer alle deltager :gruble:


Det kan man under ingen omstændigheder forvente med så perifær en relation. Man deltager jo i begravelsen for de efterladte, men din kæreste er jo ikke engang tæt med sin fætter, så endnu mindre med hans kone.
Senest rettet af Akehurst2 9. jul 2017, 20:18, rettet i alt 1 gang.
2
Akehurst2
Indlæg: 14124
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40529

Re: Partråden

Indlægaf Akehurst2 » 9. jul 2017, 19:53

Men det er altid lidt interessant, det med, hvornår man skal stille op til noget i kærestens familie. Jeg kun e sagtens finde på at bede min mand om at deltage i et eller andet, han ikke umiddelbart rigtig gad, men det ville aldrig være fordi nogen perifære familiemedlemmer forventede et eller andet.
1
JoyNips
Indlæg: 12041
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33854

Re: Partråden

Indlægaf JoyNips » 9. jul 2017, 20:00

Wizzze skrev:Hvad siger de andre par til den her: Kærestens fætters kones mor er desværre gået bort og skal begraves i næste uge. Fætter og kone regner vidst med at alt familie deltager i begravelsen, men kæreste kan kun huske at have mødt den afdøde mor 2 gange, en gang til fætterens bryllup som teenager, og en gang til en stor fødselsdag hos fætteren en del år senere. Fætter og kone ser hun heller ikke ofte, måske en gang om året.
Kan man forvente at kæreste deltager, og hvad med mig?
Jeg tænker vi ville sende en bårebuket, er det ikke ok? Eller skal vi vende bilen mod Jylland og deltage, fordi det forventes der? :gruble:


Jeg ville hverken det ene eller det andet.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9480
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7799

Re: Partråden

Indlægaf Sophies-mor » 9. jul 2017, 20:13

Til en fætter, der har mistet en nærtstående... Der ville jeg sende en buket.
Jeg taler af personlig erfaring.
Da min søn døde, var der store dele af begge sider af familien, der ikke kom. Og ikke sendte en buket.
Dén sved! Næsten mere end at miste min søn. For familien var åbenbart ligeglad.
Herre-du-godeste, smid dog 150-200 kr efter en bårebuket og et kort og få det sendt. Det bør der ikke gå skår af nogen for at gøre.
Om ikke andet, så luner det ved den / de efterladte...
8
Hæklerier på hjernen :cool:

Tilbage til "Forhold og sex"