Partråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Partråden

Indlægaf POCKETKITTEN » 6. apr 2018, 15:26

Det er simpelthen ikke uden grund, at jeg har ladet den mand sætte en ring på min finger.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
38
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: Partråden

Indlægaf Akehurst2 » 6. apr 2018, 15:33

Smiling_Goat skrev:
JessicaD skrev:
Hunkat skrev:
Min erfaring er at LDF er en kurve. I starten savner man helt vildt og kan slet ikke overskue det. Så kommer der en mellemfase hvor man selvfølgelig stadig savner hinanden men tingene bliver ligesom hverdag og man får en rutine uden hinanden. Og når datoen så nærmer sig så slæææber tiden sig afsted igen, ligesom juleaften som barn.
Mellemfasen fylder heldigvis langt det meste. :genert:


Jeg er helt enig! Giv det et par uger, så er du meget mere ovenpå, Smiling_Goat, og tiden går pludselig ret stærkt. :)


Ja, jeg ved det godt. Jeg glæder mig også til det bliver hverdag. Mennesker kan vænne sig til alt, så selvfølgelig kan jeg også vænne mig til at bo alene igen.

Det er bare lige her i starten, som I siger :)


Jeg synes, det går meget i bølger. Vi har været langdistance i et år nu, og nogengange glemme jeg det næsten, hvis jeg fx har rigtig travlt, og nogengange er jeg ved at hyle af savn.

Nu hvor vi lige har været på den dejligste påskeferie i en uge begyndte jeg faktisk at smågræde, da vi skulle sige farvel i lufthavnen :genert: Han er så dejlig, så jeg indimellem virkelig ikke kan forstå, at jeg er rejst fra ham.
3
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Partråden

Indlægaf Lykke » 6. apr 2018, 15:42

Jeg kunne slet ikke overskue aftensmaden i dag af flere forskellige årsager. Manden foreslår lækre pizzaer istedet, smider en vin i køleskabet og har nu sendt mig i seng.

Tidligere snakkede vi om tilfredshed med livet. Jeg plapre løs om at jeg synes det kan være svært at acceptere at vi ikke kan gøre spontane ting længere. Selvom vi faktisk ikke var særligt spontane heller før barn.
Så siger manden helt sådan oprigtigt; “Jeg er bare tilfreds med livet.. med vores liv sammen”.
Uh det rørte mig helt. Han er virkelig typen som kunne leve på en sten, og er typen som bare virkelig er sig selv, og ikke noget i kraft af noget andet.
Jeg kan stadig bilde mig selv ind at mit liv ville være federe med en eller anden jakke, eller et eller andet materielt crap.
Nu har jeg bestilt sodavand og chips via Rema - så den står på pizza og snacks til x-Factor i aften.
18
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29903

Re: Partråden

Indlægaf TinaW » 6. apr 2018, 17:44

Jeg fik et opkald fra manden. Han har forsøgt at få lov til at holde 14 dages afspadsering, så vi kunne få mere end bare en enkelt uges sommerferie sammen. Og nu er det så lykkedes hans chef, at skaffe en afløser, så når han tager af sted i uge 28 er det kun for 14 dage og så har han hele 6 uger hjemme - skønt!
20
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Partråden

Indlægaf FruKuk » 8. apr 2018, 21:15

Min mand er gået igang med at se “Edinburgh military Tattoo” eller noget i den retning - hold nu kæft det skulle han ikke have gjort :tie:
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14373

Re: Partråden

Indlægaf Mangoness » 8. apr 2018, 21:28

FruKuk skrev:Min mand er gået igang med at se “Edinburgh military Tattoo” eller noget i den retning - hold nu kæft det skulle han ikke have gjort :tie:


Jeg troede først, at der var tale om et tatoveringsprogram og skulle lige til at anbefale 'Ink Master' :genert:
3
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16082
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29903

Re: Partråden

Indlægaf TinaW » 10. apr 2018, 09:24

Jeg drømte i nat, at min mand havde været mig utro, og var stadig lidt sur på ham, da jeg fik hans morgenbesked :D
Men ikke mere, end jeg dog svarede ham pænt og bad ham holde sin tunge for sig selv, også i mine drømme :fløjt:
1
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Partråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 11. apr 2018, 19:47

Min kæreste spurgte om vi skulle bruge aftenen sammen. Jeg sagde ja og troede det betød hele aftenen - det gjorde det ikke. Han sidder nu på computeren og når jeg nævner det siger han "jamen vi har jo brugt aftenen sammen" ... Altså kæreste!

Til gengæld har vi spist is og snakket om at købe hvalp når vi overtager huset. Vi er kommet frem til at det nok bliver en labrador som skal hedde Arlo :dåne:
Og vi kiggede kun lidt på hvalpe. Rookie mistake. Nu vil jeg have alle sammen!
3
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Partråden

Indlægaf Rapfisk » 11. apr 2018, 19:53

TakeAChanceOnMe skrev:Min kæreste spurgte om vi skulle bruge aftenen sammen. Jeg sagde ja og troede det betød hele aftenen - det gjorde det ikke. Han sidder nu på computeren og når jeg nævner det siger han "jamen vi har jo brugt aftenen sammen" ... Altså kæreste!

Til gengæld har vi spist is og snakket om at købe hvalp når vi overtager huset. Vi er kommet frem til at det nok bliver en labrador som skal hedde Arlo :dåne:
Og vi kiggede kun lidt på hvalpe. Rookie mistake. Nu vil jeg have alle sammen!

Det trick er min kæreste mester i :sarkasme:
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Partråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 11. apr 2018, 20:21

Rapfisk skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Min kæreste spurgte om vi skulle bruge aftenen sammen. Jeg sagde ja og troede det betød hele aftenen - det gjorde det ikke. Han sidder nu på computeren og når jeg nævner det siger han "jamen vi har jo brugt aftenen sammen" ... Altså kæreste!

Til gengæld har vi spist is og snakket om at købe hvalp når vi overtager huset. Vi er kommet frem til at det nok bliver en labrador som skal hedde Arlo :dåne:
Og vi kiggede kun lidt på hvalpe. Rookie mistake. Nu vil jeg have alle sammen!

Det trick er min kæreste mester i :sarkasme:


Det er min også. Jeg ved ikke hvorfor det stadig kommer bag på mig :ninja:

Jeg glæder mig helt til vi flyver til Danmark i næste uge og han ikke KAN være på computeren! :devil: .
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Partråden

Indlægaf Bøtte » 11. apr 2018, 20:21

I dag er det 10 år siden vi mødte hinanden og 3 år siden vi blev gift :love:
27
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Partråden

Indlægaf Zombie » 11. apr 2018, 20:42

TakeAChanceOnMe skrev:Min kæreste spurgte om vi skulle bruge aftenen sammen. Jeg sagde ja og troede det betød hele aftenen - det gjorde det ikke. Han sidder nu på computeren og når jeg nævner det siger han "jamen vi har jo brugt aftenen sammen" ... Altså kæreste!

Til gengæld har vi spist is og snakket om at købe hvalp når vi overtager huset. Vi er kommet frem til at det nok bliver en labrador som skal hedde Arlo :dåne:
Og vi kiggede kun lidt på hvalpe. Rookie mistake. Nu vil jeg have alle sammen!


Jeg håber, han er indstillet på meget begrænset computertid det første halve år med hvalp. Ellers kommer du til at få det rigtig hårdt - eller kan håbe, det er ledningen til internettet, hvalpen gnaver over i et ubevogtet øjeblik. :)

Jeg havde selv hvalp, og man skal hele tiden holde øje med den. Selv når den sover, for så snart den vågner bør man tage den ud - da hvalpe gerne skal tisse/skide lige efter de har sovet, spist og leget.
Og det er forskelligt om de sover flere timers lur, eller snarere skifter mellem en times lur og en times leg, hele dagen (og nogle gange natten, argh! :lol: ).

Jeg skriver det mest, så I kan være enige om det, hvis computertid allerede er et emne nu. :sarkasme:
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Partråden

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 11. apr 2018, 21:04

Zombie skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Min kæreste spurgte om vi skulle bruge aftenen sammen. Jeg sagde ja og troede det betød hele aftenen - det gjorde det ikke. Han sidder nu på computeren og når jeg nævner det siger han "jamen vi har jo brugt aftenen sammen" ... Altså kæreste!

Til gengæld har vi spist is og snakket om at købe hvalp når vi overtager huset. Vi er kommet frem til at det nok bliver en labrador som skal hedde Arlo :dåne:
Og vi kiggede kun lidt på hvalpe. Rookie mistake. Nu vil jeg have alle sammen!


Jeg håber, han er indstillet på meget begrænset computertid det første halve år med hvalp. Ellers kommer du til at få det rigtig hårdt - eller kan håbe, det er ledningen til internettet, hvalpen gnaver over i et ubevogtet øjeblik. :)

Jeg havde selv hvalp, og man skal hele tiden holde øje med den. Selv når den sover, for så snart den vågner bør man tage den ud - da hvalpe gerne skal tisse/skide lige efter de har sovet, spist og leget.
Og det er forskelligt om de sover flere timers lur, eller snarere skifter mellem en times lur og en times leg, hele dagen (og nogle gange natten, argh! :lol: ).

Jeg skriver det mest, så I kan være enige om det, hvis computertid allerede er et emne nu. :sarkasme:


Computertid er stort set eneste problem vi har i vores forhold. Tror dog at der med en lille ny hvalp ville blive kamp om hvem der skulle være så heldig at få æren af at få den luftet og aktiveret det første stykke tid.

Hvis jeg skal være helt ærlig er det faktisk ikke et kæmpe problem med computeren. Han kan sagtens gå uden at spille på den i en uges tid eller mere, men det er hans måde at være sammen med hans venner på og det synes jeg egentlig er fair nok. Jeg tager jo også i stalden i flere timer, når jeg kunne blive hjemme og være omsorgsfuld kæreste.
Dog ville jeg ELSKE at kunne bruge masser af tid på en hundehvalp - og senere voksen hund også selvfølgelig. Vi er begge vokset op med hunde og en af de største højdepunkter ved vores nye hus er at vi selv kan bestemme om vi skal have hund eller ej :genert: :fløjt:
0
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Partråden

Indlægaf JoyNips » 12. apr 2018, 06:41

TakeAChanceOnMe skrev:Min kæreste spurgte om vi skulle bruge aftenen sammen. Jeg sagde ja og troede det betød hele aftenen - det gjorde det ikke. Han sidder nu på computeren og når jeg nævner det siger han "jamen vi har jo brugt aftenen sammen" ... Altså kæreste!

Til gengæld har vi spist is og snakket om at købe hvalp når vi overtager huset. Vi er kommet frem til at det nok bliver en labrador som skal hedde Arlo :dåne:
Og vi kiggede kun lidt på hvalpe. Rookie mistake. Nu vil jeg have alle sammen!


Taler I ikke også om barn? Så bare lige et tip: vent med hvalp. Eller med baby. Graviditet + hvalp/unghund kan være drøntræls og lille baby + hvalp/unghund kan være endnu mere træls...
3
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Partråden

Indlægaf IrmaPigen » 12. apr 2018, 08:36

Ahem, vi skulle have været ude og spise i morgen aften. Yderst tiltrængt fordi det føles som om de sidste 4-5 uger er gået med han har haft børn eller været bortrejst.

Nu er han så taget på konference i går, men er sløj med øjenbetændelse og ondt i halsen. Jeg vågnede op i morges med ondt i halsen og ondt i det ene øre. Jeg kan godt mærke en forkølelse ligger på spring, for det ulmer i hals og næse.

Hvor er det bare typisk. Jeg er mega sur :cuss:
0

Tilbage til "Forhold og sex"