Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Partråden

Indlægaf 1234 » 13. nov 2018, 20:53

Jeg synes godt nok det er kort at køre langdistance for tiden selvom jeg prøver trøste mig med der kun er en lang måned, så der juleferie og så bor vi samme igen derefter.
Lige nu fatter jeg ikke hvordan jeg har kunne bo i udlandet af 3 omgang, hvor vi været adskilt 21 måneder eller deromkring, når jeg knapt kan klare små 2 måneder nu :lol:
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Partråden

Indlægaf FormerlyKnownAs » 16. nov 2018, 04:37

TakeAChanceOnMe skrev:
Lige nu er jeg bare skide forvirret og vred stadig. Jeg kan slet ikke forstå hvordan han kunne gå så galt af mig, når han normalt er så opmærksom og omsorgsfuld. Det passer slet ikke sammen i mit hoved med hans normale adfærd og hvordan jeg havde troet han ville reagere.
Jeg har svært ved at forstå det og så bliver jeg endnu mere frustreret og forvirret.

Oven i det har det bare været en rigtig skod dag. Jeg har virkelig haft det svært og synes alle har været dumme. Hvad jeg havde det fint med i mandags, har jeg det ikke fint med nu og ville egentlig rigtig gerne at min kæreste var her længere end bare otte timer.
Samtidig vil jeg bare gerne se ham så jeg kan råbe af ham. Muligvis også kyle noget efter ham. Gerne noget tungt. Er virkelig splittet i mellem gerne at ville være sammen med ham fordi 95% af tiden er han fantastisk og at synes han er det mest usympatiske menneske jeg kender. Kunne godt bruge en facitliste der viser hvad den rigtige beslutning er..



Hvordan går det med det hele? :kram:
8
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6586

Re: Partråden

Indlægaf Sophaya » 16. nov 2018, 11:25

Vi har begge haft travlt denne uge, og derfor bidt lidt mere af hinanden, end vi plejer. Nu har vi heldigvis en forholdvist rolig weekend, hvor vi kan bruge noget tid sammen :lun:
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Kaffe
Indlæg: 2541
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 355
Likede indlæg: 4860

Re: Partråden

Indlægaf Kaffe » 16. nov 2018, 15:50

Hvordan får man egentlig sin partner til at give komplimenter? Som ikke handler om, at man er sød og sådan noget, som jeg jo bare er, og derfor er det uinteressant for mig.
0
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Kaffe
Indlæg: 2541
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 355
Likede indlæg: 4860

Re: Partråden

Indlægaf Kaffe » 16. nov 2018, 15:53

Jeg mener, hvordan får man ham til at forstå, at det betyder noget?
0
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40584

Re: Partråden

Indlægaf Akehurst2 » 16. nov 2018, 16:00

Kaffe skrev:Jeg mener, hvordan får man ham til at forstå, at det betyder noget?


Du kan jo sige det til ham.
2
Kaffe
Indlæg: 2541
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 355
Likede indlæg: 4860

Re: Partråden

Indlægaf Kaffe » 16. nov 2018, 16:04

Akehurst2 skrev:
Kaffe skrev:Jeg mener, hvordan får man ham til at forstå, at det betyder noget?


Du kan jo sige det til ham.


Ja, det er jo bedst at snakke om det. Jeg har forsøgt nogle gange, synes jeg. Men det ændrer ikke noget. Det ligger nok bare ikke til ham, men alligevel irriterer det mig i perioder.
0
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Wunder8
Indlæg: 553
Tilmeldt: 29. dec 2015, 15:42
Kort karma: 117
Likede indlæg: 1463

Re: Partråden

Indlægaf Wunder8 » 17. nov 2018, 10:17

Kaffe skrev:Hvordan får man egentlig sin partner til at give komplimenter? Som ikke handler om, at man er sød og sådan noget, som jeg jo bare er, og derfor er det uinteressant for mig.


Først og fremmest skal man nok anerkende, at folk er forskellige og verbal bekræftelse ikke ligger naturligt til alle. Og så tror jeg heller ikke det nytter at være for kræsen ift. hvilke komplimenter, man accepterer som gode nok. Altså, hvis din kæreste siger, du er sød og dejlig, så synes jeg egentlig ikke, du kan bede om mere. Jeg tænker, han sikkert bekræfter dig på mange andre måder? (fysisk, med tjenester mm.).

Min kæreste giver heller ikke vildt mange komplimenter, men jeg synes faktisk det har hjulpet, at jeg selv gør det. Altså for mig kommer det ret naturligt, og jeg kan klart mærke, at det har gjort ham mere tryg i selv at gøre det.
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Partråden

Indlægaf Fru Sunshine » 17. nov 2018, 10:30

Kaffe skrev:Hvordan får man egentlig sin partner til at give komplimenter? Som ikke handler om, at man er sød og sådan noget, som jeg jo bare er, og derfor er det uinteressant for mig.

Hvilke komplimenter betyder noget for dig?

Jeg bliver selv glad, når jeg får komplimenter for mine egenskaber, som at jeg er sød eller pæn, men da også for evner og præstationer, så jeg bliver nysgerrig, når du skriver, at det ikke er interessant med komplimenter for noget, du "bare" er.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Partråden

Indlægaf Fru Sunshine » 17. nov 2018, 11:39

I går tog vi afsked med svigerfar. Det var smukt og svært.
Nu må vi arbejde på at komme videre med ham i hjertet og med de smukke minder.
13
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Partråden

Indlægaf JoyNips » 17. nov 2018, 13:18

Min bedre halvdel og jeg har besluttet at lave husejer-i-provinsen-Bingo efter at han rejste sig med sætningen “jeg går lige ud og graver lidt i haven” og vi bare kigger på hinanden og knækker af grin. Man skulle måske have været der...
Men i hvert fald har vi nu føjet “jeg kører lige på genbrugspladsen”, “har du bestilt storskrald?”, “kører du skraldespanden ned?”, “jeg går ud og slår græs”, “prøv lige at se her i kataloget fra Johannes Fog/Jem & Fix/Silvan, det skal vi da have?!” og “nu parkerer genboen kraftedme råddent igen!” til Bingo-pladen. :-D
21
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Partråden

Indlægaf Sangius » 17. nov 2018, 14:18

JoyNips skrev:Min bedre halvdel og jeg har besluttet at lave husejer-i-provinsen-Bingo efter at han rejste sig med sætningen “jeg går lige ud og graver lidt i haven” og vi bare kigger på hinanden og knækker af grin. Man skulle måske have været der...
Men i hvert fald har vi nu føjet “jeg kører lige på genbrugspladsen”, “har du bestilt storskrald?”, “kører du skraldespanden ned?”, “jeg går ud og slår græs”, “prøv lige at se her i kataloget fra Johannes Fog/Jem & Fix/Silvan, det skal vi da have?!” og “nu parkerer genboen kraftedme råddent igen!” til Bingo-pladen. :-D


Det sidste søm i min surburban kiste var, da en knægt ringede på min dør, og spurgte om han måtte hente en bold han havde sparket ind i min have.
Så er man husejer i forstaden :lol:
2
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16988
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41301

Re: Partråden

Indlægaf LaMariposa » 17. nov 2018, 14:28

Sangius skrev:
JoyNips skrev:Min bedre halvdel og jeg har besluttet at lave husejer-i-provinsen-Bingo efter at han rejste sig med sætningen “jeg går lige ud og graver lidt i haven” og vi bare kigger på hinanden og knækker af grin. Man skulle måske have været der...
Men i hvert fald har vi nu føjet “jeg kører lige på genbrugspladsen”, “har du bestilt storskrald?”, “kører du skraldespanden ned?”, “jeg går ud og slår græs”, “prøv lige at se her i kataloget fra Johannes Fog/Jem & Fix/Silvan, det skal vi da have?!” og “nu parkerer genboen kraftedme råddent igen!” til Bingo-pladen. :-D


Det sidste søm i min surburban kiste var, da en knægt ringede på min dør, og spurgte om han måtte hente en bold han havde sparket ind i min have.
Så er man husejer i forstaden :lol:


Forestil jer så at stå i jeres relativt nyerhvervede have og høre jeres kæreste sige "hold kæft nogle fede havehandsker!"
Senest rettet af LaMariposa 17. nov 2018, 14:33, rettet i alt 1 gang.
17
:lun: Be brave
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Partråden

Indlægaf JoyNips » 17. nov 2018, 14:28

Sangius skrev:
JoyNips skrev:Min bedre halvdel og jeg har besluttet at lave husejer-i-provinsen-Bingo efter at han rejste sig med sætningen “jeg går lige ud og graver lidt i haven” og vi bare kigger på hinanden og knækker af grin. Man skulle måske have været der...
Men i hvert fald har vi nu føjet “jeg kører lige på genbrugspladsen”, “har du bestilt storskrald?”, “kører du skraldespanden ned?”, “jeg går ud og slår græs”, “prøv lige at se her i kataloget fra Johannes Fog/Jem & Fix/Silvan, det skal vi da have?!” og “nu parkerer genboen kraftedme råddent igen!” til Bingo-pladen. :-D


Det sidste søm i min surburban kiste var, da en knægt ringede på min dør, og spurgte om han måtte hente en bold han havde sparket ind i min have.
Så er man husejer i forstaden :lol:


Haha, min kæreste mente faktisk også at det skulle på listen :lol:
3
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Partråden

Indlægaf bluetof1 » 17. nov 2018, 17:33

Vi er endelig ankommet til Dallas.
Eller, vi kom i går eftermiddags. Nu er i vi Grand Prairie Outlet Mall inden vi skal til bryllup i eftermiddag.
Jeg er helt høj over at vi har en uge sammen :lun:

Indtil videre har vi hygget os sammen med min familie, som vi deler værelse med her i weekenden og så har vi været i Walmart. Det er et must.
13
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.

Tilbage til "Forhold og sex"